abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75242621
feminisme is highly overrated, en door alles wat ze vinden dat ze moeten zijn vrouwen zijn er alleen maar gestressder en ongelukkiger op geworden is mijn bescheiden mening. Ik hang het dan ook niet aan hoor, be a man man! Dan ben ik wel gewoon lekker mezelf ,
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 12:20:19 #102
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_75242636
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:16 schreef Tahiti het volgende:

[..]

Je bent me voor

met die lompe boerenpoten in van die Uggs wtf denken ze wel niet? Ziet er toch niet uit.....

[ afbeelding ]

Leuk spelletje wat ik vaak doe is "tel de Uggs".

Hot spots; centrum, treinstations.
What can change the nature of a man?
  donderdag 3 december 2009 @ 12:20:38 #103
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75242650
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:18 schreef rashudo het volgende:
Wat er mis is met de Nederlandse vrouw is dat zij wel profijt trekt van de voordelen van het feminisme maar niet de bijbehorende plichten voor haar rekening neemt.

Het probleem wordt echter veroorzaakt door de Nederlandse man die daar niks van durft te zeggen, tot het hem zo hoog zit dat hij ontploft en de relatie verbroken wordt.
Goed gezegd
En wanneer deze relatie verbroken word is de man natuurlijk de boosdoener en de vrouw het arme slachtoffer dat getroost moet worden
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_75242674
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:20 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Goed gezegd
En wanneer deze relatie verbroken word is de man natuurlijk de boosdoener en de vrouw het arme slachtoffer dat getroost moet worden
ja maar ja, alle mannen zijn ook klootzakken dus daar doe je verder niets aan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 3 december 2009 @ 12:21:53 #105
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_75242676
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:18 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Ze heeft het waarschijnlijk over het "man moet zijn zaad verspreiden" fenomeen, maar dat vind ik achterhaalde onzin Ik hoop dat we nu wel zo ge-evolueerd zijn dat die oer-instincten niet meer van toepassing zijn
Ow... Nou ja, hoop maar niet te hard, heel veel van onze gedragingen worden onbewust aangestuurd door evolutionair bepaalde zaken
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  donderdag 3 december 2009 @ 12:21:55 #106
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_75242677
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:16 schreef DarkElf het volgende:

[..]

als ik het zo lees vrees ik dat ik een uistervend ras ben, ik heb bijv een hekel aan metromannen, houdt van alpha mannen die, itt de meesten, echt iets in hun mars hebben (geen internethelden dus, das zo sneu ), kook graag en goed, heb lang haar en ben boven de dertig, gelukkig getrouwd en monogaam.

niet te geloven he? Ze bestaan echt
...of je bent een man van 48, zonder leven, die graag onzekere jongetjes plaagt op internet...alles kan!

maar goed, ik ben vreselijk naief dus ik geef je met alle plezier het voordeel van de twijfel...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:22:07 #107
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75242686
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:

Daarnaast, over die dubbele seksuele standaarden, ik heb het idee dat het nog steeds zo is als vroeger: als een man one night stands heeft is dat stoer, heeft een vrouw dat dan is ze een slet. Dat noem ik een dubbele moraal, een beetje jammer dat dat blijkbaar nog steeds zo heerst.
Ga vandaag eens lekker naar de Bruna/Ako, en vegrelijk dan de bladen voor mannen eens met de bladen voor vrouwen

Vrijwel ieder vrouwenblad heeft bijna iedere week wel 1-2 onderwerpen op de cover staan over vreemdgaan, minnaars, 'stout zijn', etc etc

Mannenbladen hebben misschien een lekker half-naakt wijf op de cover staan (meestal niet eens, want vaak een gespierde gozer of voetballer), maar hoewel het regelmatig over 'versieren' gaat, gaat het zeer zelden over vreemdgaan.

Oftewel, het zoveelste voorbeeld van hypocriet geneuzel.

Net als al die doktersromannetjes waar vrouwen bij wegdrijven, maar als een man een sexy wallpaper op zijn desktop heeft staan, dan flippen diezelfde vrouwen compleet ("OW, DUS JE WILT LIEVER ZO'N JONG STRAK GEIL MOKKEL MET CUP C DAN MIJ!!?!??!?")

(ow... en als je bij die vraag denkt dat vrouwen ECHT willen dat je altijd open en eerlijk bent tegen ze, DAT WILLEN ZE HELEMAAL NIET!!! )
pi_75242703
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:21 schreef Abbadon het volgende:

[..]

...of je bent een man van 48, zonder leven, die graag onzekere jongetjes plaagt op internet...alles kan!

maar goed, ik ben vreselijk naief dus ik geef je met alle plezier het voordeel van de twijfel...
geloof me maar, er zijn fokkers die mij kennen dus ik besta echt !
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 3 december 2009 @ 12:22:58 #109
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_75242717
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:19 schreef DarkElf het volgende:
feminisme is highly overrated, en door alles wat ze vinden dat ze moeten zijn vrouwen zijn er alleen maar gestressder en ongelukkiger op geworden is mijn bescheiden mening. Ik hang het dan ook niet aan hoor, be a man man! Dan ben ik wel gewoon lekker mezelf ,
Ik ben het hier wel een beetje mee eens Uit onderzoek is dat toch ook gebleken, dat vrouwen alelen maar ongelukkiger geworden zijn de afgelopen decennia?
pi_75242724
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:14 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Als je verder kijkt dan je neusje lang is, heeft dat een biologische oorzaak. Het is geen moraal.
Een vrouw kan niet genieten van meerdere sekspartners?

Om maar alles op de oerdriften terug te gooien.... We rennen niet meer in berenvellen rond, toch? En hoeveel % van de mannen gaat nog jagen?
  donderdag 3 december 2009 @ 12:23:48 #111
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_75242745
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:18 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Ze heeft het waarschijnlijk over het "man moet zijn zaad verspreiden" fenomeen, maar dat vind ik achterhaalde onzin Ik hoop dat we nu wel zo ge-evolueerd zijn dat die oer-instincten niet meer van toepassing zijn
loze hoop, vrees ik...maar je optimisme is toe te juichen
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 12:24:19 #112
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_75242757
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ow... Nou ja, hoop maar niet te hard, heel veel van onze gedragingen worden onbewust aangestuurd door evolutionair bepaalde zaken
Precies, het is arrogant van de mensheid om dat te onderschatten.
pi_75242759
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ik ben het hier wel een beetje mee eens Uit onderzoek is dat toch ook gebleken, dat vrouwen alelen maar ongelukkiger geworden zijn de afgelopen decennia?
Klopt en je ziet het bewijs overal ook al gillen vrouwen om het hardst dat het niet waar is.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75242776
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ga vandaag eens lekker naar de Bruna/Ako, en vegrelijk dan de bladen voor mannen eens met de bladen voor vrouwen

Vrijwel ieder vrouwenblad heeft bijna iedere week wel 1-2 onderwerpen op de cover staan over vreemdgaan, minnaars, 'stout zijn', etc etc

Mannenbladen hebben misschien een lekker half-naakt wijf op de cover staan (meestal niet eens, want vaak een gespierde gozer of voetballer), maar hoewel het regelmatig over 'versieren' gaat, gaat het zeer zelden over vreemdgaan.

Net als al die doktersromannetjes waar vrouwen bij wegdrijven, maar als een man een sexy wallpaper op zijn desktop heeft staan, dan flippen diezelfde vrouwen compleet ("OW, DUS JE WILT LIEVER ZO'N JONG STRAK GEIL MOKKEL MET CUP C DAN MIJ!!?!??!?")

(ow... en als je bij die vraag denkt dat vrouwen ECHT willen dat je altijd open en eerlijk bent tegen ze, DAT WILLEN ZE HELEMAAL NIET!!! )
Echt, wat een onzin kraam jij uit.

Net of elke vrouw de Viva leest, boeket-rommantjes leest en boos is als haar vriend een poster van een half naakte dame aan de muur heeft hangen. Kom op zeg.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:25:08 #115
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75242783
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:19 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En wat willen de mannen in dit topic dan? Een Thaise die lekker voor ze kookt en hun voeten masseert als ze thuiskomen na een lange dag werken?
Denk je dat zulke vrouwen het voor de liefde doen, of dat er ook iets financiels meespeelt?
Ik hoef helemaal niet iemand die voor me kookt en me voeten masseert. Ik wil een gelijkwaardige rationele bescheiden partner, in een gelijkwaardige relatie, oftewel een wederzijds respectvolle vriendschap waarop de (sexuale) relatie is gebasseerd.

Met NLse vrouwen is dat vrijwel onmogelijk, blijkt al regelmatig. Die hebben een bepaalde 'bewijsdrang' waarmee ze zich BOVEN hun partner willen zetten, en dat proberen ze op alle mogelijke manieren.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:25:53 #116
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_75242819
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik lees geen vrouwenbladen, weet je wel hoe saai? Lees ik liever een goed boek (en nee, geen doktersromannetje ).
Ik vraag me trouwens even af waar je al deze wijsheden vandaan haalt? Ik heb namelijk nog nooit zulke vrouwen ontmoet

Nee, vrouwen willen niet dat mannen bot zijn of tactloos. Zo wil ik best de waarheid horen hoor, maar je kunt het ook op een normale manier brengen... Als ik zaken zou aankaarten zoals mijn ex dat bij mij deed dan was de relatie snel verbroken omdat ie het niet zou pikken
  donderdag 3 december 2009 @ 12:25:55 #117
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_75242820
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef DarkElf het volgende:

[..]

geloof me maar, er zijn fokkers die mij kennen dus ik besta echt !
oh, andere fokkers? enorm overtuigend bewijs!
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 12:26:05 #118
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_75242829
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:23 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Een vrouw kan niet genieten van meerdere sekspartners?

Om maar alles op de oerdriften terug te gooien.... We rennen niet meer in berenvellen rond, toch? En hoeveel % van de mannen gaat nog jagen?
Waar wordt gesteld dat vrouwen niet kunnen genieten van meerdere partners? Staat ook compleet los ervan.

Even doordenken; berenvellen = kleren, jagen= geld verdienen
pi_75242848
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef Abbadon het volgende:

[..]

oh, andere fokkers? enorm overtuigend bewijs!
Ja best wel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 3 december 2009 @ 12:26:45 #120
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75242857
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:24 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Echt, wat een onzin kraam jij uit.

Net of elke vrouw de Viva leest, boeket-rommantjes leest en boos is als haar vriend een poster van een half naakte dame aan de muur heeft hangen. Kom op zeg.
Nee, ik gaf echter alleen wat VOORBEELDEN. Je hebt vele verschillende soorten koppige, mondige, hypocriete snollen onder de NLse vrouwen.
pi_75242879
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik hoef helemaal niet iemand die voor me kookt en me voeten masseert. Ik wil een gelijkwaardige rationele bescheiden partner, in een gelijkwaardige relatie, oftewel een wederzijds respectvolle vriendschap waarop de (sexuale) relatie is gebasseerd.

Met NLse vrouwen is dat vrijwel onmogelijk, blijkt al regelmatig. Die hebben een bepaalde 'bewijsdrang' waarmee ze zich BOVEN hun partner willen zetten, en dat proberen ze op alle mogelijke manieren.
Jij hebt al een relatie gehad met alle Nederlandse vrouwen?

Ik heb al jaaaaren een gelijkwaardige relatie met mijn partner waarbij we respect hebben voor elkaar enz, en om me heen zie ik het vaak genoeg.
Het is verschrikkelijk overdreven wat jij hier allemaal post. Dominatie is een karaktereigenschap die bij zowel mannen als vrouwen voor kan komen, is niet geslachtsgebonden.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:27:26 #122
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_75242882
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:24 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Klopt en je ziet het bewijs overal ook al gillen vrouwen om het hardst dat het niet waar is.
Ja, maar ik vind dat ook best lastig hoor. Want ik merk dat iedereen om mij heen vanalles van mij verwacht, maar ik merk dat ik hier met enige regelmaat niet aan kan of wil voldoen... En daar wordt ik dan weer op veroordeeld en op aangekeken. Dus het is volgens mij een beetje wederkerig...
  donderdag 3 december 2009 @ 12:27:53 #123
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_75242902
Er is helemaal niets mis met Nederlandse vrouwen. Er zitten vele leuke intelligente aantrekkelijke types bij. Meer dan in menig ander land.

Het idee dat er iets mis is komt met name van verbitterde mannetjes die zelf nooit succes hebben bij vrouwen en daarvan de vrouwen collectief de schuld geven. Alles ligt immers altijd aan de ander.
pi_75242943
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:26 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Nee, ik gaf echter alleen wat VOORBEELDEN. Je hebt vele verschillende soorten koppige, mondige, hypocriete snollen onder de NLse vrouwen.
En minstens zoveel aardige, normale vrouwen.

En ligt je vriendin aan de ketting in de keuken?
  donderdag 3 december 2009 @ 12:29:47 #125
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_75242950
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ik lees geen vrouwenbladen, weet je wel hoe saai? Lees ik liever een goed boek (en nee, geen doktersromannetje ).
Ik vraag me trouwens even af waar je al deze wijsheden vandaan haalt? Ik heb namelijk nog nooit zulke vrouwen ontmoet

Nee, vrouwen willen niet dat mannen bot zijn of tactloos. Zo wil ik best de waarheid horen hoor, maar je kunt het ook op een normale manier brengen... Als ik zaken zou aankaarten zoals mijn ex dat bij mij deed dan was de relatie snel verbroken omdat ie het niet zou pikken
Ik zeg toch ook nergens dat mannen zich bot of tactloos moeten gedragen?
Als mijn vriendin iets heeft gekookt, wat niet helemaal perfect is, dan geef ik dat aan, met eventuele suggesties. Net als dat ik dat doe wanneer ik zelf gekookt heb en het is niet goed genoeg. Je moet altijd kijken naar de verbeterpunten.
Ik wil nog 50+ jaar door met mijn vriendin, dus dan kun je maar beter meteen aangeven op welke punten het iets beter kan, zodat je daar samen aan kunt werken. Maar dat doe ik gewoon op een normale respectvolle manier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')