Dat wist ik niet eens.quote:Op zondag 9 november 2008 11:42 schreef porsche1 het volgende:
als je er goed uitziet, kijken mensen ook sneller naar je filmpjes. -.-
Precies. Als je een irritante kutkat achter je huis hebt moet je hem vooral niet voeren.quote:Op zondag 9 november 2008 12:23 schreef zarGon het volgende:
Bradley, als je op alles wat hier gezegd wordt een antwoord geeft, geef je de mensen die het lezen steeds meer tekst waar zij op kunnen reageren. Jij bent diegene die het gesprek een kant op kan sturen en als je erop blijft reageren, gaat het straks alleen maar over een onderwerp waar jij het niet over wil hebben.
En ja, omdat je laat merken dat jij het niet leuk vindt om een dikzak genoemd te worden, laten zij jou merken dat zij het wel leuk vinden.
Dat dusquote:Op zondag 9 november 2008 12:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies. Als je een irritante kutkat achter je huis hebt moet je hem vooral niet voeren.
In plaats van dat je ouders je op muziekles zetten, konden ze je beter laten sporten.quote:Op zondag 9 november 2008 13:16 schreef Braddie het volgende:
Mijn ouders die hebben mij juist op m`n 4e op les gehad, Ik kan een aardig riedeltje spelen.
Zijn er nog verzoekjes?.
keyboard? ben je een josti ofzo?quote:Op zondag 9 november 2008 12:58 schreef Braddie het volgende:
Ik speel al zo`n beetje mijn hele leven keyboard, Dus ik praat daar gewoon over;).
quote:Op zondag 9 november 2008 12:48 schreef Braddie het volgende:
Oh man man man, Wat is die psr-530 toch een geil apparaat, Wat zitten er toch super mooie strings en vette blazers in.... En dan te bedenken dat ik over iets meer dan een half jaar gewoon de TYROS-2 heb die gewoon 10000000000x vetter is:O
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |