Zo'n luiertas is toch een verplichting? Net als hydro-luiers?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:40 schreef amaranta het volgende:
Zo, ik heb besloten dat ik een luiertas wil voor de moeite
(baren, negen maanden dragen, negen mn eigen hormonen moeten uitstaan (word knettergek van mezelf) en gewoon omdat ik het verdien)
Dus ik ga er een uitzoeken en aan lieffie vragen of hij die voor me wil kopen.
Een plastic tas kan ook. Ik gooi meestal een schone luier en wat doekjes onder in de kinderwagen en daar doe ik het dan mee.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:41 schreef pessie het volgende:
[..]
Zo'n luiertas is toch een verplichting? Net als hydro-luiers?
Hier de bronchitis: medicatie slaat volgens mij aan, heeft alleen de bijwerking maagdarmklachten. Heel vervelend. Ik voel me dus erg ziek.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:46 schreef DaviniaHR het volgende:
protocol, leo, protocol... anders klopt het niet
en idd, vandaag 36 weken!![]()
eenvoor de slechtslapers onder ons. vannacht heb ik braaf meegedaan, lief hè? eli werd hysterisch wakker van de pijn (kiezen? duurt wel lang, volgende week gaan we naar de tandarts voor mij, eerstecontrole voor hem, en we blijven net zo lang zitten tot hij eli goed heeft kunnen controleren, anders gaan we verder zoeken, dit is zielig) en wilde niet meer alleen verder slapen. dus weer bij ons in bed. languit. en als je een beetje tegen hem aanschurkt, wordt-ie wakker... dus ik lag op het randje, met half uitstekende pens, PR klagen dat hij geen deken had, ja, twas een goede nacht
![]()
de fysio was weer tevreden. over 2 wk weer. dan ben ik 38 wk!![]()
(of k heb al geworpen, natuurlijk
)
amaranta, ik moest idd vanochtend aan je denken! hoest je nou nog steeds zoveel? ik heb het niet meer helemaal scherp eigenlijk
en wie had er nu een bronchitis? slaat de medicatie al wat aan? volgens mij zag ik haar niet bij de laatste posts?
welnee. en als je een draagdoek gebruikt is een klein rugtasje zelfs nog prettiger vond ikquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:41 schreef pessie het volgende:
[..]
Zo'n luiertas is toch een verplichting? Net als hydro-luiers?
pfff. 2 luiertjes, een proefzakje billedoekjes. indien borstvoeding: klaar! indien flesjes, dan moet er nog 1 flesje en een minipakje nutrilonspul mee (en een schaar alhoewel je dat ding ook best met je tanden open kunt wurmen). extra rompertje voor ongelukjes ken nog. past makkelijk joh!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:00 schreef pessie het volgende:
Hm, ik heb wel eens gezien wat moeders in een luiertas meeslepen. Ik kan me niet voorstellen dat dat allemaal past in een klein rugtasje!
ikke niet hoor, ik leef me uit op frikandellen en bambixquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:06 schreef leonieke het volgende:
Wat ik niet snap hé is het feit dat jullie hier allemaal pannenkoeken eten ipv appeltaart als ik dat zo lees
waarom krijg ik nu zin in bambix?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:07 schreef simmu het volgende:
[..]
ikke niet hoor, ik leef me uit op frikandellen en bambix
omdat het lekker weghapt en best goed helpt tegen de misselijkheid 's ochtends? selene en ik eten 's ochtends altijd samen een bordje pap hoorquote:
hm, bij het boodschappen doen maar even om denken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:30 schreef simmu het volgende:
[..]
omdat het lekker weghapt en best goed helpt tegen de misselijkheid 's ochtends? selene en ik eten 's ochtends altijd samen een bordje pap hoorselene krijgt appelknisper en ik de gewone 12 maanden meergranen
waar zie je dat?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:03 schreef Groofsken het volgende:
Oh Poppejans, wat spannend meis. Toch wel iets gaande dus. Ben zo benieuwd joh
.
Vannacht rommelde het hier een beetje, maar nu niks hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |