Hier zag ik datquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:04 schreef Poppejans het volgende:
Ik dacht wel heel eventjes voor het eerst dat het begonnen kon zijn vannacht, om 02.00 een half uur achter elkaar harde buiken en kramp, maar ik ben daarna blijkbaar gewoon in slaap gevallen en wakker geworden vanmorgen met niks![]()
Ik hoop heel hard dat het wat voorwerk was en dat er vandaag iets goed op gang komt!
Leuk,ben benieuwd welke het gaat worden!quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:40 schreef amaranta het volgende:
Zo, ik heb besloten dat ik een luiertas wil voor de moeite
(baren, negen maanden dragen, negen mn eigen hormonen moeten uitstaan (word knettergek van mezelf) en gewoon omdat ik het verdien)
Dus ik ga er een uitzoeken en aan lieffie vragen of hij die voor me wil kopen.
Gaat jouw zoon gewoon wel de 5de komen, haha dat zou grappig zijn!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:43 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Hier zag ik dat.
Zo grappig Poppejans dat jij op 5 december hoopt. Mijn uitgerekende datum is de 5e (duh) en ik hoop al 39 weken en 6 dagen dat hij niet de 5e komt.
nee, mijn ouders zijn al best oud. Oke ze zijn niet oud, maar wel ind e leeftijd om opa en oma te zijn. 61 en 66 ofzo.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:15 schreef pessie het volgende:
By the way: heeft iemand van jullie ervaring met ouders die al jarenlang roepen dat ze te jong zijn om opa en oma te worden? Hoe reageerden zij op het nieuws?
alles is een voortekenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:38 schreef Groofsken het volgende:
Ehmmm... ik heb het koud (voor het eerst deze zwangerschap) en voel me raar... zijn dat ook voortekenen.
Vast niet! Nog even volhouden. Je moeder is er bijna!quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:38 schreef Groofsken het volgende:
Ehmmm... ik heb het koud (voor het eerst deze zwangerschap) en voel me raar... zijn dat ook voortekenen.
Jij bent van de aluminiumhoedjesbrigade?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
alles is een voorteken
{conspirancy)
Mijn ouders zijn 65 en 59 en mn vader heeft altijd geroepen; "ik vind het niet erg om opa te worden, maar dan moet ik met oma naar bed"quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:15 schreef pessie het volgende:
By the way: heeft iemand van jullie ervaring met ouders die al jarenlang roepen dat ze te jong zijn om opa en oma te worden? Hoe reageerden zij op het nieuws?
ik ben van allesquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:43 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Jij bent van de aluminiumhoedjesbrigade?
Mijn schoonouders stuiteren ook al helemaal. Die hebben al een kleindochter van bijna 6.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
mmmmooooii CP![]()
Mijn ouders vinden het heeeeeeerlijk om weer opa en oma te worden. Maar die zijn dat al bijna 6 jaar, want mijn zus heeft dr al 3.
en mijn schoonheit en mem vinden het ook heeeeel bijzonder.![]()
en ze zijn allemaal nog niet zo oud;
heit en pap zijn beide net vorige week 54 geworden;
en mem en mam zijn beide 51.
We hebben immers dat Rhesus Antagonisme. Maar het gaat goed hoor. De kleine is nog helemaal niet ziek. Maar omdat ik niet overtijd mag en er maar 2 bloeddonoren beschikbaar zijn in het noorden die matchen met mijn bloed gaan we inleiden. Want 'waarom wachten tot het misgaat'quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Vlindur, zie ik nu goed dat je een datum hebt?! Vertel!
![]()
En nog aardig wat dames die aan de beurt zijn dit jaar. Verse babygelukjes <3 'Geniet' nog effe van de inbuikse babies!
Dat durf ik toch nu ook wel zo langzamerhand te gaan denkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
We hebben immers dat Rhesus Antagonisme. Maar het gaat goed hoor. De kleine is nog helemaal niet ziek. Maar omdat ik niet overtijd mag en er maar 2 bloeddonoren beschikbaar zijn in het noorden die matchen met mijn bloed gaan we inleiden. Want 'waarom wachten tot het misgaat'
Dus zoals het er nu voorstaat ben ik met 11 dagen mama![]()
![]()
Whehehehequote:Op vrijdag 4 december 2009 13:57 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Dat durf ik toch nu ook wel zo langzamerhand te gaan denken.
Jup. Zolang ik maar in het ziekenhuis beval is het prima.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat zal je zeker goed doen, Vlin. Dat ze daar bij voorbaat al rekening mee houdenNice! En als het spontaan gaat gebeuren is het ook goed toch?
Mja ben toch best nuchter. Geloof ook niet zo in dat paranormale gedoe. Maar ergens ook wel. Beetje dubbel.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:56 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Spaanse vrouwe toch, dakennienuchterwezen
.
![]()
![]()
Nee ook niet echt, kan mijn vinger er nu niet opleggen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:53 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ah, dan is het een kwestie van yin, yang, fingerspitzengefuhl enzo?
Goede instelling wat mij betreftquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee ook niet echt, kan mijn vinger er nu niet opleggen.
Ben vrij positief en gewoon van 'het is nu eenmaal zo'
Ja.. Ik ergens ook wel.. Het is hier niet vies ofzo. Maar idd. Ik zou de keukenkastjes wel eens kunnen soppen.. Maar ik heb zoooooo geen zinquote:
Echt? Wat lief!quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:30 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Hij zwaaide ook. Toen smolt ik
haha nou het was hier ook niet vies hoor...quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja.. Ik ergens ook wel.. Het is hier niet vies ofzo. Maar idd. Ik zou de keukenkastjes wel eens kunnen soppen.. Maar ik heb zoooooo geen zin
haha ik zit net weer aan een bakkie brandneteltheequote:Op vrijdag 4 december 2009 15:15 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Echt? Wat lief!![]()
Harry deed dat ook en toen mijn man opbelde naar zijn ouders om te vertellen dat alles in orde was, vertelde hij tegen zijn vader dat Harry op zijn pap leek, want hij had zijn middelvinger opgestoken
BJ, hier moet ook nog gepoetst worden!![]()
Dan zet ik wel een kan brandnetelthee voor je om het vocht te verdrijven
mijn ouders waren 46 en 48 toen Amélie geboren werd. Mn moeder riep nog net geen hèhè eindelijk! toen we het gingen vertellenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:15 schreef pessie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |