abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75242255
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:05 schreef Catbert het volgende:

[..]

"Veel" vrouwen is in Fok-taal dus de meid achter de balie bij het IT-bedrijf waar ze werken die al tijden een vriend heeft maar waar de Fok-nerd in kwestie al eeuwen heimelijk verliefd op is.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  donderdag 3 december 2009 @ 12:09:14 #77
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_75242294
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:06 schreef DarkElf het volgende:
Dat doe ik alleen tegen mijn echtgenoot Maar tegelijkertijd kook ik bijv goddelijk voor hem dus hij is een gezegend man vindt hijzelf
Dat zeg ik ook altijd tegen die van mij!

Anders krijg ik eerst een uur drama om vervolgens drie weken zelf te moeten koken!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:09:23 #78
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75242302
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ja, maar niet iedereen is zo! En dat lijkt iedereen hier te vergeten
Ik weet dat niet iedereen zo is, ik ken er genoeg die WEL normaal zijn, maar grotendeels leeft met 2 standaarden.

er was ooit een onderzoekje adhv die pooierboys:
ze lieten een foto zien aan VWO meisjes, en die lachten die paupers keihard uit (normaal).
Foto kwam langs bij vmbo-meisjes en die zeiden toen: "ja, dat is wel iemand waar ik mee wil omgaan". Toen dacht ik echt WTF, wat een kansloze dozen.. Dan is er wel wat mis met nederlandse vrouwen hoor
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 12:09:38 #79
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_75242309
Worp.
What can change the nature of a man?
  donderdag 3 december 2009 @ 12:10:29 #80
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_75242332
De meeste Nederlandse vrouwen zijn precies het zelfde als de vrouw die naast hun staat. Dat is mijn ervaring, ze denken het zelfde, gedragen zichzelf het zelfde en kleden zich het zelfde.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75242355
Veel Nederlandse vrouwen beschikken maar over een beperkte vorm van zelfreflectie/zelfrespect.
Zo compenseren ze graag een pittig kort kapsel en overgewicht ( www.telegraaf.nl/vrouw/actueel/3764591/__Nederlandse_vrouw_loodzwaar__.html ) met een schreeuwende drang tot gelijkheid.
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 12:11:25 #82
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_75242359
Uggs in de winter. Birkenstock in de zomer.
pi_75242361
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:09 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Ik weet dat niet iedereen zo is, ik ken er genoeg die WEL normaal zijn, maar grotendeels leeft met 2 standaarden.

er was ooit een onderzoekje adhv die pooierboys:
ze lieten een foto zien aan VWO meisjes, en die lachten die paupers keihard uit (normaal).
Foto kwam langs bij vmbo-meisjes en die zeiden toen: "ja, dat is wel iemand waar ik mee wil omgaan". Toen dacht ik echt WTF, wat een kansloze dozen.. Dan is er wel wat mis met nederlandse vrouwen hoor
Ja, maar daar heb je het over MEISJES (geen vrouwen) die thuis waarschijnlijk ook niet echt een goed voorbeeld gehad hebben. Dat is bovendien (volgens mij) maar een klein deel van de bevolking.

Daarnaast, over die dubbele seksuele standaarden, ik heb het idee dat het nog steeds zo is als vroeger: als een man one night stands heeft is dat stoer, heeft een vrouw dat dan is ze een slet. Dat noem ik een dubbele moraal, een beetje jammer dat dat blijkbaar nog steeds zo heerst.
pi_75242386
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:09 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook altijd tegen die van mij!

Anders krijg ik eerst een uur drama om vervolgens drie weken zelf te moeten koken!
oh heb je er zo een? krijg je zeker ook pikstraf van
ook zoiets kansloos
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 3 december 2009 @ 12:13:29 #85
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75242411
wat een lief topic
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 3 december 2009 @ 12:13:44 #86
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_75242417
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:06 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Dat doe ik alleen tegen mijn echtgenoot Maar tegelijkertijd kook ik bijv goddelijk voor hem dus hij is een gezegend man vindt hijzelf
oh, getrouwd?! en hoe zit het dan met je minnaar? hè?! hè?! ontken het maar niet!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 12:14:02 #87
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_75242422
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Daarnaast, over die dubbele seksuele standaarden, ik heb het idee dat het nog steeds zo is als vroeger: als een man one night stands heeft is dat stoer, heeft een vrouw dat dan is ze een slet. Dat noem ik een dubbele moraal, een beetje jammer dat dat blijkbaar nog steeds zo heerst.
Als je verder kijkt dan je neusje lang is, heeft dat een biologische oorzaak. Het is geen moraal.
pi_75242427
quote:

[..]

Ja, maar daar heb je het over MEISJES (geen vrouwen) die thuis waarschijnlijk ook niet echt een goed voorbeeld gehad hebben. Dat is bovendien (volgens mij) maar een klein deel van de bevolking.

If a key opens lots of locks, it's a master key. But if a lock is opened by lots of keys, then it's a shitty lock.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:14:42 #89
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75242438
quote:

[..]

Niks dubbele standaarden. Als een man een one-night stand heeft is hij een kansloze kneus. Als een vrouw dat heeft is ze ook een kansloze kneus.

En inderdaad, het voorbeeld hierboven treft alleen de minderjarige vrouwen, maar van die minderjarige vrouwen(meiden) is het toch 50% met zulke rare gedachtegangen.
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_75242445
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

My thoughts exactly!

Bovendien, alle dingen die hier over vrouwen geroepen worden kan ook over sommige mannen gezegd worden
natuurlijk kan je dat zeggen
het verschil is alleen dat het dan niet waar is als je dat zegt
maar daar zal een vrouw geen problemen mee hebben
pi_75242474
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:14 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Als je verder kijkt dan je neusje lang is, heeft dat een biologische oorzaak. Het is geen moraal.
Leg eens uit als je wilt, want ik heb nog nooit van die biologische oorzaak gehoord
pi_75242482
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:11 schreef Coco98 het volgende:
Uggs in de winter. Birkenstock in de zomer.
Je bent me voor

met die lompe boerenpoten in van die Uggs wtf denken ze wel niet? Ziet er toch niet uit.....

donderdag 3 december 2009 @ 12:16:05 #93
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75242484
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:05 schreef Catbert het volgende:

[..]

"Veel" vrouwen is in Fok-taal dus de meid achter de balie bij het IT-bedrijf waar ze werken die al tijden een vriend heeft maar waar de Fok-nerd in kwestie al eeuwen heimelijk verliefd op is.
Totaal niet

Ik heb sowieso al 9 jaar een prima relatie met een niet-NLse vrouw, maar ik voel me zelden/nooit aangetrokken tot NLse vrouwen, voornamelijk vanwege al die gedragsproblemen die velen tentoonspreiden.

Wel een aantal keer relaties gehad met NLse vrouwen, maar dat stelde dus ook niet veel voor.

Nu hoor je mij ook niet zeggen dat ze allemaal hypocriete eigenwijze arrogante snollen met een grote bek zijn... maar er zijn er wel gewoon teveel van het type 'Marlies Dekker'/'Heleen van Rooyen'.
pi_75242508
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:13 schreef Abbadon het volgende:

[..]

oh, getrouwd?! en hoe zit het dan met je minnaar? hè?! hè?! ontken het maar niet!
als ik het zo lees vrees ik dat ik een uistervend ras ben, ik heb bijv een hekel aan metromannen, houdt van alpha mannen die, itt de meesten, echt iets in hun mars hebben (geen internethelden dus, das zo sneu ), kook graag en goed, heb lang haar en ben boven de dertig, gelukkig getrouwd en monogaam.

niet te geloven he? Ze bestaan echt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 3 december 2009 @ 12:17:16 #95
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_75242526
quote:

[..]

....Overigens wel een biologische oorzaak die verzonnen is door mannen, dus ik zou er niet al te veel vertrouwen aan hechten, dames...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_75242546
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:14 schreef Matthew_Star het volgende:

[..]

natuurlijk kan je dat zeggen
het verschil is alleen dat het dan niet waar is als je dat zegt
maar daar zal een vrouw geen problemen mee hebben
Wat is niet waar? Dat mannen soms enorme egoïstische gevoelloze zakken zijn? Dat soort mannen bestaan net zo goed als dat er dat soort vrouwen bestaan. Doe je niets aan volgens mij, behalve ze ontlopen
pi_75242568
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:17 schreef Abbadon het volgende:

[..]

....Overigens wel een biologische oorzaak die verzonnen is door mannen, dus ik zou er niet al te veel vertrouwen aan hechten, dames...
Dank voor de waarschuwing
pi_75242575
Wat er mis is met de Nederlandse vrouw is dat zij wel profijt trekt van de voordelen van het feminisme maar niet de bijbehorende plichten voor haar rekening neemt.

Het probleem wordt echter veroorzaakt door de Nederlandse man die daar niks van durft te zeggen, tot het hem zo hoog zit dat hij ontploft en de relatie verbroken wordt.
Their eyes opaque.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:18:57 #99
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75242582
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Leg eens uit als je wilt, want ik heb nog nooit van die biologische oorzaak gehoord
Ze heeft het waarschijnlijk over het "man moet zijn zaad verspreiden" fenomeen, maar dat vind ik achterhaalde onzin Ik hoop dat we nu wel zo ge-evolueerd zijn dat die oer-instincten niet meer van toepassing zijn
pi_75242613
quote:

[..]

En wat willen de mannen in dit topic dan? Een Thaise die lekker voor ze kookt en hun voeten masseert als ze thuiskomen na een lange dag werken?
Denk je dat zulke vrouwen het voor de liefde doen, of dat er ook iets financiels meespeelt?
pi_75242621
feminisme is highly overrated, en door alles wat ze vinden dat ze moeten zijn vrouwen zijn er alleen maar gestressder en ongelukkiger op geworden is mijn bescheiden mening. Ik hang het dan ook niet aan hoor, be a man man! Dan ben ik wel gewoon lekker mezelf ,
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 12:20:19 #102
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_75242636
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:16 schreef Tahiti het volgende:

[..]

Je bent me voor

met die lompe boerenpoten in van die Uggs wtf denken ze wel niet? Ziet er toch niet uit.....

[ afbeelding ]

Leuk spelletje wat ik vaak doe is "tel de Uggs".

Hot spots; centrum, treinstations.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:20:38 #103
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75242650
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:18 schreef rashudo het volgende:
Wat er mis is met de Nederlandse vrouw is dat zij wel profijt trekt van de voordelen van het feminisme maar niet de bijbehorende plichten voor haar rekening neemt.

Het probleem wordt echter veroorzaakt door de Nederlandse man die daar niks van durft te zeggen, tot het hem zo hoog zit dat hij ontploft en de relatie verbroken wordt.
Goed gezegd
En wanneer deze relatie verbroken word is de man natuurlijk de boosdoener en de vrouw het arme slachtoffer dat getroost moet worden
pi_75242674
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:20 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Goed gezegd
En wanneer deze relatie verbroken word is de man natuurlijk de boosdoener en de vrouw het arme slachtoffer dat getroost moet worden
ja maar ja, alle mannen zijn ook klootzakken dus daar doe je verder niets aan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 3 december 2009 @ 12:21:53 #105
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_75242676
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:18 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Ze heeft het waarschijnlijk over het "man moet zijn zaad verspreiden" fenomeen, maar dat vind ik achterhaalde onzin Ik hoop dat we nu wel zo ge-evolueerd zijn dat die oer-instincten niet meer van toepassing zijn
Ow... Nou ja, hoop maar niet te hard, heel veel van onze gedragingen worden onbewust aangestuurd door evolutionair bepaalde zaken
  donderdag 3 december 2009 @ 12:21:55 #106
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_75242677
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:16 schreef DarkElf het volgende:

[..]

als ik het zo lees vrees ik dat ik een uistervend ras ben, ik heb bijv een hekel aan metromannen, houdt van alpha mannen die, itt de meesten, echt iets in hun mars hebben (geen internethelden dus, das zo sneu ), kook graag en goed, heb lang haar en ben boven de dertig, gelukkig getrouwd en monogaam.

niet te geloven he? Ze bestaan echt
...of je bent een man van 48, zonder leven, die graag onzekere jongetjes plaagt op internet...alles kan!

maar goed, ik ben vreselijk naief dus ik geef je met alle plezier het voordeel van de twijfel...
  donderdag 3 december 2009 @ 12:22:07 #107
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75242686
quote:

Ga vandaag eens lekker naar de Bruna/Ako, en vegrelijk dan de bladen voor mannen eens met de bladen voor vrouwen

Vrijwel ieder vrouwenblad heeft bijna iedere week wel 1-2 onderwerpen op de cover staan over vreemdgaan, minnaars, 'stout zijn', etc etc

Mannenbladen hebben misschien een lekker half-naakt wijf op de cover staan (meestal niet eens, want vaak een gespierde gozer of voetballer), maar hoewel het regelmatig over 'versieren' gaat, gaat het zeer zelden over vreemdgaan.

Oftewel, het zoveelste voorbeeld van hypocriet geneuzel.

Net als al die doktersromannetjes waar vrouwen bij wegdrijven, maar als een man een sexy wallpaper op zijn desktop heeft staan, dan flippen diezelfde vrouwen compleet ("OW, DUS JE WILT LIEVER ZO'N JONG STRAK GEIL MOKKEL MET CUP C DAN MIJ!!?!??!?")

(ow... en als je bij die vraag denkt dat vrouwen ECHT willen dat je altijd open en eerlijk bent tegen ze, DAT WILLEN ZE HELEMAAL NIET!!! )
pi_75242703
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:21 schreef Abbadon het volgende:

[..]

...of je bent een man van 48, zonder leven, die graag onzekere jongetjes plaagt op internet...alles kan!

maar goed, ik ben vreselijk naief dus ik geef je met alle plezier het voordeel van de twijfel...
geloof me maar, er zijn fokkers die mij kennen dus ik besta echt !
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 3 december 2009 @ 12:22:58 #109
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_75242717
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:19 schreef DarkElf het volgende:
feminisme is highly overrated, en door alles wat ze vinden dat ze moeten zijn vrouwen zijn er alleen maar gestressder en ongelukkiger op geworden is mijn bescheiden mening. Ik hang het dan ook niet aan hoor, be a man man! Dan ben ik wel gewoon lekker mezelf ,
Ik ben het hier wel een beetje mee eens Uit onderzoek is dat toch ook gebleken, dat vrouwen alelen maar ongelukkiger geworden zijn de afgelopen decennia?
pi_75242724
quote:

[..]

Een vrouw kan niet genieten van meerdere sekspartners?

Om maar alles op de oerdriften terug te gooien.... We rennen niet meer in berenvellen rond, toch? En hoeveel % van de mannen gaat nog jagen?
  donderdag 3 december 2009 @ 12:23:48 #111
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_75242745
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:18 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

loze hoop, vrees ik...maar je optimisme is toe te juichen
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 12:24:19 #112
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_75242757
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ow... Nou ja, hoop maar niet te hard, heel veel van onze gedragingen worden onbewust aangestuurd door evolutionair bepaalde zaken
Precies, het is arrogant van de mensheid om dat te onderschatten.
pi_75242759
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ik ben het hier wel een beetje mee eens Uit onderzoek is dat toch ook gebleken, dat vrouwen alelen maar ongelukkiger geworden zijn de afgelopen decennia?
Klopt en je ziet het bewijs overal ook al gillen vrouwen om het hardst dat het niet waar is.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75242776
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ga vandaag eens lekker naar de Bruna/Ako, en vegrelijk dan de bladen voor mannen eens met de bladen voor vrouwen

Vrijwel ieder vrouwenblad heeft bijna iedere week wel 1-2 onderwerpen op de cover staan over vreemdgaan, minnaars, 'stout zijn', etc etc

Mannenbladen hebben misschien een lekker half-naakt wijf op de cover staan (meestal niet eens, want vaak een gespierde gozer of voetballer), maar hoewel het regelmatig over 'versieren' gaat, gaat het zeer zelden over vreemdgaan.

Net als al die doktersromannetjes waar vrouwen bij wegdrijven, maar als een man een sexy wallpaper op zijn desktop heeft staan, dan flippen diezelfde vrouwen compleet ("OW, DUS JE WILT LIEVER ZO'N JONG STRAK GEIL MOKKEL MET CUP C DAN MIJ!!?!??!?")

(ow... en als je bij die vraag denkt dat vrouwen ECHT willen dat je altijd open en eerlijk bent tegen ze, DAT WILLEN ZE HELEMAAL NIET!!! )
Echt, wat een onzin kraam jij uit.

Net of elke vrouw de Viva leest, boeket-rommantjes leest en boos is als haar vriend een poster van een half naakte dame aan de muur heeft hangen. Kom op zeg.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:25:08 #115
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75242783
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:19 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En wat willen de mannen in dit topic dan? Een Thaise die lekker voor ze kookt en hun voeten masseert als ze thuiskomen na een lange dag werken?
Denk je dat zulke vrouwen het voor de liefde doen, of dat er ook iets financiels meespeelt?
Ik hoef helemaal niet iemand die voor me kookt en me voeten masseert. Ik wil een gelijkwaardige rationele bescheiden partner, in een gelijkwaardige relatie, oftewel een wederzijds respectvolle vriendschap waarop de (sexuale) relatie is gebasseerd.

Met NLse vrouwen is dat vrijwel onmogelijk, blijkt al regelmatig. Die hebben een bepaalde 'bewijsdrang' waarmee ze zich BOVEN hun partner willen zetten, en dat proberen ze op alle mogelijke manieren.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:25:53 #116
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_75242819
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik lees geen vrouwenbladen, weet je wel hoe saai? Lees ik liever een goed boek (en nee, geen doktersromannetje ).
Ik vraag me trouwens even af waar je al deze wijsheden vandaan haalt? Ik heb namelijk nog nooit zulke vrouwen ontmoet

Nee, vrouwen willen niet dat mannen bot zijn of tactloos. Zo wil ik best de waarheid horen hoor, maar je kunt het ook op een normale manier brengen... Als ik zaken zou aankaarten zoals mijn ex dat bij mij deed dan was de relatie snel verbroken omdat ie het niet zou pikken
  donderdag 3 december 2009 @ 12:25:55 #117
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_75242820
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef DarkElf het volgende:

[..]

geloof me maar, er zijn fokkers die mij kennen dus ik besta echt !
oh, andere fokkers? enorm overtuigend bewijs!
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 12:26:05 #118
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_75242829
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:23 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Om maar alles op de oerdriften terug te gooien.... We rennen niet meer in berenvellen rond, toch? En hoeveel % van de mannen gaat nog jagen?
Waar wordt gesteld dat vrouwen niet kunnen genieten van meerdere partners? Staat ook compleet los ervan.

Even doordenken; berenvellen = kleren, jagen= geld verdienen
pi_75242848
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef Abbadon het volgende:

[..]

oh, andere fokkers? enorm overtuigend bewijs!
Ja best wel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 3 december 2009 @ 12:26:45 #120
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75242857
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:24 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Echt, wat een onzin kraam jij uit.

Net of elke vrouw de Viva leest, boeket-rommantjes leest en boos is als haar vriend een poster van een half naakte dame aan de muur heeft hangen. Kom op zeg.
Nee, ik gaf echter alleen wat VOORBEELDEN. Je hebt vele verschillende soorten koppige, mondige, hypocriete snollen onder de NLse vrouwen.
pi_75242879
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik hoef helemaal niet iemand die voor me kookt en me voeten masseert. Ik wil een gelijkwaardige rationele bescheiden partner, in een gelijkwaardige relatie, oftewel een wederzijds respectvolle vriendschap waarop de (sexuale) relatie is gebasseerd.

Met NLse vrouwen is dat vrijwel onmogelijk, blijkt al regelmatig. Die hebben een bepaalde 'bewijsdrang' waarmee ze zich BOVEN hun partner willen zetten, en dat proberen ze op alle mogelijke manieren.
Jij hebt al een relatie gehad met alle Nederlandse vrouwen?

Ik heb al jaaaaren een gelijkwaardige relatie met mijn partner waarbij we respect hebben voor elkaar enz, en om me heen zie ik het vaak genoeg.
Het is verschrikkelijk overdreven wat jij hier allemaal post. Dominatie is een karaktereigenschap die bij zowel mannen als vrouwen voor kan komen, is niet geslachtsgebonden.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:27:26 #122
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_75242882
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:24 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Klopt en je ziet het bewijs overal ook al gillen vrouwen om het hardst dat het niet waar is.
Ja, maar ik vind dat ook best lastig hoor. Want ik merk dat iedereen om mij heen vanalles van mij verwacht, maar ik merk dat ik hier met enige regelmaat niet aan kan of wil voldoen... En daar wordt ik dan weer op veroordeeld en op aangekeken. Dus het is volgens mij een beetje wederkerig...
  donderdag 3 december 2009 @ 12:27:53 #123
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_75242902
Er is helemaal niets mis met Nederlandse vrouwen. Er zitten vele leuke intelligente aantrekkelijke types bij. Meer dan in menig ander land.

Het idee dat er iets mis is komt met name van verbitterde mannetjes die zelf nooit succes hebben bij vrouwen en daarvan de vrouwen collectief de schuld geven. Alles ligt immers altijd aan de ander.
pi_75242943
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:26 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Nee, ik gaf echter alleen wat VOORBEELDEN. Je hebt vele verschillende soorten koppige, mondige, hypocriete snollen onder de NLse vrouwen.
En minstens zoveel aardige, normale vrouwen.

En ligt je vriendin aan de ketting in de keuken?
  donderdag 3 december 2009 @ 12:29:47 #125
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75242950
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ik lees geen vrouwenbladen, weet je wel hoe saai? Lees ik liever een goed boek (en nee, geen doktersromannetje ).
Ik vraag me trouwens even af waar je al deze wijsheden vandaan haalt? Ik heb namelijk nog nooit zulke vrouwen ontmoet

Nee, vrouwen willen niet dat mannen bot zijn of tactloos. Zo wil ik best de waarheid horen hoor, maar je kunt het ook op een normale manier brengen... Als ik zaken zou aankaarten zoals mijn ex dat bij mij deed dan was de relatie snel verbroken omdat ie het niet zou pikken
Ik zeg toch ook nergens dat mannen zich bot of tactloos moeten gedragen?
Als mijn vriendin iets heeft gekookt, wat niet helemaal perfect is, dan geef ik dat aan, met eventuele suggesties. Net als dat ik dat doe wanneer ik zelf gekookt heb en het is niet goed genoeg. Je moet altijd kijken naar de verbeterpunten.
Ik wil nog 50+ jaar door met mijn vriendin, dus dan kun je maar beter meteen aangeven op welke punten het iets beter kan, zodat je daar samen aan kunt werken. Maar dat doe ik gewoon op een normale respectvolle manier.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:29:50 #126
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_75242952
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:06 schreef Lamon. het volgende:
Als man kan ik zeggen dat veel (niet alle) Nederlandse vrouwen behoorlijk ontspoord zijn, vreemdgaan, van de 1 naar de andere kruipen, te vrij seksueel gezien, allemaal een sociologisch aspect van de overcompensatie van eeuwen onderdrukking.
Niet om 't een of 't ander hoor, maar ik heb niet het idee dat jij een beetje een dwarsdoorsnee van de normale gemiddelde Nederlandse vrouw kent/gezien hebt. Fucked up mensen trekken andere fucked up mensen aan.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 3 december 2009 @ 12:30:06 #127
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_75242959
quote:

[..]

absoluut....en ook heel veel leuke vrouwen!
  donderdag 3 december 2009 @ 12:30:19 #128
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_75242970
quote:

[..]

En wat is er mis met mondig? Of val je op lekker onderdanige typjes?
pi_75242983
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ja, maar ik vind dat ook best lastig hoor. Want ik merk dat iedereen om mij heen vanalles van mij verwacht, maar ik merk dat ik hier met enige regelmaat niet aan kan of wil voldoen... En daar wordt ik dan weer op veroordeeld en op aangekeken. Dus het is volgens mij een beetje wederkerig...
wrs wel hoewel ikzelf er bijna van overtuigd ben dat juist vrouwen het elkaar aanpraten. Sla een willekeurig blad open en je wordt gebombardeerd met wat we allemaal moeten. Werken, studeren, kinderen, goeie partner zijn, sporten, druk sociaal netwerk hebben.. Als je voor jezelf kiest en bijv thuis blijft met je kinderen dan ben je een onderukte huismus die niets te vertellen heeft, en dom is want ' als je bijv in de steek gelaten wordt!!! wat dan?'

lekkere insteek in t leven
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 3 december 2009 @ 12:31:15 #130
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_75242998
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:29 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook nergens dat mannen zich bot of tactloos moeten gedragen?
Als mijn vriendin iets heeft gekookt, wat niet helemaal perfect is, dan geef ik dat aan, met eventuele suggesties. Net als dat ik dat doe wanneer ik zelf gekookt heb en het is niet goed genoeg. Je moet altijd kijken naar de verbeterpunten.
Ik wil nog 50+ jaar door met mijn vriendin, dus dan kun je maar beter meteen aangeven op welke punten het iets beter kan, zodat je daar samen aan kunt werken. Maar dat doe ik gewoon op een normale respectvolle manier.
Kijk, en dan willen vrouwen volgens mij best wel de waarheid horen. Niets mis mee. Maar het is vaak dat het net verkeerd gebracht wordt en dat levert spanningen op
pi_75243033
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:23 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Selectief lezen is ook iets wat vrouwen graag doen

Het gaat over oer-driften niet over genieten van sex. Vanuit het oer perspectief gaat sex helemaal niet over genieten maar over voortplanting.

Nou is het hele jagers verzamelaars gezeur ook achterhaald. en komt het er eigenlijk op neer dat vrouwen in hun vruchtbare periode eigenlijk een sterke botte alpha man wil voor sterk nageslacht en de andere 3 weken per maand een zorgzame man wil die goed voor de kinderen zorgt. vreemdgaan zit ze eigk een btje in de genen
  donderdag 3 december 2009 @ 12:32:30 #132
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75243038
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:27 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Jij hebt al een relatie gehad met alle Nederlandse vrouwen?

Ik heb al jaaaaren een gelijkwaardige relatie met mijn partner waarbij we respect hebben voor elkaar enz, en om me heen zie ik het vaak genoeg.
Het is verschrikkelijk overdreven wat jij hier allemaal post. Dominatie is een karaktereigenschap die bij zowel mannen als vrouwen voor kan komen, is niet geslachtsgebonden.
Natuurlijk is het lichtelijk aangezet en overdreven. Het gaat in dit topic om wat er MIS is met 'de NLse vrouw'.

Typerend trouwens dat ik dat weer helemaal moet uitleggen, terwijl er wekelijks tientallen bladen en programma's voor vrouwen gevuld is wat er allemaal mis is met 'de man'. En wat trouwens ook door de meeste vrouwen aangenomen wordt als 'feit'.

Tja, wanneer het over 'mannen' gaat, is er bij de vrouwen blijkbaar GEEN behoefte aan 'nuance'
pi_75243099
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:32 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Selectief lezen is ook iets wat vrouwen graag doen

Het gaat over oer-driften niet over genieten van sex. Vanuit het oer perspectief gaat sex helemaal niet over genieten maar over voortplanting.

Nou is het hele jagers verzamelaars gezeur ook achterhaald. en komt het er eigenlijk op neer dat vrouwen in hun vruchtbare periode eigenlijk een sterke botte alpha man wil voor sterk nageslacht en de andere 3 weken per maand een zorgzame man wil die goed voor de kinderen zorgt. vreemdgaan zit ze eigk een btje in de genen
Geloof jij dit werkelijk?
  donderdag 3 december 2009 @ 12:34:47 #134
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75243115
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Kijk, en dan willen vrouwen volgens mij best wel de waarheid horen. Niets mis mee. Maar het is vaak dat het net verkeerd gebracht wordt en dat levert spanningen op
Uiteraard, maar dat is altijd verkeerd. Nu moet je me natuurlijk ook geen lastige persoonlijk vraagstukken voorleggen wanneer ik net voetbal zit te kijken ofzo... maar wederzijds respect is belangrijk in IEDERE relatie (niet alleen een liefdesrelatie), en je merkt gewoon dat veel NLse mannen intussen het gevoel hebben dat dat wederzijdse respect bij veel NLse vrouwen toch een beetje ontbreekt.

Vrouwen hebben al snel de neiging om erg 'bazig' te worden, wanneer ze merken dat je gewoon respect voor ze hebt.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:34:59 #135
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_75243122
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:30 schreef DarkElf het volgende:

[..]

wrs wel hoewel ikzelf er bijna van overtuigd ben dat juist vrouwen het elkaar aanpraten. Sla een willekeurig blad open en je wordt gebombardeerd met wat we allemaal moeten. Werken, stideren, kinderen, goeie partner zijn, sporten, druk sociaal netwerk hebben.. Als je voor jezelf kiest en bijv thuis blijft met je kinderen dan ben je een onderukte huismus die niets te vertellen heeft, en dom is want ' als je bijv in de steek gelaten wordt!!! wat dan?'

Nou ja, het is ook echt iets wat door iedereen geroepen wordt. En dat maakt het imho zo lastig. Inderdaad, wanneer een vrouw thuisblijft voor de kids is ze dom en lui, maar gaat ze wel werken dan is ze een slechte moeder Je doet het gewoon niet snel goed meer tegenwoordig. Net als die feministe die een tijdje geleden in de krant riep dat vrouwen die deeltijd werken maar dom en lui zijn. Ik werd daar zo boos van! Mag ik dat zelf bepalen alsjeblieft? Mag ik zelf mijn leven inrichten?

Maar het meest frappante vind ik eigenlijk dat dit soort discussies vrijwel alleen over vrouwen gaat. Ik heb nooit iemand horen roepen dat iemand een slechte vader is omdat ie 40 uur per week blijft werken.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:35:39 #136
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_75243156
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:27 schreef Hexagon het volgende:
Er is helemaal niets mis met Nederlandse vrouwen. Er zitten vele leuke intelligente aantrekkelijke types bij. Meer dan in menig ander land.

Het idee dat er iets mis is komt met name van verbitterde mannetjes die zelf nooit succes hebben bij vrouwen en daarvan de vrouwen collectief de schuld geven. Alles ligt immers altijd aan de ander.
Inderdaad. En van dat type heb je er hier gewoon nogal veel. Ik heb zelf HBO informatica gedaan en ik herken de toon en inhoud van wat door sommigen hier geschreven wordt erg goed, dat soort teksten hoordje je continue van de grootste nerds. M'n normale, sociale vrienden hebben weer absoluut geen issues met Nederlandse vrouwen. Integendeel.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 3 december 2009 @ 12:36:10 #137
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_75243178
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:30 schreef DarkElf het volgende:

[..]

wrs wel hoewel ikzelf er bijna van overtuigd ben dat juist vrouwen het elkaar aanpraten. Sla een willekeurig blad open en je wordt gebombardeerd met wat we allemaal moeten. Werken, studeren, kinderen, goeie partner zijn, sporten, druk sociaal netwerk hebben.. Als je voor jezelf kiest en bijv thuis blijft met je kinderen dan ben je een onderukte huismus die niets te vertellen heeft, en dom is want ' als je bijv in de steek gelaten wordt!!! wat dan?'

ach ja...het is gewoon nooit goed...er is altijd wel iemand die iets aan te merken heeft...waarschijnlijk is het wel zo dat men over het algemeen wat individualistischer en daarmee egoïstiser geworden is...en ach, dat sommige mannen liever een vrouw hebben die in hun plaatje pas of bereid is zich daaraan aan te passen, past in dat zelfde proces...naarmate mensen meer voor zichzelf kiezen worden relaties over het algemeen lastiger...en da's niet heel raar...en ook niet heel erg, eigenlijk
pi_75243190
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Nou ja, het is ook echt iets wat door iedereen geroepen wordt. En dat maakt het imho zo lastig. Inderdaad, wanneer een vrouw thuisblijft voor de kids is ze dom en lui, maar gaat ze wel werken dan is ze een slechte moeder Je doet het gewoon niet snel goed meer tegenwoordig. Net als die feministe die een tijdje geleden in de krant riep dat vrouwen die deeltijd werken maar dom en lui zijn. Ik werd daar zo boos van! Mag ik dat zelf bepalen alsjeblieft? Mag ik zelf mijn leven inrichten?

Maar het meest frappante vind ik eigenlijk dat dit soort discussies vrijwel alleen over vrouwen gaat. Ik heb nooit iemand horen roepen dat iemand een slechte vader is omdat ie 40 uur per week blijft werken.
klopt, je kan het nooit goed doen idd, dus moet je gewoon doen waar je zelf blij mee bent en de rest lekker in hun soppie laten gaarkoken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 3 december 2009 @ 12:38:51 #139
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75243283
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Een vrouw die thuisblijft en het huishouden doet, wordt door mannen niet als 'dom en lui' gezien. Meestal door vrouwelijke feministen.

Maar wat dacht je van mannen die thuis willen blijven om dan maar de huishoudelijke en ouderlijke taken op zich te nemen!? Is dat WEL geaccepteerd!? Of is zo'n man dan iemand die profiteert van zijn werkende vrouwtje? Een 'scrub'? Een luie flikker?

Blijkbaar is het 'huishouden en ouder zijn' alleen 'het moeilijkste en belangrijkste beroep van de wereld', wanneer het door een vrouw wordt gedaan...(!)
pi_75243316
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:34 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Geloof jij dit werkelijk?
evolutionair gezien is het zo, zijn hele onderzoeken naar gevoerd.

http://dakzoekje.nl/2009/(...)vrouwen-vreemd-gaan/
http://voeding.web-log.nl/voeding/2006/04/vruchtbare_vrou.html

maargoed iets met dovemansoren enzo
  donderdag 3 december 2009 @ 12:40:53 #141
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_75243356
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:38 schreef Yi-Long het volgende:
Een vrouw die thuisblijft en het huishouden doet, wordt door mannen niet als 'dom en lui' gezien. Meestal door vrouwelijke feministen.
Ik vind het nogal dom om eerst een universitaire opleiding te doen en daarna op je 22e ofzo huismoeder te worden. Nogal een verspilling van tijd en geld ja. Ik zie er zelf meer in om in een relatie, als er kids komen, beiden minder te gaan werken en het te verdelen. En voor 't huishouden neem je gewoon een werkster.
pi_75243367
quote:

Maar wat dacht je van mannen die thuis willen blijven om dan maar de huishoudelijke en ouderlijke taken op zich te nemen!? Is dat WEL geaccepteerd!? Of is zo'n man dan iemand die profiteert van zijn werkende vrouwtje? Een 'scrub'? Een luie flikker?

Blijkbaar is het 'huishouden en ouder zijn' alleen 'het moeilijkste en belangrijkste beroep van de wereld', wanneer het door een vrouw wordt gedaan...(!)
Krijgt zo'n man die thuisblijft commentaar van andere vrouwen? Denk het niet, het zijn vooral mannen die hem dan zullen uitlachen.
Denk dat een vrouw er geen problemen mee zal hebben eigenlijk.

Probleem is dat mannen voor hetzelfde werk nog steeds meer betaald krijgen als vrouwen en man dus vaak meer verdient, dam is het niet logisch dat hij stopt met werken om voor de kids te zorgen.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:41:28 #143
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_75243379
quote:

[..]

Ik kende een stel waarvan de man thuis is gebleven voor de kinderen, omdat zijn vrouw een betere baan en dus de meeste inkomsten had. Ik denk dat het daar vanaf hangt, wat je je kan permitteren. In mijn ogen is zo'n man niet lui of een profiteur, maar een lieve pappa.
In mijn ideaalbeeld zouden zowel man als vrouw minder werken, zodat je allebei je eigen ding houd maar er ook kan zijn voor je kinderen
  donderdag 3 december 2009 @ 12:42:08 #144
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_75243403
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:40 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik vind het nogal dom om eerst een universitaire opleiding te doen en daarna op je 22e ofzo huismoeder te worden. Nogal een verspilling van tijd en geld ja. Ik zie er zelf meer in om in een relatie, als er kids komen, beiden minder te gaan werken en het te verdelen. En voor 't huishouden neem je gewoon een werkster.
pi_75243415
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:39 schreef Ra-z het volgende:

[..]

evolutionair gezien is het zo, zijn hele onderzoeken naar gevoerd.

http://dakzoekje.nl/2009/(...)vrouwen-vreemd-gaan/
http://voeding.web-log.nl/voeding/2006/04/vruchtbare_vrou.html

maargoed iets met dovemansoren enzo
Ach, ga toch weg!

Een groot deel van de Nederlandse vrouwen slikt de pil en dan zijn er geen vruchtbare dagen meer!

Mensen gaan vreemd omdat ze iets missen in hun relatie, er is geen communicatie en er zit iets mis, en dat heeft niks met alfa-mannetjes en ander geleuter te maken.
pi_75243480
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ja, maar niet iedereen is zo! En dat lijkt iedereen hier te vergeten
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zo herkenbaar. Weet je wat ook zo herkenbaar is? Dat alle vrouwen collectief roepen dat zij zelf absoluut niet zo zijn
  donderdag 3 december 2009 @ 12:45:03 #147
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_75243519
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:42 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ach, ga toch weg!

Een groot deel van de Nederlandse vrouwen slikt de pil en dan zijn er geen vruchtbare dagen meer!

Mensen gaan vreemd omdat ze iets missen in hun relatie, er is geen communicatie en er zit iets mis, en dat heeft niks met alfa-mannetjes en ander geleuter te maken.
ik denk dat je de invloed van hormonen en je onderbewustzijn enorm onderschat....maar tegelijkertijd is het ook onzin om te ontkennen dat iedereen altijd nog de rationele keuze heeft om al dan niet vreemd te gaan...
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 12:45:31 #148
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_75243536
quote:

[..]

Ach, ga toch weg!

Geloof jij in Derek Ogilvie?
  donderdag 3 december 2009 @ 12:45:41 #149
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75243542
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ik kende een stel waarvan de man thuis is gebleven voor de kinderen, omdat zijn vrouw een betere baan en dus de meeste inkomsten had. Ik denk dat het daar vanaf hangt, wat je je kan permitteren. In mijn ogen is zo'n man niet lui of een profiteur, maar een lieve pappa.
Ik ben benieuwd of zijn schoonouders er ook zo over dachten.
Je ziet gewoon vaak dat als een werkende vrouw een thuiszittende man heeft die het huishouden doet, die vrouw zich daar vaak toch aan gaat ergeren omdat ze dan vind dat alle druk op haar schouders komt te liggen, terwijl die man 'lekker thuis op de bank zit'.
Dat zal ze op een rustig normaal moment natuurlijk nooit zeggen, maar iedere ruzie zal zoiets bovenkomen.

Niet in IEDERE relatie, en niet bij elke vrouw, maar wel regelmatig.

quote:
In mijn ideaalbeeld zouden zowel man als vrouw minder werken, zodat je allebei je eigen ding houd maar er ook kan zijn voor je kinderen
Dat ideaalbeeld deel ik met je. Het liefst gewoon vanuit huis werkend, wellicht samen.
pi_75243549
quote:

[..]

Ach, ga toch weg!

Mja iets met selectief lezen en dovemansoren idd

( het ging over oer gedrag en vreemdgaan uit evolutionair/biologisch perspectief )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')