Ik neem dat nummer niet op man sorry, Ik wil alleen serieuze songs doen, En geen songs met touch my tralala en dergelijke.quote:Op zondag 9 november 2008 15:29 schreef MASD het volgende:
Je zou Günther voor mij opnemen. Beloftes man, hou je eraan.
hij heeft een keer bekend geen noten te kunnen lezenquote:Op zondag 9 november 2008 18:19 schreef MLI het volgende:
Zeg TS, voor dat je je hele leven al speelt, doe je het niet best.
Nou ja, dát is nog niet zo'n ramp maar de ritmische fouten, de stuk of 10 fouten in de aanslag, de houding van zijn handen, de vingers die hij gebruikt voor welke toets. Het arrangement is ook vreselijk om aan te horen van het filmpje dat ik zag. Nou ja, de jostiband doet er een jaar over om een liedje te leren. TS vermoedelijk ook.quote:Op zondag 9 november 2008 18:30 schreef Synthesist het volgende:
[..]
hij heeft een keer bekend geen noten te kunnen lezen
Henk, Dat andere topic was niet echt een topic waar ik alles in kwijt kan, En wat door mij geopend werd.quote:Op zondag 9 november 2008 20:19 schreef Hankster het volgende:
Bradley jongen...wat doe je jezelf aan
Zit je eerst te miepen dat je je andere topic op slot wilt hebben omdat er teveel beledigende berichten in werden gepost, en dan ga je vervolgens een topic over jezelf openen. Tsja, dan is het vragen om problemen natuurlijk
Wat ben jij lullig...quote:Op zondag 9 november 2008 22:11 schreef MLI het volgende:
Bradley, face it. Je bent echt niet goed. Dat is niet erg maar het betekent wel dat je bij de keyboardidols keihard uitgelachen zou worden op de nationale TV. En wat is er, buiten je motoriek nog meer mis met je?
Misschien zou het je juist helpen om dan een tijd op hetzelfde keyboard te spelen?quote:Op zondag 9 november 2008 22:15 schreef Braddie het volgende:
Er is verder niet echt iets mis met me, Ik ben 3,5maanden te vroeg geboren(Ben met 26weken al geboren), En dat resulteerde in een slechte motoriek(Niet zo zeer dat ik niet kan lopen of rennen ofzo), En dat ik af en toe wat druk ben.
En, Dat ik niet het beste kan keyboardspelen van iedereen weet ik, Maar ik kan het OPZICH wel, Ik sla natuurlijk foute noten aan, Maar ik wissel echt heel veel van keyboard dus ik kan inprincipe bijna nooit wennen.
Ja, sorry Bradley.quote:
Ik doe ook alles op gehoor maar zelfs ik ben een betere muzikant dan jij.quote:Op zondag 9 november 2008 22:57 schreef Braddie het volgende:
Dat vind mijn meester op school ook al, Aangezien ik geen noten kan lezen en alles op mijn gehoor doe.
quote:Op zondag 9 november 2008 23:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik doe ook alles op gehoor maar zelfs ik ben een betere muzikant dan jij.
Even wat vragen:quote:Op zondag 9 november 2008 23:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik doe ook alles op gehoor maar zelfs ik ben een betere muzikant dan jij.
Ik heb een site en myspace. Me dunkt.quote:Op zondag 9 november 2008 23:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Even wat vragen:
Hoeveel liedjes kan jij uit je hoofd VOLLEDIG spelen?, Kan je zelf drummen?, Acordeon spelen?, Aan de hand van een nummer akoorden uitvogelen?, Styles programeren?, Synths programeren?, Zingen en drummen tegelijk?, Een GOEDE track in elkaar zetten met Reason/Cubase OF Cool Edit?.
Heb je bewijs dat er wat filmpjes op Youtube staan of op de pc dat je ze hier upload?.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |