quote:Op donderdag 3 december 2009 01:46 schreef Japsnars het volgende:
Bied hier al uw kamelen en andere ongedierte voor de beeldschone Griekjeee.
[ afbeelding ]
Weet ik tochquote:Op donderdag 3 december 2009 01:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je had gelijk, ik geef meer om je dan toegegeven
ze deed liefquote:Op donderdag 3 december 2009 01:48 schreef Siniti het volgende:
[..]
kut man
daarnet zei je nog van wel
Ja sorry, ze had last van houtrot. De real doll is inmiddels flink onder handen genomen en geolied door triggershot dus ze moet het nu weer perfect doen.quote:
Ik ben een vrouw, dus ik maak sowieso misbruik van mijn macht.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
niet in je voordeel gebruiken
Clouseauquote:
Ja, vooral dat nummer.quote:
even je browser afsluiten?quote:Op donderdag 3 december 2009 01:48 schreef Fascination het volgende:
FOK! is om de zoveel tijd extreem traag bij me.Godver wat irritant.
Zo romantisch.quote:
mkt=fr-be en ik krijg een franse pagina, jij woont in wallonie?quote:Op donderdag 3 december 2009 01:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://video.msn.com/video.aspx/?mkt=fr-be&vid=96c28623-69b2-4684-89e1-b32c299859ad&wa=wsignin1.0
Ik krijg een beveiligingswaarschuwing wtf stuur jequote:Op donderdag 3 december 2009 01:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://video.msn.com/video.aspx/?mkt=fr-be&vid=96c28623-69b2-4684-89e1-b32c299859ad&wa=wsignin1.0
via google.nlquote:Op donderdag 3 december 2009 01:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
mkt=fr-be en ik krijg een franse pagina, jij woont in wallonie?
is veiligquote:Op donderdag 3 december 2009 01:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik krijg een beveiligingswaarschuwing wtf stuur je
quote:
Xanderquote:Op donderdag 3 december 2009 01:53 schreef Siniti het volgende:
Triggershot luistert Xander de Buisonje
Homooooo
Ik ken je.quote:
quote:
Ga naar scorro toe en leer de eckte streettaal.quote:
Hm ik was pas toevallig een hoop nummers van hen aan het luisteren en zaten wel wat leuke (onbekendere) tussen, ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:55 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
Volgens mij zijn dat ook meteen de enige twee liedjes van ze die leuk zijn.
neuh, voldooet bij Griekjeeequote:Op donderdag 3 december 2009 01:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ga naar scorro toe en leer de eckte streettaal.
quote:Op donderdag 3 december 2009 01:56 schreef Siniti het volgende:
Als je dan toch Nederlandstalig luistert:
Ik luister. Is wel mooi voor Nlds gesproken muziek.quote:
Interpunctiequote:Op donderdag 3 december 2009 01:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik luister. Is wel mooi voor Nlds gesproken muziek.Maar toch op dat nummer van Clouseau ben ik wel gek.
Bijna net zo goed als:quote:Op donderdag 3 december 2009 01:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wát een uithaal bij "de leugen is HIIIIIIIER"
Fenomenaal
Wat een talent zeg
Inderdaad, een van de weinigen waar ik echt naar kan luisteren.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik luister. Is wel mooi voor Nlds gesproken muziek.Maar toch op dat nummer van Clouseau ben ik wel gek.
Daar kan Xander natuurlijk niet aan tippen. Klasse apart.quote:
zie piquote:Op donderdag 3 december 2009 01:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wát een uithaal bij "de leugen is HIIIIIIIER"
Fenomenaal
Wat een talent zeg
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 december 2009 01:59 schreef Japsnars het volgende:
Oke nu ga ik in bed liggen en het laatste album van The Whitest Boy Alive luisteren.
Welterusten
Doe Maar, Hans de Booij, Clouseau, VOF de kunst, acda & de munnik, boudewijn de groot, etc maar geen Xanderquote:Op donderdag 3 december 2009 01:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Inderdaad, een van de weinigen waar ik echt naar kan luisteren.
Jij ook, als het je luktquote:
Wat een kutgenre muziek spelen die zeg.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:59 schreef Japsnars het volgende:
Oke nu ga ik in bed liggen en het laatste album van The Whitest Boy Alive luisteren.
Welterusten
Ook niet via Volumia?quote:Op donderdag 3 december 2009 02:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Doe Maar, Hans de Booij, Clouseau, VOF de kunst, acda & de munnik, boudewijn de groot, etc maar geen Xander![]()
![]()
![]()
Mja zo weer een nieuwe poging wagen.quote:
Ja.quote:
Wel leuk om nog even terug naar te luisterenquote:Op donderdag 3 december 2009 02:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.Was best leuk gerijmd vond ik toen. Weet niet of ik het nu nog leuk vind.
Maar als de vlinders sterven in je schootquote:
Syb van De Kast.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel leuk om nog even terug naar te luisteren
Ik zat het pas ook weer te luisteren na heel lang, echt zonde hoe je soms echt goede nummers lijkt te vergeten.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar als de vlinders sterven in je schoot
Ik was verliefd op Koen![]()
Jaren niet gehoord, vind hem nog steeds wel wat hebben, het nummer dan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 december 2009 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
AAH! Wat een leuk topic is dit!
Elke post behoort dan ook eigenlijk een klacht te bevatten hé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?quote:
Trigger en Liesje fanatiek aan het posten in de KLB SC.quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 02:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Trigger en Liesje fanatiek aan het posten in de KLB SC.
Ik trek mensen aan geloof ik.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Trigger en Liesje fanatiek aan het posten in de KLB SC.
quote:Op donderdag 3 december 2009 02:12 schreef Triggershot het volgende:
dan wat was ik hier gek op, en ondergewaardeerd.
Waag het niet Lamon. of php weg te jagen door al die zogenaamde normale mensen die je aantrekt! Dat is mijn dagelijks vermaak!quote:
Je verwacht het niet hè!?quote:
Dat zal het wezen.quote:
Maak je maar geen zorgen, ik pak ze niet af.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Waag het niet Lamon. of php weg te jagen door al die zogenaamde normale mensen die je aantrekt! Dat is mijn dagelijks vermaak!
Zeg, niks mis met Clouseau. Vooral niet met 'daar gaat ze.'quote:Op donderdag 3 december 2009 02:23 schreef LudoSanders het volgende:
Godver, door jullie luister ik nu Clouseau.
Je bent wel gematigd in het plaatsen van smileys. Waar is de tijd dat een post van jou niet compleet was zonder 3 smileys?quote:Op donderdag 3 december 2009 02:22 schreef liesje1979 het volgende:
Hai Ludo, leuk dat je weer blauw bent.
Goedzo!quote:Op donderdag 3 december 2009 02:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb je als beste nieuwkomer in mijn lijstje staan geloof ik.
Maar je bent zo stoer, wat doe je?!quote:Op donderdag 3 december 2009 02:23 schreef LudoSanders het volgende:
homoooooquote:Op donderdag 3 december 2009 02:23 schreef LudoSanders het volgende:
Altijd heb ik je lief.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zeg, niks mis met Clouseau. Vooral niet met 'daar gaat ze.'
Daar doe ik niet meer aan, ik ben aan het matigen.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent wel gematigd in het plaatsen van smileys. Waar is de tijd dat een post van jou niet compleet was zonder 3 smileys?
Mooiquote:
Een PI telt voor 2 smileys!!!quote:Op donderdag 3 december 2009 02:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent wel gematigd in het plaatsen van smileys. Waar is de tijd dat een post van jou niet compleet was zonder 3 smileys?
Grote mond, klein hartje.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar je bent zo stoer, wat doe je?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |