Dan zou ik je ook negeren, TS.quote:Waarom negeer je mij opeens??
Kijk Nanet..
Als ik iets heb gezegd wat ik niet had moeten zeggen, Sorry!
Maar leg dan ook uit, wat ik verkeerd heb gezegd en ga me niet de hele tijd ontlopen!
Je was vandaag niet op stage, en ik krijg het idee dat jij me probeert te ontlopen!
Nog even 1 x ter herinnering!
Als er iets is, Zeg het dan gewoon recht in mijn gezicht, En ga me niet ontlopen!
Als je het recht in mijn gezicht zegt, Of desnoods met een krabbel op hyves, Dan kan ik er wat aan doen....
Als je me gaat ontlopen en ik kom er achter wat er aan de hand is, dan ga ik je er midden in de winkel mee confronteren, En dat wil je denk ik niet??
Nou ja..
Nanet!, Wees verstandig en reageer op deze krabbel, En zeg wat er is..
Groet!
Ik denk het!quote:
Je werkt op een sociale werkplaats?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik denk het!
Want het gekke is:
Ze negeert me opeens, Zonder enige aanleiding! En ze maakt ook zomaar rare geluiden!
Ik gaf haar vorige week een schouderklop omdat ze het netjes had opgeruimd, Wat doet ze?
"Miaaaaaaaaaaaaauw"(Geluid van een schreeuwende kat).,.
2 weken terug hadden we nog veel lol boven(We waren wat gitaren aan het stemmen)...
En opeens gaat ze me negeren en doet ze alsof ik er niet ben, Al sta ik voor haar neus, Dan nog!
Het is toch logisch dat ik dat stuur?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:07 schreef GuidooH het volgende:
TS naar Nanet op hyves...
[..]
Dan zou ik je ook negeren, TS.
Een muziekzaak is redelijk sociaal jaquote:Op donderdag 3 december 2009 20:08 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Je werkt op een sociale werkplaats?
Als mensen miiaaaaaaaaww gaan doen gaat het niet helemaal goed hoor.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een muziekzaak is redelijk sociaal ja
?quote:
true.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:12 schreef Braddie het volgende:
Maakt toch niet uit?
Dik, Dun, Mooi, Lelijk, niemand hoeft genegeert te worden zonder reden;)
Nee het is onvolwassen en een beetje laf om via het internet je real life sores uit te spreken. Totaal niet handig. Dreigen om iemand te confronteren in een winkel is al helemaal dom, zo maak je het contact er niet beter op.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat ik dat stuur?
Kijk...
Ze negeert me al bijna 2 weken.. En er is geen aanleiding voor, Dus ik vraag gewoon om wat duiddelijkheid!
Bewijs?quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:12 schreef Braddie het volgende:
Maakt toch niet uit?
Dik, Dun, Mooi, Lelijk, niemand hoeft genegeert te worden zonder reden;)
Anders ga jij hem ff via internet uitleggen hoe het wel moetquote:Op donderdag 3 december 2009 20:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee het is onvolwassen en een beetje laf om via het internet je real life sores uit te spreken. Totaal niet handig. Dreigen om iemand te confronteren in een winkel is al helemaal dom, zo maak je het contact er niet beter op.
Oh fuck wacht we zitten op het Fok forum, wat dacht ik wel nietquote:Op donderdag 3 december 2009 20:13 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Anders ga jij hem ff via internet uitleggen hoe het wel moet
Weetje wat het is!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:11 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Als mensen miiaaaaaaaaww gaan doen gaat het niet helemaal goed hoor.
Zulke mensen moeten ze aan een tuigje vastmaken als je het mij vraagt.
..wat pakken zij daar in..quote:Op donderdag 3 december 2009 20:08 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Je werkt op een sociale werkplaats?
[ afbeelding ]
De baas die ik heb die is heel relaxed, En die vind het ook helemaal niet erg als je iets zegt/bespreek in de winkel!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:20 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
Hyves![]()
Collega niet aanspreken op gedrag onder vier ogen op de werkvloer of tijdens de lunch ergens, maar via hyves iets werk gerelateerd willen bespreken![]()
Een soort van ultimatum met dreigement op hyves van een collega zetten![]()
Denk dat het zinnetje : Als je me gaat ontlopen en ik kom er achter wat er aan de hand is, dan ga ik je er midden in de winkel mee confronteren, En dat wil je denk ik niet?? Op veel werkplekken niet goed zal vallen, en zeker voldoende is voor een gesprekje met je leidinggevende.
Stelletje contactgestoorde bij elkaar in die winkel zeg, waaronder jij TS.
Blijkbaar vind je haar dus ook minderwaardig tegenover jou, dat zal ze wel aanvoelen...quote:Op donderdag 3 december 2009 20:23 schreef Braddie het volgende:
Mijn baas zegt het zelf ook...
Maar hij vind het lullig om haar de enige kans op een baan te ontnemen;)
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:13 schreef GuidooH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oké, onterechte klacht! Nanet heeft gelijk, ik zou hem ook negeren..
En jij wilt dat ze je niet meer negeert, dus ga je zulke dingen over d'r op internet zetten?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:23 schreef Braddie het volgende:
Mijn baas zegt het zelf ook...
Maar hij vind het lullig om haar de enige kans op een baan te ontnemen;)
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:24 schreef Yozzz het volgende:
Twijfel je niet waarom JIJ daar dan werkt, als je baas zo'n instelling heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |