Ben ongeveer 30 minuten terug van Poppeliers in Culemborg.
Verslag:
Ik moest om half 1 bij mijn pa zijn, Toen hebben we nog even wat gedronken en zijn we in de oude saab richting culemborg gereden.
Onderweg natuurlijk nog eventjes getanked(Auto loopt maar 1 op 10), En toen zonder problemen(Nee echt, Ook geen files)de snelweg op.
Eenmaal aangekomen liep ik gelijk naar boven toe, Het was mijn bedoeling om op de Tyros-2 te spelen, Maar.... Die hadden ze niet meer, Dus ik heb redelijk lang(5 minuten) moeten zoeken en kwam uiteindelijk bij de Tyros-3 uit :banaan:, Ik ging er achter zitten, Deed mijn usb stick in de Tyros-3 en ging eens lekker 45 minuten spelen.
Ik heb een paar lekkere motown nummers gespeeld, En wat top-40, EN.... Gelukkig heeft mijn pa eindelijk zijn N73 onder controle waardoor hij mij ook bijna 3 minuten lang heeft gefilmd ;w.
Vooral de style MovieSoundtrack is zeer gaaf en is ook zeer geschikt voor Pirates Of The Caribbean.
Het enige wat mij zeer irriteerde was dat er een man achter mij stond(Die er net vanaf kwam), En die zat de hele tijd, Goh kijk eens in de ballad categorie of nog erger, Hij moet een octaaf lager gezet worden(En toen ging hij lopen kloten aan het octaaf gedeelte :evil:).
Ik heb er alleen maar met een glimlach achter gezeten en heb alleen maar "PFFFFFFFFFFFFF WAT EEN BAK" Kunnen zeggen tegen me pa de hele tijd dat ik er achter zat.
Hij klinkt fenomenaal goed, Maar ik neem toch liever de Tyros-2(Die kan ik wel betalen in de zomer, En de Tyros-3 niet).
Toen ik moest stoppen van mijn pa(we gingen helaas weg), Had ik gehoopt dat het op de usb stick stond, Maar hij had het dus niet opgeslagen.
Daarna heb ik nog 1 minuut bij het apparaat gestaan en vol verwondering gekeken met een hele grote glimlach op mijn gezicht, Als ik ook maar 1 van de apparaten van de Tyros reeks kan bemachtigen vind ik het al best(Tyros-1 niet natuurlijk).
Dit was mijn verslagje, De filmpjes volgen ZSM.