quote:Op donderdag 3 december 2009 01:46 schreef Japsnars het volgende:
Bied hier al uw kamelen en andere ongedierte voor de beeldschone Griekjeee.
[ afbeelding ]
Weet ik tochquote:Op donderdag 3 december 2009 01:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je had gelijk, ik geef meer om je dan toegegeven
ze deed liefquote:Op donderdag 3 december 2009 01:48 schreef Siniti het volgende:
[..]
kut man
daarnet zei je nog van wel
Ja sorry, ze had last van houtrot. De real doll is inmiddels flink onder handen genomen en geolied door triggershot dus ze moet het nu weer perfect doen.quote:
Ik ben een vrouw, dus ik maak sowieso misbruik van mijn macht.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
niet in je voordeel gebruiken
Clouseauquote:
Ja, vooral dat nummer.quote:
even je browser afsluiten?quote:Op donderdag 3 december 2009 01:48 schreef Fascination het volgende:
FOK! is om de zoveel tijd extreem traag bij me.Godver wat irritant.
Zo romantisch.quote:
mkt=fr-be en ik krijg een franse pagina, jij woont in wallonie?quote:Op donderdag 3 december 2009 01:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://video.msn.com/video.aspx/?mkt=fr-be&vid=96c28623-69b2-4684-89e1-b32c299859ad&wa=wsignin1.0
Ik krijg een beveiligingswaarschuwing wtf stuur jequote:Op donderdag 3 december 2009 01:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://video.msn.com/video.aspx/?mkt=fr-be&vid=96c28623-69b2-4684-89e1-b32c299859ad&wa=wsignin1.0
via google.nlquote:Op donderdag 3 december 2009 01:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
mkt=fr-be en ik krijg een franse pagina, jij woont in wallonie?
is veiligquote:Op donderdag 3 december 2009 01:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik krijg een beveiligingswaarschuwing wtf stuur je
quote:
Xanderquote:Op donderdag 3 december 2009 01:53 schreef Siniti het volgende:
Triggershot luistert Xander de Buisonje
Homooooo
Ik ken je.quote:
quote:
Ga naar scorro toe en leer de eckte streettaal.quote:
Hm ik was pas toevallig een hoop nummers van hen aan het luisteren en zaten wel wat leuke (onbekendere) tussen, ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:55 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
Volgens mij zijn dat ook meteen de enige twee liedjes van ze die leuk zijn.
neuh, voldooet bij Griekjeeequote:Op donderdag 3 december 2009 01:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ga naar scorro toe en leer de eckte streettaal.
quote:Op donderdag 3 december 2009 01:56 schreef Siniti het volgende:
Als je dan toch Nederlandstalig luistert:
Ik luister. Is wel mooi voor Nlds gesproken muziek.quote:
Interpunctiequote:Op donderdag 3 december 2009 01:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik luister. Is wel mooi voor Nlds gesproken muziek.Maar toch op dat nummer van Clouseau ben ik wel gek.
Bijna net zo goed als:quote:Op donderdag 3 december 2009 01:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wát een uithaal bij "de leugen is HIIIIIIIER"
Fenomenaal
Wat een talent zeg
Inderdaad, een van de weinigen waar ik echt naar kan luisteren.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik luister. Is wel mooi voor Nlds gesproken muziek.Maar toch op dat nummer van Clouseau ben ik wel gek.
Daar kan Xander natuurlijk niet aan tippen. Klasse apart.quote:
zie piquote:Op donderdag 3 december 2009 01:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wát een uithaal bij "de leugen is HIIIIIIIER"
Fenomenaal
Wat een talent zeg
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 december 2009 01:59 schreef Japsnars het volgende:
Oke nu ga ik in bed liggen en het laatste album van The Whitest Boy Alive luisteren.
Welterusten
Doe Maar, Hans de Booij, Clouseau, VOF de kunst, acda & de munnik, boudewijn de groot, etc maar geen Xanderquote:Op donderdag 3 december 2009 01:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Inderdaad, een van de weinigen waar ik echt naar kan luisteren.
Jij ook, als het je luktquote:
Wat een kutgenre muziek spelen die zeg.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:59 schreef Japsnars het volgende:
Oke nu ga ik in bed liggen en het laatste album van The Whitest Boy Alive luisteren.
Welterusten
Ook niet via Volumia?quote:Op donderdag 3 december 2009 02:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Doe Maar, Hans de Booij, Clouseau, VOF de kunst, acda & de munnik, boudewijn de groot, etc maar geen Xander![]()
![]()
![]()
Mja zo weer een nieuwe poging wagen.quote:
Ja.quote:
Wel leuk om nog even terug naar te luisterenquote:Op donderdag 3 december 2009 02:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.Was best leuk gerijmd vond ik toen. Weet niet of ik het nu nog leuk vind.
Maar als de vlinders sterven in je schootquote:
Syb van De Kast.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel leuk om nog even terug naar te luisteren
Ik zat het pas ook weer te luisteren na heel lang, echt zonde hoe je soms echt goede nummers lijkt te vergeten.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar als de vlinders sterven in je schoot
Ik was verliefd op Koen![]()
Jaren niet gehoord, vind hem nog steeds wel wat hebben, het nummer dan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 december 2009 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
AAH! Wat een leuk topic is dit!
Elke post behoort dan ook eigenlijk een klacht te bevatten hé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?quote:
Trigger en Liesje fanatiek aan het posten in de KLB SC.quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 02:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Trigger en Liesje fanatiek aan het posten in de KLB SC.
Ik trek mensen aan geloof ik.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Trigger en Liesje fanatiek aan het posten in de KLB SC.
quote:Op donderdag 3 december 2009 02:12 schreef Triggershot het volgende:
dan wat was ik hier gek op, en ondergewaardeerd.
Waag het niet Lamon. of php weg te jagen door al die zogenaamde normale mensen die je aantrekt! Dat is mijn dagelijks vermaak!quote:
Je verwacht het niet hè!?quote:
Dat zal het wezen.quote:
Maak je maar geen zorgen, ik pak ze niet af.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waag het niet Lamon. of php weg te jagen door al die zogenaamde normale mensen die je aantrekt! Dat is mijn dagelijks vermaak!
Zeg, niks mis met Clouseau. Vooral niet met 'daar gaat ze.'quote:Op donderdag 3 december 2009 02:23 schreef LudoSanders het volgende:
Godver, door jullie luister ik nu Clouseau.
Je bent wel gematigd in het plaatsen van smileys. Waar is de tijd dat een post van jou niet compleet was zonder 3 smileys?quote:Op donderdag 3 december 2009 02:22 schreef liesje1979 het volgende:
Hai Ludo, leuk dat je weer blauw bent.
Goedzo!quote:Op donderdag 3 december 2009 02:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb je als beste nieuwkomer in mijn lijstje staan geloof ik.
Maar je bent zo stoer, wat doe je?!quote:Op donderdag 3 december 2009 02:23 schreef LudoSanders het volgende:
homoooooquote:Op donderdag 3 december 2009 02:23 schreef LudoSanders het volgende:
Altijd heb ik je lief.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zeg, niks mis met Clouseau. Vooral niet met 'daar gaat ze.'
Daar doe ik niet meer aan, ik ben aan het matigen.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent wel gematigd in het plaatsen van smileys. Waar is de tijd dat een post van jou niet compleet was zonder 3 smileys?
Mooiquote:
Een PI telt voor 2 smileys!!!quote:Op donderdag 3 december 2009 02:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent wel gematigd in het plaatsen van smileys. Waar is de tijd dat een post van jou niet compleet was zonder 3 smileys?
Grote mond, klein hartje.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar je bent zo stoer, wat doe je?!
Ik liet jou vorige keer iets horen van Mixalis toch? In mei is hij in a'dam, ik gaquote:
Die zwoele, ja zelfs hese stem van Koenquote:Op donderdag 3 december 2009 02:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Altijd heb ik je lief.
Nu ga ik ff krassen.
Ik weet het.quote:
zonder mij?quote:Op donderdag 3 december 2009 02:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik liet jou vorige keer iets horen van Mixalis toch? In mei is hij in a'dam, ik ga
Ga maar mee.quote:
Lul niet man, vroeger (quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet nog niet helemaal hoe en wat. Bespreken we wel op msn.quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 02:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik weet nog niet helemaal hoe en wat. Bespreken we wel op msn.
quote:Op donderdag 3 december 2009 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lul niet man, vroeger (:D) deed ik het zo
whehe smileyfail!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee deze:quote:Op donderdag 3 december 2009 02:30 schreef Siniti het volgende:
Mixalis Xatzigiannis, dat is een mond vol.
Klinkt als een geslachtsziekte.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:30 schreef Siniti het volgende:
Mixalis Xatzigiannis, dat is een mond vol.
Dat klinkt niet veel beterquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 02:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klinkt als een geslachtsziekte.
Luister de laatste eens, seriously.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat klinkt niet veel beter
De naam dan, de muziek heb ik niet geluisterd
Ik heb gewerkt, en morgen vrij dus niet zoveel.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:34 schreef LudoSanders het volgende:
Liesje, hoeveel cola heb je vandaag al weggewerkt?
Klinkt nog best tofquote:Op donderdag 3 december 2009 02:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Luister de laatste eens, seriously.
Jatochquote:
Daar heb ik natuurlijk gebruik van gemaakt, 20 flessen meegenomen en de helft is al wel op.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt, en morgen vrij dus niet zoveel.
Halve fles en nu aan de wijn.
Het was vorige week in de aanbieding bij de AH, ik wilde je nog een pm sturen
Jij onthoudt dingen
Haha! Dat zijn er 3!
Whehe ik heb hem lekker toch al gekopieerdquote:Op donderdag 3 december 2009 02:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat?
Ga je zo blijven haten? Dan wil ik mijn paint terug.
Mjaquote:Op donderdag 3 december 2009 02:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hij ziet er wel ontzettend fout uit. Ik krijg flashbacks naar Ansswa.
20? Ze gingen per 6quote:Op donderdag 3 december 2009 02:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar heb ik natuurlijk gebruik van gemaakt, 20 flessen meegenomen en de helft is al wel op.
Per 6? Ik had gewoon 4packs?quote:Op donderdag 3 december 2009 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
20? Ze gingen per 6
Ik heb 1 sixpak meegnomen, lui als ik ben. Koop nu alweer losse flessen.
Echt?quote:Op donderdag 3 december 2009 02:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Per 6? Ik had gewoon 4packs?
75 kilo is toch niet zo zwaar?quote:Op donderdag 3 december 2009 02:48 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben nu 3 maanden ipv cola water gaan drinken en het scheelt 4 kilo inmiddelszit nu op de 71
Hoiquote:Op donderdag 3 december 2009 02:48 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben nu 3 maanden ipv cola water gaan drinken en het scheelt 4 kilo inmiddelszit nu op de 71
nee maar ik wil weer terug naar vroegahquote:
ik doe dr ook geen moeite voorquote:Op donderdag 3 december 2009 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi
Ik hoef niet zo nodig af te vallen van mijzelf.
Oeps, verkeerde account.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:51 schreef LudoSanders het volgende:
Ik wil niets afvallen, ik heb een perfect lichaam.
Boks.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:51 schreef LudoSanders het volgende:
Dat zei ik niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:51 schreef LudoSanders het volgende:
Geen idee of ik die discipline op zou kunnen brengen, ik heb totaal geen aanleg om aan te komen.quote:Op donderdag 3 december 2009 03:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zei ik niet.![]()
Ik heb gewoon niet zoveel zelfdiscipline en het boeit mij niet zo.
Nadat ik een jaar niet kon sporten is er ook niets noemenswaardig bij gekomen.quote:Op donderdag 3 december 2009 03:07 schreef Siniti het volgende:
Ik sta nu 2 jaar stil qua sporten en shit en ben nog geen kilo aangekomen.
Mwah ik heb er vrede mee, ik vind mezelf geen vetzak,quote:Op donderdag 3 december 2009 03:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen idee of ik die discipline op zou kunnen brengen, ik heb totaal geen aanleg om aan te komen.
Let dan ook op als de wekker gaat.quote:
Daar heb ik ook last van, ik twijfel nog of ik naar een verplicht college zal gaan of niet. Ik heb eigenlijk totaal geen zin en het regent.quote:
en wat is daar het praktisch nut van?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Let dan ook op als de wekker gaat.
Het is verplicht. Je moet.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van, ik twijfel nog of ik naar een verplicht college zal gaan of niet. Ik heb eigenlijk totaal geen zin en het regent.
We zijn het saampjes eensquote:
Ok tot zoquote:Op donderdag 3 december 2009 11:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kom hier in huis wonen en neem al je soul platen/kennis mee.
Zeg maar wat ik moet doenquote:Op donderdag 3 december 2009 12:28 schreef de_boswachter het volgende:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR
Stemt op Stacey dames ende heren !
Indien iemand geinteresseerd is in dat Sint magazine. Ik hoef hem niet, dus wil um weggeven. Als iemand geinteresseerd is -> PM me.
Xjes.
Hij legt het maar fijn uit, hij wil iets.quote:
My wish is your command of wat ?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:35 schreef phpmystyle het volgende:
Hij legt het maar fijn uit, hij wil iets.
Done! Ik doe dit omdat ik vind dat het uitschot ook vertengwoord moet zijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
My wish is your command of wat ?
Gewoon in dat topic (zie OP van dat topic) de volgens jou 3 leukste avatars uitkiezen en deze plaatsen.
Maar wat is er nou leuker als Stacey? Niks dus. Dus ik op 1. En dan nog twee anderen naar eigen inzicht op 2 en 3
Beetje duidelijk
Je MOET op 2 en 3 wel iemand anders zetten anders is je stem ongeldigquote:Op donderdag 3 december 2009 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Done! Ik doe dit omdat ik vind dat het uitschot ook vertengwoord moet zijn.
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je MOET op 2 en 3 wel iemand anders zetten anders is je stem ongeldig
quote:
Toeval bestaat niet ;oquote:Otis Redding was also known for covering a number of Sam Cooke's songs including "Cupid" (released on the box set Otis! The Definitive Otis Redding).
Onder welke naam post SHE?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:55 schreef de_boswachter het volgende:
Nice. Tnx.
Als niemand die prijs van me wil, wie zal ik hem dan laten toekomen.
Zit te twijfelen tussen SHE en Yvonne.
Prijs is 'De sint' toch?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:55 schreef de_boswachter het volgende:
Nice. Tnx.
Als niemand die prijs van me wil, wie zal ik hem dan laten toekomen.
Zit te twijfelen tussen SHE en Yvonne.
quote:
Volgens mij is het wel een grappig tijdschrift, hij lag hier gisteren in de woonkamer.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja.
Wanneer ik dat boek binnen zou hebben is het al kerst.
Klopt is verwijderd door Danny omdat ze wat gepeperde uitspraken had over Danny.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
De account van SHE is volgens mij niet meer actief.
Vertelquote:
Ja.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:05 schreef phpmystyle het volgende:
Klopt is verwijderd door Danny omdat ze wat gepeperde uitspraken had over Danny.
Zal ze uberhaubt nog wel FOK!ken denkje?
Ok. En wat was She dan? Ik heb dat namelijk niet meer meegekregen, ja behalve dan dat ze wel te behagen wasquote:Op donderdag 3 december 2009 13:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja.
Ik weet dat ze af en toe terugkwam met een ander account om mij nog even flink af te zeiken in diverse topics
Lang niks meer van haar gezien of gehoord nu
quote:
Ga naar Googlequote:Op donderdag 3 december 2009 13:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok. En wat was She dan? Ik heb dat namelijk niet meer meegekregen, ja behalve dan dat ze wel te behagen was
Zijn de foto's nou al vrij gegeven?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ga naar Google
Tik Google + FOK in
Krijg je fok.google.nl of zoiets
Zoek: SHE
En je zal vast wat topics met NAAKT erin krijgen. GL
Was het niet zo dat ze gewoon niet naakt is gegaan?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:23 schreef Herpert het volgende:
[..]
Zijn de foto's nou al vrij gegeven?
Triest dat FOK! niet even mijn naam noemde trouwensquote:
Dat was het hele punt jaquote:Op donderdag 3 december 2009 13:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Was het niet zo dat ze gewoon niet naakt is gegaan?
quote:Een man uit Azerbeidzjan heeft wraak genomen op een 17-jarige jongen die zijn zoontje (8) heeft verkracht. De man spoorde de jongen op en verkrachtte hem terug. Hij filmde de hele verkrachting en verspreidde de beelden op internet.
De 17-jarige tiener wordt ervan beschuldigd de 8-jarige jongen te hebben meegenomen in een busje voordat hij hem aanviel en verkrachtte.
Toen het zoontje zijn vader vertelde wat er gebeurd was werd hij zo woest dat hij samen met zijn familieleden op zoek ging naar de dader. Nadat hij hem had opgespoord verkrachtte hij de jongen en zette de opnamen op internet.
Beide mannen zijn aangehouden.
SOW! Die Clarence!!!quote:Elisabetta Canalis (31), de Italiaanse vriendin van George Clooney (48), zou vreemd zijn gegaan met onze eigen Clarence Seedorf (33), dat meldt de Duitse krant Bild. Zij zouden elkaar hebben ontmoet tijdens een modeshow in Londen. Daarna zijn de twee hand in hand gespot en zouden ze samen in een hotelkamer zijn verdwenen.
Er wordt nu beweerd dat de relatie tussen George en Elisabetta eigenlijk fake is en dat de Hollywoodster haar alleen gebruikt om lastige vragen van de pers te vermijden.
Wordt vervolgd...
Je plaat blijft een beetje hangen, BoWa.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Triest dat FOK! niet even mijn naam noemde trouwens
User de_boswachter die met het geweldige idee kwam...
Nee nee. Sunchaser moest weer met de eer strijken![]()
![]()
?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:32 schreef LudoSanders het volgende:
Je plaat blijft een beetje hangen, BoWa.
Dat hele SHE gebeuren.quote:
Geef de jongen dan wat meer aandacht, dat is wat ie fijn vindt.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je plaat blijft een beetje hangen, BoWa.
Slechter dan gisteren kan het niet worden.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef Siniti het volgende:
PSV op Nederlandse tv dus. Leuk, anti-voetbal.
Dude, enkel slecht in de afronding.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:50 schreef Siniti het volgende:
Nja, gewoon slecht in de afrondingEerste helft was nog best amusant. Mja, elke wedstrijd van ajax is wel amusant als je hem kijkt in een kroeg en er vallen twee rode kaarten voor de tegenpartij
Je snapt mequote:Op donderdag 3 december 2009 14:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geef de jongen dan wat meer aandacht, dat is wat ie fijn vindt.
Zeg dat hij de grootste reller of slechtste mod of meest gemiste mod ooit is, je ziet toch dat hij daarop zit te wachten?
Niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef Siniti het volgende:
PSV op Nederlandse tv dus. Leuk, anti-voetbal.
Lachwekkend is een betere omschrijving.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:50 schreef Siniti het volgende:
Mja, elke wedstrijd van ajax is wel amusant
Eerste helft was aardig spel hoor. Tweede helft belabberd jaquote:Op donderdag 3 december 2009 14:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dude, enkel slecht in de afronding.
Ik had het alleen over het feit dat ik inmiddels als wel 11111111!!!1 keer het verhaal heb gelezen dat jij de grote roerganger achter die actie was. Tot in de treurnis blijf je dit herhalen hè?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hou je SHE nou een hand boven het hoofd
Gofferdomme !!111111___!1111
Zegt een PSV-fan.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lachwekkend is een betere omschrijving.
Wel grappig dat al die mannetjes zo hoog van de toren blazen over het spel van Ajax, maar als ik dan een keer kijk het helemaal niets is.quote:
Gisteren was wel een enorme faalzooi zegquote:Op donderdag 3 december 2009 14:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wel grappig dat al die mannetjes zo hoog van de toren blazen over het spel van Ajax, maar als ik dan een keer kijk het helemaal niets is.
Ik ben er dan ook trots op.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had het alleen over het feit dat ik inmiddels als wel 11111111!!!1 keer het verhaal heb gelezen dat jij de grote roerganger achter die actie was. Tot in de treurnis blijf je dit herhalen hè?
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben er dan ook trots op.
Serieus.
Deze actie heeft ervoor gezorgd dat heel FOK! me kent en wil kennen.
quote:DEN HAAG - De toevoeging van smaakstoffen aan sigaretten moet beperkt worden. Dat bepleit het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) na een onderzoek dat het instituut heeft gedaan naar rookgedrag van jongeren.
Daaruit blijkt dat 70 procent van de rokende jongeren voor een sigarettenmerk kiest op grond van de smaak. Natuurlijke of kunstmatig toegevoegde smaakstoffen spelen hierbij een grote rol.
Verder vindt het RIVM dat nog eens goed gekeken moet worden naar de prijs van een pakje sigaretten.
Jongeren gaan niet alleen sneller sigaretten roken die lekker smaken, maar kijken ook naar wat een pakje hun kost.
Ook spelen voorkeur voor een bepaald merk en de verkrijgbaarheid van dit merk een rol. Jongeren geven aan graag te willen weten wat sigaretten aantrekkelijk en verslavend maakt.
Jonge rokers
Bijna alle rokers (94 procent) beginnen voor hun zestiende, een derde steekt de eerste sigaret op voordat ze dertien zijn. De onderzoekers vroegen jonge rokers ook waarom ze er eigenlijk aan begonnen zijn.
Jongeren gaven aan nieuwsgierig te zijn geweest naar hoe het is om te roken. Verder doen ze mee met vriendjes die al roken en denken ze dat een sigaret lekker is.
RIVM
Het RIVM denkt dat het zinvol is beginnende rokers te bewegen meteen weer te stoppen. Bijna twee derde van de jongeren zou dat wel willen. Sigaretten kost ze te veel geld, en ze zijn nog slecht voor hun gezondheid ook.
Minister André Rouvoet voor Jeugd en Gezin heeft het onderzoeksresultaten donderdag in ontvangst genomen.
Manipuleren
Hij zei dat fabrikanten van rookwaar jongeren manipuleren door lekkere smaakjes in sigaretten te stoppen en ze roze te maken voor de meisjes of zwart voor jongens die stoer willen zijn.
Hij noemde toevoeging van stoffen een onverantwoorde manier om jongeren aan het roken te krijgen.
De minister deed een appèl op de industrie om hiermee te stoppen, maar nam het pleidooi van het RIVM om strengere regels te stellen, niet over.
Het RIVM ondervroeg via de websites van antirookorganisatie Stivoro en scholieren.com bijna vijfduizend jongeren naar hun rookgedrag en keuze voor een bepaald merk.
RKC To win.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben voor PSV.
Zondag Woalwieck uit
Wat een kneus, films downloaden is hartstikke legaalquote:Jeroen Geurtsen, directeur van Filmclub en daarnaast eigenaar van een videotheek in IJsselstein, bevestigt dat beeld. "Ik kan nog een goede boterham verdienen, maar vroeger zaten we met z'n drieën in IJsselstein."
Geurtsen zag met lede ogen hoe het aantal Filmclub-winkels vanaf 2001 halveerde van 180 naar 90 stuks. "Illegaal downloaden is de verkrachting van de entertainmentbranche", zegt hij.
En toch in poule 1quote:
Ga slapen dan.quote:
Zul je zien dat Nederland Frankrijk en Ivoorkust loot of zo.quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zul je zien dat Nederland Frankrijk en Ivoorkust loot of zo.
Ga naar huis.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kan niet, ik zit op school.
Verplicht college? En hoelaat ben je klaar dan? En waarom ben je moe? Vragen, vragen, vragen.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kan niet, ik zit op school.
Ja, tot 6 uurquote:Op donderdag 3 december 2009 15:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Verplicht college? En hoelaat ben je klaar dan? En waarom ben je moe? Vragen, vragen, vragen.
Ja zeker welquote:Op donderdag 3 december 2009 15:15 schreef LudoSanders het volgende:
Verplichte colleges bestaan niet.
Niemand verplicht je er toe. Alleen je wil het vak zelf volgen.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, tot 6 uur! En ik ben moe omdat ik nog geen 3 uur geslapen heb
!
[..]
Ja zeker welals ik meer dan een keer niet ga dan mag ik het hele vak niet meer doen.
Liever Frankrijk dan Portugal, alhoewel ze allebei wel redelijk aan het falen zijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zul je zien dat Nederland Frankrijk en Ivoorkust loot of zo.
Ik wil m'n opleiding graag halen ja.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niemand verplicht je er toe. Alleen je wil het vak zelf volgen.
Tegen die tijd staan die landen er gewoon weer hoor.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Liever Frankrijk dan Portugal, alhoewel ze allebei wel redelijk aan het falen zijn.
Als je de rest van het jaar niet meer mag komen als je het een keer mist, dan noem ik dat wel verplicht ja.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niemand verplicht je er toe. Alleen je wil het vak zelf volgen.
O, nog maar 3 uurtjes; hoelaat begon je?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, tot 6 uur! En ik ben moe omdat ik nog geen 3 uur geslapen heb
!
[..]
Ja zeker welals ik meer dan een keer niet ga dan mag ik het hele vak niet meer doen.
Ja, Nederland ook hoor.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tegen die tijd staan die landen er gewoon weer hoor.
Dus de enige die je ertoe verplicht dat vak te volgen ben je zelf.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil m'n opleiding graag halen ja.
Dat is wel te hopen ja, anders zit ik daar terwijl Nederland aan het falen is.quote:
9 uur.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als je de rest van het jaar niet meer mag komen als je het een keer mist, dan noem ik dat wel verplicht ja.
[..]
O, nog maar 3 uurtjes; hoelaat begon je?
Nee, ik verplicht mezelf het volgen van deze studie en die studie op zijn beurt verplicht mij om dit vak te doen.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dus de enige die je ertoe verplicht dat vak te volgen ben je zelf.
Dat Frankrijk er niet in zit heeft echt niks met die handsbal te maken hoor!!!!quote:Op donderdag 3 december 2009 15:21 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
De potindeling voor de loting van het WK:
Pot 1: Argentinië, Brazilië, Duitsland, Engeland, Italië, Nederland, Spanje, Zuid-Afrika
Pot 2: Australië, Honduras, Japan, Mexico, Nieuw-Zeeland, Noord-Korea, Verenigde Staten, Zuid-Korea
Pot 3: Algerije, Chili, Ghana, Ivoorkust, Kameroen, Nigeria, Paraguay, Uruguay
Pot 4: Denemarken, Frankrijk, Griekenland, Portugal, Servië, Slowakije, Slovenië, Zwitserland
Loting is vrijdag vier december.
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:22 schreef Lamon. het volgende:
Slapen, dat is een idee. Of lekker in bed Ds-sen tot het concert begint!
Om het verdriet te verwerken dat mensen op msn bedacht hebben, negeer hem nou gewoon, dan druipt ie wel af. Want wij weten hoe mensen werken.
Tot morgen.
Gast, waar heb je het over?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:22 schreef Lamon. het volgende:
Om het verdriet te verwerken dat mensen op msn bedacht hebben, negeer hem nou gewoon, dan druipt ie wel af. Want wij weten hoe mensen werken.
Tot morgen.
Oké oké. Ik vind het belachelijk, verplichte colleges.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
9 uur.
[..]
Nee, ik verplicht mezelf het volgen van deze studie en die studie op zijn beurt verplicht mij om dit vak te doen.
quote:AMSTERDAM - Voor het eerst is in Nederland iemand overleden aan een gemuteerde variant van de Mexicaanse griep.
Dat maakte het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) donderdag bekend. De man overleed zondag in het Universitair Medisch Centrum Groningen (UMCG).
Meer volgt.
Begint de zelfreflectie al te werken denk je?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:22 schreef Lamon. het volgende:
Tot morgen.
In de tijd dat mijn xbox nog werkte, kocht ik het hier:quote:Op donderdag 3 december 2009 15:26 schreef LudoSanders het volgende:
Trouwens, weet iemand waar je het goedkoopst Xbox Live kan kopen online?
Ik ookquote:Op donderdag 3 december 2009 15:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oké oké. Ik vind het belachelijk, verplichte colleges.
Het is niet dat we in het ziekenhuis werken ofzoquote:
'Currently out of stock'.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In de tijd dat mijn xbox nog werkte, kocht ik het hier:
http://www.jasper1675.com
Ik vind dat we 1 januari in deel 2010 moeten zitten.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zullen we de 2000 nog halen dit jaar?
WE?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zullen we de 2000 nog halen dit jaar?
wat. Nieuw-Zeeland in 2quote:Op donderdag 3 december 2009 15:21 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
De potindeling voor de loting van het WK:
Pot 1: Argentinië, Brazilië, Duitsland, Engeland, Italië, Nederland, Spanje, Zuid-Afrika
Pot 2: Australië, Honduras, Japan, Mexico, Nieuw-Zeeland, Noord-Korea, Verenigde Staten, Zuid-Korea
Pot 3: Algerije, Chili, Ghana, Ivoorkust, Kameroen, Nigeria, Paraguay, Uruguay
Pot 4: Denemarken, Frankrijk, Griekenland, Portugal, Servië, Slowakije, Slovenië, Zwitserland
Loting is vrijdag vier december.
Als je bij Nieuw-Zeeland zit kun je lekker aan je doelsaldo werken.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wat. Nieuw-Zeeland in 2Nog steeds dodelijke potten.
Nederland
Mexico/Z-Korea
Ghana/Ivoorkust
Frankrijk/Portugal.
Gewoon negeren. Werkt goed. Alleen kunnen bepaalde SC-gangers hem maar niet negerenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik had geweten dat Lamon ooit nog eens bezoeker zou worden in de KLB SC, dan had ik nooit zo hard meegelobby'd voor een SC.......
Gezwellen kunnen ze toch wegsnijden he ?
Was die SC er niet al voor jou intreden?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik had geweten dat Lamon ooit nog eens bezoeker zou worden in de KLB SC, dan had ik nooit zo hard meegelobby'd voor een SC.......
Gezwellen kunnen ze toch wegsnijden he ?
Zeg posts opkrikken op deze manier in de SC mag niet.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:36 schreef Siniti het volgende:
nee shit die vorige twee moesten respectievelijk 15 en 14 zijn en deze 13!
Voordat ik mod werd ? Jazeker.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:37 schreef LudoSanders het volgende:
Was die SC er niet al voor jou intreden?
Nee maar het gemuteerde virus is dus wel opgedoken in groningenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ookmaarja, what ya gonna do.
[..]
Het is niet dat we in het ziekenhuis werken ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |