abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75360690
quote:
Op maandag 7 december 2009 02:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat een Nederlandse man (die nota bene in het buitenland woont en daar ook door veranderd is), staat symbool voor "de triestheid der mannen"...

Niks tegen lesbiennes. Wel tegen mannenhaatsters. En jij hoort bij de 2e groep.
Precies, ze laat zich wel kennen zo.. Overigens laat ze nu precies zien wat er volgens laforest mis is aan de Nederlandse vrouw....Ironisch
Doe eens lief!
  Moderator maandag 7 december 2009 @ 09:50:32 #202
146299 crew  laforest
pi_75361565
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:08 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Precies, ze laat zich wel kennen zo.. Overigens laat ze nu precies zien wat er volgens laforest mis is aan de Nederlandse vrouw....Ironisch
Hè, hè! Eindelijk iemand die het snapt.

Prenzlauer
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_75363113
In mijn situatie heb ik altijd meer verdiend als mijn vriendjes. En ik zou andersom ook doen wat laforest aangeeft en heb dat ook altijd gedaan; mijn vriend financieel steunen bij het bereiken van dromen. Ik vind echter wel dat iemand op zijn eigen benen moet kunnen staan en niet voor eeuwig afhankelijk zou moeten blijven. De realiteit is dat hoe gelukkig je nu ook bent, je nooit weet hoe dat over 10 of 20 jaar is. En het is niet de bedoeling dat je dan in een situatie zit waarbij 1 iemand niet voor zichzelf kan kiezen omdat dat onmogelijk is qqua afhankelijkheid, lijkt me.
pi_75363494
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 21:07 schreef Northside het volgende:

[..]

Welkom in Nederland, waar het lijkt alsof de "klassieke" verdeling iets slechts is.
QFT
Doe eens lief!
pi_75363584
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:55 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

QFT
En waar de term "carrierevrouw" kennelijk iets slechts is
  maandag 7 december 2009 @ 11:20:37 #206
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75364312
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:58 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Ik vind carrièreman ook iets slechts impliceren hoor Het is maar net wat je wilt, maar voor een vriend/vriendin is een carrière veruit op de eerste plek natuurlijk niet echt 'a dream come true', wel?

Het kutte is dat ik juist wel op carrièrevrouwen val qua karakter, maar dat ik niet hou van de keuzes die ze meestal maken Dat lijkt tegenstrijdig misschien, maar dat is wel wat ik in de praktijk meemaak. Alles wat ze zo leuk maakt, maakt het tegelijk verdomd moeilijk om er een relatie mee te hebben.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_75364377
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:20 schreef kingmob het volgende:

[..]

Ik vind carrièreman ook iets slechts impliceren hoor Het is maar net wat je wilt, maar voor een vriend/vriendin is een carrière veruit op de eerste plek natuurlijk niet echt 'a dream come true', wel?

Het kutte is dat ik juist wel op carrièrevrouwen val qua karakter, maar dat ik niet hou van de keuzes die ze meestal maken Dat lijkt tegenstrijdig misschien, maar dat is wel wat ik in de praktijk meemaak. Alles wat ze zo leuk maakt, maakt het tegelijk verdomd moeilijk om er een relatie mee te hebben.
Welke keuzes vind jij zo stom dan? Mijn carriere staat niet eenzaam op 1 maar wel op gelijke hoogte met met mijn relatie en de rest avn mijn sociale leven. Niet omdat ik zo nodig hogerop wil komen, maar omdat ik geniet van mijn werk en er veel plezier in schep
  maandag 7 december 2009 @ 12:51:48 #208
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75367512
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:22 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Welke keuzes vind jij zo stom dan? Mijn carriere staat niet eenzaam op 1 maar wel op gelijke hoogte met met mijn relatie en de rest avn mijn sociale leven. Niet omdat ik zo nodig hogerop wil komen, maar omdat ik geniet van mijn werk en er veel plezier in schep
Dan ben je geen carrièrevrouw. In mijn ervaring kunnen die namelijk geen maat houden en kiezen die ervoor om hevig over te werken tegen geen loon en alles in dienst te stellen van een mogelijke toekomstige carrière.
pi_75367614
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:58 schreef ripley1 het volgende:

Dat kan je niet afleiden uit mijn stelling, dat is blijkbaar je eigen mening.
Ja, ik generaliseer.
pi_75367623
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:51 schreef kingmob het volgende:

[..]

Dan ben je geen carrièrevrouw. In mijn ervaring kunnen die namelijk geen maat houden en kiezen die ervoor om hevig over te werken tegen geen loon en alles in dienst te stellen van een mogelijke toekomstige carrière.
Ik werk wel degelijk over zonder daar voor betaald te worden en stel veel in dienst van mijn baan - ik heb dit jaar bijvoorbeeld 10 reizen gemaakt, waarbij ik 4 tot 10 dagen weg was van huis en dus mijn vriend niet zag. Maar daarnaast ben ik wel een leuke vriendin op de momenten dat ik er wel ben

Het een hoeft het ander niet uit te sluiten
  maandag 7 december 2009 @ 13:12:51 #211
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75368251
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:54 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Ik werk wel degelijk over zonder daar voor betaald te worden en stel veel in dienst van mijn baan - ik heb dit jaar bijvoorbeeld 10 reizen gemaakt, waarbij ik 4 tot 10 dagen weg was van huis en dus mijn vriend niet zag. Maar daarnaast ben ik wel een leuke vriendin op de momenten dat ik er wel ben

Maar dat doet het wel, dat je dat niet wil is wat anders. Jij hebt echt geen zin meer in seks na meerdere dagen overwerken, jij bent nog met je werk bezig als je thuiskomt, je bent thuis chagrijnig als het op het werk lastig gaat, etc. etc. Als je overwerkt breng je bovendien significant meer tijd door met je collega's en op je werk dan thuis en in sociale kringen.
In dat opzicht is de carrièrevrouw erger, want die kan haar werk ook thuis niet loslaten, in tegenstelling to de meeste mannen.

Nee, het is wel degelijk of/of, niet en/en. Maar blijkbaar accepteert je vriend dat, good for you, misschien vindt hij het wel prettig, misschien is hij zelf ook zo.
pi_75368416
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:54 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Ik heb een soortgelijk leven. En ik zou ook een vriendin willen die dat heeft en niet constant op je lip zit. Dan zijn de momenten samen ook veel waardevoller.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_75368587
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 16:03 schreef Northside het volgende:

[..]

Of omdat de maatschappij je wijsmaakt dat je een carriere MOET nastreven en je anders mislukt bent. En dan kom je er na een paar jaar achter dat een carriere eigenlijk niets voorstelt en dat voor de kinderen zorgen ook gewoon fijn is. Maar dat mag niet in Nederland, de huisvrouw is een mislukking. Dit is off topic trouwens, al heeft het wel te maken met de (specifiek) Nederlandse vrouw.
Juist, vrouwen die huisvrouw worden en voor de kinderen zorgen zijn geen mislukking. Men zou af moeten van dat idee.
pi_75368748
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 16:02 schreef Seven. het volgende:
Jouw moeder komt uit een andere generatie.

Volledige gelijkwaardigheid is ook maar een illusie. Maar ik vind het voor mezelf iets moois om na te streven.
Volledige gelijkwaardigheid bestaat ook bij een ongelijke rolverdeling.
pi_75368799
quote:
Op zondag 6 december 2009 04:27 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Het moet er voor zorgen dat mensen (en vooral vrouwen) hun eigen keuzes kunnen maken. Als een vrouw wil blijven werken, prima. Als een vrouw liever thuis blijft voor de kinderen, ook goed.
.
pi_75368874
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:12 schreef kingmob het volgende:

[..]

Maar dat doet het wel, dat je dat niet wil is wat anders. Jij hebt echt geen zin meer in seks na meerdere dagen overwerken, jij bent nog met je werk bezig als je thuiskomt, je bent thuis chagrijnig als het op het werk lastig gaat, etc. etc. Als je overwerkt breng je bovendien significant meer tijd door met je collega's en op je werk dan thuis en in sociale kringen.
In dat opzicht is de carrièrevrouw erger, want die kan haar werk ook thuis niet loslaten, in tegenstelling to de meeste mannen.

Nee, het is wel degelijk of/of, niet en/en. Maar blijkbaar accepteert je vriend dat, good for you, misschien vindt hij het wel prettig, misschien is hij zelf ook zo.
Leg me aub geen woorden in de mond. Ik ben na een paar dagen overwerken zo hitsig dat ik mijn vriendje uitgebreid bespring hoor Ik ben eigenlijk nooit sjacherijnig over werk en stop ook met over werk denken als ik thuis ben. Doordat ik veelw erk ,vind ik dat werk ook daar moet blijven. Heb daar ook geen enkel probleem mee. Alle tijd die ik met mijn liefje doorbreng is echt voor hem
  maandag 7 december 2009 @ 13:31:03 #217
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75368989
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:28 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Leg me aub geen woorden in de mond. Ik ben na een paar dagen overwerken zo hitsig dat ik mijn vriendje uitgebreid bespring hoor Ik ben eigenlijk nooit sjacherijnig over werk en stop ook met over werk denken als ik thuis ben. Doordat ik veelw erk ,vind ik dat werk ook daar moet blijven. Heb daar ook geen enkel probleem mee. Alle tijd die ik met mijn liefje doorbreng is echt voor hem
Ik geloof niet in sprookjes.
pi_75369115
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:31 schreef kingmob het volgende:

[..]

Ik geloof niet in sprookjes.
Wat een ontzettend lame antwoord. Als een antwoord niet in je straatje ligt is het niet waar?

Ik ben veel tijd kwijt aan mijn werk, maar de tijd die ik besteed met mijn vriend en mijn vrienden is quality time.
pi_75369116
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:28 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Leg me aub geen woorden in de mond. Ik ben na een paar dagen overwerken zo hitsig dat ik mijn vriendje uitgebreid bespring hoor Ik ben eigenlijk nooit sjacherijnig over werk
Ik moest lachen toen ik dit las.
pi_75369129
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:34 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik moest lachen toe ik dit las.
Want?
pi_75369195
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:34 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Want?
'Ik ben de perfecte vrouw'
  maandag 7 december 2009 @ 13:37:54 #222
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_75369289
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:34 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Wat een ontzettend lame antwoord. Als een antwoord niet in je straatje ligt is het niet waar?

Ik ben veel tijd kwijt aan mijn werk, maar de tijd die ik besteed met mijn vriend en mijn vrienden is quality time.
Nee, ik ben gewoon niet gisteren geboren en wat jij beschrijft gebeurd in de praktijk gewoon niet, hoe graag je dat ook zou willen.
Nooit sjacherijnig over je werk? hitsig na overwerken? Wie loop je voor de gek te houden?
pi_75369318
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:35 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

'Ik ben de perfecte vrouw'
Waar heb ik dat gezegd? Ik ben verre van perfect hoor
pi_75369441
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:38 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Waar heb ik dat gezegd? Ik ben verre van perfect hoor
Iedereen komt wel eens chagerijnig van z'n werk, en histig worden van overwerken? Of ben je net drie weken met je vriendje? Ja, dan neuk je veel, maar dat heeft verder weinig met overwerken te maken.
pi_75369462
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:37 schreef kingmob het volgende:

[..]

Nee, ik ben gewoon niet gisteren geboren en wat jij beschrijft gebeurd in de praktijk gewoon niet, hoe graag je dat ook zou willen.
Nooit sjacherijnig over je werk? hitsig na overwerken? Wie loop je voor de gek te houden?
Vraag het lekker aan mijn vriend dan. Ik ben inderdaad een van die vrouwen die nooit hoofdpijn heeft, ook niet na overwerken. Ik werk al 8 jaar in televisie, als je dan niet gewend bent aan overwerken kun je beter stoppen

Verder ben ik regelmatig sjacherijnig, maar nooit over werk. Ik vind mijn werk heel leuk en word er juist vrolijk van. Als ik een lange dag heb gehad ga ik gewoon tevreden naar huis

Als ik sjacherijnig ben, dan gaat het over mijn krakkemikkige huis, of over een rekening die opeens is afgeschreven. Echt zeer zelden over mijn werk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')