abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75342996
tot omzet vandaag 71euro valt toch nog een beetje af maarja Feyenoord wint.. daar gaat het om...
pi_75343241
feyenoord dit seizoen bekerwinaar zowiezoo
pi_75343470
spam

[ Bericht 97% gewijzigd door Happel op 07-12-2009 08:37:46 ]
pi_75344011
quote:
Op zondag 6 december 2009 18:02 schreef Keltie het volgende:
Babovic
Domme gele kaart alleen
pi_75344345
- reactie op edit -

[ Bericht 94% gewijzigd door Happel op 07-12-2009 08:39:11 ]
pi_75344529
Bruins en Cissé waren echt dramatisch. Babovic speelde goed, Makaay viel redelijk goed in. Ik vind dat we af moeten stappen van dat geforceerde gedoe met buitenspelers, we hebben daar geen geschikte spelers voor.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_75344756
Goede 2de helft.

Babo
pi_75345004
quote:
Been hoopt niet dat shirtloze Babovic verkouden is geworden

Mario Been blijft in zijn trainersloopbaan maar spelers tegenkomen die gele kaarten oppikken door hun shirt uit te trekken. Bij NEC was dit al meerdere malen het geval en zondag pakte Stefan Babovic een prent op na het vieren van de gelijkmaker tegen FC Groningen (3-1). “Tsja, wat moet je ermee?”, vroeg Been zich na afloop af op de persconferentie.

Babovic schoot kort na rust fraai binnen, gooide zijn shirt uit en rende met een ontbloot bovenlijf juichend op het legioen af. “Ik hoop niet dat hij verkouden is geworden'', zei Been tegen het ANP. “Het lijkt wel of ik in mijn carrière door dergelijke spelers word achtervolgd. Vooruit dan maar, Stefan is een fantastische gozer en een winnaar. En het was inderdaad een mooi doelpunt, maar om daar nou je shirt voor uit te trekken in deze kou... Maar ik neem het op de koop toe.''

De doelpuntenmaker legde op de website van zijn club uit dat er bij zijn eerste seizoenstreffer de nodige emotie aan te pas kwam. “Er kwam enige frustratie vrij omdat ik een maand onterecht niet heb mogen spelen”, refereerde Babovic aan de schorsing die hij kreeg na een rode kaart tegen Ajax. “Maar ik ben ook gewoon temperamentvol. Ik word altijd wild na een doelpunt. Ik weet dat het een gele kaart kost, maar ik was zo blij dat ik daar niet aan dacht. Helaas heb ik niet zo’n mooi lichaam als Cristiano Ronaldo.”
pi_75345018
quote:
Been: 'Slechte eerste helft Feyenoord was mijn fout'

De thuiswedstrijd tegen FC Groningen kende voor Feyenoord twee gezichten. De ploeg had voor rust weinig te vertellen, maar stelde na rust orde op zaken en sleepte de overwinning uit het vuur (3-1). Coach Mario Been nam de schuld op zich voor de matige eerste helft: “We speelden met te veel offensief ingestelde spelers.”

De coach had voor de wedstrijd al overwogen om Kelvin Leerdam op het middenveld te zetten, maar koos voor meer creatieve spelers. Een gok die niet goed uitpakte, waardoor Leerdam in de tweede helft alsnog op het middenveld verscheen. “Hij heeft zijn rol fantastisch ingevuld”, zei Been op de website van zijn club. “Gelukkig hebben we wat dat betreft op tijd ingezien dat er wat moest veranderen.”

“Het verschil tussen de eerste en de tweede helft was erg groot, maar we hebben uiteindelijk verdiend gewonnen”, vervolgde Been zijn analyse. “In de rust was het duidelijk dat het voor ons de dood of de gladiolen was. Achteraf moet ik de complimenten aan het team geven. Ze hebben laten zien over een fantastische mentaliteit te beschikken.” Feyenoord loopt door de zege weg bij Groningen en in op Ajax. “Daarom is dit een heel belangrijke overwinning”, besloot Been. “Het is belangrijk dat we op deze weg door blijven gaan.”
pi_75346810
quote:
Op zondag 6 december 2009 19:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat is toch wel een zeldzaamheid, een coach die de hand in eigen boezem durft te steken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_75347299
Ging in de 2e helft aardig met Makaay, Tomasson en Babovic.
quote:
Op zondag 6 december 2009 18:42 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Domme gele kaart alleen
Niet handig inderdaad.
pi_75347329
quote:
Op zondag 6 december 2009 20:12 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat is toch wel een zeldzaamheid, een coach die de hand in eigen boezem durft te steken.
Ja, makkelijk om te zeggen terwijl je gewonnen hebt.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_75347855
quote:
Op zondag 6 december 2009 18:59 schreef heiden6 het volgende:
Bruins en Cissé waren echt dramatisch. Babovic speelde goed, Makaay viel redelijk goed in. Ik vind dat we af moeten stappen van dat geforceerde gedoe met buitenspelers, we hebben daar geen geschikte spelers voor.
Cissé vond ik niet eens zó slecht. Hij miste inderdaad een paar ballen waarvan ik dacht, daar moet er toch echt 1 van in, maar ik vond m niet dramatisch.
Al heb ik m ook wel eens beter zien ballen dat wel.
  zondag 6 december 2009 @ 20:49:41 #44
237282 Sinterlexxxus
hoodrich niccuh
pi_75348277
quote:
Op zondag 6 december 2009 20:40 schreef Magereheinus het volgende:

[..]

Cissé vond ik niet eens zó slecht. Hij miste inderdaad een paar ballen waarvan ik dacht, daar moet er toch echt 1 van in, maar ik vond m niet dramatisch.
Al heb ik m ook wel eens beter zien ballen dat wel.
Deze keer was het geen absolute noodzaak bleek achteraf, maar het zullen maar kansen zijn die absoluut gemaakt moeten worden... Maar ik zie hem liever spelen dan Biseswar, en ach het zit ook wel eens niet mee. Maar wat heerlijk om te zien dat er dus wel goed gespeeld kàn worden, met als hoogtepunt de aanval met hakje van Landzaat en het schot met links van Makaay, die had ik er graag in zien vliegen
Je kent de status papi
pi_75352255
Feyenoord
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 december 2009 @ 22:19:34 #46
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75352274
quote:
Op zondag 6 december 2009 20:12 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Been is dan ook een unieke trainer
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 6 december 2009 @ 23:04:39 #47
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_75354341
Roepen we nou nog steeds dat we geen keeper nodig hebben ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_75354394
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Roepen we nou nog steeds dat we geen keeper nodig hebben ?
Uhhh Ja? Waarom zouden we een extra keeper nodig hebben?
pi_75355273
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Uhhh Ja? Waarom zouden we een extra keeper nodig hebben?
Precies? Van Dijk en Darley kunnen het samen prima uitvechten en anders hebben we Mulder ook nog die het volgens mij prima doet bij de Reserves nu?
  zondag 6 december 2009 @ 23:42:20 #50
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_75355801
Omdat Darley al weer geblesseerd is en van Dijk niet genoeg niveau heeft ?
We moeten ergens een keeper vandaan trekken met het gelijke talent van Darley. .
En dan hou je van Dijk voor erbij. Nu heeft Darley geen concurrentie dat is niets.
Bij van Dijk ben ik bij elke aanval van de tegenstander bang voor een tegengoal
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 6 december 2009 @ 23:45:49 #51
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75355927
Hoezo heeft Van Dijk niet het gewenste niveau? Als tweede keeper voldoet hij prima. Darley tobt wat met blessures maar dat zal heus niet de rest van zijn loopbaan zo zijn. Van Dijk heeft een hoop wedstrijden prima gekeept waardoor hij m.i. wel wat meer krediet verdient.

Trouwens een goed plan om van de buitenspelers af te stappen. Een 4-4-2 opstelling lijkt me beter voor dit team, dan is de bezetting op het middenveld ook wat meer in evenwicht.
2000 light years from home
  zondag 6 december 2009 @ 23:46:21 #52
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_75355945
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Omdat Darley al weer geblesseerd is en van Dijk niet genoeg niveau heeft ?
We moeten ergens een keeper vandaan trekken met het gelijke talent van Darley. .
En dan hou je van Dijk voor erbij. Nu heeft Darley geen concurrentie dat is niets.
Bij van Dijk ben ik bij elke aanval van de tegenstander bang voor een tegengoal
quote:
1. FC Twente 16 14 2 0 44 35-14
2. PSV 16 13 3 0 42 42-13
3. Ajax 16 11 2 3 35 50-15
4. Feyenoord 16 9 4 3 31 26-15
5. FC Utrecht 16 8 5 3 29 21-14
Dramatische stats idd.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 7 december 2009 @ 00:24:26 #53
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_75357029
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:46 schreef TC03 het volgende:
Dramatische stats idd.
Dan maak ik me idd meer zorgen over het scorend vermogen na 18 wedstrijden.
Tomasson 6
Makaay 4
Slory 4
De Guzman 3
Fer 3
Babovic 2
Bahia 2
Cissé 2
Landzaat 2
Vlaar 2
Biseswar 1
Wijnaldum 1
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_75357945
mis Feyenoord nu ik in het buitenland woon
begin volgend jaar hopelijk weer een wedstrijd bezoeken!
pi_75361352
quote:
Babovic: 'Ik wil voor 200 procent zeker bij Feyenoord blijven'

Stefan Babovic heeft andermaal benadrukt dat hij ook na dit seizoen graag voor Feyenoord blijft spelen. De middenvelder liet zondag tegen FC Groningen zien dat hij een absolute meerwaarde kan zijn in Rotterdam-Zuid. "Ik voel me hier helemaal thuis. Belangrijk voor mij is dat Feyenoord het voetbal speelt, dat ik graag speel. Daarom wilde ik weg bij mijn vorige club FC Nantes."

Door toedoen van de kapitaalkrachtige vader van Babovic kan Feyenoord een seizoen lang gratis beschikken over de Serviër. "Ik wil voor 200 procent zeker bij deze club blijven", citeert De Telegraaf de Serviër. "Na de rode kaart tegen Ajax ben ik echt ongerust geweest. Ik was bang, dat dit mijn kansen om bij Feyenoord te kunnen blijven geen goed zou doen."

"Ik ga er alles aan doen dit seizoen om een basisplaats te krijgen en een langer contract te verdienen. Daarnaast hoop ik in beeld te komen voor de WK-selectie van Servië. Als dat lukt, heb ik helemaal de jackpot." Babovic (22) speelde tot dusver vier competitieduels en staat op één doelpunt.
  maandag 7 december 2009 @ 11:21:21 #56
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_75364343
Vind het wel cool dat ie zo enthousiast is en echt blij lijkt te zijn dat hij bij Feyenoord mag spelen. Zijn ontlading gisteren was daar een leuk voorbeeld van.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 7 december 2009 @ 11:43:20 #57
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_75365054
quote:
Beste supporter,

Er zat gisteren een wereld van verschil tussen de eerste en tweede helft van ons. De eerste helft was heel matig. We speelden met te veel offensief ingestelde spelers op het middenveld, terwijl we slap in de duels waren en te veel onnodig balverlies leden. Groningen maakte daarbij goed gebruik van hun buitenmensen, daar hadden wij geen juist antwoord op. Het mag duidelijk zijn dat ik in de rust in de kleedkamer niet blij was.

Iedereen was er in de rust van doordrongen dat het voor ons de dood of de gladiolen zou worden. De eerste helft was niet om aan te zien geweest, dus we wilden het publiek de tweede helft toch nog een plezierige middag geven. Als je 0-1 achter staat in De Kuip, dan weet je wat je de tweede helft te doen staat.

We gingen achterin één op één spelen, terwijl er met Roy Makaay een extra spits in de ploeg kwam. Ik denk dat de rol van Kelvin Leerdam heel bepalend was, dat heb ik achteraf ook aan hem verteld. Door hem kwam er meer balans in de ploeg. Natuurlijk moet je dan het geluk hebben dat Groningen niet op 0-2 komt, maar al met al hebben wij het gewoon fantastisch gedaan. Ik moet daarvoor de complimenten aan het team geven.

Stefan Babovic zorgde met een schitterend schot voor de verdiende gelijkmaker. Dat gunde ik hem heel erg, want hij is een ongelooflijke winnaar. Op elke training en in iedere wedstrijd wil hij het maximale eruit halen. Ik zal hem vandaag nog wel even vertellen dat het niet zo slim was dat hij zijn shirt uittrok, maar misschien was hij niet op de hoogte van de regel dat je dan een gele kaart krijgt. Ik hoop in ieder geval dat hij niet verkouden wordt…

Gelukkig hebben we op tijd ingezien dat er na de 0-1 achterstand wat moest veranderen bij ons. De ploeg heeft de tweede helft een fantastische wedstrijdmentaliteit laten zien. Daardoor hebben we gisteren een heel belangrijke overwinning geboekt. Een aantal spelers heeft het ons als technische staf gisteren weer heel moeilijk gemaakt om keuzes te maken voor de komende wedstrijd, maar daar zijn we alleen maar blij mee.

Mariootje
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_75366583
quote:
Tomasson: 'Denk dat Ron Vlaar meegaat naar WK'

Feyenoord-aanvaller Jon Dahl Tomasson hoopt aanstaande zomer op het Wereldkampioenschap voetbal in Zuid-Afrika aan te moeten treden tegen zijn teamgenoot Ron Vlaar. Het vaderland van Tomasson, Denemarken, werd vrijdag bij de loting gekoppeld aan het Nederlands elftal.
De international had echter liever een andere opponent getroffen dan Oranje. “Liever was ik in de poule van Italië terechtgekomen”, tekende internetmedium Goal.com op uit de mond van de geroutineerde aanvaller van de Rotterdammers. Tomasson weet niet wat hij moet verwachten van de groepsronde. “Het is een interessante groep, we kunnen van iedereen winnen, maar ook van iedereen verliezen”, aldus de publiekslieveling. “Nederland is een ploeg met veel individuele klasse. Wij moeten niet teveel mensen missen.”

De voorhoedespeler zou het graag op willen nemen tegen Vlaar. “Ik denk dat hij wel meegaat, dat is mijn gevoel”, zegt Tomasson over de jonge verdediger. “Het zou mooi voor hem zijn na die twee kutjaren”, sluit de Deens international af.
pi_75367050
quote:
Van Bronckhorst: ‘Ik heb een heel gretige Makaay gezien’

Nadat eerder zijn trainer Mario Been al lovende woorden sprak over Roy Makaay, volgde Feyenoord-aanvoerder Giovanni van Bronckhorst zijn trainer in de complimenten over de spits. “Roy was balvast en continu gevaarlijk. Hij viel sterk in. Ik heb een heel gretige Makaay gezien”, zei van Bronckhorst op de website van Feyenoord.

De aanvaller kwam in de wedstrijd tegen FC Groningen als invaller in het veld en was met zijn treffer goud waard. Naast Makaay viel volgens Van Bronckhorst ook Kevin Leerdam zeer goed in. “Met Kelvin erbij stond het goed op het middenveld. Verdedigend vormde hij een sterk blok en in aanvallend opzicht heeft hij ook een aantal gevaarlijke acties gehad. Mijn complimenten voor hem”.

Makaay zorgde zondag voor de bevrijdende 2-1, maar bevindt zich in De Kuip nog altijd in een moeilijke positie. Hij is geen basisspeler en moet in de spits Sekou Cissé en Jon-Dahl Tomasson voor zich dulden. Bovendien zijn er geruchten gaande dat technisch verantwoordelijke Leo Beenhakker op zoek is naar een nieuwe spits.
  maandag 7 december 2009 @ 13:21:12 #60
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_75368596
quote:
Vlaar: "Dit Feyenoord heeft iets nodig om op gang te komen"
ROTTERDAM - Tegen FC Groningen kwam Feyenoord een helft lang totaal niet aan de bak. De gelijkmaker van Stefan Babovic zette De Kuip na 52 minuten in vuur en vlam en hielp de ploeg van Mario Been over het dode punt heen. "Zoiets moet in het vervolg vanuit onszelf komen", aldus verdediger Ron Vlaar.

7 dec. 2009 11:48:24

Een striemend fluitconcert viel Feyenoord bij het rustsignaal ten deel. Tegenstander FC Groningen was al na enkele minuten op voorsprong gekomen en had de boel volledig onder controle in Rotterdam. "We kwamen totaal niet aan voetballen toe. Groningen had een man op het middenveld over en was gewoon beter", concludeerde Vlaar na afloop tegenover Goal.com.

De invallers Roy Makaay en Kelvin Leerdam gaven Feyenoord nieuw elan, de goal van Babovic deed de rest. "We wilden wat opportunistischer gaan spelen om er toch nog wat van te maken", aldus Vlaar. "Na de 1-1 ging het publiek erachter staan en was de beer los. De rust had een positieve uitwerking op de tweede helft."

"Kennelijk heeft dit team iets nodig om op gang te komen", analyseerde de verdediger. "We kunnen heus wel wat, maar dit moet in het vervolg vanuit onszelf komen. Positief is dat we dus ook uit mindere wedstrijden een goed resultaat kunnen slepen. Het gaat met ups en downs, maar er zit kwaliteit genoeg in deze groep."

(Tommy van Eldik/Goal.com)
quote:
Van Bronckhorst: 'Roy was balvast en continu gevaarlijk'

07/12/2009 11:52

Feyenoord-aanvoerder Giovanni van Bronckhorst is lovend over de invallers die zijn ploeg zondag op weg hielpen naar de thuisoverwinning op FC Groningen. Spits Roy Makaay en middenvelder Kelvin Leerdam hadden een stuwende rol in het elftal dat een 0-1 ruststand omzette in een 3-1 zege.

'Ze hebben een groot aandeel gehad in die ommekeer', zegt Van Bronckhorst op de eigen clubsite. 'Roy was balvast en continu gevaarlijk. Hij viel sterk in. Ik heb een heel gretige Makaay gezien. En met Kelvin erbij stond het goed op het middenveld. Verdedigend vormde hij een sterk blok en in aanvallend opzicht heeft hij ook een aantal gevaarlijke acties gehad. Mijn complimenten voor hem.'

Makaay tekende zondag voor de bevrijdende 2-1, maar bevindt zich in De Kuip nog altijd in een moeilijke positie. Hij is geen basisspeler en moet in de spits Sekou Cissé en Jon-Dahl Tomasson voor zich dulden. Coach Mario Been gaf na het duel met FC Groningen nogmaals aan dat Makaay wat hem betreft niet hoeft te vertrekken.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')