Met zijn IQ en dan bij Jensen tussen de jostiesquote:Op donderdag 3 december 2009 12:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zou hem zo graag gewoon als gast bij b.v. pauw en witteman willen zien, gewoon inhoudelijk en dat hij echt wat te vertellen heeft, het lijkt me gewoon een lieve jongen met een goed stel hersens is zo jammer, misschien dat hij zijn talent zo steeds meer te grabbel gooit om in een prog. van Jensen te zitten.
Ja, maar weet je nou wat zo gek is, en heb dat uit zeer betrouwbare bron, Jensen is een aardige gozer, helemaal geen grote mond, gewoon bedeesd en op de achtergrond altijd, maar voor de radio en vooral op tv zo een grote bek, omdat hij zijn imago zo groot wilt houden, terwijl Jensen ook meer in zijn mars heeft dan zo een kutprog. op de buis te brengen.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met zijn IQ en dan bij Jensen tussen de josties
Dus normaal wilt ie niet aan de tieten van Paay zitten?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, maar weet je nou wat zo gek is, en heb dat uit zeer betrouwbare bron, Jensen is een aardige gozer, helemaal geen grote mond, gewoon bedeesd en op de achtergrond altijd, maar voor de radio en vooral op tv zo een grote bek, omdat hij zijn imago zo groot wilt houden, terwijl Jensen ook meer in zijn mars heeft dan zo een kutprog. op de buis te brengen.
Ik weet het ook niet meer, maar je zal de gebouwen de kost geven en dan heb ik het nog niet over de betonnen schoenen die ze in het IJ zouden vinden als ze echt gaan dreggenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:31 schreef Toverheks het volgende:
Jian, weet jij toevallig welk gebouw dat toen was??? ik dacht de rembrandtoren maar/of het nieuwe ING gebouw langs de snelweg (bij paleis van justitie daar)
Nou, er wordt gefluisterd dat hij Homo is (al jaren), dus weet het niet of hij dat voor de leukigheid doet of dat hij het echt lekker vind die tieten van Paay.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus normaal wilt ie niet aan de tieten van Paay zitten?
ja zelf hier in de Sloterplas spoelt er wel eens wat aan, oh verleden jaar, moet er niet aan denken ppfftttt.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer, maar je zal de gebouwen de kost geven en dan heb ik het nog niet over de betonnen schoenen die ze in het IJ zouden vinden als ze echt gaan dreggen
Ik welquote:Op donderdag 3 december 2009 12:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus normaal wilt ie niet aan de tieten van Paay zitten?
Bel d'r eens, ze is singlequote:
Ja. Ik heb ook last van die CV-ketel van jou.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:46 schreef Toverheks het volgende:
ff wat anders, wordt schijtziek van dat getik van mijn c.v. ketel, heeft iemand anders daar ook last van??? (heb sinds augustus c.v. en ook zo een ketel, maar dat getik, hij hangt in de keuken maar hoor hem zelf snachts als ik in bed lig.
Even ontluchtenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:46 schreef Toverheks het volgende:
ff wat anders, wordt schijtziek van dat getik van mijn c.v. ketel, heeft iemand anders daar ook last van??? (heb sinds augustus c.v. en ook zo een ketel, maar dat getik, hij hangt in de keuken maar hoor hem zelf snachts als ik in bed lig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |