Betekent dat, dat als wij raar gaan doen dat we dan ook rare reacties terug krijgenquote:Op zaterdag 8 november 2008 01:03 schreef Braddie het volgende:
Graag normale reactie`s gewenst, Als julie normaal doen doe ik dat ook terug.
Dat niet echt, Maar..... Als ik een beledigende reactie krijg, Zal ik deze melden aan een moderator.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:12 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Betekent dat, dat als wij raar gaan doen dat we dan ook rare reacties terug krijgen
We kunnen niet wachten.quote:Op zondag 9 november 2008 01:24 schreef Braddie het volgende:
Waar slaat deze opmerking op?, Ik ben hetero.
OnTopic: Ik heb mijn psr-530 weer aan de praat gekregen, En moet nu alleen nog zorgen dat ik alle 692klanken via mijn ctk-731(midicontroller) Aan kan sturen.
Als die vetklep met minimaal talent werkelijk zo verontwaardigt was had hij dit topic niet eens geopend.quote:Op zondag 9 november 2008 01:39 schreef porsche1 het volgende:
Cerror heeft ie je al PM gestuurt? Want dat zou die papzak doen als hij vervelende reacties kreeg
Ik ben misschien te dik, Maar wat de neuk boeit het echt, Het gaat om mijn filmpjes op youtube en niet om hoe ik er uit zie;).quote:
begrijp er geen ene reet van wat je zegt.quote:Op zondag 9 november 2008 01:24 schreef Braddie het volgende:
Waar slaat deze opmerking op?, Ik ben hetero.
OnTopic: Ik heb mijn psr-530 weer aan de praat gekregen, En moet nu alleen nog zorgen dat ik alle 692klanken via mijn ctk-731(midicontroller) Aan kan sturen.
Dat wist ik niet eens.quote:Op zondag 9 november 2008 11:42 schreef porsche1 het volgende:
als je er goed uitziet, kijken mensen ook sneller naar je filmpjes. -.-
Precies. Als je een irritante kutkat achter je huis hebt moet je hem vooral niet voeren.quote:Op zondag 9 november 2008 12:23 schreef zarGon het volgende:
Bradley, als je op alles wat hier gezegd wordt een antwoord geeft, geef je de mensen die het lezen steeds meer tekst waar zij op kunnen reageren. Jij bent diegene die het gesprek een kant op kan sturen en als je erop blijft reageren, gaat het straks alleen maar over een onderwerp waar jij het niet over wil hebben.
En ja, omdat je laat merken dat jij het niet leuk vindt om een dikzak genoemd te worden, laten zij jou merken dat zij het wel leuk vinden.
Dat dusquote:Op zondag 9 november 2008 12:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies. Als je een irritante kutkat achter je huis hebt moet je hem vooral niet voeren.
In plaats van dat je ouders je op muziekles zetten, konden ze je beter laten sporten.quote:Op zondag 9 november 2008 13:16 schreef Braddie het volgende:
Mijn ouders die hebben mij juist op m`n 4e op les gehad, Ik kan een aardig riedeltje spelen.
Zijn er nog verzoekjes?.
keyboard? ben je een josti ofzo?quote:Op zondag 9 november 2008 12:58 schreef Braddie het volgende:
Ik speel al zo`n beetje mijn hele leven keyboard, Dus ik praat daar gewoon over;).
quote:Op zondag 9 november 2008 12:48 schreef Braddie het volgende:
Oh man man man, Wat is die psr-530 toch een geil apparaat, Wat zitten er toch super mooie strings en vette blazers in.... En dan te bedenken dat ik over iets meer dan een half jaar gewoon de TYROS-2 heb die gewoon 10000000000x vetter is:O
Ik neem dat nummer niet op man sorry, Ik wil alleen serieuze songs doen, En geen songs met touch my tralala en dergelijke.quote:Op zondag 9 november 2008 15:29 schreef MASD het volgende:
Je zou Günther voor mij opnemen. Beloftes man, hou je eraan.
hij heeft een keer bekend geen noten te kunnen lezenquote:Op zondag 9 november 2008 18:19 schreef MLI het volgende:
Zeg TS, voor dat je je hele leven al speelt, doe je het niet best.
Nou ja, dát is nog niet zo'n ramp maar de ritmische fouten, de stuk of 10 fouten in de aanslag, de houding van zijn handen, de vingers die hij gebruikt voor welke toets. Het arrangement is ook vreselijk om aan te horen van het filmpje dat ik zag. Nou ja, de jostiband doet er een jaar over om een liedje te leren. TS vermoedelijk ook.quote:Op zondag 9 november 2008 18:30 schreef Synthesist het volgende:
[..]
hij heeft een keer bekend geen noten te kunnen lezen
Henk, Dat andere topic was niet echt een topic waar ik alles in kwijt kan, En wat door mij geopend werd.quote:Op zondag 9 november 2008 20:19 schreef Hankster het volgende:
Bradley jongen...wat doe je jezelf aan
Zit je eerst te miepen dat je je andere topic op slot wilt hebben omdat er teveel beledigende berichten in werden gepost, en dan ga je vervolgens een topic over jezelf openen. Tsja, dan is het vragen om problemen natuurlijk
Wat ben jij lullig...quote:Op zondag 9 november 2008 22:11 schreef MLI het volgende:
Bradley, face it. Je bent echt niet goed. Dat is niet erg maar het betekent wel dat je bij de keyboardidols keihard uitgelachen zou worden op de nationale TV. En wat is er, buiten je motoriek nog meer mis met je?
Misschien zou het je juist helpen om dan een tijd op hetzelfde keyboard te spelen?quote:Op zondag 9 november 2008 22:15 schreef Braddie het volgende:
Er is verder niet echt iets mis met me, Ik ben 3,5maanden te vroeg geboren(Ben met 26weken al geboren), En dat resulteerde in een slechte motoriek(Niet zo zeer dat ik niet kan lopen of rennen ofzo), En dat ik af en toe wat druk ben.
En, Dat ik niet het beste kan keyboardspelen van iedereen weet ik, Maar ik kan het OPZICH wel, Ik sla natuurlijk foute noten aan, Maar ik wissel echt heel veel van keyboard dus ik kan inprincipe bijna nooit wennen.
Ja, sorry Bradley.quote:
Ik doe ook alles op gehoor maar zelfs ik ben een betere muzikant dan jij.quote:Op zondag 9 november 2008 22:57 schreef Braddie het volgende:
Dat vind mijn meester op school ook al, Aangezien ik geen noten kan lezen en alles op mijn gehoor doe.
quote:Op zondag 9 november 2008 23:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik doe ook alles op gehoor maar zelfs ik ben een betere muzikant dan jij.
Even wat vragen:quote:Op zondag 9 november 2008 23:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik doe ook alles op gehoor maar zelfs ik ben een betere muzikant dan jij.
Ik heb een site en myspace. Me dunkt.quote:Op zondag 9 november 2008 23:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Even wat vragen:
Hoeveel liedjes kan jij uit je hoofd VOLLEDIG spelen?, Kan je zelf drummen?, Acordeon spelen?, Aan de hand van een nummer akoorden uitvogelen?, Styles programeren?, Synths programeren?, Zingen en drummen tegelijk?, Een GOEDE track in elkaar zetten met Reason/Cubase OF Cool Edit?.
Heb je bewijs dat er wat filmpjes op Youtube staan of op de pc dat je ze hier upload?.
Ik ken die hele ringtone niet en ik heb m'n hele leven alleen nog maar Nokia telefoons gehadquote:
Laat zien dat zingen en drummen tegelijkquote:Op zondag 9 november 2008 23:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Even wat vragen:
Hoeveel liedjes kan jij uit je hoofd VOLLEDIG spelen?, Kan je zelf drummen?, Acordeon spelen?, Aan de hand van een nummer akoorden uitvogelen?, Styles programeren?, Synths programeren?, Zingen en drummen tegelijk?, Een GOEDE track in elkaar zetten met Reason/Cubase OF Cool Edit?.
Heb je bewijs dat er wat filmpjes op Youtube staan of op de pc dat je ze hier upload?.
quote:Op zondag 9 november 2008 12:23 schreef zarGon het volgende:
Bradley, als je op alles wat hier gezegd wordt een antwoord geeft, geef je de mensen die het lezen steeds meer tekst waar zij op kunnen reageren. Jij bent diegene die het gesprek een kant op kan sturen en als je erop blijft reageren, gaat het straks alleen maar over een onderwerp waar jij het niet over wil hebben.
HOOI ZARGON!
En ja, omdat je laat merken dat jij het niet leuk vindt om een dikzak genoemd te worden, laten zij jou merken dat zij het wel leuk vinden.
Ik heb NOG geen drumstel(Misschien kan ik bij een kennisje wat opnemen(Moet ik wel zorgen voor een externe microfoon, En een USB kabel, Want de built in mic van mijn cam is brak).quote:Op maandag 10 november 2008 17:46 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Laat zien dat zingen en drummen tegelijkEn laat die goede track horen!
Lijden voor de kunst hequote:Op maandag 10 november 2008 18:04 schreef Braddie het volgende:
Knap vind ik het ook wel van mezelf, Maar ik heb er 10jaar lang voor moeten leren en heb 4 verschillende muziekscholen gehad.
Ik improviseer heel af en toe, En dat muzikanten de meeste chickies krijgen geld voor mij niet(ben al bijna 5 jaar vriendinloos:()quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:44 schreef JanusAnus het volgende:
Zo hee, goed man! Ik wou dat ik zo fijn op het keyboard kon riedelen. Improviseer je ook wel eens wat Bradley? Dat je gewoon je haren los gooit en lekker erop los speelt? Meezingend over je gevoelens?
En is het waar dat muzikanten veel chickies krijgen?
aaaaaahw.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik improviseer heel af en toe, En dat muzikanten de meeste chickies krijgen geld voor mij niet(ben al bijna 5 jaar vriendinloos:()
als je synthesizer speelt krijg je wel chicks, als je keyboard speelt niet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:47 schreef MASD het volgende:
[..]
aaaaaahw.
Ga gitaar spelen, toetsenisten krijgen nooit de chicks. [ afbeelding ]
Ook nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:55 schreef Synthesist het volgende:
[..]
als je synthesizer speelt krijg je wel chicks, als je keyboard speelt niet.
Met dat soort praatjes vallen ze nooit voor je natuurlijk!quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:17 schreef Braddie het volgende:
Waar baseer je dat op?, Inprincipe is een synthesizer een soort van arranger workstation.
Hij heeft arpegiators(Soort begeleiding), Je kan sounds tweaken(Kan op de gemiddelde Yamaha van 300euro tegen woordig ook al).
Je hebt een Sequencer(Hebben de meeste keyboards), En je kan het geheugen uitbreiden DMV songs/voices, Dat kunnen veel keyboards ook al(Denk de Casio WK serie de Psr-S series en de roland VA series).
maar gelukkig posten we wel samen in dit topicquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind de op onduidelijke n weet niet wat ik van dit topic moet verwachten...
Ik heb een soort keyboard-gitaar, en met zo'n ding ben je helemaal de man.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:31 schreef MASD het volgende:
[..]
Ook nietuit ervaring weet ik dat de volgorde van meeste chicks als volgende is:
- Gitarist
- Bassist/drummer (hangt ervan af wie het tofste uiterlijk heeft ey)
- Toetsenist
srsly
Een polyfonie van 32? JE BLAAST DAT DING OP MAN!quote:Op zondag 6 december 2009 03:22 schreef Braddie het volgende:
Jeuj![]()
Heb een MM8 van Yamaha te leen gekregen van mijn baas!
Omdat ik de GW-8 er tegen wil ruilen(Deze is meer synth, En heeft 88 toetsen)
Toch denk ik niet dat ik ruil!, HIj klinkt veel dunner en de polyfonie is 32!!!!
Misschien toch maar doorsparen voor een Motif ES of eventueel een XS!
Ik ben al wat note cuts tegen gekomen ja!quote:Op zondag 6 december 2009 14:07 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Een polyfonie van 32? JE BLAAST DAT DING OP MAN!
Ja dat dacht ik al, een polyfonie van 32 kom je tegenwoordig echt niet vaak meer tegen!quote:Op zondag 6 december 2009 14:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben al wat note cuts tegen gekomen ja!
BRADLEY, BEN JIJ WEER ACTIEF?quote:Op zondag 6 december 2009 14:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben al wat note cuts tegen gekomen ja!
Impliceer je nu dat fok geen behoefte heeft aan bradley topics, zijn topics zijn zeer vermakelijk dus sodemieter eens op eikel.quote:Op zondag 6 december 2009 15:37 schreef Renfiets het volgende:
[..]
BRADLEY, BEN JIJ WEER ACTIEF?
oh, ik heb nog zo gelachen om die topics van jou op dat queenforum enzo, zelfs daar wilden ze je niet!
Nee zeker niet!quote:Op zondag 6 december 2009 15:19 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, een polyfonie van 32 kom je tegenwoordig echt niet vaak meer tegen!
Die is inderdaad erg snelquote:Op maandag 7 december 2009 08:44 schreef Yozzz het volgende:
Ik ga niet zeggen waar snelle handjes handig bij zijn
quote:Op maandag 7 december 2009 21:56 schreef Synthesist het volgende:
die is opgegeten door het kiebortmonster
Zei die toevallig ook 'nein'?quote:Op maandag 7 december 2009 21:56 schreef Synthesist het volgende:
die is opgegeten door het kiebortmonster
Heb je hem gepijpt ofzo? Ik krijg niet eens een kerstpakket.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:04 schreef Braddie het volgende:
Heb een Siel Cruise gekregen van mijn baas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |