Das een eitje: allesquote:Op donderdag 3 december 2009 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Alleen nog maar de eerste pagina gelezen, maar wat een enorme frustratie.
Eigenlijk moet er ook een tegenhanger geopend worden: Wat is er mis met nederlandse mannen?

Ik vind de voorbeelden die jij noemt eigenlijk van kinderachtig gedrag vertonen, zo ook meer voorbeelden in dit topic. Van meisjes van een jaar of 18 die zelf nog niet weten wat ze willen en nog aan het puberen zijn en zich af en toe op hun vriendje afreageren op een slechte dag.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:41 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Beter nog, stel je stopt met roken of drinken dan krijg je de volgende opties:
- Je doet het alleen maar omdat ik het wilde.
- Je laat over je heen lopen en ze zoekt iemand die tegengas geeft.
doe je het niet dan krijg je:
- Je hebt niets voor me over
- ze gaat op zoek naar iemand die haar beter 'begrijpt'.

Ik "doe" sowieso geen vrouwen van voor de 20, en op 1 na zijn ze allemaal eind-20 of ouder.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:44 schreef Prenzlauer het volgende:
Of je wacht gewoon totdat ze de 20 gepasseerd zijn, daarna zijn ze opeens een stuk beter te pruimen

Lezen jullie ze stuk ofzo dat jullie er zoveel van weten?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:45 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Alsof die er nog nooit geweest is, pak je gemiddelde vrouwenblad eens

"De wereld als markt en strijd" van Michel Houellebecq aan. Staat fantastisch beschreven over winners en losers op de twee markten. De economische en de liefdesmarktquote:Op donderdag 3 december 2009 13:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een tijd terug was er zo'n docu over "pick up artists" op TV waarbij er een verklaring werd gegeven voor het succes van die pick-up artist cursussen enzo. De hedendaagse man zou onzeker worden van al die vrouwen die heel goed weten wat ze willen en een stuk kritischer zijn dan vroeger. Waar je vroeger de "haves" en "have nots" had wat betreft geld, heb je nu vooral dat onderscheid tussen mannen die mee kunnen komen met die 'moderne' vrouw en die dat niet kunnen.
Dus voor alle kerels gefrustreerd over vrouwen: ook daar heb je cursusjes voor

Staat genoteerd, thanksquote:Op donderdag 3 december 2009 13:47 schreef Hexagon het volgende:
"De wereld als markt en strijd" van Michel Houellebecq aan. Staat fantastisch beschreven over winners en losers op de twee markten. De economische en de liefdesmarkt

Als ontwerper moet ik wel om jullie als doelgroep te doorgrondenquote:Op donderdag 3 december 2009 13:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Lezen jullie ze stuk ofzo dat jullie er zoveel van weten?

Ik las die van m'n ex regelmatig en ik vond het nogal meevallen. Die bladen betrokken issues in relaties over 't algemeen meer op de vrouw dan op de man.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Lezen jullie ze stuk ofzo dat jullie er zoveel van weten?

Ik lees noooooit van die blaadjes. Het enige wat ik af en toe koop is de Quest of dat ik bij de kapper de Story lees ofzo. Maar dat is bij gebrek aan beter.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:49 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Als ontwerper moet ik wel om jullie als doelgroep te doorgronden

De reden dat ik de meeste NLse vrouwen niet aantrekkelijk vind, is niet omdat ze succes hebben, maar omdat ze vaak gewoon ronduit onsympathiek, koppig, (overdreven) mondig, en respectloos zijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een tijd terug was er zo'n docu over "pick up artists" op TV waarbij er een verklaring werd gegeven voor het succes van die pick-up artist cursussen enzo. De hedendaagse man zou onzeker worden van al die vrouwen die heel goed weten wat ze willen en een stuk kritischer zijn dan vroeger. Waar je vroeger de "haves" en "have nots" had wat betreft geld, heb je nu vooral dat onderscheid tussen mannen die mee kunnen komen met die 'moderne' vrouw en die dat niet kunnen.
Dus voor alle kerels gefrustreerd over vrouwen: ook daar heb je cursusjes voor

Ik wilde Houellebecq ook al aanhalen als reactie op jouw post, maar je was mij voor.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
"De wereld als markt en strijd" van Michel Houellebecq aan. Staat fantastisch beschreven over winners en losers op de twee markten. De economische en de liefdesmarkt
 Nu is het wel zo dat het een uitvergroting is van een bepaald segment van de samenleving. Gelukkig zijn er ook nog voldoende mensen die zich niet in die verderfelijke contreien begeven.
 Nu is het wel zo dat het een uitvergroting is van een bepaald segment van de samenleving. Gelukkig zijn er ook nog voldoende mensen die zich niet in die verderfelijke contreien begeven.

Dat klopt, maar ik zeg ook dat vrouwen over de 20 al veel redelijker zijn. Maar genoeg voorbeelden uit mijn omgeving van mensen die nog steeds zo redeneren. Ik denk dat het ook te maken heeft met hoe we in de westerse wereld elkaar opdringen wat een gelukkige relatie is. Wat eigenlijk neerkomt op een overgeromantiseerde en idealistische droom. Het American Dream syndroom zeg maar.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik vind de voorbeelden die jij noemt eigenlijk van kinderachtig gedrag vertonen, zo ook meer voorbeelden in dit topic. Van meisjes van een jaar of 18 die zelf nog niet weten wat ze willen en nog aan het puberen zijn en zich af en toe op hun vriendje afreageren op een slechte dag.

Dan pas je ook niet in de doelgroepquote:Op donderdag 3 december 2009 13:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik lees noooooit van die blaadjes. Het enige wat ik af en toe koop is de Quest of dat ik bij de kapper de Story lees ofzo. Maar dat is bij gebrek aan beter.
Ben niet zo'n tijdschriften-lezer. En denk dat een heleboel vrouwen ze dus ook niet lezen.
 Er zijn zat vrouwen die ze wel lezen, uitgaande op verkoopcijfers.
 Er zijn zat vrouwen die ze wel lezen, uitgaande op verkoopcijfers.

Zo'n vent kun je gelukkig missen als kiespijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan moet je als vrouw ook niet klagen als je man je na je 35ste de deur uit schopt ('ga maar lekker ergens anders zelfstandig en onafhankelijk lopen zeiken met die zure rimpelkop en hangtieten van je'), en je inruilt voor een jong import-modelletje van rond de 20, die wel gewoon fatsoenlijk kan koken en huishouden en leuk en spontaan en lief is.

Dan zullen er veel zeikende zure NLse mutsen zich melden bij de tandarts na hun 35ste, wanneer ze zich niet snel marktconform aanpassen aan de wensen van de volwassen man.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo'n vent kun je gelukkig missen als kiespijn.

Ik merk dat dus niet aan vrouwen in Nederland. Of nouja, Utrecht dan. Kan goed zijn dat ze in andere steden 'compleet' anders zijn maar dat betwijfel ik. En respectloos? Vind ik nogal, tja, heftig om van een grote groep vrouwen te zeggen. Over 't algemeen krijg je toch een reactie terug die je zelf uitlokt, dus ik vraag me af hoe jij vrouwen benaderd. De leukste / liefste meiden die ik ken zullen keihard reageren als je bijvoorbeeld (zeg niet dat jij dat doet) ongevraagd aan hun kont gaat zitten.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:52 schreef Yi-Long het volgende:
De reden dat ik de meeste NLse vrouwen niet aantrekkelijk vind, is niet omdat ze succes hebben, maar omdat ze vaak gewoon ronduit onsympathiek, koppig, (overdreven) mondig, en respectloos zijn.
Ik heb 1 vriendin gehad die echt zeikte (niet op mij maar op alles om haar heen) en dat is daarom m'n ex. Maar dat was er maar eentje, en dat gedrag kwam later pas naar boven en voort uit haar eigen onzekerheid en stress. Dus ik herken dat absoluut niet als gemiddelde nederlandse vrouw.quote:Dat ze kritisch zijn maakt me weinig uit, maar er is wel een verschil tussen 'kritisch zijn' en dat kunnen onderbouwen en er een goede reden voor hebben, of 'zeiken', en dat is dus kritisch zijn om te kunnen en mogen zeiken op allesssssssssssss, over de meest kleine nutteloze idiote zaken die vervolgens tot gigantische problemen worden opgeblazen, om maar lekker die onvrede daarover te kunnen luchten...
Niet mijn ervaring.quote:Ik wil graag een 'kritische' vrouw. Ik wil geen zeikende vrouw. Veel NLse vrouwen begrijpen dat verschil niet helemaal.
Beetje vreemd. Veel mannen worden ook niet echt knapper naarmate ze ouder worden. Daarnaast is m'n bijna-vriendin ook bijna 35 en die ziet er nog helemaal prima uit. Meeste vrouwen zorgen ook wel dat ze er goed uit blijven zien. Dat halen ze ook uit die blaadjesquote:Maar goed, vrouwen mogen dus 'kritischer' zijn en dus veel kieskeuriger, omdat ze financieel onafhankelijk zijn.
Dan moet je als vrouw ook niet klagen als je man je na je 35ste de deur uit schopt ('ga maar lekker ergens anders zelfstandig en onafhankelijk lopen zeiken met die zure rimpelkop en hangtieten van je'), en je inruilt voor een jong import-modelletje van rond de 20, die wel gewoon fatsoenlijk kan koken en huishouden en leuk en spontaan en lief is.
Mannen kunnen ook nog prima 'onafhankelijk' en 'kritisch' zijn natuurlijk.

Ik redeneer voleldig vanuit mijn ervaringen en dat zijn dus vooral vrouwen tussen de 27 en de 35 ongeveer. Ik heb geen idee hoe het gesteld is met de 18 jarige Nederlandse vrouw en dat interesseert me ook nietquote:Op donderdag 3 december 2009 13:56 schreef Prenzlauer het volgende:
Dat klopt, maar ik zeg ook dat vrouwen over de 20 al veel redelijker zijn.

Wat ben jij een zure zeikerd, zeg.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan zullen er veel zeikende zure NLse mutsen zich melden bij de tandarts na hun 35ste, wanneer ze zich niet snel marktconform aanpassen aan de wensen van de volwassen man.

Laat je niet tegenhouden. Maar dan wel met steekhoudende argumenten komen he?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Alleen nog maar de eerste pagina gelezen, maar wat een enorme frustratie.
Eigenlijk moet er ook een tegenhanger geopend worden: Wat is er mis met nederlandse mannen?

Het probleem is dat met name vrouwen een strijd voeren tegen het verstrijken van de tijd en daarmee de teloorgang van hun schoonheid (volgens westerse maatstaven in ieder geval). Dat vrije leven is leuk als je jong bent, maar alles heeft een prijs. Een samenleving doet er derhalve goed aan om te zorgen voor solide morele structuren.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo'n vent kun je gelukkig missen als kiespijn.

Ja hallo!! Dat komt toch omdat hij zich heeft laten beinvloeden door een verbitterde nederlandse vrouw, omdat het zo'n beinvloedbaar klein mannetje is?!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat ben jij een zure zeikerd, zeg.

Kun je nog wat nader toelichten wat hierin het probleem is?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:05 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Het probleem is dat met name vrouwen een strijd voeren tegen het verstrijken van de tijd en daarmee de teloorgang van hun schoonheid (volgens westerse maatstaven in ieder geval). Dat vrije leven is leuk als je jong bent, maar alles heeft een prijs. Een samenleving doet er derhalve goed aan om te zorgen voor solide morele structuren.

I'm in touch with my feminine side.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat ben jij een zure zeikerd, zeg.

Beetje zoals de gemiddelde man dus?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
De gemiddelde Nederlandse vrouw is oppervlakkig, materialistisch en absoluut niet monogaam.

Ja, en daarom heb ik dus al 9 jaar een goede relatie met een hele lieve vrouw(!)quote:Op donderdag 3 december 2009 14:05 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ja hallo!! Dat komt toch omdat hij zich heeft laten beinvloeden door een verbitterde nederlandse vrouw, omdat het zo'n beinvloedbaar klein mannetje is?!
Snap dat dan.

Jij natuurlijk! heb je de titel niet gelezen?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun je nog wat nader toelichten wat hierin het probleem is?

Als je dan zo gelukkig bent, waar komt dan die kennelijke behoefte van jou vandaan om met regelmaat even flink te zeiken en te zeuren over Nederlandse vrouwen?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, en daarom heb ik dus al 9 jaar een goede relatie met een hele lieve vrouw(!)

Het probleem is de druk die op (in dit geval) vrouwen wordt gelegd. Het aangrijpen van allerhande middelen om een jong voorkomen te behouden, omdat de kans aanzienlijk is dat men zich weer op de markt moet aanbieden.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun je nog wat nader toelichten wat hierin het probleem is?

Ik vind het geen probleem. Het type man dat zijn vrouw het huis uit zou schoppen omdat je aan haar kan zien dat ze ouder is geworden, interesseert me werkelijk niks.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:10 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Het probleem is de druk die op (in dit geval) vrouwen wordt gelegd. Het aangrijpen van allerhande middelen om een jong voorkomen te behouden, omdat de kans aanzienlijk is dat men zich weer op de markt moet aanbieden.

werk als communicatiemuts in een of andere kutonderneming, 's avonds zitten ze huilend met een diepvriespizza op de bank naar Boer Zoekt Vrouw te kijken. Hun enige sexuele bevrediging is het jaarlijks pijpen van de 45-jarige en getrouwde registeraccountant na de kerstborrel in de parkeergarage. Als ze met een [i]tissue[/u] zijn zaad van hun lippen vegen rijdt hij alweer met piepende banden de garage uit.
  werk als communicatiemuts in een of andere kutonderneming, 's avonds zitten ze huilend met een diepvriespizza op de bank naar Boer Zoekt Vrouw te kijken. Hun enige sexuele bevrediging is het jaarlijks pijpen van de 45-jarige en getrouwde registeraccountant na de kerstborrel in de parkeergarage. Als ze met een [i]tissue[/u] zijn zaad van hun lippen vegen rijdt hij alweer met piepende banden de garage uit. 

Ik heb het natuurlijk niet over jou, Lienekien, met je sunshine kisses en een dwerg die iedere dag weer blijmoedig huiswaarts keert!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind het geen probleem. Het type man dat zijn vrouw het huis uit zou schoppen omdat je aan haar kan zien dat ze ouder is geworden, interesseert me werkelijk niks.

Wel fijn dat je niet generaliseert!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:12 schreef LXIV het volgende:
Ach, de meeste Nederlandse vrouwen zijn best ok.
De enige soort die je absoluut moet vermijden zijn "hoogopgeleide" vrouwen van boven de dertig. Die zijn ondertussen in zo'n ongekend tempo verzuurd dat het nooit goed meer komt.
Vaak zijn ze niet in staat geweest een vriend of man voorgoed te strikken. 10 jaar eenzaamheid heeft hen verbitterd en hardvochtig gemaakt. Overdag doen ze "belangrijk"werk als communicatiemuts in een of andere kutonderneming, 's avonds zitten ze huilend met een diepvriespizza op de bank naar Boer Zoekt Vrouw te kijken. Hun enige sexuele bevrediging is het jaarlijks pijpen van de 45-jarige en getrouwde registeraccountant na de kerstborrel in de parkeergarage. Als ze met een [i]tissue[/u] zijn zaad van hun lippen vegen rijdt hij alweer met piepende banden de garage uit.
Soms hebben ze wel een relatie. Meestal zijn ze dan vijf jaar later alweer gescheiden. Deze vrouwen zijn het bitterst van allemaal, al doen ze zich om voor de hand liggende redenen anders voor. Hun leven moet helemaal een hel zijn: iedere ochtend heel vroeg op om de kinderen nog tijdig op de opvang te krijgen, dan stressend in de file naar hun kutwerk en 's avonds die kinderen weer ophalen, horen dat ze op opvang de leidster 'mama' genoemd hebben en daarna hun eerste stapjes maakte. Verder hebben ze nog een schuld van het koophuis dat alleen op twee inkomens gefinancierd kon worden, het volledige besef dat ze in hun huidige toestand (die alleen maar slechter wordt) nooit meer aan een man zullen komen, zelfs niet om te pijpen in de parkeergarage, en dat ze eigenlijk volledig gefaald hebben.
Nederlandse vrouwen...

Mag dat niet? Vrouwen hebben er iedere week tientallen bladen mee vol staan met ongenuanceerd gezeik over 'de man'. Onderling is het vaak al minstens al even erg. Kijk je naar reclames en tv-series, dan is de man meestal een simpele sukkel, gaat het bij talkshows over 'de man', dan is die uiteraard meestal veel ongevoeliger, onvolwassener, en onbetrouwbaarder dan 'de vrouw'. Etc etc.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je dan zo gelukkig bent, waar komt dan die kennelijke behoefte van jou vandaan om met regelmaat even flink te zeiken en te zeuren over Nederlandse vrouwen?

Zoals ik al zei, er zijn gelukkig nog steeds heldere lichten in deze duisternis. Maar over het algemeen ben ik bedroefd over de stand van zaken. Dan lig ik in bed, zucht eens diep en val in slaap.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind het geen probleem. Het type man dat zijn vrouw het huis uit zou schoppen omdat je aan haar kan zien dat ze ouder is geworden, interesseert me werkelijk niks.

Dus hij krijgt alle actie! De lul!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:12 schreef LXIV het volgende:
Hun enige sexuele bevrediging is het jaarlijks pijpen van de 45-jarige en getrouwde registeraccountant na de kerstborrel in de parkeergarage.

Niemand schopt een lieve leuke vrouw zijn huis uit, wanneer die wat ouder, rimpeliger, molliger, whatever wordt.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]

Maar waarom laat je je zo kennen? Alsof het gros van de vrouwen dat soort pulp integraal opvolgt als een stel robots. En omdat er verbitterde vrouwen allerlei nonsens roepen moet jij dat ook doen?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mag dat niet? Vrouwen hebben er iedere week tientallen bladen mee vol staan met ongenuanceerd gezeik over 'de man'. Onderling is het vaak al minstens al even erg. Kijk je naar reclames en tv-series, dan is de man meestal een simpele sukkel, gaat het bij talkshows over 'de man', dan is die uiteraard meestal veel ongevoeliger, onvolwassener, en onbetrouwbaarder dan 'de vrouw'. Etc etc.
(!)

Maar heb je zelf dan ook een man? En behandel je hem ook als een hondje? (dus niet als een hond, maar als een hondje, soms vertroetelen en soms streng en als hij op het tapijt poept dan mopper je een keer maar ruim je het wel op?)quote:Op donderdag 3 december 2009 14:28 schreef Kieswiel het volgende:
Ik heb het idee dat vrouwen over het algemeen denken dat ze beter zijn dan mannen. Ik merk het aan opmerkingen 'ik kook wel voor mijn man, en in bed hou ik hem ook tevreden', alsof het een huisdier is en jij de wedstrijd met andere vrouwen wint omdat jij hem het best verzorgd. Als vrouw zijnde merk ik dat ook aan mezelf, dat ik mannen regelmatig denigrerend behandel, want het zijn 'mannen' en ze weten niet beter. Het zou me niks verbazen dat deze 'theorie' bijdraagt aan dat vrouwen blijven bij een man die hun mishandeld; het is een man, hij kan er niks aan doen, hij is gewoon zwak en kan zichzelf niet beheersen, ík kan hem beter maken.
Tegelijkertijd hebben vrouwen niet door hoe afhankelijk ze zijn aan die zogenaamde minderwaardige man. Je mag dan zo vlot en pittig zijn, en als carriérevrouw stevig in je schoenen staan, je wilt toch liever toch gewoon een vent die je beschermd, een huisdier dat je kan verzorgen omdat dat je status als vrouw ook gelijk hoger maakt. Je kan immers een man tevreden houden, en daar zie ik genoeg vrouwen mee pochen. De 'alle mannen zijn honden' vergelijking gaat op meerdere manieren op.

Die bladen vinden anders massaal aftrek onder vrouwen, dus er is een groot gedeelte van de vrouwen die het daadwerkelijk als 'feit' accepteert dat de meeste mannen ongevoelig, onvolwassen, ontrouw, etc etc zijn, en dat 'de vrouw' dus ver verheven boven de man staat.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar waarom laat je je zo kennen? Alsof het gros van de vrouwen dat soort pulp integraal opvolgt als een stel robots. En omdat er verbitterde vrouwen allerlei nonsens roepen moet jij dat ook doen?
Besteed gewoon aandacht aan de vrouwen die je wel leuk en aantrekkelijk vind en die ook passen bij de persoon die "jezelf" is.
 (!)
 (!) 

Word homoquote:Op donderdag 3 december 2009 14:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die bladen vinden anders massaal aftrek onder vrouwen, dus er is een groot gedeelte van de vrouwen die het daadwerkelijk als 'feit' accepteert dat de meeste mannen ongevoelig, onvolwassen, ontrouw, etc etc zijn, en dat 'de vrouw' dus ver verheven boven de man staat.
Wanneer ik daar tegenin ga, met argumenten waarom ik er zo over denk, en met voorbeelden van die hypocrisie, dan 'laat ik mij kennen'!?(!)
En uiteraard besteed ik alleen aandacht aan de mensen waarmee ik wel plezierig omga. Alleen je ziet het vaak gewoon in je sociale vrienden/kennissen kring, hoe dat gaat tussen man/vrouw in bepaalde relaties.
Sterker nog, ik zie het bij mijn eigen moeder, wat een verschrikkelijk zuur eigenwijs zeikwijf dat is tegen haar man, en destijds tegen haar ex-man (mijn vader), en ik zie het bij veel van mijn tantes, bij buurvrouwen, bij collega's, klasgenoten, etc etc.
Je ZIET het. Je VOELT het. Je MERKT het, en je kunt je er kapot aan ergeren.

Dan heb je dus een 'verwijfde' zeikerige bitch van een vent die niet van voetbal houdt.quote:

Dus eigenlijk zijn zowel nl mannen als vrouwen niks? Mss eens denken over emigreren?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan heb je dus een 'verwijfde' zeikerige bitch van een vent die niet van voetbal houdt.
Daar schiet je dus ook niets mee op, behalve dan dat ie waarschijnlijk beter kan koken en schoonmaken dan de gemiddelde NLse vrouw.

Waarom denk je dat ik zo blij ben met de multi-culti in NL!?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:38 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn zowel nl mannen als vrouwen niks? Mss eens denken over emigreren?

Nee, hijzelf is gewoon niks. Een gefrustreerd zeurend mannetje, niks meer niks minder. Zulke figuren moet je zo snel mogelijk links laten liggen voordat ze je meetrekken in hun negatieve spiraaltje!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:38 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn zowel nl mannen als vrouwen niks? Mss eens denken over emigreren?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |