abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 februari 2010 @ 12:46:10 #76
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_77951117
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:54 schreef Mirel het volgende:
2 weken terug op SSHU ingeschreven. Nou moet ik dus zeker een jaar wachten voordat ik kan hospiteren of niet?
ik sinds januari vorig jaar, ben nog steeds rang 50 van de 120 ofzo
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_77953633
Die layout verandering van kamernet is er ook niet beter op geworden trouwens.
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:07:20 #78
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_78978597
Na 2 maanden ingeschreven te staan ben ik wonder boven wonder uitgenodigd om te hospiteren. Ik las net in de reacties dat dat je bij de eerste 15 moet staan om uitgenodigd te worden. Dat ik 2 maanden ingeschreven staan + het feit dat ik bij de eerste 15 moet staan is dan wel opvallend.

Ik weet nog dat ik ergens in het begin had gereageerd op een kamer. Stond er zo "3 medebewoners uit Afrika". Volgens mij Engelstalige gasten ook. Ik was de 4e die reageerde en na een week ofzo waren er iets meer dan 10.

Iemand op msn zei dat ik drank moet meenemen. Ga ik dus niet doen, zo nep aardig komt dat over als je het mij vraagt
When all else fails, you always have delusion.
pi_78980559
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:07 schreef Mirel het volgende:
Ik weet nog dat ik ergens in het begin had gereageerd op een kamer. Stond er zo "3 medebewoners uit Afrika".
Zeker een tijdelijke kamer in kanaleneiland
Too much is never enough!
pi_78981296
quote:
Iemand op msn zei dat ik drank moet meenemen. Ga ik dus niet doen, zo nep aardig komt dat over als je het mij vraagt
Wij hebben wel eens 'neem 'iets' mee' erop gegooid, en uiteindelijk werd het iemand die een joint en een cd had meegesleept. Drank eisen vind ik zo schraal, alsof iemand uit Groningen met een krat Grolsch gaat lopen sjouwen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  woensdag 10 maart 2010 @ 18:37:09 #81
87680 Mirel
pi_78982149
Komen ze van zover soms?
  donderdag 11 maart 2010 @ 18:20:11 #82
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_79026501
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:57 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Ik zou gewoon op de cambridgelaan gaan wonen, prima wonen, zitten overigens meerdere informatiekundigen
het nerdgehalte is er ook exponentieel proportioneel aan.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  donderdag 11 maart 2010 @ 19:33:23 #83
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_79029620
quote:
Na 2 maanden ingeschreven te staan ben ik wonder boven wonder uitgenodigd om te hospiteren. Ik las net in de reacties dat dat je bij de eerste 15 moet staan om uitgenodigd te worden. Dat ik 2 maanden ingeschreven staan + het feit dat ik bij de eerste 15 moet staan is dan wel opvallend.

Ik weet nog dat ik ergens in het begin had gereageerd op een kamer. Stond er zo "3 medebewoners uit Afrika". Volgens mij Engelstalige gasten ook. Ik was de 4e die reageerde en na een week ofzo waren er iets meer dan 10.

Die zag ik volgens mij ook staan op de sshu, was gewoon in Tuindorp. Maar met zo'n beschrijving erbij was het niet echt veelbelovend, dus ik dacht,laat maar
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_79031649
Yay waarschijnlijk volgende week weer hospiteeravond, kunnen we weer leuke vleeskeuring doen
Beneath the gold, bitter steel
  donderdag 11 maart 2010 @ 20:32:29 #85
87680 Mirel
pi_79032310
Waar kijken jullie naar dan?

Ik zat even volledig de waarheid over mezelf te vertellen, dat ik geen leven heb, van games en films hou, en een hekel heb aan mensen die te verschillend van me zijn.

Ik was niet uitgekozen, maar ik was superaardig! Maar ze begrepen m'n grapjes niet, dus ze verdienen mijn aanwezigheid toch niet hè.
pi_79060726
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:05 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Tja als de gemiddelde leeftijd in huis wat hoger ligt....in mijn vorige huis hadden we een gezellige groep van 20-25 ongeveer. Dan wil je gewoon liever een ouder iemand omdat er het verschil tussen eerstejaars en oudere bewoners die langer studeren toch wel merkbaar is.
Ach, hier in huis waren ze ook allemaal 23+ en toch kozen ze mij als (toen nog) 17 jarige en ik koos er nog een huisgenootje bij van mijn eigen leeftijd en het botst nooit tussen mij en mijn oudere huisgenoten, dus ik ben helemaal happy.
  Moderator vrijdag 12 maart 2010 @ 14:37:53 #87
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_79061265
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 18:37 schreef Mirel het volgende:
Komen ze van zover soms?
Ik heb een limburgse medestudent (zuid zuid Limburg) die in Leeuwarden op kamers zit en studeert in Groningen
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_79066561
Oei ik moet over een tijdje mss ook er aan gaan geloven
pi_79066712
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:37 schreef ReWout het volgende:
Oei ik moet over een tijdje mss ook er aan gaan geloven
Daarom volg ik dit ook maar even
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:45:58 #90
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_79066891
Zucht. Gisteravond voor de 10e keer gehospiteerd. Gezellig huis, kon het wel goed vinden, maar dan nog steeds veertien tegenstanders. Bwerg.

Wel de eerste keer dat iemand me per ongeluk bijna in mijn gezicht elleboogde tijdens het hospiteren, dat dan weer wel.
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 20:32 schreef Mirel het volgende:
Waar kijken jullie naar dan?

Ik zat even volledig de waarheid over mezelf te vertellen, dat ik geen leven heb, van games en films hou, en een hekel heb aan mensen die te verschillend van me zijn.

Ik was niet uitgekozen, maar ik was superaardig! Maar ze begrepen m'n grapjes niet, dus ze verdienen mijn aanwezigheid toch niet hè.
Oké, de meeste huizen waarderen het wel als je de waarheid vertelt... maar je kan et ook overdrijven

[ Bericht 55% gewijzigd door Gamer_V op 12-03-2010 17:01:55 ]
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_79073730
quote:

Dat vind ik altijd zo belachelijk. Als dat in een advertentie staat reageer ik vaak niet eens.
pi_79073926
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:37 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ik heb een limburgse medestudent (zuid zuid Limburg) die in Leeuwarden op kamers zit en studeert in Groningen
Ik woon iets hoger, op de grens van Brabant-Limburg maar ga ook naar Groningen komend schooljaar... Dus zal nog een probleem worden om een kamer te vinden, aangezien het 2x2 uur met de auto of 2x4 uur met de trein is
pi_79074615
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Ik woon iets hoger, op de grens van Brabant-Limburg maar ga ook naar Groningen komend schooljaar... Dus zal nog een probleem worden om een kamer te vinden, aangezien het 2x2 uur met de auto of 2x4 uur met de trein is
4 uur met trein?
wtf..
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:17:20 #94
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_79074672
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 20:15 schreef Fingon het volgende:

[..]

4 uur met trein?
wtf..
Groningen is een kutverbinding, en ik meen dat het vanaf Limboland ook niet optimaal is.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_79076344
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 20:15 schreef Fingon het volgende:

[..]

4 uur met trein?
wtf..
3:08 uur tot 3:24 uur, ligt eraan welke trein ik pak. Maar moet ook nog eerst naar het treinstation toe... en wanneer ik in Groningen bij naar de plaats van bestemming
  Moderator vrijdag 12 maart 2010 @ 21:19:26 #96
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_79077465
zijn vast wel kamers... gewoon niet kieskeurig zijn - is het een buitenwijk? Soit. Je kan altijd nog 'doorgroeien'
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:28:07 #97
165633 eriksd
The grand facade...
pi_79080471
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 20:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

3:08 uur tot 3:24 uur, ligt eraan welke trein ik pak. Maar moet ook nog eerst naar het treinstation toe... en wanneer ik in Groningen bij naar de plaats van bestemming
Dat is dus geen optie.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_79081092
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 22:28 schreef eriksd het volgende:

[..]

Dat is dus geen optie.
Hè? Geen optie voor wat?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:45:29 #99
165633 eriksd
The grand facade...
pi_79081125
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 22:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Hè? Geen optie voor wat?
4 uur reizen. Dat trek je niet.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_79081290
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 22:45 schreef eriksd het volgende:

[..]

4 uur reizen. Dat trek je niet.
Nee dat ga ik ook niet elke dag doen, ik wil wel zeker op kamers zitten voor mijn opleiding dan begint 1x in de week of minder op en neer valt nog wel mee, nou ja het is best kut maar nog geen ramp. Elke schooldag 2x4 uur op en neer is geen beginnen aan inderdaad

Ik heb onlangs 6 maanden stage gelopen in Amsterdam, m'n stagebedrijf had er een huis geregeld samen met een aantal klasgenoten. Toen gingen we elk weekend zowat weer naar "huis", dat was 2 uur met de auto, 3 uur met de trein. Wen je wel aan
pi_79664392
Vraagje mensen wat is in Delft de woonbedrijf voor studenten waar je je kunt inschrijven voor een kamer?
pi_79668997
quote:
Op zondag 28 maart 2010 11:05 schreef ReWout het volgende:
Vraagje mensen wat is in Delft de woonbedrijf voor studenten waar je je kunt inschrijven voor een kamer?
Snap je niet hoe google werkt ofzo? Daar kom ik al vrij snel op Duwo uit namelijk
pi_79669028
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:11 schreef The6thgate het volgende:

[..]

Snap je niet hoe google werkt ofzo? Daar kom ik al vrij snel op Duwo uit namelijk
Ik was lui _! Maar had het ondertussen zelf ook al
  zondag 28 maart 2010 @ 14:41:32 #104
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_79669863
tip waar je wat aan hebt: de zomer komt er weer aan, dus dames trek een kort rokje aan en plaats hier de foto's ter evaluatie door het panel, door mij voorgezeten.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_79671334
Hmm.. ik wil over een paar jaar in Leiden gaan studeren.. maar het lijkt me behoorlijk zuur om te moeten hospiteren, ik wil sowieso niet in een huis wonen met meer studenten.

Er zijn toch heus wel mogelijkheden met 1 kamer flatjes ofzo, neem ik aan?

Hier in Tilburg heb je op de campus een gebouw staan met allemaal 1 kamer flatjes, speciaal voor studenten. Dat lijkt me echt tig keer beter, maar is misschien wel vrij uniek?
pi_79671586
quote:
Op zondag 28 maart 2010 15:32 schreef Complexiteit het volgende:
Hmm.. ik wil over een paar jaar in Leiden gaan studeren.. maar het lijkt me behoorlijk zuur om te moeten hospiteren, ik wil sowieso niet in een huis wonen met meer studenten.

Hier in Tilburg heb je op de campus een gebouw staan met allemaal 1 kamer flatjes, speciaal voor studenten. Dat lijkt me echt tig keer beter, maar is misschien wel vrij uniek?
Dat heb je hier totaal niet, of je moet dan bij een hospita gaan zitten maar dan woon je nog steeds niet alleen.
Het beste waar je op kan hopen is een huis met 4 mensen denk ik, anders moet je toch echt in het duurdere segment kijken met studio's enzo, maar die zijn voor een student zonder rijke ouders niet te betalen.
pi_79671646
Meer vragen stellen dan er gesteld worden.
pi_79676179
quote:
Op zondag 28 maart 2010 15:41 schreef Fingon het volgende:

[..]

Dat heb je hier totaal niet, of je moet dan bij een hospita gaan zitten maar dan woon je nog steeds niet alleen.
Het beste waar je op kan hopen is een huis met 4 mensen denk ik, anders moet je toch echt in het duurdere segment kijken met studio's enzo, maar die zijn voor een student zonder rijke ouders niet te betalen.
Heb even gegoogled wat je bedoelt met bij een hospita gaan zitten, dat lijkt me niks..

Punt is vooral dat ik niks heb met sociale onzin en alle tijd die er mee verloren gaat. Dat betekent niet dat ik geen enkele tijd erin wil steken, maar wel dat het beperkt blijft wat mij betreft. In een huis met studenten die veel zuipen en uitgaan gaat dan al per definitie niet werken, what's left?

Het duurdere segment.. heb je enig idee aan wat voor prijsklasses ik dan moet denken? Geld heb ik wel, maar er zijn natuurlijk wel grenzen.. Via google wordt ik niet echt veel wijzer..

edit:
wel zit ik nu pas in het 1e jaar van m'n bachelor, en duurt het dus nog wel even. Wie weet hoe ik er tegen die tijd over denk.. dat ik hoogstwaarschijnlijk naar Leiden wil, staat wel vast. Ik zie dat ik wel aanspraak kan maken op voorrang met reistijd, dat klinkt in ieder geval al goed

[ Bericht 5% gewijzigd door Complexiteit op 28-03-2010 20:08:55 ]
  zondag 28 maart 2010 @ 20:28:28 #109
208890 June.
Seriously?
pi_79680979
quote:

Maar waarom eigenlijk niet? Niet elk studentenhuis is hetzelfde, sommige huizen kunnen alles wel netjes schoon houden
Shine bright like a diamond.
pi_79688703
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:28 schreef June. het volgende:

[..]

Maar waarom eigenlijk niet? Niet elk studentenhuis is hetzelfde, sommige huizen kunnen alles wel netjes schoon houden
De reden zit em vooral in de rest van m'n post.. ik zie bij vrienden hoe het kan zijn om met een man of 4 in één huis te wonen, en dat trekt me gewoon niet.. ik wil niet de hele dag door allerlei (sociale) verplichtingen hebben.. Daar heb ik simpelweg geen tijd voor en dat moet niet een probleem zijn, wat het denk ik voor de gemiddelde huisgenoot wel zou zijn. Stel me in ieder geval voor dat dat zo is

[ Bericht 5% gewijzigd door Complexiteit op 28-03-2010 22:43:35 ]
pi_79692514
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:22 schreef Complexiteit het volgende:

[..]

De reden zit em vooral in de rest van m'n post.. ik zie bij vrienden hoe het kan zijn om met een man of 4 in één huis te wonen, en dat trekt me gewoon niet.. ik wil niet de hele dag door allerlei (sociale) verplichtingen hebben.. Daar heb ik simpelweg geen tijd voor en dat moet niet een probleem zijn, wat het denk ik voor de gemiddelde huisgenoot wel zou zijn. Stel me in ieder geval voor dat dat zo is
Dat ligt echt aan het huis, ik heb ook bij huizen gehospiteerd waar ze nauwelijks wat met elkaar deden dus je kan echt wel wat vinden.
En als je er eenmaal in zit vind je zelf wel een manier waar je je zelf prettig bij voelt, wij hebben een paar mensen die hier minder vaak zijn maar die worden daar echt niet op aangekeken(als je natuurlijk een studie doet met veel verplichtingen en/of een vereniging ofzo erbij.

Ik zag zo'n sociaal huis ook niet echt zitten, ik ben hier geplaatst maar op zich is het best chill, en je moet gewoon niet bang zijn je grenzen aan te geven, daar hebben de meesten echt geen probleem mee (tenzij je in een augustinus/minerva huis zit natuurlijk ).
pi_79696762
Er zijn nog best veel huizen waar weinig met elkaar gedaan wordt zelfs. Ruimte om een keer samen te eten is er altijd wel, maar ik ken weinig huizen waar het haast verplicht is
pi_79697747
quote:
Op maandag 29 maart 2010 08:39 schreef The6thgate het volgende:
Er zijn nog best veel huizen waar weinig met elkaar gedaan wordt zelfs. Ruimte om een keer samen te eten is er altijd wel, maar ik ken weinig huizen waar het haast verplicht is
Inderdaad, hier in Groningen hebben vaak alleen verenigingshuizen een verplichte huisavond.. Bij andere huizen eet men soms samen maar lang niet altijd en zeker niet verplicht.
pi_79724977
En als je via een corporatie huurt is de kans groot dat je helemaal geen interessante/sociale huisgenoot hebt die je toch amper ziet.
Cool story, Hansel.
pi_79726533
quote:
Op maandag 29 maart 2010 09:40 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Inderdaad, hier in Groningen hebben vaak alleen verenigingshuizen een verplichte huisavond.. Bij andere huizen eet men soms samen maar lang niet altijd en zeker niet verplicht.
pi_79761057
In Leiden hebben eerstejaars voorrang, ik al een beetje treurig. Maar na navraag blijkt dat ik als Masterstudent (over een paar jaar dus, zover is 't nog niet, klinkt wel fancy tho ) ook als eerstejaars aan te merken zal zijn. Nice, dat maakt meer mogelijk

[ Bericht 22% gewijzigd door Complexiteit op 30-03-2010 20:51:27 ]
pi_79774490
quote:

Ga op de Klikspaanweg wonen dan De helft van de huizen daar zitten vol met niet-leden die elkaar niet of nauwelijks spreken. Je moet wel een badkamer en keuken delen, maar dat is natuurlijk geen probleem. Waarschuwing: dit soort huizen zijn meestal rukkend suf. Je haalt natuurlijk veel meer plezier uit je studentenleven als je leuke huisgenoten hebt.
pi_79774527
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef ReWout het volgende:

[..]

Wat? Het is waar.
pi_79774561
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 01:55 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Wat? Het is waar.
Och, vast een apaat die het belachelijk vindt dat er "verplichte avonden zijn, wat een onzin!"

Dat is zodat iedereen een vaste dag (vaak dinsdag) vrijhoudt in zijn/haar agenda voor het huis. Niets raars aan.
  woensdag 31 maart 2010 @ 02:10:36 #120
136780 Nosh
hurpdurp
pi_79774667
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 01:58 schreef Portalis het volgende:

[..]

Och, vast een apaat die het belachelijk vindt dat er "verplichte avonden zijn, wat een onzin!"

Dat is zodat iedereen een vaste dag (vaak dinsdag) vrijhoudt in zijn/haar agenda voor het huis. Niets raars aan.
Daar hebben mensen met een beetje persoonlijkheid in een reet geen verplichte dag voor nodig, spontaniteit heet dat.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_79777338
quote:

[..]

Als je sociaal incapabel bent misschien.
Cool story, Hansel.
pi_79788451
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 02:10 schreef Nosh het volgende:

[..]

Daar hebben mensen met een beetje persoonlijkheid in een reet geen verplichte dag voor nodig, spontaniteit heet dat.
Zo gaat dat vaak niet, er zijn altijd mensen op hospiteeravonden die zich actiever voor doen dan ze zijn, en zo probeer je het nog een beetje te reguleren. Wat ik wel overdreven vind zijn die verenigingshuizen waar je bijna iedere dag samen moet eten, en huisweekendjes en al dat soort dingen, het kan leuk zijn maar het moet weer niet zo zijn dat er elk jaar een weekend MOET zijn ook al heeft niemand er zin in.
(ik zit trouwens in een huis van 12 zonder dergelijke verplichtingen maar we eten alsnog vaak samen met een groepje tot 8 mensen.)
pi_79790918
quote:

[..]

Ik zeg helemaal niet dat het onzin is, ik heb er geen problemen mee. Als je een hecht huis wil houden is het best slim om gewoon een dag vrij te houden om samen te eten.

Maar het is wel verplicht, als je in een huis woont met een huisavond dan wordt het echt niet gewaardeerd als jij meerdere keren niet op komt dagen.
pi_79791208
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:28 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal niet dat het onzin is, ik heb er geen problemen mee. Als je een hecht huis wil houden is het best slim om gewoon een dag vrij te houden om samen te eten.

Maar het is wel verplicht, als je in een huis woont met een huisavond dan wordt het echt niet gewaardeerd als jij meerdere keren niet op komt dagen.
Ik deel jouw mening, jongedame. Ik ging vooral in op de reactie van ReWout.
pi_79791249
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:36 schreef Portalis het volgende:

[..]

Haha, okay !
pi_80362342
Wat hebben jullie zoal in je kamernet verhaaltje getypt? Wat is een normaal aantal regels? ik vind het zo moeilijk om een beetje fatsoenlijk verhaaltje te typen.
pi_80362902
Hee ik ben Finitio, 18 jaar oud, uit xxxx.

ik ben op zoek naar een relaxed huis met een goede sfeer. Het lijkt me mooi om als huisgenoten ook samen te eten en ik kook ook graag. Komend jaar ga ik xxxx studeren en ik ben ook van plan om bij een studentenvereniging te gaan, al weet ik nog niet precies welke. Ik hoop dat jullie me uitnodigen om te zien of we huisgenoten zouden kunnen zijn, wellicht tot ziens!

Gr, Finitio
  donderdag 15 april 2010 @ 22:04:05 #128
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_80362935
tvp
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_80362986
Hoi ik ben Ilse, ik bak de hele dag taart en ik ben geweldig gezelschap. KIES MIJ!

Zoiets?
pi_80363202
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:36 schreef Portalis het volgende:

[..]

Ik heb er in principe ook geen problemen mee natuurlijk is het fijn voor andere studenten en puur voor het contact onderling om op je kamer te zijn. Echter ik ga niet een verplichte dag van maken, dat ik dan op me kamer moet zijn, dat gaat me toch te ver.
pi_80367706
Hoi, ik heb bier.
Groetjes,
Freddie Heineken.
Cool story, Hansel.
  zaterdag 17 april 2010 @ 12:08:03 #132
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_80415239
Nou ik heb gisteren me eerste hospiteeravond gehad. Ik was helemaal niet zenuwachtig.
Was het enigste meisje en er waren nog 5 jongens. Eén van die jongens gaf allemaal van die perfecte antwoorden maar je kon duidelijk zien dat die thuis op alle mogelijke vragen al een antwoord had verzonnen.. Het kwam niet bepaald echt over, tenminste bij mij.
Dat was iets wat ik vooral niet wou doen dat vind ik zo kontelikkerig (A)
Najah denk dat hij het wel is geworden ik in iig niet.
Nu heb ik er dinsdag weer eentje maar ik vraag me nu af moet ik nu ook allemaal van die slijm antwoorden geven alleen om de kamer te krijgen of moet ik mezelf blijven..
Ik ben totaal niet verlegen of stil maar het is toch aardig moeilijk om over 20 mensen heen te komen..
We zullen zien
pi_80415869
Gewoon jezelf blijven. Anders merken ze daarna ook wel dat je anders bent dan op de hospiteeravond. Ben je jezelf en wordt je uitgekozen, dan heb je ook grotere kans dat je er tussen past
pi_82470462
Oei donderdag me eerste hospiteer avond ben gevraagd iets mee te nemen om de bewoners mee te "imponeren" ik weet nog niet of ik ga, sla dat soort flauwekul eigenlijk liever over.
  maandag 7 juni 2010 @ 22:42:34 #135
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_82471425
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:28 schreef ReWout het volgende:
Oei donderdag me eerste hospiteer avond ben gevraagd iets mee te nemen om de bewoners mee te "imponeren" ik weet nog niet of ik ga, sla dat soort flauwekul eigenlijk liever over.
edit: laatmaar
pi_82471454
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:28 schreef ReWout het volgende:

bak brownies
Ja doei.
pi_82472242
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

bak brownies
Nee heb al een andere goeie neem een bos bloemen mee
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:42 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

edit: laatmaar
Laat me raden bij jou is er donderdagavond een hospiteer avond

[ Bericht 21% gewijzigd door ReWout op 07-06-2010 23:02:30 ]
  maandag 7 juni 2010 @ 23:02:14 #138
274366 Alphamusic
Being silly
pi_82472662
Om even terug te komen op de wees jezelf/ wees wenselijk discussie, ik heb het beide geprobeerd. In het begin was ik erg mezelf, maar werd ik steeds afgewezen. Vervolgens ging ik sociaal wenselijk doen, werd ik ook afgewezen. Uiteindelijk ben ik maar weer 'als mezelf' gegaan en na 2x hospiteren ben ik aangenomen in een supertof huis! Het gaat er namelijk niet alleen om of jij bij hun past, maar ook of ze bij jou passen. Je vindt vanzelf een huis waar de klik gewoon helemaal goed zit. Dat duurt even, maar als die klik er is zullen zij en jij dat herkennen en dan heb je toch wel een kamer waar je de rest van je studeren wil zitten. Gewoon geduld hebben dus, en niet ontmoedigd raken als het niet wil. Als het er niet in zit, zit het er niet in.
The good things come in small packages
Because being silly doesn't keep me from writing: http://thelittledreamsofme.blogspot.com/
pi_82479898
Heb nu 2 keer gehospiteerd in Utrecht, en 2 keer niet geworden. Moet steeds helemaal uit Groningen komen. Heb geen zin om nog 10 keer op en neer te reizen, daarom maar een tvp voor tips
pi_82512397
Mijn is op zoek naar een kamer in Nijmegen, en na een aantal kijkavonden nog steeds niet succesvol helaas. Ik weet ook waarom, net als hijzelf. Hij is eerlijk en niet iemand die de perfecte antwoorden geeft om leuk over te komen. Heb ook tegen hem gezegd dat hij dat niet moet doen, heb liever dat het iets langer duurt en dat hij een leuke gezellig huis heeft gevonden, dan dat hij de zich perfect voordoet en in een huis komt dat misschien niet bij hem past.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_82691077
Was gisteren dus bij hospiteeravond was wel leuk, alleen waren +/- 30 man lekker gepraat met aantal huisgenoten, verder is het een beetje moeilijk (vind ik dan) om bij 30 man uit de toon te springen...

(weet niet of dat normaal is was me eerste keer, ik vind iig niet)
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 23:29:53 #142
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_82691446
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 03:25 schreef bbaadd het volgende:
Heb nu 2 keer gehospiteerd in Utrecht, en 2 keer niet geworden. Moet steeds helemaal uit Groningen komen. Heb geen zin om nog 10 keer op en neer te reizen, daarom maar een tvp voor tips
Waarom uit Groningen?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:42:09 #143
274366 Alphamusic
Being silly
pi_82692007
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:21 schreef ReWout het volgende:
Was gisteren dus bij hospiteeravond was wel leuk, alleen waren +/- 30 man lekker gepraat met aantal huisgenoten, verder is het een beetje moeilijk (vind ik dan) om bij 30 man uit de toon te springen...

(weet niet of dat normaal is was me eerste keer, ik vind iig niet)
Sommige lui doen dat, vinden het makkelijker dan iedereen een kwartiertje. Hangt echt af in welk huis je komt. Persoonlijk vind ik 1 op 1 veel en veel chiller, dan leer je elkaar toch net iets beter kennen en hoef je ook niet te competen om de leukste te zijn and all.
Because being silly doesn't keep me from writing: http://thelittledreamsofme.blogspot.com/
pi_82692946
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:42 schreef Alphamusic het volgende:

[..]

Sommige lui doen dat, vinden het makkelijker dan iedereen een kwartiertje. Hangt echt af in welk huis je komt. Persoonlijk vind ik 1 op 1 veel en veel chiller, dan leer je elkaar toch net iets beter kennen en hoef je ook niet te competen om de leukste te zijn and all.
Mwuah boeit me niets dat er andere mensen zijn hoor... maar 30...
pi_82693133
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 00:02 schreef ReWout het volgende:

[..]

Mwuah boeit me niets dat er andere mensen zijn hoor... maar 30...
30 vind ik wel debiel veel... en groepje van 5 max of zo lijkt me nog wel kunnen. Maar 30 ....
Cool story, Hansel.
pi_82696563
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:29 schreef Renesite het volgende:

[..]

Waarom uit Groningen?
Omdat ik er woon?
  Moderator zaterdag 12 juni 2010 @ 10:09:44 #147
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_82698862
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 02:11 schreef bbaadd het volgende:

[..]

Omdat ik er woon?
Kon je hier geen studie krijgen?
pi_82699104
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:09 schreef Renesite het volgende:

[..]

Kon je hier geen studie krijgen?
Sommige mensen willen hun horizon verbreden en Utrecht lijkt mij een prima alternatief voor Groningen.
Cool story, Hansel.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 11:37:28 #149
274366 Alphamusic
Being silly
pi_82700834
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:24 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Sommige mensen willen hun horizon verbreden en Utrecht lijkt mij een prima alternatief voor Groningen.
Ik ken het fenomeen. Ik woonde vlak bij Leeuwarden, dus dicht bij Groningen. Dat was voor veel van mijn klasgenoten en jaargenoten dan ook de meest logische stap om te nemen, maar ik ben toch koppig als ik was naar Utrecht vertrokken, en wat ben ik daar blij mee.
pi_82705158
Zijn er eigenlijk ook veel fake kamers op kamernet? Ik zit nu dus zo te zoeken, en ben wat in de geschiedenis gedoken wat er allemaal was en ik het valt me op dat bepaalde kamers vaker beschikbaar komen waar dan ook steeds hetzelfde verhaaltje bijstaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')