Dan zou ik je ook negeren, TS.quote:Waarom negeer je mij opeens??
Kijk Nanet..
Als ik iets heb gezegd wat ik niet had moeten zeggen, Sorry!
Maar leg dan ook uit, wat ik verkeerd heb gezegd en ga me niet de hele tijd ontlopen!
Je was vandaag niet op stage, en ik krijg het idee dat jij me probeert te ontlopen!
Nog even 1 x ter herinnering!
Als er iets is, Zeg het dan gewoon recht in mijn gezicht, En ga me niet ontlopen!
Als je het recht in mijn gezicht zegt, Of desnoods met een krabbel op hyves, Dan kan ik er wat aan doen....
Als je me gaat ontlopen en ik kom er achter wat er aan de hand is, dan ga ik je er midden in de winkel mee confronteren, En dat wil je denk ik niet??
Nou ja..
Nanet!, Wees verstandig en reageer op deze krabbel, En zeg wat er is..
Groet!
Ik denk het!quote:
Je werkt op een sociale werkplaats?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik denk het!
Want het gekke is:
Ze negeert me opeens, Zonder enige aanleiding! En ze maakt ook zomaar rare geluiden!
Ik gaf haar vorige week een schouderklop omdat ze het netjes had opgeruimd, Wat doet ze?
"Miaaaaaaaaaaaaauw"(Geluid van een schreeuwende kat).,.
2 weken terug hadden we nog veel lol boven(We waren wat gitaren aan het stemmen)...
En opeens gaat ze me negeren en doet ze alsof ik er niet ben, Al sta ik voor haar neus, Dan nog!
Het is toch logisch dat ik dat stuur?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:07 schreef GuidooH het volgende:
TS naar Nanet op hyves...
[..]
Dan zou ik je ook negeren, TS.
Een muziekzaak is redelijk sociaal jaquote:Op donderdag 3 december 2009 20:08 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Je werkt op een sociale werkplaats?
Als mensen miiaaaaaaaaww gaan doen gaat het niet helemaal goed hoor.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een muziekzaak is redelijk sociaal ja
?quote:
true.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:12 schreef Braddie het volgende:
Maakt toch niet uit?
Dik, Dun, Mooi, Lelijk, niemand hoeft genegeert te worden zonder reden;)
Nee het is onvolwassen en een beetje laf om via het internet je real life sores uit te spreken. Totaal niet handig. Dreigen om iemand te confronteren in een winkel is al helemaal dom, zo maak je het contact er niet beter op.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat ik dat stuur?
Kijk...
Ze negeert me al bijna 2 weken.. En er is geen aanleiding voor, Dus ik vraag gewoon om wat duiddelijkheid!
Bewijs?quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:12 schreef Braddie het volgende:
Maakt toch niet uit?
Dik, Dun, Mooi, Lelijk, niemand hoeft genegeert te worden zonder reden;)
Anders ga jij hem ff via internet uitleggen hoe het wel moetquote:Op donderdag 3 december 2009 20:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee het is onvolwassen en een beetje laf om via het internet je real life sores uit te spreken. Totaal niet handig. Dreigen om iemand te confronteren in een winkel is al helemaal dom, zo maak je het contact er niet beter op.
Oh fuck wacht we zitten op het Fok forum, wat dacht ik wel nietquote:Op donderdag 3 december 2009 20:13 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Anders ga jij hem ff via internet uitleggen hoe het wel moet
Weetje wat het is!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:11 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Als mensen miiaaaaaaaaww gaan doen gaat het niet helemaal goed hoor.
Zulke mensen moeten ze aan een tuigje vastmaken als je het mij vraagt.
..wat pakken zij daar in..quote:Op donderdag 3 december 2009 20:08 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Je werkt op een sociale werkplaats?
[ afbeelding ]
De baas die ik heb die is heel relaxed, En die vind het ook helemaal niet erg als je iets zegt/bespreek in de winkel!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:20 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
Hyves![]()
Collega niet aanspreken op gedrag onder vier ogen op de werkvloer of tijdens de lunch ergens, maar via hyves iets werk gerelateerd willen bespreken![]()
Een soort van ultimatum met dreigement op hyves van een collega zetten![]()
Denk dat het zinnetje : Als je me gaat ontlopen en ik kom er achter wat er aan de hand is, dan ga ik je er midden in de winkel mee confronteren, En dat wil je denk ik niet?? Op veel werkplekken niet goed zal vallen, en zeker voldoende is voor een gesprekje met je leidinggevende.
Stelletje contactgestoorde bij elkaar in die winkel zeg, waaronder jij TS.
Blijkbaar vind je haar dus ook minderwaardig tegenover jou, dat zal ze wel aanvoelen...quote:Op donderdag 3 december 2009 20:23 schreef Braddie het volgende:
Mijn baas zegt het zelf ook...
Maar hij vind het lullig om haar de enige kans op een baan te ontnemen;)
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:13 schreef GuidooH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oké, onterechte klacht! Nanet heeft gelijk, ik zou hem ook negeren..
En jij wilt dat ze je niet meer negeert, dus ga je zulke dingen over d'r op internet zetten?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:23 schreef Braddie het volgende:
Mijn baas zegt het zelf ook...
Maar hij vind het lullig om haar de enige kans op een baan te ontnemen;)
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:24 schreef Yozzz het volgende:
Twijfel je niet waarom JIJ daar dan werkt, als je baas zo'n instelling heeft?
Ja gaat allemaal om jou persoontje, ego tripperquote:Op donderdag 3 december 2009 20:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik weet waarom ik daar werk!
Omdat ik er al ruim 10 jaar kom, En ze willen me naar de Top brengen...
Ze doen zoveel voor me, Ik had zondag al een gig, En ze hebben een pak voor me gekocht, En ze regelen steeds meer optredens voor me, En ze zorgen ervoor dat ik me goed voel;)
Dan zou ik die werkplek koesteren, ik zou je een gesprek aangeboden hebben en wat regels met je doorgenomen hebben.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
De baas die ik heb die is heel relaxed, En die vind het ook helemaal niet erg als je iets zegt/bespreek in de winkel!
Weet je dat je hiermee precies bevestigd wat er bedoeld wordt?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik weet waarom ik daar werk!
Omdat ik er al ruim 10 jaar kom, En ze willen me naar de Top brengen...
Ze doen zoveel voor me, Ik had zondag al een gig, En ze hebben een pak voor me gekocht, En ze regelen steeds meer optredens voor me, En ze zorgen ervoor dat ik me goed voel;)
Dat doet ie trouwens omdat ik af en toe wat down ben... en hij zorgt dat ik me goed voel in de muziek(Voor goede deals)quote:Op donderdag 3 december 2009 20:29 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Weet je dat je hiermee precies bevestigd wat er bedoeld wordt?
WTF, als je werkgever - van je stage nog wel - er voor zorgt dat je je goed voelt enzo, dan ben je niet goed bezig.
Excuses zijn niet nodig, dit topic is een pareltje aant worden dus schaam je niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:31 schreef Braddie het volgende:
Ik bied bij deze mijn excuses aan!..
ze heeft net gereageerd op Msn...
Bij deze kan het topic dan ook dicht!
Tuurlijk wel. Haar gemiauw duidde aan dat ze krols was en wachtte op jouw mannelijke interventie. maar omdat je dat negeerde/niet opving is ze nu boos. Zo zijn vrouwen nou eenmaal.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat ik dat stuur?
Kijk...
Ze negeert me al bijna 2 weken.. En er is geen aanleiding voor, Dus ik vraag gewoon om wat duiddelijkheid!
Down als in...quote:Op donderdag 3 december 2009 20:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat doet ie trouwens omdat ik af en toe wat down ben... en hij zorgt dat ik me goed voel in de muziek(Voor goede deals)
Niet nog een Schenkstroop, alsjeblieftquote:Op donderdag 3 december 2009 20:37 schreef Braddie het volgende:
Ik ben niet down op die manier!
Enne, Dat ze het weer had goed gepraat was een leugen!...
Ik word er gewoon gek van, Dat ik door jan en allemaal word genegeerd en in de zeik genomen wordt!
Wat zei ze dan? Je bent scrooge met de info gewordenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:37 schreef Braddie het volgende:
Ik ben niet down op die manier!
Enne, Dat ze het weer had goed gepraat was een leugen!...
Ik word er gewoon gek van, Dat ik door jan en allemaal word genegeerd en in de zeik genomen wordt!
Hij negeert ons, GODMILJAARRR!!!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:52 schreef Yozzz het volgende:
Ik denk dat Bradley niet meer in dit topic reageert
vind je het gek?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:53 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Hij negeert ons, GODMILJAARRR!!!
quote:Nanet:
omdat je irritand bent
met te snel antwoorden
en dat irriteerd me
maar als jij zo kinderrachtig doet met dat er op te zetten ga je gang
quote:TS:
Dus dat is alles?, Omdat ik snel reageer?
Nou ja, had je ook kunnen zeggen natuurlijk " Wil je niet zo snel reageren alsjeblieft"
Maargoed...
Dan weet ik dat voor de volgende keer
Sorry
What's wrong with you man?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:02 schreef Braddie het volgende:
Ik wou het net posten:
Heb hem onder mijn CTRL-V staan!
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:48 schreef GuidooH het volgende:
TS waar blijven de updates?
Dan doe ik 't maar:
[..]
[..]![]()
![]()
Is deze dame nou bekend met dit topic en vind ze het niet erg dat ze wordt uitgemaakt voor iemand die niet 100% is?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:35 schreef GuidooH het volgende:
Als we toch bezig zijn...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo te zien wel ja..quote:Op donderdag 3 december 2009 22:40 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Is deze dame nou bekend met dit topic en vind ze het niet erg dat ze wordt uitgemaakt voor iemand die niet 100% is?
Wat doe je...?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:53 schreef morningstorm het volgende:
Bradley wordt kapot gemaakt
@Braddie, heb jij misschien niet last van een lichte contactstoornis? Begin er steeds meer aan te twijfelen haha, zou maar gewoon lekker het hierbij laten, je zet jezelf alleen maar meer voor lul![]()
WHAHAHAquote:Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef Braddie het volgende:
Ik laat het hier bij!
En ik heb geen last van contact stoornis to be honest, Anders zou ik niet op verschillende forums zitten he?
En anders zou ik ook niet in een muziekzaak werken
Helemaal normaal ben je ook niet. En daarbij is het voor contactgestoorde juist een uitkomst alle forums e.d. En via hyves dingen uitspreken spreekt ook niet in jouw voordeel.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef Braddie het volgende:
Ik laat het hier bij!
En ik heb geen last van contact stoornis to be honest, Anders zou ik niet op verschillende forums zitten he?
Hey Bradleyquote:Op donderdag 3 december 2009 22:56 schreef Braddie het volgende:
Ik laat het hier bij!
je hebt zo juist bevestigd dat Bradley sociaal niet goed functioneerdquote:Op donderdag 3 december 2009 23:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hey Bradley
nog last van je woede-aanvallen?
Woede aanvallen:(:(
Woedeaanval!
![]()
![]()
![]()
omgquote:Op donderdag 3 december 2009 23:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hey Bradley
nog last van je woede-aanvallen?
Woede aanvallen:(:(
Woedeaanval!
![]()
![]()
![]()
De enige echte Bradley Experiencequote:Op donderdag 3 december 2009 23:07 schreef morningstorm het volgende:
HOLY CRAP:
hoeveel hij wel niet upload op youtube
http://www.youtube.com/user/bradleyexperience#p/u
Er schijnt ergens een video tussen te staan waar hij naakt danstquote:Op donderdag 3 december 2009 23:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
De enige echte Bradley Experience![]()
![]()
En dan? Wanneer ga je daten met die Nanet?quote:
dit moest ik toch heel ff gepost hebbenquote:Er is verder niet echt iets mis met me, Ik ben 3,5maanden te vroeg geboren(Ben met 26weken al geboren), En dat resulteerde in een slechte motoriek(Niet zo zeer dat ik niet kan lopen of rennen ofzo), En dat ik af en toe wat druk ben
Bron?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:29 schreef morningstorm het volgende:
[..]
dit moest ik toch heel ff gepost hebben
Kan iemand even een backgroundcheck doen op GuidooH?quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:13 schreef GuidooH het volgende:
Dit topic bloedt dood!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze wilt je gewoon. Die geluiden… dat zijn de mating calls. En die negeer jij gewoon! Ongevoelige zak hooi! Vindt je het dan gek dat ze je gaat negeren?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik denk het!
Want het gekke is:
Ze negeert me opeens, Zonder enige aanleiding! En ze maakt ook zomaar rare geluiden!
Ik gaf haar vorige week een schouderklop omdat ze het netjes had opgeruimd, Wat doet ze?
"Miaaaaaaaaaaaaauw"(Geluid van een schreeuwende kat).,.
2 weken terug hadden we nog veel lol boven(We waren wat gitaren aan het stemmen)...
En opeens gaat ze me negeren en doet ze alsof ik er niet ben, Al sta ik voor haar neus, Dan nog!
Neh, dat wil je niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:50 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Kan iemand even een backgroundcheck doen op GuidooH?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |