In de besluitvormingsfase is er eerst verkeerd geschat. Het uiteindelijke budget is tijdens de uitvoeringsfase maar met 2% overschredenquote:Op donderdag 3 december 2009 13:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Er is toch ook weer veel te veel geld uitgegeven aan dat project?
quote:
en ik welk opzicht is er dan geleerd van dat project.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:48 schreef AMDB het volgende:
[..]
In de besluitvormingsfase is er eerst verkeerd geschat. Het uiteindelijke budget is tijdens de uitvoeringsfase maar met 2% overschreden![]()
Dat zie je echter niet in de kranten terug.
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maar ben even weg, moet wat testen op een andere werkplek.
Bedoel je wat er van de Betuweroute geleerd is? Het budgetbeheersingssysteem is zeer succesvol, dat wordt nu ook in andere projecten toegepast.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:49 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
en ik welk opzicht is er dan geleerd van dat project.
Kijkend bijvoorbeeld naar de noord-zuid lijn?
zit hij daar de hele tijd poep te roepen?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:56 schreef Stevennn het volgende:
yeey nu is evert ten napel hier om wat shit in te spreken
Ja!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:05 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
zit hij daar de hele tijd poep te roepen?
Graag gedaanquote:
Nee, maar die man is een heldquote:Op donderdag 3 december 2009 14:20 schreef Stevennn het volgende:
[..]
"Groetjes van the dean"
Ken je 'm ?
Hij moet 26 paginas inspreken
Heuquote:
ah spannend.. gaat dat allemaal in 1 dag of kost dat meer tijd?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:33 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Poep
nee commentaar voor 1 of andere voetbalfilm
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, maar die man is een held
Vraag even zijn handtekening voor me
quote:
Als je lief bent mag je mijn handtekening wel hebbenquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als je lief bent mag je mijn handtekening wel hebben
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Op mijn favo koffiemok, kan ik altijd aan je denken
Aaah dan denken ze dat ie voor mij isquote:Op donderdag 3 december 2009 14:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, maar die man is een held
Vraag even zijn handtekening voor me
Nou ze hebben 'm voor 2 dagen ingepland, maar met zijn ervaring lukt het in 1 middagjequote:Op donderdag 3 december 2009 14:43 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
ah spannend.. gaat dat allemaal in 1 dag of kost dat meer tijd?
Het is ook een klasbak!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:59 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Nou ze hebben 'm voor 2 dagen ingepland, maar met zijn ervaring lukt het in 1 middagje
Nou en?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:59 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Aaah dan denken ze dat ie voor mij is
Heldquote:Op donderdag 3 december 2009 15:07 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Nee oke als ie strx tijd heeft zal ik het vragen
nog even afwachtenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:20 schreef DjRex89 het volgende:
Ben ik ff weg, heeft Dean meteen een andere held gevonden
Jij zal altijd mijn held blijvenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:20 schreef DjRex89 het volgende:
Ben ik ff weg, heeft Dean meteen een andere held gevonden
WTF!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jij zal altijd mijn held blijven
Niks aan te doenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:37 schreef Stevennn het volgende:
[..]
WTF!
Ik ging net kijken of ie ook nog even pauze had ofzo
Is ie 'm alweer gepeerd
sorryyy
Maar voor jou heb ik altijd een plekjequote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hij is echt skilled.quote:
Oh, romantisch.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar voor jou heb ik altijd een plekje
Hoi
Bedoel ikquote:Op donderdag 3 december 2009 15:41 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Hij is echt skilled.
Hij heeft in 2 uurtjes ingesproken waar ze normaal zo'n 2 hele dagen over doen
Ja, sorryquote:Op donderdag 3 december 2009 15:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, romantisch.
Hoi!
Ik zie dat je weer geëdit hebt![]()
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:48 schreef AMDB het volgende:
Het wordt tijd dat deze reeks doodbloeit![]()
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:48 schreef DjRex89 het volgende:
Valt wel op dat L.no er altijd bij betrokken is
Playaahhquote:Op donderdag 3 december 2009 15:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.En dat het steeds een andere jongen is.
Slettebak!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.En dat het steeds een andere jongen is.
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De liefde!quote:
Vind je het gekquote:Op donderdag 3 december 2009 15:48 schreef DjRex89 het volgende:
Valt wel op dat L.no er altijd bij betrokken is
Sssstquote:
quote:
Het ligt heul niet aan mij. Die zin begint standaard te worden.. zo'n stopzin.quote:
Goedzo. Die liefde krijg je echt niet van mij.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Sssst![]()
De enige liefde die Dean en ik delen is de liefde voor koffie
Niet alleen de koffie hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 15:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Sssst![]()
De enige liefde die Dean en ik delen is de liefde voor koffie
quote:
Ja, zeker omdat koffie zwart is, racist.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Goedzo. Die liefde krijg je echt niet van mij.![]()
Koffie..
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja, zeker omdat koffie zwart is, racist.
Hertog Janquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Thee kan ook zwart zijn. ^^quote:Op donderdag 3 december 2009 15:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ja, dan zou je een beetje te ver zijn gegaan.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gezien, pics?
ik wou eigenlijk 'je moeder ook' typen
Tom welquote:Op donderdag 3 december 2009 16:02 schreef Stevennn het volgende:
[..]![]()
Kun je het wel vinden denk je?
Nee, ik rij voor de lol naar Zeelandquote:
Cool.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:02 schreef AMDB het volgende:
Hertog Jan![]()
Grolsch![]()
![]()
Was laatst in Doornroosje (poppodium) en toen eerst bier gewoon in een glas gehaald (naja, plastic glas) maar daarna toch maar flesjes gekocht daar (kroegen die ook gewoon flesjes verkopen).
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, ik rij voor de lol naar Zeeland
Moet je ook wat meer in de buurt komen wonenquote:
Smoesjes.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moet je ook wat meer in de buurt komen wonen
Ja, een lelijke scootterrijdende gitarist. Veel leuker dan een lekkere chickquote:
Jeweettochquote:
Het gaat om het innerlijkquote:Op donderdag 3 december 2009 16:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, een lelijke scootterrijdende gitarist. Veel leuker dan een lekkere chick
Jezus.. ik woon niet bij de zuidpool.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:07 schreef DjRex89 het volgende:
L.no woont zelfs vanaf mij nog ver weg
ER BLOEIT WATquote:
Tja.. ieder zijn smaak natuurlijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, een lelijke scootterrijdende gitarist. Veel leuker dan een lekkere chick
Scheelt niet al te veelquote:Op donderdag 3 december 2009 16:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Jezus.. ik woon niet bij de zuidpool.
quote:
Oant sa?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:10 schreef The_Dean het volgende:
Ik vind het wel best, spreek jullie een uur of zes wel weer...![]()
Jawis! Sta rond half zes wel voor je deur. Witte Jetta.quote:
Nog ontwijken ook.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:10 schreef The_Dean het volgende:
Ik vind het wel best, spreek jullie een uur of zes wel weer...![]()
Dan sta je op de stoep en moet de jetta wel erg smal zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 16:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jawis! Sta rond half zes wel voor je deur. Witte Jetta.
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:13 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Dan sta je op de stoep en moet de jetta wel erg smal zijn
Hij bedoelt Sitaquote:Op donderdag 3 december 2009 16:13 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Balen.. gelukkig is het binnekort weekend. ^^quote:Op donderdag 3 december 2009 16:33 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
ja hoor.. wat langer op mijn stage vandaag. zometeen nog even door de stad in.
ja jammer hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 16:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik was nét te laat met mijn reactie.
mja, maar dan blijf ik morgen wat langer liggenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Balen.. gelukkig is het binnekort weekend. ^^
Inkopen doen voor de sint?
Chill!quote:Op donderdag 3 december 2009 16:36 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
mja, maar dan blijf ik morgen wat langer liggen
Geen inkopen. Gewoon ff ouwehoeren met wat vrienden en dan nog door naar de training.
ga je met mij de stad inquote:Op donderdag 3 december 2009 16:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Chill!
Ik moet zelf naar de stad gaan.. geen zin in.
die vind je wel leuk he?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Pics?
[..]
Die zoentjes van jou. [ afbeelding ] hehe
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Pics?
[..]
Die zoentjes van jou. [ afbeelding ] hehe
Dat kost nog meer moeite.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:40 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
ga je met mij de stad in
[..]
die vind je wel leuk he?![]()
Kom jij dan met een onderwerp.quote:
Kinderen disciplineren.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Kom jij dan met een onderwerp.
Volwassenen van tegenworodig kunnen zelf neits.
Laat ze eerst huiswerk maken ofzo.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Kinderen disciplineren.
Naar bed, nu!
Ik hoef alleen een paar dingetjes te kopen. Duurt niet zo lang.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:49 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
jaa maar is ook veel leukerder joh
dan blijft er juist genoeg tijd over voor leuke dingenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik hoef alleen een paar dingetjes te kopen. Duurt niet zo lang.
Faalhaasquote:Op donderdag 3 december 2009 16:49 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
jaa maar is ook veel leukerder joh
krikken?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:56 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
dan blijft er juist genoeg tijd over voor leuke dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Oke, goed punt.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:56 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
dan blijft er juist genoeg tijd over voor leuke dingen
Nein. Als ik iets wil gaan kopen, dan ben ik in 20 minuten klaar. Als ik gewoon rond wil kijken voor de lol, dan duurt het wel ff.quote:
johquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:58 schreef jna het volgende:
[..]
krikken?ff de bandjes opblazen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat leek me ook welquote:![]()
dan moet ik er dus niet bij zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 17:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Nein. Als ik iets wil gaan kopen, dan ben ik in 20 minuten klaar. Als ik gewoon rond wil kijken voor de lol, dan duurt het wel ff.
Oludomquote:Op donderdag 3 december 2009 17:03 schreef DjRex89 het volgende:
Wat is het tegenovergestelde van de "modulo" operator?
wat zou daarvan het tegenovergestelde moeten zijn?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:03 schreef DjRex89 het volgende:
Wat is het tegenovergestelde van de "modulo" operator?
Niet? ik koop niet veel dingen (standaard blut), dus je hoeft geen zakken te dragen.quote:
uren door de stad slenteren is echt niets voor mijquote:Op donderdag 3 december 2009 17:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Niet? ik koop niet veel dingen (standaard blut), dus je hoeft geen zakken te dragen.
Mij zie je niet alleen naar kelding kijken ofzo.
Ik vind het wel vermakelijk. Wat varieren door een hapje te eten en als de bios in de buurt is daar langs gaan.. of gewoon op de bank zitten en naar lopende mensen aanstaren...quote:Op donderdag 3 december 2009 17:09 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
uren door de stad slenteren is echt niets voor mij
quote:
Ik heb een formule die de modulo operator gebruikt, nu wil ik echter terugrekenenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:05 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
wat zou daarvan het tegenovergestelde moeten zijn?
wat zou die moeten doen dan?
Als ik zoiets doe met wat vrienden belanden we op een of andere manier altijd op het eerste beste terrasje om er niet meer weg te gaanquote:Op donderdag 3 december 2009 17:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk. Wat varieren door een hapje te eten en als de bios in de buurt is daar langs gaan.. of gewoon op de bank zitten en naar lopende mensen aanstaren...
omdat je anders de volgende dag weer spierpijn hebtquote:Op donderdag 3 december 2009 17:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als ik zoiets doe met wat vrienden belanden we op een of andere manier altijd op het eerste beste terrasje om er niet meer weg te gaan
Idd!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:18 schreef jna het volgende:
[..]
omdat je anders de volgende dag weer spierpijn hebt
mensen kijken is sowieso wel de meest geniale tijdsbesteding ooit!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk. Wat varieren door een hapje te eten en als de bios in de buurt is daar langs gaan.. of gewoon op de bank zitten en naar lopende mensen aanstaren...
Alleen in de zomerquote:Op donderdag 3 december 2009 17:19 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
mensen vrouwen kijken is sowieso wel de meest geniale tijdsbesteding ooit!
lijkt me een lastige want als je het begingetal niet hebt is daar bijna niet naar terug te rekenen.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb een formule die de modulo operator gebruikt, nu wil ik echter terugrekenenHeb al een oplossing gevonden
De formule is nu "X = A % N" Ik weet X en N, nu alleen A nog..quote:Op donderdag 3 december 2009 17:20 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
lijkt me een lastige want als je het begingetal niet hebt is daar bijna niet naar terug te rekenen.
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als ik zoiets doe met wat vrienden belanden we op een of andere manier altijd op het eerste beste terrasje om er niet meer weg te gaan
Ja, idd. Heerlijk om al die verschillende mensen te zien.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:19 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
mensen kijken is sowieso wel de meest geniale tijdsbesteding ooit!
Mini-rokjes en strakke truitjes.quote:
A % N = Xquote:Op donderdag 3 december 2009 17:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De formule is nu "X = A % N" Ik weet X en N, nu alleen A nog..
Ik verbied je niet of stuur je naar een subforum zoals anderen.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:28 schreef -Dirk- het volgende:
ik kan ook een keer ergens over meepraten. Laat me
PI!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik verbied je niet of stuur je naar een subforum zoals anderen.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:34 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
geeft niets hoor. Ik ben niet boos!
Ehm.. jouw verkrachten, geld stelen en jouw huisdier een mep geven tegelijk?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:47 schreef -Dirk- het volgende:
maar je mag wel wat verzinnen. Ben nog niet helemaal weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Ehm.. jouw verkrachten, geld stelen en jouw huisdier een mep geven tegelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uh ja huisdier heb ik niet en geld ook niet veel.
Of ik dat verkrachten erg vind ben ik nog niet uit![]()
Oke ehm.. je zusje dan (misschien wordt bootje boos op mij though).quote:Op donderdag 3 december 2009 17:51 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
uh ja huisdier heb ik niet en geld ook niet veel.
Of ik dat verkrachten erg vind ben ik nog niet uit
Haha ja, dat had niet goed gekomenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:13 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Pff. echt nietquote:Op donderdag 3 december 2009 20:00 schreef L.no het volgende:
Laten wij 2en dit topic maar volspammen.
Ok, doei!quote:
Glapje..quote:
is het in Friesland droogquote:
quote:
Holla @ yo boyquote:
Goatquote:
Van fouten leer je of je komt uit tot een nieuwe ontdekking.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
GoatBeetje mn experimenten lopen verklooien vandaag
quote:
Dat is waarquote:Op donderdag 3 december 2009 20:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Van fouten leer je of je komt uit tot een nieuwe ontdekking.
sletten en slettinnen, kijk 'm daar, kijk 'm shinen.jullie weten wie het isquote:Op donderdag 3 december 2009 20:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zit de hele dag met het nummer 'Deze donkere jongen komt zo hard' in mijn hoofd...
Dit nummer had ik laatst op het kantoor aangezet.. Ik zat wel alleen, want ik geloof dat mijn collega's dit niet echt waarderenquote:Op donderdag 3 december 2009 20:59 schreef jna het volgende:
[..]
sletten en slettinnen, kijk 'm daar, kijk 'm shinen.jullie weten wie het is
Hij komt naar je stad toe!quote:Op donderdag 3 december 2009 20:59 schreef jna het volgende:
[..]
Ja.quote:
Ik had ook niks anders verwachtquote:
quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:59 schreef jna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor maandag even Deadmau5, Kaskade en Calvin Harris mee naar kantoor neem... Ik zit dan toch op een flexplek, dan hebben de rest van mijn collega's er niet veel last vanquote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 21:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor maandag even Deadmau5, Kaskade en Calvin Harris mee naar kantoor neem... Ik zit dan toch op een flexplek, dan hebben de rest van mijn collega's er niet veel last van
Goedzo.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is waarIk ga nu alles 3 keer checken voor ik dingen doe
quote:
Piratenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:43 schreef jna het volgende:
[..]
als ik jou zie denk k altijd aan:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:53 schreef Stevennn het volgende:
Piet Piraat.
Nee denk aan iemand anders gewoon. dit vind ik niet leuk zo
All donequote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 3 december 2009 21:58 schreef Isdatzo het volgende:
Hoi.
Vandaag 4.5 uur tussenuur.. dus tja, wat doe je dan? Dan ga je karten. En poolen.
Needless to say dat ik met karten gewonnen heb.
Afgesteldquote:
Merciquote:
Woei!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Afgesteld
Geïntoneerd
Alles na gelopen
Fretboard schoon + olie
Rest van gitaar schoon
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lees dit eens, leuk stukje theorie:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Intoneren_%28gitaar%29
ik PAWN julliequote:Op donderdag 3 december 2009 22:22 schreef Bootje84 het volgende:
IDZ, ik wil wel een paar heats tegen jou karten. In Poeldijk
Bring it onquote:Op donderdag 3 december 2009 22:22 schreef Bootje84 het volgende:
IDZ, ik wil wel een paar heats tegen jou karten. In Poeldijk
Ljouwerd...quote:Op donderdag 3 december 2009 22:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die durft!
Put your money where your mouth is. Waar ergens woon je?
in frieslandquote:Op donderdag 3 december 2009 22:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die durft!
Put your money where your mouth is. Waar ergens woon je?
wthquote:
Hoera!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
wth![]()
Oké, stevennn wint. Ik ga niet helemaal naar Friesland om die knul op z'n plaats te zetten.
Zoiets kan ook alleen een neger verzinnen hè!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:37 schreef jna het volgende:
toch blijf ik erbij dat het een geweldig business-idee is om karten en paintballen te combineren. De naam heb ik ook al: Drive by paintballen
capture the flagquote:Op donderdag 3 december 2009 22:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zoiets kan ook alleen een neger verzinnen hè!
Maar lijkt me wel übertof ja.
King of the fucking hill!quote:
stel het aantal posts per pagina dan anders inquote:Op donderdag 3 december 2009 22:57 schreef Stevennn het volgende:
Langzaamaan betreed ik het gevaarlijk gebied weer
Pagina 12...
waar ben je niet goed in dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:02 schreef L.no het volgende:
Niemand die me kan helpen met het regelen van een meet? Ik ben daar niet zo goed in.
Het organiseren. Ik heb nooit een meet gehad, dus ik weet er geen kont van. Ook dat je rekening moet houden met iedereen hier die een druk leventje heeft en daarmeee een datum kan prikken.quote:
De plaats en ook wat we gaan doen?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
Poll maken met aantal data. En dan de optie kiezen die het meest gekozen wordt.
Dan ben ik weg. Zo'n beetje de hele vakantie ja.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:18 schreef L.no het volgende:
In de kerstvakantie. Is er een datum wanneer jullie kunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |