he ik had nou juist gehoopt dat het niet meteen te zien wasquote:
Dan hadden ze wel iets meer op de foto gestaanquote:Op woensdag 9 december 2009 20:36 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik zie niet waarom jij denkt dat ze lelijke tieten heeft
waar baseer je dat op?
Mooie foto die op de juiste punten is afgesneden? Moet kunnen vind ikquote:Op woensdag 9 december 2009 20:21 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
En wat vinden jullie hier van dan?
man lekker toch ? heb er geen problemen meequote:Op woensdag 2 december 2009 23:41 schreef Adolecens het volgende:
Steeds vaker zie je van dit soort plaatjes als thumbnails omdat ze ingesteld staan als profiel foto.
[ link | afbeelding ]
Vindt er een bepaalde morele verschuiving plaats op die sociale netwerksites, of is het iets wat er altijd al was?
http://madelonpruys.hyves.nl/
Wat vinden jullie er van. Leuk om je zusje, dochter, vriendin zo tegen te komen op Hyves? Of mag het allemaal wel ietsje minder?![]()
Laten we het wel enigszins netjes houden hier![]()
Vorige deel vind je hier
Die is fake.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:39 schreef Uggs het volgende:
Hoi ik ben ook iemand tegengekomen op Hyves. http://kimbieee-b.hyves.nl/
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:03 schreef Chapulin het volgende:
Niet naakt, wel lekker... geile sletjes ook op hyves, heerluk!
[ afbeelding ]
Dat dus!quote:Op zondag 27 december 2009 04:20 schreef scanman1 het volgende:
Alles goed en aardig, maar de TS heeft het over naakt en ik zie geen enkel voorbeeld. Dus wat is dit voor bullshit topic?? Of weet de TS niet echt wat 'naakt' betekent? Dat houdt in dat er dus niets bedekt wordt en daarvan heb ik nog geen voorbeeld gezien. Of is sexy ook al genoeg om als 'slet' te worden neergezet?
Het is een vervolg op een vorig deel. Naakt kan je hier tussen aanhalingstekens zien dus. Als jij het slutty wil noemen, primaquote:Op zondag 27 december 2009 04:20 schreef scanman1 het volgende:
Alles goed en aardig, maar de TS heeft het over naakt en ik zie geen enkel voorbeeld. Dus wat is dit voor bullshit topic?? Of weet de TS niet echt wat 'naakt' betekent? Dat houdt in dat er dus niets bedekt wordt en daarvan heb ik nog geen voorbeeld gezien. Of is sexy ook al genoeg om als 'slet' te worden neergezet?
Ik ook niet, das toch veel te koud! Dat de moeder van die meid d'r zo naar buiten durft te laten gaan...zucht...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:40 schreef meisiee-renatee het volgende:
iemand die ik ken stuurde een kerstafbeelding rond waar ze in de sneeuw zat in haar bikini... dat vond ik al niet meer normaal...
Daar kun je toch op fappen dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:58 schreef rhythmlicious het volgende:
Vind het echt vies. Kom vaak zat profielen tegen waar meisjes naast normale foto's ook halfnaakte/bikini/lingerie foto's op hun profiel hebben hebben staan. Kan me dat echt niet voorstellen dat ik dat ooit zou doen.
Maar dat denk ik ook als ik terug kom op mn middelbare school, hoe die meisjes daar tegenwoordig zijn/doen...
Ik ben zelf een meisje. En ik heb zelf ook enkele jaren geleden nog foto's op internet gehad waar ik me nú voor schaam. Welliswaar niet (half-) naakt, maar toch.quote:
Onschuldige zonvakantie foto's is ook niks mis meequote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:50 schreef larry_flynt het volgende:
Bikini foto's vind ik eigenlijk gewoon normaal. Net zoals ik ook wel in mijn zwembroke op een foto sta. Kijk ik ga niet express foto's van mijzelf maken omdat ik een zwembroke aan heb, maar ik kan begirjpen dat je een foto van je vakantie op hyves zet, en, ik althans, tijdens de vakantie draag je vaak je zwemspullen.
quote:Op maandag 19 april 2010 13:44 schreef FckFame het volgende:
Ik heb op mijn hyves ook het filmpje van toen ik mijn Apadravya liet zetten staan, wel alleen zichtbaar voor mensen in mijn vriendenlijst.
En een filmpje van de 2 MD's die ik toen ook heb laten zetten op schaambeen.
Boeie..
Mensen altijd met hun taboe's. Dacht dat we wel wat ruimdenkender waren hier in Nederland ondertussen.
Apadravya? 2 MD's? wat is dit allemaal?quote:Op maandag 19 april 2010 13:44 schreef FckFame het volgende:
Ik heb op mijn hyves ook het filmpje van toen ik mijn Apadravya liet zetten staan, wel alleen zichtbaar voor mensen in mijn vriendenlijst.
Boeie..
Mensen altijd met hun taboe's. Dacht dat we wel wat ruimdenkender waren hier in Nederland ondertussen.
Absoluut.quote:Op maandag 19 april 2010 13:48 schreef tho_Omas het volgende:
[..]Ja toen ik mijn agsvdak;hvba[sfgb[asd[ liet zetten had ik dat ook.
Heb jij ook een stok door je lulquote:Op maandag 19 april 2010 13:48 schreef tho_Omas het volgende:
de MD's weet ik ook niet, maar dat andere is te vinden op googlequote:Op maandag 19 april 2010 13:50 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
Apadravya? 2 MD's? wat is dit allemaal?
http://en.wikipedia.org/wiki/Apadravyaquote:Op maandag 19 april 2010 13:48 schreef tho_Omas het volgende:
MicroDermal's.quote:Op maandag 19 april 2010 13:51 schreef Soohr het volgende:
[..]
de MD's weet ik ook niet, maar dat andere is te vinden op google
Wat voor plezier beleef je hier nou aan?quote:Op maandag 19 april 2010 13:56 schreef FckFame het volgende:
[..]
MicroDermal's.
Zijn ook soort piercings/implantaten. Ook te vinden op google.
Hij niet, maar ik gok dat z'n vriendin zat te juichen.quote:Op maandag 19 april 2010 13:58 schreef Soohr het volgende:
[..]
Wat voor plezier beleef je hier nou aan?
Want al je 'vrienden' zitten te wachten op een shot van jouw schaambeen?quote:Op maandag 19 april 2010 13:44 schreef FckFame het volgende:
Boeie..
Hoerquote:Op maandag 19 april 2010 22:21 schreef FckFame het volgende:
Hahaha.. ja dat zal het vast zijn!
Heeerlijk hier al die mensen met net zo'n ongezoute mening
Toch niet zo'n ontzettend saai forum als ik had verwacht, redelijk saai.
Maar daar valt nog mee te leven
Bij dit bericht past wel een smiley, namelijk:quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:54 schreef whynona1 het volgende:
Heb eens even hyves door gesurft en als je er eenmaal 1 vindt heeft die weer vele vriendinnetjes. De meeste roepen heel hard only girls en bij de eerste foto die je tegenkomt staan er 15 pagina's aan respect gevallen waarvan de helft mannen op leeftijd eventueel nog met kinderen op de foto erbij.
Daarnaast kun je schijnbaar een deel van een lichaam krijgen.... als je over de foto gaat zie je precies welk deel van wie is........ geloof niet eens dat er een smiley is die hier bij past..... of wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |