Ah, dus 'zelden' chagerijnig van je werk betekent toch 'soms' ? Zoals de rest van Nederland?quote:Op maandag 7 december 2009 13:41 schreef ripley1 het volgende:
Als ik sjacherijnig ben, dan gaat het over mijn krakkemikkige huis, of over een rekening die opeens is afgeschreven. Echt zeer zelden over mijn werk.
Nou, eigenlijk echt bijna nooit. Zoals gezegd ben ik verre van perfect en ook regelmatig sjacherijnig, maar mijn baan is eigenlijk een bron van leuke dingen. Ik bedenk televisieprogramma's en dat is heel leuk en afwisselend werk.quote:Op maandag 7 december 2009 13:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ah, dus 'zelden' chagerijnig van je werk betekent toch 'soms' ? Zoals de rest van Nederland?
Ik heb ook een relatie van 5 jaar gehad, en daarw as het ook zo. Ik heb geen lichamelijk zwaar werk, dus hoezo zou ik daar lichamelijk zo onder lijden dat ik te krakkemikkig zou zijn voor een potje goede seks. Ik word er niet hitsig van, het zit alleen niet in de wegquote:Op maandag 7 december 2009 13:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Iedereen komt wel eens chagerijnig van z'n werk, en histig worden van overwerken? Of ben je net drie weken met je vriendje? Ja, dan neuk je veel, maar dat heeft verder weinig met overwerken te maken.
Veel Nederlanders zien het hetzelfde als jij, als ze hun baan niet meer leuk vinden en vaak chagerijning thuiskomen zoeken ze leuker werk.quote:Op maandag 7 december 2009 13:44 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk echt bijna nooit. Zoals gezegd ben ik verre van perfect en ook regelmatig sjacherijnig, maar mijn baan is eigenlijk een bron van leuke dingen. Ik bedenk televisieprogramma's en dat is heel leuk en afwisselend werk.
Wat heeft lichamelijk licht of zwaar werk nu met je seksleven te maken? Lichamelijk zwaar werk kan je ook fysieker sterker maken waardoor je seksleven echt niet minder wordt.quote:Op maandag 7 december 2009 13:48 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ik heb ook een relatie van 5 jaar gehad, en daarw as het ook zo. Ik heb geen lichamelijk zwaar werk, dus hoezo zou ik daar lichamelijk zo onder lijden dat ik te krakkemikkig zou zijn voor een potje goede seks. Ik word er niet hitsig van, het zit alleen niet in de weg
Ja, dat lijkt mij ook.quote:Op maandag 7 december 2009 14:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Veel Nederlanders zien het hetzelfde als jij, als ze hun baan niet meer leuk vinden en vaak chagerijning thuiskomen zoeken ze leuker werk.
quote:Op maandag 7 december 2009 13:21 schreef Deliah het volgende:
[..]
Juist, vrouwen die huisvrouw worden en voor de kinderen zorgen zijn geen mislukking. Men zou af moeten van dat idee.
Als er zelf voor kiezen is er niks mis mee. Heb er zelf ook aan gedacht, maar ik vind mijn werk te leuk en ben er te goed in om dat op te zeggen.quote:Op maandag 7 december 2009 14:28 schreef ripley1 het volgende:
[..]
En mannen die huisman worden en d ekinderen opvoeden?
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 7 december 2009 14:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als er zelf voor kiezen is er niks mis mee. Heb er zelf ook aan gedacht, maar ik vind mijn werk te leuk en ben er te goed in om dat op te zeggen.
Oh, maar ik woon ook niet samen nu.
En jouw moeder, zussen, tantes, oma en toekomstige vrouw vallen daar ook onder? :0quote:Op maandag 7 december 2009 15:07 schreef Synthesist het volgende:
Nederlandse vrouwen willen vooral "safe" zitten. Als tiener laten ze zichzelf uitwonen en in de laatste vijf jaar van hun aantrekkelijke periode (zeg maar 20-25) gaan ze op zoek naar een papafiguur.
maar veel anderen zijn al voor hun 25 geworden tot dikke, onzekere, totaal oninteressante zeikerds die uiteraard wel heel veel eisen durven te stellen. hun hele leven zijn ze met geemancipeerde ideeën volgestampt, en uiteindelijk eindigen ze als uitgezakte moeder of alleenstaand biggetje
ik heb geen zussen. dit topic gaat vooral over het heden. je begrijpt toch wel dat na de emancipatiegolf en de ontkerkelijking alles anders is geworden? en dan nog niet te spreken over al die vormen van anticonceptie. vrouwen willen carrière maken én kinderen.quote:Op maandag 7 december 2009 15:10 schreef ripley1 het volgende:
[..]
En jouw moeder, zussen, tantes, oma en toekomstige vrouw vallen daar ook onder? :0
Succes jongen. Wordt nog een zware opgave voor jou om een leuke meid te vinden.quote:Op maandag 7 december 2009 15:07 schreef Synthesist het volgende:
Nederlandse vrouwen willen vooral "safe" zitten. Als tiener laten ze zichzelf uitwonen en in de laatste vijf jaar van hun aantrekkelijke periode (zeg maar 20-25) gaan ze op zoek naar een papafiguur.
allemaal willen ze "reizen" , de wereld zien, vooral ver en lang. komt niets van terecht natuurlijk. na hun studie gaan ze werken
veel vrouwen zijn voor hun 25 geworden tot (dikke) onzekere en totaal oninteressante zeikerds die uiteraard wel heel veel eisen durven te stellen. hun hele leven zijn ze met geëmancipeerde ideeën volgestopt, en uiteindelijk eindigen ze als uitgezakte moeder of alleenstaand biggetje.
Ik wil helemaal geen macht over een man hebben, ik wil gewoon op een gelijkwaardige manier met een man omgaan, volgens de dingen die ik echt wil. Als dat huisvrouw zijn zou zijn, zou ik dat doen. Maar daar ben ik niet voor in de wieg gelegd en wel voor mijn werk. En zoals gezegd, als ik ooit kinderen zou krijgen zou dat in samenspraak met de vader zijn. Ik zal nooit stoppen met werken, maar het is maar net afhankelijk van wat je beiden bereid bent in te leveren of je uiteindelijk denkt dat je samen een kind kunt grootbrengen.quote:Op maandag 7 december 2009 15:17 schreef Synthesist het volgende:
[..]
ik heb geen zussen. dit topic gaat vooral over het heden. je begrijpt toch wel dat na de emancipatiegolf en de ontkerkelijking alles anders is geworden? en dan nog niet te spreken over al die vormen van anticonceptie. vrouwen willen carrière maken én kinderen.
vrouwen hebben nu de macht om mannen naar hun hand te zetten, maar tegelijkertijd heerst er onzekerheid omdat er structuur ontbreekt. hoeveel mensen trouwen tegenwoordig nog? wanneer moet je aan kinderen beginnen...als je dat al wilt. zat mannen die ze niet eens willen hebben.
ik heb nu bijna 1.5 jaar een vriendin gastquote:Op maandag 7 december 2009 15:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Succes jongen. Wordt nog een zware opgave voor jou om een leuke meid te vinden.
Triest figuur.
LOLquote:Op maandag 7 december 2009 15:07 schreef Synthesist het volgende:
allemaal willen ze "reizen" , de wereld zien, vooral ver en lang. komt niets van terecht natuurlijk. na hun studie gaan ze werken
veel vrouwen zijn voor hun 25 geworden tot (dikke) onzekere en totaal oninteressante zeikerds die uiteraard wel heel veel eisen durven te stellen. hun hele leven zijn ze met geëmancipeerde ideeën volgestopt, en uiteindelijk eindigen ze als uitgezakte moeder of alleenstaand biggetje.
Maar als hij ook van zijn werk houdt en niet wil stoppen? Wordt het dan geen kinderen?quote:Op maandag 7 december 2009 15:21 schreef ripley1 het volgende:
Ik zal nooit stoppen met werken, maar het is maar net afhankelijk van wat je beiden bereid bent in te leveren of je uiteindelijk denkt dat je samen een kind kunt grootbrengen.
Ik zei in samenspraak he. Mijn zusje en haar vriend hebben samen een kindje en die zijn beiden minder gaan werken, dat is ook een optie. Maar mocht ik daar niet uitkomen, dan geen kinderen nee.quote:Op maandag 7 december 2009 15:59 schreef Northside het volgende:
[..]
Maar als hij ook van zijn werk houdt en niet wil stoppen? Wordt het dan geen kinderen?
En zo ja, zou je dat jammer vinden?
En zo nee (op jammer), denk je dat je er over 10 jaar spijt van zou hebben?
Ik ben oprecht nieuwsgierig naar je antwoorden.
Ik verdien zelf genoeg en dat geldt voor emer vrouwen neem ik zo aanquote:Op maandag 7 december 2009 15:49 schreef Synthesist het volgende:
lol, wat zeg je dat mooi in die laatste zin.
of dit alleen voor Nederlandse vrouwen geldt? dat denk ik niet. uiteraard is het biologisch te verklaren waarom vrouwen een vent zoeken met geld of een goede opleiding, zij en de kindertjes moeten worden gevoed. Nederlandse vrouwen gaan verder dan deze eis, ze willen het vooral materialistisch goed hebben. Dat zal voor vrouwen uit armere landen anders zijn, die zullen al blij zijn als hun primaire levensbehoeften zeker zijn. die willen liever de zekerheid van een vent die niet zuipt dan een of andere auto voor de deur
Tja vind ik ook best.quote:Op maandag 7 december 2009 14:28 schreef ripley1 het volgende:
[..]
En mannen die huisman worden en d ekinderen opvoeden?
Dan moet je natuurlijk wel koken en het huishouden doen, lui krengquote:Op maandag 7 december 2009 17:05 schreef laforest het volgende:
[..]
Tja vind ik ook best.
Het zou niet mijn eerste keuze zijn, maar tja ik wil best de hele dag thuisblijven, lekker internetten, biertje erbij en als mijn lief dan thuis van het werk komt kan ze lekker voor me koken enzo.
Pfft ik dacht het niet, ik ben geen ster in koken.quote:Op maandag 7 december 2009 17:07 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk wel koken en het huishouden doen, lui kreng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |