abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75245408
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Alleen nog maar de eerste pagina gelezen, maar wat een enorme frustratie.
Eigenlijk moet er ook een tegenhanger geopend worden: Wat is er mis met nederlandse mannen?
Das een eitje: alles
pi_75245459
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:41 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Beter nog, stel je stopt met roken of drinken dan krijg je de volgende opties:

- Je doet het alleen maar omdat ik het wilde.
- Je laat over je heen lopen en ze zoekt iemand die tegengas geeft.

doe je het niet dan krijg je:
- Je hebt niets voor me over
- ze gaat op zoek naar iemand die haar beter 'begrijpt'.
Ik vind de voorbeelden die jij noemt eigenlijk van kinderachtig gedrag vertonen, zo ook meer voorbeelden in dit topic. Van meisjes van een jaar of 18 die zelf nog niet weten wat ze willen en nog aan het puberen zijn en zich af en toe op hun vriendje afreageren op een slechte dag.
  donderdag 3 december 2009 @ 13:47:12 #253
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_75245466
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:44 schreef Prenzlauer het volgende:
Of je wacht gewoon totdat ze de 20 gepasseerd zijn, daarna zijn ze opeens een stuk beter te pruimen
Ik "doe" sowieso geen vrouwen van voor de 20, en op 1 na zijn ze allemaal eind-20 of ouder.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_75245479
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:45 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Alsof die er nog nooit geweest is, pak je gemiddelde vrouwenblad eens
Lezen jullie ze stuk ofzo dat jullie er zoveel van weten?
  donderdag 3 december 2009 @ 13:47:43 #255
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_75245482
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:42 schreef Catbert het volgende:

[..]

Een tijd terug was er zo'n docu over "pick up artists" op TV waarbij er een verklaring werd gegeven voor het succes van die pick-up artist cursussen enzo. De hedendaagse man zou onzeker worden van al die vrouwen die heel goed weten wat ze willen en een stuk kritischer zijn dan vroeger. Waar je vroeger de "haves" en "have nots" had wat betreft geld, heb je nu vooral dat onderscheid tussen mannen die mee kunnen komen met die 'moderne' vrouw en die dat niet kunnen.

Dus voor alle kerels gefrustreerd over vrouwen: ook daar heb je cursusjes voor
"De wereld als markt en strijd" van Michel Houellebecq aan. Staat fantastisch beschreven over winners en losers op de twee markten. De economische en de liefdesmarkt
  donderdag 3 december 2009 @ 13:48:44 #256
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_75245507
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:47 schreef Hexagon het volgende:
"De wereld als markt en strijd" van Michel Houellebecq aan. Staat fantastisch beschreven over winners en losers op de twee markten. De economische en de liefdesmarkt
Staat genoteerd, thanks
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_75245532
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:47 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Als ontwerper moet ik wel om jullie als doelgroep te doorgronden
Doe eens lief!
  donderdag 3 december 2009 @ 13:49:41 #258
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_75245539
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik las die van m'n ex regelmatig en ik vond het nogal meevallen. Die bladen betrokken issues in relaties over 't algemeen meer op de vrouw dan op de man.
pi_75245578
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:49 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Als ontwerper moet ik wel om jullie als doelgroep te doorgronden
Ik lees noooooit van die blaadjes. Het enige wat ik af en toe koop is de Quest of dat ik bij de kapper de Story lees ofzo. Maar dat is bij gebrek aan beter.
Ben niet zo'n tijdschriften-lezer. En denk dat een heleboel vrouwen ze dus ook niet lezen.
  donderdag 3 december 2009 @ 13:52:05 #260
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75245608
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:42 schreef Catbert het volgende:

[..]

Een tijd terug was er zo'n docu over "pick up artists" op TV waarbij er een verklaring werd gegeven voor het succes van die pick-up artist cursussen enzo. De hedendaagse man zou onzeker worden van al die vrouwen die heel goed weten wat ze willen en een stuk kritischer zijn dan vroeger. Waar je vroeger de "haves" en "have nots" had wat betreft geld, heb je nu vooral dat onderscheid tussen mannen die mee kunnen komen met die 'moderne' vrouw en die dat niet kunnen.

Dus voor alle kerels gefrustreerd over vrouwen: ook daar heb je cursusjes voor
De reden dat ik de meeste NLse vrouwen niet aantrekkelijk vind, is niet omdat ze succes hebben, maar omdat ze vaak gewoon ronduit onsympathiek, koppig, (overdreven) mondig, en respectloos zijn.

Dat ze kritisch zijn maakt me weinig uit, maar er is wel een verschil tussen 'kritisch zijn' en dat kunnen onderbouwen en er een goede reden voor hebben, of 'zeiken', en dat is dus kritisch zijn om te kunnen en mogen zeiken op allesssssssssssss, over de meest kleine nutteloze idiote zaken die vervolgens tot gigantische problemen worden opgeblazen, om maar lekker die onvrede daarover te kunnen luchten...

Ik wil graag een 'kritische' vrouw. Ik wil geen zeikende vrouw. Veel NLse vrouwen begrijpen dat verschil niet helemaal.

Maar goed, vrouwen mogen dus 'kritischer' zijn en dus veel kieskeuriger, omdat ze financieel onafhankelijk zijn.
Dan moet je als vrouw ook niet klagen als je man je na je 35ste de deur uit schopt ('ga maar lekker ergens anders zelfstandig en onafhankelijk lopen zeiken met die zure rimpelkop en hangtieten van je'), en je inruilt voor een jong import-modelletje van rond de 20, die wel gewoon fatsoenlijk kan koken en huishouden en leuk en spontaan en lief is.
Mannen kunnen ook nog prima 'onafhankelijk' en 'kritisch' zijn natuurlijk.
pi_75245629
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik wilde Houellebecq ook al aanhalen als reactie op jouw post, maar je was mij voor. Nu is het wel zo dat het een uitvergroting is van een bepaald segment van de samenleving. Gelukkig zijn er ook nog voldoende mensen die zich niet in die verderfelijke contreien begeven.
pi_75245742
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:46 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik vind de voorbeelden die jij noemt eigenlijk van kinderachtig gedrag vertonen, zo ook meer voorbeelden in dit topic. Van meisjes van een jaar of 18 die zelf nog niet weten wat ze willen en nog aan het puberen zijn en zich af en toe op hun vriendje afreageren op een slechte dag.
Dat klopt, maar ik zeg ook dat vrouwen over de 20 al veel redelijker zijn. Maar genoeg voorbeelden uit mijn omgeving van mensen die nog steeds zo redeneren. Ik denk dat het ook te maken heeft met hoe we in de westerse wereld elkaar opdringen wat een gelukkige relatie is. Wat eigenlijk neerkomt op een overgeromantiseerde en idealistische droom. Het American Dream syndroom zeg maar.
Doe eens lief!
pi_75245790
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:50 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik lees noooooit van die blaadjes. Het enige wat ik af en toe koop is de Quest of dat ik bij de kapper de Story lees ofzo. Maar dat is bij gebrek aan beter.
Ben niet zo'n tijdschriften-lezer. En denk dat een heleboel vrouwen ze dus ook niet lezen.
Dan pas je ook niet in de doelgroep Er zijn zat vrouwen die ze wel lezen, uitgaande op verkoopcijfers.
Doe eens lief!
  donderdag 3 december 2009 @ 13:59:38 #264
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_75245842
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:52 schreef Yi-Long het volgende:

[..]
Dan moet je als vrouw ook niet klagen als je man je na je 35ste de deur uit schopt ('ga maar lekker ergens anders zelfstandig en onafhankelijk lopen zeiken met die zure rimpelkop en hangtieten van je'), en je inruilt voor een jong import-modelletje van rond de 20, die wel gewoon fatsoenlijk kan koken en huishouden en leuk en spontaan en lief is.
Zo'n vent kun je gelukkig missen als kiespijn.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 3 december 2009 @ 14:00:45 #265
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75245868
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan zullen er veel zeikende zure NLse mutsen zich melden bij de tandarts na hun 35ste, wanneer ze zich niet snel marktconform aanpassen aan de wensen van de volwassen man.
  donderdag 3 december 2009 @ 14:01:18 #266
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_75245878
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:52 schreef Yi-Long het volgende:
De reden dat ik de meeste NLse vrouwen niet aantrekkelijk vind, is niet omdat ze succes hebben, maar omdat ze vaak gewoon ronduit onsympathiek, koppig, (overdreven) mondig, en respectloos zijn.
Ik merk dat dus niet aan vrouwen in Nederland. Of nouja, Utrecht dan. Kan goed zijn dat ze in andere steden 'compleet' anders zijn maar dat betwijfel ik. En respectloos? Vind ik nogal, tja, heftig om van een grote groep vrouwen te zeggen. Over 't algemeen krijg je toch een reactie terug die je zelf uitlokt, dus ik vraag me af hoe jij vrouwen benaderd. De leukste / liefste meiden die ik ken zullen keihard reageren als je bijvoorbeeld (zeg niet dat jij dat doet) ongevraagd aan hun kont gaat zitten.
quote:
Dat ze kritisch zijn maakt me weinig uit, maar er is wel een verschil tussen 'kritisch zijn' en dat kunnen onderbouwen en er een goede reden voor hebben, of 'zeiken', en dat is dus kritisch zijn om te kunnen en mogen zeiken op allesssssssssssss, over de meest kleine nutteloze idiote zaken die vervolgens tot gigantische problemen worden opgeblazen, om maar lekker die onvrede daarover te kunnen luchten...
Ik heb 1 vriendin gehad die echt zeikte (niet op mij maar op alles om haar heen) en dat is daarom m'n ex. Maar dat was er maar eentje, en dat gedrag kwam later pas naar boven en voort uit haar eigen onzekerheid en stress. Dus ik herken dat absoluut niet als gemiddelde nederlandse vrouw.
quote:
Ik wil graag een 'kritische' vrouw. Ik wil geen zeikende vrouw. Veel NLse vrouwen begrijpen dat verschil niet helemaal.
Niet mijn ervaring.
quote:
Maar goed, vrouwen mogen dus 'kritischer' zijn en dus veel kieskeuriger, omdat ze financieel onafhankelijk zijn.
Mannen kunnen ook nog prima 'onafhankelijk' en 'kritisch' zijn natuurlijk.
Beetje vreemd. Veel mannen worden ook niet echt knapper naarmate ze ouder worden. Daarnaast is m'n bijna-vriendin ook bijna 35 en die ziet er nog helemaal prima uit. Meeste vrouwen zorgen ook wel dat ze er goed uit blijven zien. Dat halen ze ook uit die blaadjes
pi_75245898
Nogmaals, zolang er mensen zijn die over alles zeiken, zal een persoon nooit goed zijn, maar het grappige is, dat het meestal aan de persoon die klaagt, zélf ligt dan aan de persoon waar ze over klagen.

Mensen klagen teveel, vroeger waren dat voornaamlijk vrouwen, maar nu lijkt het alsof het steeds meer mannen zijn die klagen. Laat ik duidelijk zijn, zowél mannen als vrouwen zeiken ontzettend.

Als die mensen zichzelf eens opnemen bij elke klaagzang, zullen ze vanzelf inzien, hoe verbitterd ze klinken. Op alles klagen en altijd maar negatief. Het grappige is dat die mensen ongelukkig worden op ten duur, en de mensen waarover ze klagen wél gelukkig.
  donderdag 3 december 2009 @ 14:02:29 #268
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_75245912
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:56 schreef Prenzlauer het volgende:
Dat klopt, maar ik zeg ook dat vrouwen over de 20 al veel redelijker zijn.
Ik redeneer voleldig vanuit mijn ervaringen en dat zijn dus vooral vrouwen tussen de 27 en de 35 ongeveer. Ik heb geen idee hoe het gesteld is met de 18 jarige Nederlandse vrouw en dat interesseert me ook niet

Ik noem dat geen vrouw maar een "meisje" trouwens, maargoed
  donderdag 3 december 2009 @ 14:03:34 #269
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_75245945
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:00 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dan zullen er veel zeikende zure NLse mutsen zich melden bij de tandarts na hun 35ste, wanneer ze zich niet snel marktconform aanpassen aan de wensen van de volwassen man.
Wat ben jij een zure zeikerd, zeg.
pi_75245957
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Alleen nog maar de eerste pagina gelezen, maar wat een enorme frustratie.
Eigenlijk moet er ook een tegenhanger geopend worden: Wat is er mis met nederlandse mannen?
Laat je niet tegenhouden. Maar dan wel met steekhoudende argumenten komen he?
pi_75245966
Dit topic doet me eigenlijk een beetje denken aan die van Mensa_Allochtoon.
pi_75246008
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het probleem is dat met name vrouwen een strijd voeren tegen het verstrijken van de tijd en daarmee de teloorgang van hun schoonheid (volgens westerse maatstaven in ieder geval). Dat vrije leven is leuk als je jong bent, maar alles heeft een prijs. Een samenleving doet er derhalve goed aan om te zorgen voor solide morele structuren.
pi_75246024
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja hallo!! Dat komt toch omdat hij zich heeft laten beinvloeden door een verbitterde nederlandse vrouw, omdat het zo'n beinvloedbaar klein mannetje is?!

Snap dat dan.
  donderdag 3 december 2009 @ 14:06:44 #274
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_75246050
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:05 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Het probleem is dat met name vrouwen een strijd voeren tegen het verstrijken van de tijd en daarmee de teloorgang van hun schoonheid (volgens westerse maatstaven in ieder geval). Dat vrije leven is leuk als je jong bent, maar alles heeft een prijs. Een samenleving doet er derhalve goed aan om te zorgen voor solide morele structuren.
Kun je nog wat nader toelichten wat hierin het probleem is?
  donderdag 3 december 2009 @ 14:06:57 #275
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75246055
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

I'm in touch with my feminine side.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: