abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 december 2009 @ 01:12:14 #126
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_75469438
quote:
Op donderdag 10 december 2009 01:06 schreef Ritmo het volgende:
Die spelers die je noemt zijn ook geen top als je ze individueel gezien bekijkt, maar spelen gewoon in goed draaiende elftallen. Selecties van de clubs waar die spelers nu zitten waren/zijn goed uitgebalanceerd.
Je hebt gelijk dat het geen absolute top is, vooral de spelers van Az gaan nu goed door het ijs nu het elftal niet draait. Maar toch is het vervelend om te zien als een oud contract speler, die in principe weg is gestuurd, bij een andere club wel het verschil maakt in een wedstrijd.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_75469828
Mee eens. Het zou goede 'opvulling' zijn wanneer er bij ons een goede elftal-basis had gestaan.
Maar als je deze spelers allemaal gehouden had, waren ze denk ik nog steeds niet heel nuttig geweest zolang je team totaal niet klopt.
-
  donderdag 10 december 2009 @ 07:07:49 #128
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_75471142
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:29 schreef Happel het volgende:

[..]

Roemloos vertrek van weer een speler. Benieuwd waar hij over een paar jaar opduikt. Voor een kratje bier, waar komt hij terecht?
Mwah, Santos is toch wel een topclub in Brazilië?
  donderdag 10 december 2009 @ 07:09:21 #129
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_75471144
quote:
Op donderdag 10 december 2009 01:03 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat de scouting perfect is. Maar spelers als Holman, El Hamdaoui, Swertz, Lensky, Tiendalli in Nederland alleen al. Bij Feyenoord hopeloos gefaald maar nu staan ze toch iedere week hun mannetje, vaak in de basis, en zouden bij dit Feyenoord niet eens misstaan. En internationaal bijvoorbeeld Bastos en Magrao. Verder ben ik geen fan van bijvoorbeeld Biseswar maar hij heeft wel laten zien dat hij kan voetballen, en die was ook al bijna afgeschreven.
Biseswar is zo'n beetje overal, waar hij aan verhuurd was, afgeschreven
Volgens mij kon'ie toen zelfs niet overtuigen bij Sheffield Wednesday of United?

EDIT:
Lensky noemen is leuk, maar volgens mij zat die gozert toen ook gewoon gigantisch met zichzelf in de knoop. Daar vraag ik mij vanaf of Feijenoord daar ook maar iets aan kon doen.
pi_75471159
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:30 schreef Happel het volgende:

[..]
goed plan.
pi_75471675
quote:
Op donderdag 10 december 2009 07:07 schreef Keltie het volgende:

[..]

Mwah, Santos is toch wel een topclub in Brazilië?
Maar een speler slaagt pas echt, wanneer die terecht komt bij een Europese topclub. Dat is nog steeds de maatstaf.
quote:
Op donderdag 10 december 2009 07:09 schreef Keltie het volgende:

[..]

Volgens mij kon'ie toen zelfs niet overtuigen bij Sheffield Wednesday of United?
Inderdaad, afgetest bij Wednesday. Nou dat zegt genoeg toch. Vond wel dat hij een kans moest krijgen en hij heeft het ook niet onaardig gedaan. Maar ik zie hem echt niet als een versterking voor welk Feijenoord dan ook.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 10 december 2009 @ 08:45:46 #132
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_75471866
quote:
Op donderdag 10 december 2009 08:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Maar een speler slaagt pas echt, wanneer die terecht komt bij een Europese topclub. Dat is nog steeds de maatstaf.
Klopt ook wel, hoe krom dan ook.
  donderdag 10 december 2009 @ 12:58:18 #133
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_75479297
quote:
Op donderdag 10 december 2009 07:09 schreef Keltie het volgende:

EDIT:
Lensky noemen is leuk, maar volgens mij zat die gozert toen ook gewoon gigantisch met zichzelf in de knoop. Daar vraag ik mij vanaf of Feijenoord daar ook maar iets aan kon doen.
Ik zeg toch ook dat ik geen fan van Biseswar ben. Maar ik noemde hem als argument dat de scouting van Feyenoord er niet helemaal naast zit als ik zelfs hem een wedstrijd in de Kuip zie openbreken/beslissen nadat hij is weggestuurd meerdere malen.

En tuurlijk zat Lensky met zichzelf in de knoop maar juist dan moet er goede begeleiding zijn binnen een club.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  donderdag 10 december 2009 @ 13:22:53 #134
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_75480188
quote:
Felle training op Varkenoord

Feyenoord heeft donderdagochtend in de aanloop naar het duel van komende zaterdag met sc Heerenveen een pittige groepstraining afgewerkt. Op een droog Varkenoord ging het er tijdens de afsluitende partij elf tegen elf fel aan toe. De beoogde basisopstelling werd het knap lastig gemaakt en moest het uiteindelijk ook afleggen tegen de reserves.

Het ziet er naar uit dat Kevin Hofland tegen de Friezen de plek van de geschorste André Bahia in zal nemen. De routinier speelde afgelopen maandag al een helft mee met Jong Feyenoord/Excelsior en vormde donderdag tijdens de partijvorm een centraal duo met Ron Vlaar.

Feyenoord traint in de aanloop naar de wedstrijd in het Abe Lenstra Stadion nog een keer. Vrijdagochtend staat op het trainingscomplex Varkenoord de afsluitende groepstraining op het programma. Het aanvangstijdstip is 10.30 uur. De wedstrijd tussen sc Heerenveen en Feyenoord begint zaterdag om 19.45 uur.
Dat beloofd veel goeds
  donderdag 10 december 2009 @ 14:00:51 #135
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_75481450
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:58 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook dat ik geen fan van Biseswar ben. Maar ik noemde hem als argument dat de scouting van Feyenoord er niet helemaal naast zit als ik zelfs hem een wedstrijd in de Kuip zie openbreken/beslissen nadat hij is weggestuurd meerdere malen.

En tuurlijk zat Lensky met zichzelf in de knoop maar juist dan moet er goede begeleiding zijn binnen een club.
Sommige gevallen zijn niet te helpen, denk zelf een beetje dat Lensky er daar 1 van was..
  donderdag 10 december 2009 @ 14:01:34 #136
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_75481474
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:22 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Dat beloofd veel goeds
Dan staat er wel voor iedere speler een waardige vervanger
  donderdag 10 december 2009 @ 17:35:20 #137
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_75488914
quote:
Feyenoord laat Manteiga naar Brazilië vertrekken

Feyenoord en de Braziliaan Manteiga zijn overeengekomen dat negentienjarige aanvaller in zijn vaderland op zoek gaat naar een club waarvoor hij op huurbasis kan gaan spelen. In de tussentijd zal hij niet meer uitkomen voor Jong Feyenoord/Excelsior.

Manteiga, die voluit David Henrique dos Santos heet, staat sinds de zomer van 2008 onder contract bij Feyenoord. De jonge Braziliaan slaagde er nog niet in door te breken in de hoofdmacht van de Rotterdamse club. Manteiga heeft bij Feyenoord nog een contract tot medio 2011.
quote:
Hofland neemt in januari beslissing over toekomst

Kevin Hofland begint zaterdag als vervanger van de geschorste André Bahia in de basis als Feyenoord op bezoek gaat bij SC Heerenveen. De dertigjarige verdediger staat daarmee voor het eerst dit seizoen aan de aftrap van een Eredivisieduel. De zevenvoudig Oranje-international gaat binnenkort nadenken over zijn toekomst.

'Ik doe mijn best en zeur niet', zegt Hofland deze week in Voetbal International. 'Maar ik heb het wel moeilijk. Ik ben twee keer in de basis begonnen, voor de beker tegen Harkemase Boys en FC Den Bosch. Met alle respect voor die clubs, maar bijzonder was het niet. Ik heb het naar mijn zin bij Feyenoord, maar wil wel graag spelen. Begin januari gaat de transfermarkt open en zal ik bekijken of die ook open gaat voor mij. Pas dan neem ik een beslissing.'

Hofland is bij Feyenoord bezig aan zijn derde seizoen. De voormalige speler van Fortuna Sittard, PSV en VfL Wolfsburg voetbalde in zijn twee eerste jaargangen nog telkens minimaal twintig competitiewedstrijden. Mario Been, afgelopen zomer binnengekomen als nieuwe hoofdtrainer, ziet geen basiskracht in de verdediger, maar wat hem betreft hoeft Hofland ook niet te vertrekken.

'Kevin heeft het moeilijk omdat André Bahia het gewoon goed doet, maar ik heb geen onvertogen woord van hem gehoord', aldus Been. 'Als André dan niet speelt, komt hij gewoon aan de beurt. Ik kan wel zo duidelijk zijn dat dat tegen SC Heerenveen het geval zal zijn.'
quote:
Landzaat en Makaay op drempel van mijlpaal

Denny Landzaat en Roy Makaay kunnen zaterdag tegen sc Heerenveen allebei een mijlpaal bereiken. De middenvelder en de aanvaller zijn beiden dicht bij hun 75ste competitiedoelpunt in Nederland. Landzaat staat op 74 competitietreffers, waarvan hij er 72 in de Eredivisie maakte. De middenvelder maakte tot dusver vijf competitiedoelpunten in het shirt van Feyenoord.

Makaay maakte afgelopen zondag tegen FC Groningen zijn 73ste doelpunt in de Eredivisie. De spits scoorde in zijn carrière 42 maal voor Vitesse en 31 keer voor Feyenoord. Makaay scoorde in elf eerdere Eredivisie-ontmoetingen met sc Heerenveen al vijf keer.
pi_75495492
Spuit 11.
Elite
Tegen TTIP
pi_75498072
Hofland in de basis, ik vrees het ergste. Terwijl hij ooit echt goed bezig was.
pi_75498521
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Heerenveen is ook niet alles, hè. Beetje vertrouwen mag best.
Elite
Tegen TTIP
pi_75498881
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik zou me eerder zorgen maken als die Schenkeveld weer in de basis staat.
pi_75499136
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:08 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Wat heeft die nou weer misdaan
pi_75499212
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:08 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

heb zondag niet gezien ivm verjaardag alleen via YT de goals. Maar dat mannetje heeft de tijd om te leren. Hofland begint al aan het afbouwen van zijn loopbaan.
pi_75501226
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:14 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Wat heeft die nou weer misdaan
Op dit moment niet eredivisie waardig.
pi_75501954
quote:
Op donderdag 10 december 2009 23:05 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Op dit moment niet eredivisie waardig.
Hofland wel dan? Ik heb Schenkeveld geen fouten zien maken, bleef prima overeind hoor.
pi_75503023
quote:
Op donderdag 10 december 2009 23:25 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hofland wel dan? Ik heb Schenkeveld geen fouten zien maken, bleef prima overeind hoor.
Dekt slecht, durft totaal niet op te bouwen. Hoflans is geen topper maar wel eredivisie waardig ja.
  donderdag 10 december 2009 @ 23:51:55 #147
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75503037
Huh? Over talenten afbranden gesproken, die jongen heeft twee wedstrijden in het eerste gespeeld en allebei de wedstrijden foutloos.
2000 light years from home
pi_75503090
quote:
Op donderdag 10 december 2009 23:51 schreef Merkie het volgende:
Huh? Over talenten afbranden gesproken, die jongen heeft twee wedstrijden in het eerste gespeeld en allebei de wedstrijden foutloos.
Was heel zwak tegen groningen, Been goed gezien en ingegrepen. Ik brand hem niet af hoor, alleen op dit moment nog niet goed genoeg voor het 1e.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 11 december 2009 @ 01:41:02 #149
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75505647
quote:
Op donderdag 10 december 2009 23:51 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Dekt slecht, durft totaal niet op te bouwen. Hoflans is geen topper maar wel eredivisie waardig ja.
Hofland hoef je alleen maar aan zijn rechterkant voorbij, daar kan hij schrikbarend weinig en opbouwend is hij geen schim meer van wat hij ooit kon
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_75507103
kortom melandri pakt schenkeveld onterecht aan, als ik zo lees!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')