abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 december 2009 @ 11:38:20 #176
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75276798
zooo de eerste kastjes heb ik al schoon; wel fijn hoor... nu verder met de rest.. ben nog wel ff bezig; maar af en toe pauze is wel verstandig dacht ik zo...

naja is het huis straks wel helemaal opgeruimd en netjes heeeeerlijk hoor!
(ja daar heeft een hardwerkende fulltime IC-verpleegkundige normaal natuurlijk helemaal geen tijd voor/ geen zin in met die spaarzame vrije dagen.... )
en nu maar goed gaan onderhouden straks; als we beide iets minder werken...

schrijft op voor goede voornemens 2010:
* huishouden goed op orde houden
* gewicht weer op peil krijgen
* maar vooral GENIETEN van ons gezinsleventje....

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 4 december 2009 @ 11:40:06 #177
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75276861
Zo, ik heb besloten dat ik een luiertas wil voor de moeite
(baren, negen maanden dragen, negen mn eigen hormonen moeten uitstaan (word knettergek van mezelf) en gewoon omdat ik het verdien)
Dus ik ga er een uitzoeken en aan lieffie vragen of hij die voor me wil kopen.
  vrijdag 4 december 2009 @ 11:40:41 #178
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75276893
Wat lees ik? Kaneel? Ik sla zodirect een pot achterover1
  vrijdag 4 december 2009 @ 11:40:45 #179
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75276894
ZO, ik ben weer helemaal bijgelezen.

Groofsken: bevalse!
En de overige dames die staan te wachten: succes.

Ook hier een rotnacht. 2 keer wakker, 2 keer overgeven. Voel me nog steeds zwaar rot.

Volgens mij slaan de nieuwe medicijnen tegen de bronchitis aan. Voel me alleen zooooooo rot.
  vrijdag 4 december 2009 @ 11:41:44 #180
259886 pessie
pi_75276927
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:40 schreef amaranta het volgende:
Zo, ik heb besloten dat ik een luiertas wil voor de moeite
(baren, negen maanden dragen, negen mn eigen hormonen moeten uitstaan (word knettergek van mezelf) en gewoon omdat ik het verdien)
Dus ik ga er een uitzoeken en aan lieffie vragen of hij die voor me wil kopen.
Zo'n luiertas is toch een verplichting? Net als hydro-luiers?
  vrijdag 4 december 2009 @ 11:45:34 #181
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75277077
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:41 schreef pessie het volgende:

[..]

Een plastic tas kan ook. Ik gooi meestal een schone luier en wat doekjes onder in de kinderwagen en daar doe ik het dan mee.
Maar ik wil wel weer een hippe.
  vrijdag 4 december 2009 @ 11:46:33 #182
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75277111
Ik heb nog even aan die jehovacollega gevraagd hoe het precies zit.
En ik mag hem een kaartje sturen, maar hij mag mij geen cadeau geven ofzo. Dat is niet rein.
Ik zei, ik hoef geen cadeau maar ik ga niet iedereen uit het team een kaartje sturen behalve jou.
En ik moest dus doen waar ik me prettig bij voelde.
  vrijdag 4 december 2009 @ 11:46:41 #183
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75277116
protocol, leo, protocol... anders klopt het niet

en idd, vandaag 36 weken!

een voor de slechtslapers onder ons. vannacht heb ik braaf meegedaan, lief hè? eli werd hysterisch wakker van de pijn (kiezen? duurt wel lang, volgende week gaan we naar de tandarts voor mij, eerstecontrole voor hem, en we blijven net zo lang zitten tot hij eli goed heeft kunnen controleren, anders gaan we verder zoeken, dit is zielig) en wilde niet meer alleen verder slapen. dus weer bij ons in bed. languit. en als je een beetje tegen hem aanschurkt, wordt-ie wakker... dus ik lag op het randje, met half uitstekende pens, PR klagen dat hij geen deken had, ja, twas een goede nacht

de fysio was weer tevreden. over 2 wk weer. dan ben ik 38 wk! (of k heb al geworpen, natuurlijk )

amaranta, ik moest idd vanochtend aan je denken! hoest je nou nog steeds zoveel? ik heb het niet meer helemaal scherp eigenlijk
en wie had er nu een bronchitis? slaat de medicatie al wat aan? volgens mij zag ik haar niet bij de laatste posts?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75277188
Jee zeg.. iedere keer weer neem ik me voor om wat meer te posten hier, maar ik ben er toch nog niet helemaal in thuis geloof ik.. misschien komt het nog als ik straks wat meer tijd heb...

Even happy doen vandaag: precies 20 weken! Op de helft alweer.. de tijd gaat toch best snel...

Voor de rest ben ik deze week echt zo'n zwanger hormonster Ik dacht altijd dat ik niet zoveel last had van m'n hormonen, maar na deze week ben ik er toch niet meer zo heel erg zeker van. Dat je je bijna 2 dagen superrot voelt om een klein flauw gemeen mailtje van een collega en om het minste geringste in huilen uitbarst daarover, maar ook 2 seconden later in een deuk kan liggen van het lachen om de hele situatie... da's toch niet normaal?!
  vrijdag 4 december 2009 @ 11:53:33 #185
259886 pessie
pi_75277344
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:46 schreef DaviniaHR het volgende:
protocol, leo, protocol... anders klopt het niet

en idd, vandaag 36 weken!

een voor de slechtslapers onder ons. vannacht heb ik braaf meegedaan, lief hè? eli werd hysterisch wakker van de pijn (kiezen? duurt wel lang, volgende week gaan we naar de tandarts voor mij, eerstecontrole voor hem, en we blijven net zo lang zitten tot hij eli goed heeft kunnen controleren, anders gaan we verder zoeken, dit is zielig) en wilde niet meer alleen verder slapen. dus weer bij ons in bed. languit. en als je een beetje tegen hem aanschurkt, wordt-ie wakker... dus ik lag op het randje, met half uitstekende pens, PR klagen dat hij geen deken had, ja, twas een goede nacht

de fysio was weer tevreden. over 2 wk weer. dan ben ik 38 wk! (of k heb al geworpen, natuurlijk )

amaranta, ik moest idd vanochtend aan je denken! hoest je nou nog steeds zoveel? ik heb het niet meer helemaal scherp eigenlijk
en wie had er nu een bronchitis? slaat de medicatie al wat aan? volgens mij zag ik haar niet bij de laatste posts?
Hier de bronchitis: medicatie slaat volgens mij aan, heeft alleen de bijwerking maagdarmklachten. Heel vervelend. Ik voel me dus erg ziek.
  vrijdag 4 december 2009 @ 11:55:25 #186
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_75277413
Ik hoest bijna niet meer. Moet wel soms nog niezen. En dan doen al mijn ribben pijn.
Denk dat die pas kunnen herstellen als de baby eruit is.
pi_75277528
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 11:41 schreef pessie het volgende:

[..]

welnee. en als je een draagdoek gebruikt is een klein rugtasje zelfs nog prettiger vond ik
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 4 december 2009 @ 12:00:51 #188
259886 pessie
pi_75277622
Hm, ik heb wel eens gezien wat moeders in een luiertas meeslepen. Ik kan me niet voorstellen dat dat allemaal past in een klein rugtasje!
  vrijdag 4 december 2009 @ 12:03:07 #189
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75277700
Oh Poppejans, wat spannend meis. Toch wel iets gaande dus . Ben zo benieuwd joh .
pi_75277742
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:00 schreef pessie het volgende:
Hm, ik heb wel eens gezien wat moeders in een luiertas meeslepen. Ik kan me niet voorstellen dat dat allemaal past in een klein rugtasje!
pfff. 2 luiertjes, een proefzakje billedoekjes. indien borstvoeding: klaar! indien flesjes, dan moet er nog 1 flesje en een minipakje nutrilonspul mee (en een schaar alhoewel je dat ding ook best met je tanden open kunt wurmen). extra rompertje voor ongelukjes ken nog. past makkelijk joh!

edit; ik vergat het proefdoosje billenzalf nog
pi_75277843
Wat ik niet snap hé is het feit dat jullie hier allemaal pannenkoeken eten ipv appeltaart als ik dat zo lees
pi_75277855
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:06 schreef leonieke het volgende:
Wat ik niet snap hé is het feit dat jullie hier allemaal pannenkoeken eten ipv appeltaart als ik dat zo lees
ikke niet hoor, ik leef me uit op frikandellen en bambix
  vrijdag 4 december 2009 @ 12:18:37 #193
259886 pessie
pi_75278267
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:07 schreef simmu het volgende:

[..]

ikke niet hoor, ik leef me uit op frikandellen en bambix
waarom krijg ik nu zin in bambix?
pi_75278269
Goedemorgen ladies. Was weer een kort nachtje waarin ik deels opgevouwen heb geslapen in een peuterbed mijn zoontje wou niet gaan slapen rond 03.00 uur en was helemaal over de zeik. Dus moeders er naast en uiteindelijk werd ik rond half 5 wakker van een volle blaas en maar weer in mijn eigen bed gaan liggen.

Ben ook al weer langs de verloskundige geweest. Had nu Mien Paracetamol op spreekuur, en ik ga heel hard hopen dat zij niet aan mijn bed staat met bevallen. Geloof niet dat ik haar ga mogen. Maar ik ben wel goed gekeurd. Kind ligt nu echt muurvast in mijn bekken en in start positie en ze schat hem met 34 weken zwangerschap op 3 kilo en verwacht dat hij wel iets zwaarder zal zijn dan mijn zoon met zijn 8 pond ik hoop zo dat mijn weeen over 3 weken al beginnen
pi_75278662
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:18 schreef pessie het volgende:

[..]

waarom krijg ik nu zin in bambix?
omdat het lekker weghapt en best goed helpt tegen de misselijkheid 's ochtends? selene en ik eten 's ochtends altijd samen een bordje pap hoor selene krijgt appelknisper en ik de gewone 12 maanden meergranen
  vrijdag 4 december 2009 @ 12:31:49 #196
259886 pessie
pi_75278709
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:30 schreef simmu het volgende:

[..]

omdat het lekker weghapt en best goed helpt tegen de misselijkheid 's ochtends? selene en ik eten 's ochtends altijd samen een bordje pap hoor selene krijgt appelknisper en ik de gewone 12 maanden meergranen
hm, bij het boodschappen doen maar even om denken.
  vrijdag 4 december 2009 @ 12:40:25 #197
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75278990
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:03 schreef Groofsken het volgende:
Oh Poppejans, wat spannend meis. Toch wel iets gaande dus . Ben zo benieuwd joh .
waar zie je dat?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75278994
Kaneel deed hier niks hoor, en ook ananashart niet.
Heb nu maar eens een flesje bitterlemon gekocht, ook zo'n bakerspraatje is dat de stof kinine weeen opwekt, niet dat ik er ook maar iets van geloof hoor

Ik hoop nog steeds heel hard dat hij 5 december geboren wordt, pakjesavond en tevens de verjaardag van mijn overleden lievelingsoma
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75279022
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 12:40 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

waar zie je dat?
Vannacht rommelde het hier een beetje, maar nu niks hoor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 4 december 2009 @ 12:41:40 #200
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_75279037
zooo Faja dat is een mooi groot kindje dan!

en appeltaart dus; en pannenkoeken... nou als ik volgende week de 37 weken mijlpaal heb bereikt; ga ik ook meedoen
*want dan mag ik proberen thuis te bevallen en dat wil ik het allerliefste natuurlijk!*

en een luiertas heb ik wel gekocht; en ben dr heeeeel blij mee (en hoe erg kan je zijn; heb een bijpassende portemonnee aangeschaft )
En hij staat nu klaar als vluchttas
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')