Waar dan? Zie hem alleen voor 20 euro?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:27 schreef KneusTeun het volgende:
3,4 en 5 december is saints row 2 een tientje bij E-plaza.
Misschien alleen in de winkel en niet online?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar dan? Zie hem alleen voor 20 euro?
april 2010quote:Op donderdag 3 december 2009 13:08 schreef Yi-Long het volgende:
Het wachten is op Fifa 10 voor rond de 20-25 euro.
Dimensionplusquote:Sjopze TNT Post Actie
Met de coupon uit de Sjopze folder/website kun je nu maar liefst 20% korting krijgen. De korting geldt op de 3 duurste producten, maar niet op spelcomputers. Je kunt dit online inzetten of in een van onze winkels.
Hoe werkt het?
Op de laatste pagina van ons bestelsysteem ("voltooien") kan een coupon worden ingevoerd. Voer coupon TNT1 in en je krijgt 20% korting op de 3 duurste producten.
Klik hier om te beginnen met winkelen
Actievoorwaarden:
* De 20% korting kan op alles, behalve spelcomputers, worden ingezet.
* Actie is geldig t/m 22 december 2009.
* Alleen geldig met de kortingscoupon "TNT1".
* Actie is geldig voor verzending en afhalen in een van onze winkels. Om in de winkel gebruik te maken van deze actie dien je de actiebon mee te nemen en in te leveren.
* Actie geldt alleen voor producten die leverbaar (voorradig) zijn binnen de actieperiode.
* Max. 1 coupon per klant
* Kan niet gecombineerd worden met andere acties en/of kortingen
FIFA09 was vorig jaar in december ook al flink afgeprijsd, en dit jaar komen de aanbiedingen nog veel eerder lijkt het wel, vooral in de UK. Afgelopen weekend was Pro Evo 2010 al 20 euro ofzo bij Zavvi.co.uk, en die is 'nieuwer' dan FIFA10.quote:
Dat zou ik wel een beetje jammer vinden.. Ik zat er ook op te wachten, maar geen e-plaza hier in de buurt.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien alleen in de winkel en niet online?
Ik heb zelf de limited edition 360 van MW2 voor 265 gehaald. 250 gb HDD + 2 controllers en unieke console. Bij de MM Rotterdam Centrum.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Heeft iemand een betere aanbieding gezien dan 250,- voor Elite + pure + batman lego + mw2/ac3/forza3?
je faalt met deze gedachte, maar we zullen zienquote:Op donderdag 3 december 2009 21:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
FIFA09 was vorig jaar in december ook al flink afgeprijsd, en dit jaar komen de aanbiedingen nog veel eerder lijkt het wel, vooral in de UK. Afgelopen weekend was Pro Evo 2010 al 20 euro ofzo bij Zavvi.co.uk, en die is 'nieuwer' dan FIFA10.
Ik verwacht FIFA10 dus eigenlijk binnen 2-3 weken wel voor onder de 25 euro, zelfs al is het alleen maar tijdelijk.
Ook online? Damn!quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:53 schreef Morm_NL het volgende:
Momenteel actie bij Bart Smit:
Xbox 360 Elite + Lego Indiana Jones + KungFu Panda
¤ 150,-
Pak die kans zolang de voorraad strekt.
Ik heb nog wel een 120 gb schijf in de aanbieding.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:55 schreef janus84 het volgende:
Damn.. uitverkocht! Dat was precies hetgeen wat ik zocht! Hij is ook al van de site af?
Even een side-vraag:Waar zou ik een beetje voordelig een losse controller en een 60gb HD kunnen vinden?
Gisteren een Arcade met 3 spellen bij MediaMarkt gehaald zonder HD en met 1 controller, 150 eurootjes. Vandaar dat ik nog een extra controller en HD wil.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een 120 gb schijf in de aanbieding.
70 incl verzending.
Ik hoor het graag.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:47 schreef janus84 het volgende:
[..]
Gisteren een Arcade met 3 spellen bij MediaMarkt gehaald zonder HD en met 1 controller, 150 eurootjes. Vandaar dat ik nog een extra controller en HD wil.
Mocht ik een betere aanbieding vinden dan gaat deze retour naar MediaMarkt. Mocht ik geen betere aanbieding vinden dan ben ik mogelijk geinteresseerd. Bedankt.
Je bedoelt diegene die je vanmiddag voor 150 euro bij de E-plaza online kon kopen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:40 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Voor ¤225,- Mag je de mijne (die ik overmorgen krijg) wel overnemen. Elite (zwart) met 120 GB, HDMI 2 spellen en 2 wireless controllers. Nieuw in doos
Faalhaas, dit hele topic staat vol met aanbiedingen voor 150 euroquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:40 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Voor ¤225,- Mag je de mijne (die ik overmorgen krijg) wel overnemen. Elite (zwart) met 120 GB, HDMI 2 spellen en 2 wireless controllers. Nieuw in doos
Precies, die ik wél hebquote:Op woensdag 9 december 2009 00:39 schreef koei het volgende:
[..]
Je bedoelt diegene die je vanmiddag voor 150 euro bij de E-plaza online kon kopen?
http://www.budgetgaming.nl/news/1307.html
Prijsvermeldingen zijn het idee van deze topic.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:52 schreef Tammymara het volgende:
Ik weet niet of dit wél de bedoeling is van dit topic en of dit wel mag, Maar bij de mediamarkt de xbox 360 Elite met forza motorsport 3 voor 209 en met lego batman en Pure voor 199 euro.
Volgens mij nog tot 31 december.
Tering zeg, net alsof ze het weggeven. Even wachten wat play doet en dan eens kijken wat ik ga halenquote:Op zondag 13 december 2009 18:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
Mega Monday / Christmas clearance bij Zavvi
Gears of War 2 (Game of the Year Edition) 15,50
Brutal Legend 30,-
Mini Ninjas 15,50
Battlestations Pacific 11,-
Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2 7,50
Turning Point: Fall Of Liberty 6,-
Shadowrun 6,-
Bionic Commando 11,-
Voor de achievementhunters Halo 2 voor de pc 6 euro
Morgen zal Play.com hun week deals bekend maken, dan zal Zavvi wss eronder gaan zitten.
Voor mensen zonder CC. Meer vragen hierover horen in een andere topic.quote:Op zondag 13 december 2009 22:28 schreef emokid het volgende:
Jezus, Zavvi is erg goedkoop, maar ik kan er zeker niet terecht met alleen PayPal?
Ehm... nee!?quote:Op maandag 14 december 2009 12:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Mensen die creditcards nodig hebben.
Achteraf betalen met dikke rente.
Zojuist Fable 2 GOTY voor 15 euro besteld met mijn CC. Ga die deal maar eens vinden in een NLse winkel(!)quote:Op maandag 14 december 2009 13:09 schreef emokid het volgende:
CC's is alleen maar gedoe, ga ik niet aan beginnen. Wirecard idem.
Welke rentequote:Op maandag 14 december 2009 12:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Mensen die creditcards nodig hebben.
Achteraf betalen met dikke rente.
Je hebt helemaal gelijk, een paar cijfertjes overtikken van een pasje is wel erg veel werk om een bestelling overzees te plaatsen.quote:Op maandag 14 december 2009 13:09 schreef emokid het volgende:
CC's is alleen maar gedoe, ga ik niet aan beginnen. Wirecard idem.
heb thuis in principe nog een HDD liggen...maar was eigenlijk opzoek naar een elite... zwart staat wat mooier naast de TVquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:58 schreef ROFLOL het volgende:
Xbox Live Arcade is ¤149 inclusief Pure, Lego Batman en Banjo Kazooie bij Xboxhome. Maar je zoekt zeker een 360 met HDD?
6 reclamefilmpjes kijken à gemiddeld een halve minuut voor een totaalprijs van ¤ 40,50 voor Mass Effect 2 op release dagquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:08 schreef ROFLOL het volgende:
Mass Effect 2 is bij FRS.NL ¤44.99, als je dan nog een ANWB kaart/PU kaart/Addiscount code hebt krijg je nog meer korting.
Ik heb vorig jaar een 2ehands xbox 20gb met 2 controllers, accu's, play&charge kit voor 70 euro gekochtquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:19 schreef Jaytonism het volgende:
Ik kan een tweedehandse kopen, 1 draadloos, 1 analoog, 6 nog nader te noemen spellen, voor 200 euri.
Kabels en shite gewoon er wel bij.
Ik vind dat best veel geld.
Denk je leuk nog ff snel jezelf voor de kerst verwennen met een verlenging van de Live account, is die shop gewoon dicht!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:14 schreef Epke het volgende:
mega goedkope xbox live gold & points op www.xboxjunks.nl gekregen via een vriend. Net een code van gekregen
Zal wel tikfoutje zijn in de prijs, maar ik hoop voor je dat je hem bezorgd krijgtquote:Op woensdag 23 december 2009 16:56 schreef koei het volgende:
Voor 5 euro thuisbezorgd zelfsIk heb 'm iig besteld
Ik heb hem ook besteldquote:Op woensdag 23 december 2009 17:01 schreef koei het volgende:
ach, het is zo'n bundel, dus 5 euro is dan goedkoop, maar niet enorm goedkoop ofzo. Die dingen gaan meestal voor 10 a 15 euro weg.
Maar goed, ben benieuwd of hij geleverd wordt. Hij is iig wel goed besteld en betaald!
deze ook bij MediaMarkt voor 199 euro.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:15 schreef SonicVolcano het volgende:
http://www.bcc.nl/product/microsoft-xbox-360-elite
Xbox Elite + twee spellen. Bij BCC nu 199 euro (gratis verzending).
Alleen staan die twee spellen niet in de beschrijving, terwijl de foto dit wel suggereert
[Xbox 360 # 465] Merry Christmas and a happy New Yearquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:08 schreef Spaulding het volgende:
Zit er op de Xbox Arcade een HDMI aansluiting of is dit alleen bij de Elite versie? En zijn er nog acties met de Elite voor ¤150,-?
Ik heb vorig jaar een Arcade met HDMI aansluiting gekocht, maar ik heb wel in de winkel even gevraagd of ze even konden kijken of er wel daadwerkelijk een HDMI aansluiting op zat. Ik heb ook een oude Arcade zonder HDMI namelijk.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:08 schreef Spaulding het volgende:
Zit er op de Xbox Arcade een HDMI aansluiting of is dit alleen bij de Elite versie? En zijn er nog acties met de Elite voor ¤150,-?
Wat moet je nou met je link? Het is toch gewoon een normale vraag voor het aanbiedingentopic?quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:33 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[Xbox 360 # 465] Merry Christmas and a happy New Year
quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:08 schreef Spaulding het volgende:
Het is mierenneuken maar de 1e vraag is dat niet...quote:Op zondag 27 december 2009 02:15 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Wat moet je nou met je link? Het is toch gewoon een normale vraag voor het aanbiedingentopic?
Klik eens erop oetlul.quote:Op zondag 27 december 2009 02:15 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Wat moet je nou met je link? Het is toch gewoon een normale vraag voor het aanbiedingentopic?
Uit de OP:quote:Op zondag 27 december 2009 02:15 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Jou vraag kun je prima in het Xbox 360 topic stellen.quote:Dit topic dient om actuele aanbiedingen van Xbox 360-games, -consoles en -accessoires te melden. Voor informatie rondom import kun je in Het Grote Games Import Topic #2 terecht, en voor de standaard laagste prijs van een game kun je Budgetgaming.nl raadplegen.
In dit topic dus geen slowchat of discussie, wel aanbiedingen posten. Als het een online aanbieding is, gelieve de link erbij te posten (maar geen affiliate links). Game on!
Zoals de TT al doet vermoeden, probeer in iedere post een aanbieding te vermelden zodat het geen slowchat/troubleshoot-topic wordt!
Bij veel mediamarkten ook te vinden voor die prijs, toch ben ik bang dat hij het geld niet waard isquote:
Oh mario tennis was stiekem wel tof jaquote:Op zondag 27 december 2009 23:48 schreef koei het volgende:
Het is best een vermakelijk spelletje hoor, zeker voor 5 euro! Het is vergelijkbaar met Mario Tennis, totaal niet realistisch maar best leuk om af en toe met vrienden te spelen. En eigenlijk is alleen de House of the Dead challenge al het geld waard: zombies dood slaan met een tennisbalIk heb geen idee waarom het spel overal tegen dumpprijzen verkocht wordt, maar het is echt geen miskoop voor max. 20 euro.
Iemand deze al ontvangen? Ik heb hem vorige week besteld en betaald maar nog steeds niks, ook geen track&trace code.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:48 schreef Bart het volgende:
Pure en Lego Batman-bundel ¤4,99 bij de BCC
Same herequote:Op maandag 4 januari 2010 15:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Iemand deze al ontvangen? Ik heb hem vorige week besteld en betaald maar nog steeds niks, ook geen track&trace code.
ik wacht nog steedsquote:Op woensdag 23 december 2009 16:48 schreef Bart het volgende:
Pure en Lego Batman-bundel ¤4,99 bij de BCC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |