abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 december 2009 @ 12:37:02 #151
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_75243210
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:35 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Zou hem zo graag gewoon als gast bij b.v. pauw en witteman willen zien, gewoon inhoudelijk en dat hij echt wat te vertellen heeft, het lijkt me gewoon een lieve jongen met een goed stel hersens is zo jammer, misschien dat hij zijn talent zo steeds meer te grabbel gooit om in een prog. van Jensen te zitten.
Met zijn IQ en dan bij Jensen tussen de josties
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_75243298
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:37 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Met zijn IQ en dan bij Jensen tussen de josties
Ja, maar weet je nou wat zo gek is, en heb dat uit zeer betrouwbare bron, Jensen is een aardige gozer, helemaal geen grote mond, gewoon bedeesd en op de achtergrond altijd, maar voor de radio en vooral op tv zo een grote bek, omdat hij zijn imago zo groot wilt houden, terwijl Jensen ook meer in zijn mars heeft dan zo een kutprog. op de buis te brengen.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_75243387
En L.S. ik denk dat Jaap weer bij Jensen is gaan zitten omdat hij misschien in de toekomst iets met Jensen wilt gaan doen, die heeft een eigen prod. maatschijppij of is daar aandeelhouder van (Jensen dus)
  donderdag 3 december 2009 @ 12:41:53 #154
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_75243393
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:39 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ja, maar weet je nou wat zo gek is, en heb dat uit zeer betrouwbare bron, Jensen is een aardige gozer, helemaal geen grote mond, gewoon bedeesd en op de achtergrond altijd, maar voor de radio en vooral op tv zo een grote bek, omdat hij zijn imago zo groot wilt houden, terwijl Jensen ook meer in zijn mars heeft dan zo een kutprog. op de buis te brengen.
Dus normaal wilt ie niet aan de tieten van Paay zitten?
  donderdag 3 december 2009 @ 12:42:57 #155
241662 Jian
Well, well, well
pi_75243431
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:31 schreef Toverheks het volgende:
Jian, weet jij toevallig welk gebouw dat toen was??? ik dacht de rembrandtoren maar/of het nieuwe ING gebouw langs de snelweg (bij paleis van justitie daar)
Ik weet het ook niet meer, maar je zal de gebouwen de kost geven en dan heb ik het nog niet over de betonnen schoenen die ze in het IJ zouden vinden als ze echt gaan dreggen
pi_75243438
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:41 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Nou, er wordt gefluisterd dat hij Homo is (al jaren), dus weet het niet of hij dat voor de leukigheid doet of dat hij het echt lekker vind die tieten van Paay.
pi_75243468
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:42 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet meer, maar je zal de gebouwen de kost geven en dan heb ik het nog niet over de betonnen schoenen die ze in het IJ zouden vinden als ze echt gaan dreggen
ja zelf hier in de Sloterplas spoelt er wel eens wat aan, oh verleden jaar, moet er niet aan denken ppfftttt.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:43:59 #158
241662 Jian
Well, well, well
pi_75243470
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:41 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ik wel
pi_75243489
Jensen
  donderdag 3 december 2009 @ 12:46:13 #160
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_75243560
Zit ik net de wiki van Jensen te lezen

Conflicten
Jensens aandeel op de radio zorgde soms voor de nodige commotie als het ging om uitspraken over bekende Nederlanders, of de provocerende houding van cohost Paparazzi tijdens bezoekjes aan showbizz-feesten. Vooral het programmadeel telefoonterreur waarin Jan Paparazzi bekende Nederlanders stalkte wekte veel ergernis. Ook werden onbekende mensen gebeld door Jan Paparazzi. Een van de bekendste telefoonterreurs is Jan die zich voordeed als iemand van Nuon en het water wilde afsluiten bij een van zijn slachtoffers. Waarbij Jan Paparazzi maffia-praktijken niet schuwde: Anders stuur ik de 24-uursploeg op je af, en daar zitten een paar Joegoslaven tussen. En dat zijn niet de lekkerste kan ik je vertellen!
pi_75243572
ff wat anders, wordt schijtziek van dat getik van mijn c.v. ketel, heeft iemand anders daar ook last van??? (heb sinds augustus c.v. en ook zo een ketel, maar dat getik, hij hangt in de keuken maar hoor hem zelf snachts als ik in bed lig.
  donderdag 3 december 2009 @ 12:47:28 #162
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_75243608
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:43 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik wel
Bel d'r eens, ze is single
  donderdag 3 december 2009 @ 12:48:24 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75243640
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:46 schreef Toverheks het volgende:
ff wat anders, wordt schijtziek van dat getik van mijn c.v. ketel, heeft iemand anders daar ook last van??? (heb sinds augustus c.v. en ook zo een ketel, maar dat getik, hij hangt in de keuken maar hoor hem zelf snachts als ik in bed lig.
Ja. Ik heb ook last van die CV-ketel van jou.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 3 december 2009 @ 12:48:25 #164
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_75243642
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:46 schreef Toverheks het volgende:
Even ontluchten
pi_75243663
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:44 schreef Laysa het volgende:
Jensen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')