Die vinnik altijd zo grappig, vooral in de kleur roze of zoquote:Op donderdag 3 december 2009 13:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
heel donkerbruin...ik wil die stomme licht streepjes uit mn haar
tis geen rozequote:Op donderdag 3 december 2009 13:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die vinnik altijd zo grappig, vooral in de kleur roze of zo
doe eens gek, doe eens gewoon blondquote:Op donderdag 3 december 2009 13:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zei ie niet eerst, zet de deuren en ramen open?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou volgens mij kon niemand het wat schelen als ik de lucht in ging (wilde altijd open keuken hahah) nee maar ff serieus, ik had de brandweer gebeld eerst, zegt die eikel, mevrouw draai eerst de gaskraan dicht, ik zeg ppfftt waar zit ie dan weet ik veel, hij zegt waarschijnlijk onder de trap zit een luik in je vloer, ik denk huh ligt net mooi laminaat heb geen luik gezien.
toen zegt ie, neem teiltje sop en als het gaat bubbelen heb je inderdaad gaslek, ik zeg komt u dan, ja zegt ie als u weer belt hahah echt mafkezen terwijl de kazerne hier verderop zit.
nou buurman erbij gehaald, die heeft ales afgesloten die wist waar mijn gaskraan zat (gewoon in meterkast) en maar de woningbouw gebeld.
nou toen kwam er 1tje die begon gelijk te schelden waarom het op vrijdagmiddag moest want hij was al op weg naar huis. ach kan er een heel hoofdstuk over typen, wat heet hoofdstuk een heel boekwerk over de verbouwing.
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat, zit Huub er ook?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar zitten al die terrorknaapjes bij elkaar, of dat nou een oplossing is.
dat heb ik dus weleens gehad he...van die vlekken...ik heb er toen geloof 3 pakken verf overheen gegooitquote:Op donderdag 3 december 2009 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Je hebt een tijgerprintje in je haar?!![]()
![]()
Waarom?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat kan vanaf vandaag toch wel geregeld worden
nee echt niet, was echt een eikel van een brandweerman echt zo ongeintresseert of misschien had hij iets van, leuk dan rukken we weer uit hebben we wat te doen ( tijd terug hadden ze brandoefening gehad hier achter worden hele blokken naar beneden gehaald) maar waren ze vergeten dat er nog 3 gezinnen woonde dus hun lekker fikkie stoken en oefeningen houden, die mensen hun hele huis en inboedel weg.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zei ie niet eerst, zet de deuren en ramen open?
nja, gelukkig is het goed afgelopen
Ik hoor het al, het zijn niet de slimste daar bij de brandweerquote:Op donderdag 3 december 2009 13:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee echt niet, was echt een eikel van een brandweerman echt zo ongeintresseert of misschien had hij iets van, leuk dan rukken we weer uit hebben we wat te doen ( tijd terug hadden ze brandoefening gehad hier achter worden hele blokken naar beneden gehaald) maar waren ze vergeten dat er nog 3 gezinnen woonde dus hun lekker fikkie stoken en oefeningen houden, die mensen hun hele huis en inboedel weg.
was wel de fout van het grote Ymeremaar toch, ze zagen toch nog gordijntjes enzo hangen de rest had al allemaal planken voor de ramen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |