Leuk spelletje wat ik vaak doe is "tel de Uggs".quote:Op donderdag 3 december 2009 12:16 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Je bent me voor![]()
met die lompe boerenpoten in van die Uggs wtf denken ze wel niet? Ziet er toch niet uit.....
[ afbeelding ]
Goed gezegdquote:Op donderdag 3 december 2009 12:18 schreef rashudo het volgende:
Wat er mis is met de Nederlandse vrouw is dat zij wel profijt trekt van de voordelen van het feminisme maar niet de bijbehorende plichten voor haar rekening neemt.
Het probleem wordt echter veroorzaakt door de Nederlandse man die daar niks van durft te zeggen, tot het hem zo hoog zit dat hij ontploft en de relatie verbroken wordt.
ja maar ja, alle mannen zijn ook klootzakken dus daar doe je verder niets aanquote:Op donderdag 3 december 2009 12:20 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Goed gezegd![]()
En wanneer deze relatie verbroken word is de man natuurlijk de boosdoener en de vrouw het arme slachtoffer dat getroost moet worden
Ow... Nou ja, hoop maar niet te hard, heel veel van onze gedragingen worden onbewust aangestuurd door evolutionair bepaalde zakenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:18 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ze heeft het waarschijnlijk over het "man moet zijn zaad verspreiden" fenomeen, maar dat vind ik achterhaalde onzinIk hoop dat we nu wel zo ge-evolueerd zijn dat die oer-instincten niet meer van toepassing zijn
...of je bent een man van 48, zonder leven, die graag onzekere jongetjes plaagt op internet...alles kan!quote:Op donderdag 3 december 2009 12:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als ik het zo lees vrees ik dat ik een uistervend ras ben, ik heb bijv een hekel aan metromannen, houdt van alpha mannen die, itt de meesten, echt iets in hun mars hebben (geen internethelden dus, das zo sneu), kook graag en goed, heb lang haar en ben boven de dertig, gelukkig getrouwd en monogaam.
niet te geloven he? Ze bestaan echt
Ga vandaag eens lekker naar de Bruna/Ako, en vegrelijk dan de bladen voor mannen eens met de bladen voor vrouwenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Daarnaast, over die dubbele seksuele standaarden, ik heb het idee dat het nog steeds zo is als vroeger: als een man one night stands heeft is dat stoer, heeft een vrouw dat dan is ze een slet. Dat noem ik een dubbele moraal, een beetje jammer dat dat blijkbaar nog steeds zo heerst.
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...of je bent een man van 48, zonder leven, die graag onzekere jongetjes plaagt op internet...alles kan!![]()
maar goed, ik ben vreselijk naief dus ik geef je met alle plezier het voordeel van de twijfel...
Ik ben het hier wel een beetje mee eensquote:Op donderdag 3 december 2009 12:19 schreef DarkElf het volgende:
feminisme is highly overrated, en door alles wat ze vinden dat ze moeten zijn vrouwen zijn er alleen maar gestressder en ongelukkiger op geworden is mijn bescheiden mening. Ik hang het dan ook niet aan hoor, be a man man! Dan ben ik wel gewoon lekker mezelf,
Een vrouw kan niet genieten van meerdere sekspartners?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:14 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als je verder kijkt dan je neusje lang is, heeft dat een biologische oorzaak. Het is geen moraal.
loze hoop, vrees ik...maar je optimisme is toe te juichenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:18 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ze heeft het waarschijnlijk over het "man moet zijn zaad verspreiden" fenomeen, maar dat vind ik achterhaalde onzinIk hoop dat we nu wel zo ge-evolueerd zijn dat die oer-instincten niet meer van toepassing zijn
Precies, het is arrogant van de mensheid om dat te onderschatten.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow... Nou ja, hoop maar niet te hard, heel veel van onze gedragingen worden onbewust aangestuurd door evolutionair bepaalde zaken
Klopt en je ziet het bewijs overal ook al gillen vrouwen om het hardst dat het niet waar is.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel een beetje mee eensUit onderzoek is dat toch ook gebleken, dat vrouwen alelen maar ongelukkiger geworden zijn de afgelopen decennia?
Echt, wat een onzin kraam jij uit.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ga vandaag eens lekker naar de Bruna/Ako, en vegrelijk dan de bladen voor mannen eens met de bladen voor vrouwen
Vrijwel ieder vrouwenblad heeft bijna iedere week wel 1-2 onderwerpen op de cover staan over vreemdgaan, minnaars, 'stout zijn', etc etc
Mannenbladen hebben misschien een lekker half-naakt wijf op de cover staan (meestal niet eens, want vaak een gespierde gozer of voetballer), maar hoewel het regelmatig over 'versieren' gaat, gaat het zeer zelden over vreemdgaan.
Oftewel, het zoveelste voorbeeld van hypocriet geneuzel.
Net als al die doktersromannetjes waar vrouwen bij wegdrijven, maar als een man een sexy wallpaper op zijn desktop heeft staan, dan flippen diezelfde vrouwen compleet("OW, DUS JE WILT LIEVER ZO'N JONG STRAK GEIL MOKKEL MET CUP C DAN MIJ!!?!??!?")
(ow... en als je bij die vraag denkt dat vrouwen ECHT willen dat je altijd open en eerlijk bent tegen ze, DAT WILLEN ZE HELEMAAL NIET!!! )
Ik hoef helemaal niet iemand die voor me kookt en me voeten masseert. Ik wil een gelijkwaardige rationele bescheiden partner, in een gelijkwaardige relatie, oftewel een wederzijds respectvolle vriendschap waarop de (sexuale) relatie is gebasseerd.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En wat willen de mannen in dit topic dan? Een Thaise die lekker voor ze kookt en hun voeten masseert als ze thuiskomen na een lange dag werken?
Denk je dat zulke vrouwen het voor de liefde doen, of dat er ook iets financiels meespeelt?
Ik lees geen vrouwenbladen, weet je wel hoe saai? Lees ik liever een goed boek (en nee, geen doktersromannetjequote:Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ga vandaag eens lekker naar de Bruna/Ako, en vegrelijk dan de bladen voor mannen eens met de bladen voor vrouwen
Vrijwel ieder vrouwenblad heeft bijna iedere week wel 1-2 onderwerpen op de cover staan over vreemdgaan, minnaars, 'stout zijn', etc etc
Mannenbladen hebben misschien een lekker half-naakt wijf op de cover staan (meestal niet eens, want vaak een gespierde gozer of voetballer), maar hoewel het regelmatig over 'versieren' gaat, gaat het zeer zelden over vreemdgaan.
Oftewel, het zoveelste voorbeeld van hypocriet geneuzel.
Net als al die doktersromannetjes waar vrouwen bij wegdrijven, maar als een man een sexy wallpaper op zijn desktop heeft staan, dan flippen diezelfde vrouwen compleet("OW, DUS JE WILT LIEVER ZO'N JONG STRAK GEIL MOKKEL MET CUP C DAN MIJ!!?!??!?")
(ow... en als je bij die vraag denkt dat vrouwen ECHT willen dat je altijd open en eerlijk bent tegen ze, DAT WILLEN ZE HELEMAAL NIET!!! )
oh, andere fokkers? enorm overtuigend bewijs!quote:Op donderdag 3 december 2009 12:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]geloof me maar, er zijn fokkers die mij kennen dus ik besta echt !
Waar wordt gesteld dat vrouwen niet kunnen genieten van meerdere partners? Staat ook compleet los ervan.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een vrouw kan niet genieten van meerdere sekspartners?
Om maar alles op de oerdriften terug te gooien.... We rennen niet meer in berenvellen rond, toch? En hoeveel % van de mannen gaat nog jagen?
Ja best welquote:Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
oh, andere fokkers? enorm overtuigend bewijs!
Nee, ik gaf echter alleen wat VOORBEELDEN. Je hebt vele verschillende soorten koppige, mondige, hypocriete snollen onder de NLse vrouwen.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Echt, wat een onzin kraam jij uit.
Net of elke vrouw de Viva leest, boeket-rommantjes leest en boos is als haar vriend een poster van een half naakte dame aan de muur heeft hangen. Kom op zeg.
Jij hebt al een relatie gehad met alle Nederlandse vrouwen?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niet iemand die voor me kookt en me voeten masseert. Ik wil een gelijkwaardige rationele bescheiden partner, in een gelijkwaardige relatie, oftewel een wederzijds respectvolle vriendschap waarop de (sexuale) relatie is gebasseerd.
Met NLse vrouwen is dat vrijwel onmogelijk, blijkt al regelmatig. Die hebben een bepaalde 'bewijsdrang' waarmee ze zich BOVEN hun partner willen zetten, en dat proberen ze op alle mogelijke manieren.
Ja, maar ik vind dat ook best lastig hoor. Want ik merk dat iedereen om mij heen vanalles van mij verwacht, maar ik merk dat ik hier met enige regelmaat niet aan kan of wil voldoen... En daar wordt ik dan weer op veroordeeld en op aangekeken. Dus het is volgens mij een beetje wederkerig...quote:Op donderdag 3 december 2009 12:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Klopt en je ziet het bewijs overal ook al gillen vrouwen om het hardst dat het niet waar is.
En minstens zoveel aardige, normale vrouwen.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, ik gaf echter alleen wat VOORBEELDEN. Je hebt vele verschillende soorten koppige, mondige, hypocriete snollen onder de NLse vrouwen.
Ik zeg toch ook nergens dat mannen zich bot of tactloos moeten gedragen?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik lees geen vrouwenbladen, weet je wel hoe saai? Lees ik liever een goed boek (en nee, geen doktersromannetje).
Ik vraag me trouwens even af waar je al deze wijsheden vandaan haalt? Ik heb namelijk nog nooit zulke vrouwen ontmoet
Nee, vrouwen willen niet dat mannen bot zijn of tactloos. Zo wil ik best de waarheid horen hoor, maar je kunt het ook op een normale manier brengen... Als ik zaken zou aankaarten zoals mijn ex dat bij mij deed dan was de relatie snel verbroken omdat ie het niet zou pikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |