abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 december 2009 @ 12:37:02 #151
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_75243210
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:35 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Zou hem zo graag gewoon als gast bij b.v. pauw en witteman willen zien, gewoon inhoudelijk en dat hij echt wat te vertellen heeft, het lijkt me gewoon een lieve jongen met een goed stel hersens is zo jammer, misschien dat hij zijn talent zo steeds meer te grabbel gooit om in een prog. van Jensen te zitten.
Met zijn IQ en dan bij Jensen tussen de josties
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_75243298
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:37 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Met zijn IQ en dan bij Jensen tussen de josties
Ja, maar weet je nou wat zo gek is, en heb dat uit zeer betrouwbare bron, Jensen is een aardige gozer, helemaal geen grote mond, gewoon bedeesd en op de achtergrond altijd, maar voor de radio en vooral op tv zo een grote bek, omdat hij zijn imago zo groot wilt houden, terwijl Jensen ook meer in zijn mars heeft dan zo een kutprog. op de buis te brengen.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_75243387
En L.S. ik denk dat Jaap weer bij Jensen is gaan zitten omdat hij misschien in de toekomst iets met Jensen wilt gaan doen, die heeft een eigen prod. maatschijppij of is daar aandeelhouder van (Jensen dus)
  donderdag 3 december 2009 @ 12:41:53 #154
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_75243393
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:39 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ja, maar weet je nou wat zo gek is, en heb dat uit zeer betrouwbare bron, Jensen is een aardige gozer, helemaal geen grote mond, gewoon bedeesd en op de achtergrond altijd, maar voor de radio en vooral op tv zo een grote bek, omdat hij zijn imago zo groot wilt houden, terwijl Jensen ook meer in zijn mars heeft dan zo een kutprog. op de buis te brengen.
Dus normaal wilt ie niet aan de tieten van Paay zitten?
  donderdag 3 december 2009 @ 12:42:57 #155
241662 Jian
Well, well, well
pi_75243431
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:31 schreef Toverheks het volgende:
Jian, weet jij toevallig welk gebouw dat toen was??? ik dacht de rembrandtoren maar/of het nieuwe ING gebouw langs de snelweg (bij paleis van justitie daar)
Ik weet het ook niet meer, maar je zal de gebouwen de kost geven en dan heb ik het nog niet over de betonnen schoenen die ze in het IJ zouden vinden als ze echt gaan dreggen
pi_75243438
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:41 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Nou, er wordt gefluisterd dat hij Homo is (al jaren), dus weet het niet of hij dat voor de leukigheid doet of dat hij het echt lekker vind die tieten van Paay.
pi_75243468
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:42 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet meer, maar je zal de gebouwen de kost geven en dan heb ik het nog niet over de betonnen schoenen die ze in het IJ zouden vinden als ze echt gaan dreggen
ja zelf hier in de Sloterplas spoelt er wel eens wat aan, oh verleden jaar, moet er niet aan denken ppfftttt.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:43:59 #158
241662 Jian
Well, well, well
pi_75243470
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:41 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ik wel
pi_75243489
Jensen
  donderdag 3 december 2009 @ 12:46:13 #160
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_75243560
Zit ik net de wiki van Jensen te lezen

Conflicten
Jensens aandeel op de radio zorgde soms voor de nodige commotie als het ging om uitspraken over bekende Nederlanders, of de provocerende houding van cohost Paparazzi tijdens bezoekjes aan showbizz-feesten. Vooral het programmadeel telefoonterreur waarin Jan Paparazzi bekende Nederlanders stalkte wekte veel ergernis. Ook werden onbekende mensen gebeld door Jan Paparazzi. Een van de bekendste telefoonterreurs is Jan die zich voordeed als iemand van Nuon en het water wilde afsluiten bij een van zijn slachtoffers. Waarbij Jan Paparazzi maffia-praktijken niet schuwde: Anders stuur ik de 24-uursploeg op je af, en daar zitten een paar Joegoslaven tussen. En dat zijn niet de lekkerste kan ik je vertellen!
pi_75243572
ff wat anders, wordt schijtziek van dat getik van mijn c.v. ketel, heeft iemand anders daar ook last van??? (heb sinds augustus c.v. en ook zo een ketel, maar dat getik, hij hangt in de keuken maar hoor hem zelf snachts als ik in bed lig.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:47:28 #162
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_75243608
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:43 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik wel
Bel d'r eens, ze is single
  donderdag 3 december 2009 @ 12:48:24 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75243640
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:46 schreef Toverheks het volgende:
ff wat anders, wordt schijtziek van dat getik van mijn c.v. ketel, heeft iemand anders daar ook last van??? (heb sinds augustus c.v. en ook zo een ketel, maar dat getik, hij hangt in de keuken maar hoor hem zelf snachts als ik in bed lig.
Ja. Ik heb ook last van die CV-ketel van jou.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 3 december 2009 @ 12:48:25 #164
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_75243642
quote:
Even ontluchten
pi_75243663
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:44 schreef Laysa het volgende:
Jensen
  donderdag 3 december 2009 @ 12:49:37 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75243682
Kogel is door de kerk .

Morgen vrij om thuis te werken .
  donderdag 3 december 2009 @ 12:49:52 #167
241662 Jian
Well, well, well
pi_75243695
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:47 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Bel d'r eens, ze is single
Bel me rot, maar ze heb het zo druk
  donderdag 3 december 2009 @ 12:51:10 #168
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_75243739
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:49 schreef Jian het volgende:

[..]

Bel me rot, maar ze heb het zo druk
Gewoon vrijdag voor de deur van popstars liggen wachten
pi_75243746
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:48 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Even ontluchten
dat ding hangt er net...na veel 5en en 6en en opnieuw buizen monteren...lijkt me stug dat ze dat nu al moet doen
pi_75243750
quote:

[..]

Even ontluchten
Zal wel een leiding zijn die krimpt en uitzet?
pi_75243759
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:51 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Gewoon vrijdag voor de deur van popstars liggen wachten
  donderdag 3 december 2009 @ 12:51:44 #172
241662 Jian
Well, well, well
pi_75243762
quote:
Uitgooien die handel en een dikke trui aan en je 's ochtends wapenen tegen die koude douche
pi_75243770
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:43 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik wel
Voor een 60-jarige zou ik die neptieten ook wel ff willen voelen.
Ik snap alleen niet dat vrouwen zich iedere dag zo kunnen mishandelen met make-up.
Goffer de goffer, ff een paar uurtjes make-up op gehad. Krijg je er amper af en je huid gaat er echt van kapot.

Ownee, die zijn niet nep
pi_75243775
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:51 schreef Laysa het volgende:

[..]

dat ding hangt er net...na veel 5en en 6en en opnieuw buizen monteren...lijkt me stug dat ze dat nu al moet doen
Als ie hoog hangt, doen die dingen dat tegenwoordig zelf
  donderdag 3 december 2009 @ 12:51:59 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75243776
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:49 schreef Copycat het volgende:
Kogel is door de kerk .

Mooi
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_75243801
quote:

[..]

Even ontluchten
weet je dat zeker, want echt dat getik dag en nacht, nou dan zal ik eens iemand opsnorren die dat ff voor me kan doen. dat hele combi bedrijf bel ik niet meer.
had zelf een gaslek in huis, ze hebben de kachel weggesloopt en ik rook steeds gas, nou was normaal zeiden ze, omdat ze alle leidingen hadden weggesloopt en er nog gaslucht of zoiets in hing, weetikveel, totdat ik eens goed ging speuren hier en een leiding met een gaatje ontdekten.
(maar wel 2 maanden smorgens opstaan met hoofdpijn) de leiding liep achter mijn bed.
nou wat een sukkels, hebben ze het afgedopt loopt nog een stuk achter mijn bed maar kunnen dat niet wegslopen zeggen ze maar het lekt niet meer.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:53:02 #177
241662 Jian
Well, well, well
pi_75243814
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:49 schreef Copycat het volgende:
Kogel is door de kerk .

bank hangen, dvd's kijken, jelly beans snaaien dus

lekker hoor !
pi_75243831
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:51 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Voor een 60-jarige zou ik die neptieten ook wel ff willen voelen.
Ik snap alleen niet dat vrouwen zich iedere dag zo kunnen mishandelen met make-up.
Goffer de goffer, ff een paar uurtjes make-up op gehad. Krijg je er amper af en je huid gaat er echt van kapot.
Ik hoorde hier laatst dat vrouwen die roken een huid hebben die op prikkeldraad lijkt. Vrouwen die roken en make-up dragen hebben dan vermoedelijk een huid die eruit ziet als kaduuk prikkeldraad?
pi_75243832
quote:
Ik tik mijn CV altijd op mijn PC. Als ik dat op een ketel moet doen, dan voel ik me zo primitief.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:53:29 #180
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_75243837
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:51 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Zal wel een leiding zijn die krimpt en uitzet?
Als ze in bed ligt ga ik ervan uit dat de verwarming uit is en alleen de pomp nog werkt
pi_75243844
foutje]
pi_75243875
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:51 schreef Laysa het volgende:

[..]

Nou, ik bel ze niet meer, dan maar getik, je weet wat ik voor een moeilijkheden heb gehad met die gasten. (alleen de monteur die alles aangelegd heeft was een schatje) de rest waren het lompe boeren.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:54:57 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75243880
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet je dat zeker, want echt dat getik dag en nacht, nou dan zal ik eens iemand opsnorren die dat ff voor me kan doen. dat hele combi bedrijf bel ik niet meer.
had zelf een gaslek in huis, ze hebben de kachel weggesloopt en ik rook steeds gas, nou was normaal zeiden ze, omdat ze alle leidingen hadden weggesloopt en er nog gaslucht of zoiets in hing, weetikveel, totdat ik eens goed ging speuren hier en een leiding met een gaatje ontdekten.
(maar wel 2 maanden smorgens opstaan met hoofdpijn) de leiding liep achter mijn bed.
nou wat een sukkels, hebben ze het afgedopt loopt nog een stuk achter mijn bed maar kunnen dat niet wegslopen zeggen ze maar het lekt niet meer.
Heb je een huurwoning? En is de CV in opdracht van de woningstichting geplaatst?

Dan gewoon ff met hen bellen en zeggen dat je gek wordt van de herrie van dat ding, en of ze iemand (waarschijnlijk het onderhoudsbedrijf wat een contract met hen heeft) kunnen langssturen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 3 december 2009 @ 12:55:20 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75243891
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:53 schreef Jian het volgende:

bank hangen, dvd's kijken, jelly beans snaaien dus

lekker hoor !
Eerst een beetje uitslapen en dan press releases schrijven over hele coole tassen en zulks.
En als het dan een beetje opschiet, volgt jouw scenario!
pi_75243909
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:54 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Nou, ik bel ze niet meer, dan maar getik, je weet wat ik voor een moeilijkheden heb gehad met die gasten. (alleen de monteur die alles aangelegd heeft was een schatje) de rest waren het lompe boeren.
Ze kwamen van buiten Amsterdam

....de mijne tikt ook en zolang die tikt werkt die
  donderdag 3 december 2009 @ 12:56:05 #186
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_75243916
quote:

[..]

Lekker dan.... heb je nog mazzel dat je geen explosie hebt gehad.
(dat heb ik in tilburg bij iemand gezien. de gordijnen zaten 100 meter verder in een boom)
  donderdag 3 december 2009 @ 12:57:08 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75243947
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
(dat heb ik in tilburg bij iemand gezien. de gordijnen zaten 100 meter verder in een boom)
Wat is dat voor design??? Gordijnen in een boom? Dat doe je toch niet?!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_75243955
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:53 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Als ze in bed ligt ga ik ervan uit dat de verwarming uit is en alleen de pomp nog werkt
ja cv zet ik laag snachts, maar die ketel hangt waar vroeger de geiser hing, tussen mijn keukenkastjes, het is de modernste de weetikveel ketel maar van dat getik wordt ik helemaal tureleurs.
nou ik laat hem weer ontluchten, bedankt voor de tip.
nu niet meer over c.v. laten we het hebben over??? ja over wat
pi_75243965
Anyway....ff verf in mn haar pleuren....
  donderdag 3 december 2009 @ 12:57:46 #190
241662 Jian
Well, well, well
pi_75243971
quote:

[..]

Nee joh, als het je buizen zijn die tikken is het simpel het uitzetten en inkrimpen door het warm en koud worden van die dingen, doe je weinig aan of er moet gewoon een buis te strak in zijn klem zitten. Als het echt in je ketel zit zou ik gewoon bellen, dat kan van alles zijn; pomp, kleppen, ontstekkigsmechanisme ????
pi_75243993
quote:

[..]

Kwestie van ontluchten van de CV. En de druk goed brengen. Dan ben je meteen van het getik af.
  donderdag 3 december 2009 @ 13:00:25 #192
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_75244057
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:57 schreef Jian het volgende:

[..]

Nee joh, als het je buizen zijn die tikken is het simpel het uitzetten en inkrimpen door het warm en koud worden van die dingen, doe je weinig aan of er moet gewoon een buis te strak in zijn klem zitten. Als het echt in je ketel zit zou ik gewoon bellen, dat kan van alles zijn; pomp, kleppen, ontstekkigsmechanisme ????
Flexibele leidingen FTW
pi_75244112
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:57 schreef Laysa het volgende:
Anyway....ff verf in mn haar pleuren....
Kleur?
pi_75244131
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:56 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

nou volgens mij kon niemand het wat schelen als ik de lucht in ging (wilde altijd open keuken hahah) nee maar ff serieus, ik had de brandweer gebeld eerst, zegt die eikel, mevrouw draai eerst de gaskraan dicht, ik zeg ppfftt waar zit ie dan weet ik veel, hij zegt waarschijnlijk onder de trap zit een luik in je vloer, ik denk huh ligt net mooi laminaat heb geen luik gezien.
toen zegt ie, neem teiltje sop en als het gaat bubbelen heb je inderdaad gaslek, ik zeg komt u dan, ja zegt ie als u weer belt hahah echt mafkezen terwijl de kazerne hier verderop zit.
nou buurman erbij gehaald, die heeft ales afgesloten die wist waar mijn gaskraan zat (gewoon in meterkast) en maar de woningbouw gebeld.
nou toen kwam er 1tje die begon gelijk te schelden waarom het op vrijdagmiddag moest want hij was al op weg naar huis. ach kan er een heel hoofdstuk over typen, wat heet hoofdstuk een heel boekwerk over de verbouwing.
  donderdag 3 december 2009 @ 13:02:41 #195
241662 Jian
Well, well, well
pi_75244132
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:58 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Kwestie van ontluchten van de CV. En de druk goed brengen. Dan ben je meteen van het getik af.
Kan en mag je hopen, ik heb het vroeger een keer gehad met m'n vorige ketel, dat was één of andere klep, dat tikken deed ie overigens alleen als er geen monteur bij was, de hufter
pi_75244147
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:02 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Kleur?
heel donkerbruin...ik wil die stomme licht streepjes uit mn haar
pi_75244179
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:03 schreef Laysa het volgende:

[..]

Die vinnik altijd zo grappig, vooral in de kleur roze of zo
pi_75244191
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:04 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Die vinnik altijd zo grappig, vooral in de kleur roze of zo
tis geen roze
pi_75244209
quote:

[..]

doe eens gek, doe eens gewoon blond
pi_75244214
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:04 schreef Laysa het volgende:

[..]

tis geen roze
Dat kan vanaf vandaag toch wel geregeld worden
  donderdag 3 december 2009 @ 13:06:01 #201
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_75244232
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:02 schreef Toverheks het volgende:

[..]

nou volgens mij kon niemand het wat schelen als ik de lucht in ging (wilde altijd open keuken hahah) nee maar ff serieus, ik had de brandweer gebeld eerst, zegt die eikel, mevrouw draai eerst de gaskraan dicht, ik zeg ppfftt waar zit ie dan weet ik veel, hij zegt waarschijnlijk onder de trap zit een luik in je vloer, ik denk huh ligt net mooi laminaat heb geen luik gezien.
toen zegt ie, neem teiltje sop en als het gaat bubbelen heb je inderdaad gaslek, ik zeg komt u dan, ja zegt ie als u weer belt hahah echt mafkezen terwijl de kazerne hier verderop zit.
nou buurman erbij gehaald, die heeft ales afgesloten die wist waar mijn gaskraan zat (gewoon in meterkast) en maar de woningbouw gebeld.
nou toen kwam er 1tje die begon gelijk te schelden waarom het op vrijdagmiddag moest want hij was al op weg naar huis. ach kan er een heel hoofdstuk over typen, wat heet hoofdstuk een heel boekwerk over de verbouwing.
Zei ie niet eerst, zet de deuren en ramen open?
nja, gelukkig is het goed afgelopen
  donderdag 3 december 2009 @ 13:06:31 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_75244248
quote:
[..]

Je hebt een tijgerprintje in je haar?!
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 3 december 2009 @ 13:07:28 #203
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_75244278
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:09 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Daar zitten al die terrorknaapjes bij elkaar, of dat nou een oplossing is .
wat, zit Huub er ook?
pi_75244279
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je hebt een tijgerprintje in je haar?!
dat heb ik dus weleens gehad he...van die vlekken...ik heb er toen geloof 3 pakken verf overheen gegooit
pi_75244294
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:05 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Dat kan vanaf vandaag toch wel geregeld worden
Waarom?
pi_75244313
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:08 schreef Laysa het volgende:

[..]

Waarom?
Gewoon, omdat ik 't mooi vind en omdat 't kan
pi_75244317
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:06 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Zei ie niet eerst, zet de deuren en ramen open?
nja, gelukkig is het goed afgelopen
nee echt niet, was echt een eikel van een brandweerman echt zo ongeintresseert of misschien had hij iets van, leuk dan rukken we weer uit hebben we wat te doen ( tijd terug hadden ze brandoefening gehad hier achter worden hele blokken naar beneden gehaald) maar waren ze vergeten dat er nog 3 gezinnen woonde dus hun lekker fikkie stoken en oefeningen houden, die mensen hun hele huis en inboedel weg.
was wel de fout van het grote Ymere maar toch, ze zagen toch nog gordijntjes enzo hangen de rest had al allemaal planken voor de ramen.
  FOK!Babe donderdag 3 december 2009 @ 13:12:37 #208
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_75244405
Godverdomme, wat een dag
  donderdag 3 december 2009 @ 13:13:06 #209
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_75244422
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:09 schreef Toverheks het volgende:

[..]

nee echt niet, was echt een eikel van een brandweerman echt zo ongeintresseert of misschien had hij iets van, leuk dan rukken we weer uit hebben we wat te doen ( tijd terug hadden ze brandoefening gehad hier achter worden hele blokken naar beneden gehaald) maar waren ze vergeten dat er nog 3 gezinnen woonde dus hun lekker fikkie stoken en oefeningen houden, die mensen hun hele huis en inboedel weg.
was wel de fout van het grote Ymere maar toch, ze zagen toch nog gordijntjes enzo hangen de rest had al allemaal planken voor de ramen.
Ik hoor het al, het zijn niet de slimste daar bij de brandweer
  donderdag 3 december 2009 @ 13:13:25 #210
241662 Jian
Well, well, well
pi_75244431
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme, wat een dag
Nou, kom maar op
  donderdag 3 december 2009 @ 13:13:33 #211
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_75244441
quote:
Godverdomme, wat een dag
Vertel
  FOK!Babe donderdag 3 december 2009 @ 13:13:46 #212
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_75244448
"De Stoppers" woord grapje zeker al lang en breed gemaakt?
pi_75244454
quote:
Godverdomme, wat een dag
vertel, zit alles je ff tegen
  FOK!Babe donderdag 3 december 2009 @ 13:14:37 #214
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_75244468
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:13 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Vertel
De dag is gewoon werken, niet interessant.
De reden dát ik het zwaar heb nu is interessant, is een beetje uit de hand gelopen gisteren...

*mompelt iets met callgirls
  donderdag 3 december 2009 @ 13:15:39 #215
241662 Jian
Well, well, well
pi_75244500
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:14 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

De reden dát ik het zwaar heb nu is interessant, is een beetje uit de hand gelopen gisteren...

dure grap
  donderdag 3 december 2009 @ 13:16:00 #216
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_75244513
quote:

[..]

ze kwamen wel?
  FOK!Babe donderdag 3 december 2009 @ 13:16:01 #217
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_75244515
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:15 schreef Jian het volgende:

[..]

dure grap
Niet voor mij
pi_75244529
quote:

[..]

Waren ze er weer?

FOK!Babe donderdag 3 december 2009 @ 13:17:00 #219
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_75244543
Op een gegeven moment na een hoop alcohol geweld waren alleen nog over: Een eenzaam kneusje, mijn tandarts met geld teveel en ik...

Ik zou zeggen, trek je conclusies
  donderdag 3 december 2009 @ 13:17:13 #220
241662 Jian
Well, well, well
pi_75244551
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:16 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Niet voor mij
da's baaluh inderdaad
  donderdag 3 december 2009 @ 13:17:51 #221
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75244569
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Niet voor mij
Hoeveel waren het er en waren ze leuk en lekker of viel het toch een beetje tegen?
  donderdag 3 december 2009 @ 13:18:27 #222
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_75244589
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Op een gegeven moment na een hoop alcohol geweld waren alleen nog over: Een eenzaam kneusje, mijn tandarts met geld teveel en ik...

Je tandarts?
pi_75244595
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoeveel waren het er en waren ze leuk en lekker of viel het toch een beetje tegen?
Leek er eentje op Gordon?
Go hard or go home
  donderdag 3 december 2009 @ 13:18:55 #224
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75244605
quote:

Is die tandartsvriend van jou ook zo'n stiekeme snuiverd? Alle tandartsen die ik privé heb gekend (twee ) waren van dat kaliber.
  donderdag 3 december 2009 @ 13:19:19 #225
241662 Jian
Well, well, well
pi_75244621
quote:

Je tandarts en het eenzame, maar rijke, kneusje werden vanmorgen wakker met een big smile op hun gezicht, jij met een kater
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')