abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 december 2009 @ 18:49:52 #1
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_75255665
Het wordt met de dag gekker, priesters die aan pimeltjes van kleine jongens zuigen, komen die wel in de hemel??
http://www.telegraaf.nl/b(...)_hemel___.html?p=2,2
quote:
do 03 dec 2009, 17:03 | 23 reacties
'Homo's komen niet in de hemel'
VATICAANSTAD - Homo's, lesbiennes en transseksuelen komen niet in de hemel. Dat zegt kardinaal Javier Lozano Barragan, de voormalige Vaticaanse 'minister van Volksgezondheid'.
Barragan deed zijn opvallende uitspraak op de Italiaanse nieuwssite Pontifex News. Hij voegde eraan toe dat hij dat niet zelf bedacht heeft, maar dat het een uitspraak van de heilige Paulus is.

"Men wordt niet geboren als homoseksueel, maar wordt het om verschillende redenen: kwestie van opvoeding, omdat men tijdens de adolescentie zijn eigen identiteit niet heeft ontwikkeld. Homoseksualiteit is een zonde’, voegde Barragan eraan toe.

Het Vaticaan heeft meteen afstand genomen van de uitspraken van Barragan. De Vaticaanse woordvoerder, pater Federico Lombardi, heeft elke vorm van discriminatie van homoseksuelen veroordeeld.

Pater Lombardi liet er geen twijfel over bestaan dat het Vaticaan het niet eens is met de visie van de kardinaal. “Ons standpunt houdt in dat er geen enkele reden is om homoseksuelen te veroordelen. Wij roepen op tot respect.”

[ Bericht 3% gewijzigd door Deprater op 04-12-2009 10:44:38 ]
pi_75255694
Dat homo's niet in de hemel komen geloof ik direct!

Dat verhaal over die priesters daarentegen, daarvoor zal je wel in die zottigheid moeten geloven of zo...
censuur :O
pi_75255810
'Het wordt met de dag gekker, priesters die kleine jongens aanranden en verkrachten komen die wel in de hemel??'

Heeft niets met het onderwerp te maken, maar als je het de kardinaal zou vragen zou hij zeggen dat deze ook niet in de hemel komen. Ik vind overigens dat dergelijke priesters keihard en extra gestraft moeten worden als zij veroordeeld worden wegens misbruik van hun positie.

OT Deze kardinaal heeft ook niet het recht om te oordelen wie er wel of niet in de hemel komt, dat doet God. Goed dat het Vaticaan gelijk afstand heeft genomen van deze uitspraak.
  donderdag 3 december 2009 @ 18:54:39 #4
179598 Deprater
pi_75255842
http://www.dag.nl/buitenl(...)kindermisbruik-51334
quote:
Benedictus XVI heeft gezegd dat hij zich schaamt voor het seksueel misbruik door priesters in Australië. Hij heeft zijn spijt betuigd aan de slachtoffers. De paus sprak voor een groep bisschoppen en seminaristen over de "schaamte die wij allemaal hebben gevoeld toen we hoorden van het seksueel misbruik van minderjarigen door sommige priesters en geestelijken in dit land". Hij betuigde zijn "diepe spijt voor het leed dat de slachtoffers is aangedaan en zei dat hij "hun lijden deelt". "De slachtoffers moeten compassie en verzorging ontvangen en de daders moeten voor het gerecht worden gebracht", zo voegde de paus eraan toe. Paus Benedictus XVI is in Australië voor de Wereldjongerendagen. Het lijkt wel of God zelf aan het woord is. Alsof spijt voldoende is voor het leed dat honderden minderjarigen is aangedaan.Als paus kun je je blijkbaar veel permitteren, óók om alle ellende die priesters van de katholieke kerk hebben aangericht met een 'sorry' af te doen.
pi_75255892
De hemel lijkt mij maar wat saai
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_75255951
quote:
Als je een topic wilt openen over seksueel misbruik binnen de Rooms- Katholieke kerk, dan kan je daar beter een topic over openen.
  donderdag 3 december 2009 @ 19:01:24 #7
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_75256070
Mannen in jurken komen zeker niet in de hemel
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 3 december 2009 @ 19:02:45 #8
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_75256132
Concepten als hemel en hel
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_75256279
HEAVEN IS HOTTER THAN HELL
The temperature of heaven can be rather accurately computed. Our authority is the Bible, Isaiah 30:26 reads, Moreover, the light of the moon shall be as the light of the sun and the light of the sun shall be sevenfold as the light of seven days. Thus, heaven receives from the moon as much radiation as the earth does from the sun, and in addition seven times seven (forty nine) times as much as the earth does from the sun, or fifty times in all. The light we receive from the moon is one ten-thousandth of the light we receive from the sun, so we can ignore that. With these data we can compute the temperature of heaven: The radiation falling on heaven will heat it to the point where the heat lost by radiation is just equal to the heat received by radiation. In other words, heaven loses fifty times as much heat as the earth by radiation. Using the Stefan-Boltzmann fourth power law for radiation

(H/E)4 = 50

where E is the absolute temperature of the earth, 300°K (273+27). This gives H the absolute temperature of heaven, as 798° absolute (525°C).

The exact temperature of hell cannot be computed but it must be less than 444.6°C, the temperature at which brimstone or sulfur changes from a liquid to a gas. Revelations 21:8: But the fearful and unbelieving... shall have their part in the lake which burneth with fire and brimstone." A lake of molten brimstone [sulfur] means that its temperature must be at or below the boiling point, which is 444.6°C. (Above that point, it would be a vapor, not a lake.)

We have then, temperature of heaven, 525°C (977°F). Temperature of hell, less than 445°F). Therefore heaven is hotter than hell.
censuur :O
  donderdag 3 december 2009 @ 19:22:38 #10
179598 Deprater
pi_75256758
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:57 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Als je een topic wilt openen over seksueel misbruik binnen de Rooms- Katholieke kerk, dan kan je daar beter een topic over openen.
Nee dit gaat over homo's die niet in de hemel komen, kennelijk is die priester hemelpoortbewaker
  donderdag 3 december 2009 @ 19:26:35 #11
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_75256885
Nou stop mij maar onder de grond dan, daar ist iig normale temperatuur
To doom or not to doom
  donderdag 3 december 2009 @ 19:34:29 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75257150
.
Niet meer actief op Fok!
pi_75262586
Natuurlijk komen homo's niet in de hemel. Niemand komt in de hemel.
ROBODEMONS..................|:(
pi_75265691
Wat schattig, zo'n figuur die hopeloos vast houdt aan de Middeleeuwen laat een hersenscheet. Nou, beste meneer de kardinaal, we laten u maar lekker in de waan. U komt er wel achter wanneer u sterft. Mocht er immers een hemel zijn, dan is er geen plaats van intolerantie, en mist u de boot.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_75265815
Waar is SCH als je hem nodig hebt....
pi_75267377
damn... Die kerel moet es goed uitgewoond worden in zn sterretje. That'll teach him
just give a second thought
what if we don't get caught...
  donderdag 3 december 2009 @ 23:57:32 #17
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_75267953
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:02 schreef -Techno- het volgende:
Concepten als hemel en hel
Zo staat het in de bijbel, dus is het waar.
How can I make this topic about me?
pi_75272040
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:01 schreef Bommenlegger het volgende:
Waar is SCH als je hem nodig hebt....
Komt niet meer vanwege een permban, heb ik althans gehoord.

En verder:
quote:
Op donderdag 3 december 2009 21:53 schreef Morrigan het volgende:
Natuurlijk komen homo's niet in de hemel. Niemand komt in de hemel.
pi_75272182
Die priesters zijn toch ook homo, in feite? Die doen het toch met jongetjes?

Of begrijp ik nu iets verkeerd...
  vrijdag 4 december 2009 @ 08:39:02 #20
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_75272248
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 08:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Die priesters zijn toch ook homo, in feite? Die doen het toch met jongetjes?

Of begrijp ik nu iets verkeerd...
Zolang ze eerlijk hun zonden opbiechten wordt het ze vergeven
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_75272298
quote:
Het Vaticaan heeft meteen afstand genomen van de uitspraken van Barragan. De Vaticaanse woordvoerder, pater Federico Lombardi, heeft elke vorm van discriminatie van homoseksuelen veroordeeld.
Heeft die kardinaal Javier Lozano Barragan, de voormalige Vaticaanse 'minister van Volksgezondheid' npg een functie?
Lees deze
quote:
Deze verleende hem in april 2009, op grond van zijn leeftijd, ontslag als president van de Gezondheidsraad.
quote:
Even voor zijn vertrek had hij zich intensief bemoeid met de dood van de Italiaanse Eluana Englaro, die overleed na een coma van zeventien jaar en nadat alle medische handelingen op verzoek van haar vader waren gestaakt. Lozano noemde haar dood een misdaad. [1]
Wat een fundamentalist
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:09:52 #22
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_75272637
Vreemd, mijn hemel zou er vol mee zitten!..

Alleen maar mooie vrouwen en als je Petrus dan vraagt wat al die kerels hier moeten dan zegt hij: 'Maak je niet druk, dat zijn homo's! Al die vrouwen zijn voor jou! Biertje?'

En dan weet ik dat ik in de hemel ben!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:11:36 #23
179598 Deprater
pi_75272664
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 08:39 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Zolang ze eerlijk hun zonden opbiechten wordt het ze vergeven
Eerlijk opbiechten hebben ze weinig gedaan, wel heeft de RK kerk al vele honderden miljoenen aan afkoopcompensatie betaald

Het gekke is dat het celibaat zulk gedrag juist uitlokt, hetzij in het hebben van een bedhuishoudster of als stiekem homo of pedo zijn
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:22:32 #24
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_75272885
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:11 schreef Deprater het volgende:

[..]

Eerlijk opbiechten hebben ze weinig gedaan, wel heeft de RK kerk al vele honderden miljoenen aan afkoopcompensatie betaald

Het gekke is dat het celibaat zulk gedrag juist uitlokt, hetzij in het hebben van een bedhuishoudster of als stiekem homo of pedo zijn
Opbiechten doen ze natuurlijk alleen tegenover god in de biechtstoel.... (lees: anoniem tegenover de buitenwereld)
pi_75274553
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:09 schreef SicSicSics het volgende:
Vreemd, mijn hemel zou er vol mee zitten!..

Alleen maar mooie vrouwen en als je Petrus dan vraagt wat al die kerels hier moeten dan zegt hij: 'Maak je niet druk, dat zijn homo's! Al die vrouwen zijn voor jou! Biertje?'

En dan weet ik dat ik in de hemel ben!
Ja, totdat die homo's jou heel erg schattig gaan vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')