Ik vermoed ook dat er héééél erg veel fake zijn jaquote:
Lees de OP goed en kijk niet alleen plaatjesquote:
Mijn kleinkinderen zullen zich erop wanken.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goede vraag eigenlijk, als je de vraag uit de TT eens goed bekijkt. Ik denk persoonlijk inderdaad dat de moraal verschuift. Meisjes doen steeds meer voor meer en meer aandacht, zo lijkt het. Ik weet niet of het een "trend" is, maar over 40 jaar spoken die foto's nog steeds op internet.
Ik heb ook mensen die ik persoonlijk ken op hyves die dergelijke foto's posten. Ben ík dan achterlijk?quote:Op donderdag 3 december 2009 07:21 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die denken dat die profielen echt zijn, zijn achterlijk.
Ik hoop niet dat hij serieus denkt dat hij er vanachter lekker uit ziet of zo.quote:Op donderdag 3 december 2009 06:08 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
mannen kunnen er ook wat van:
[ afbeelding ]
Hij wilt gewoon in z'n kont geneukt worden. LATENTE HOMO!quote:Op donderdag 3 december 2009 09:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij serieus denkt dat hij er vanachter lekker uit ziet of zo.
quote:Op donderdag 3 december 2009 09:32 schreef Herpert het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon in z'n kont geneukt worden. LATENTE HOMO!
Nee ik vind dit gewoon een leuke reeks, maar volgens mij is 99% met naakt op de profielfoto fake.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:36 schreef Herpert het volgende:
[..]
Ik vind het wel toevallig dat je telkens sextopics opzoekt jongedame. Onderzoek toevallig?
Zou best kunnen, de echte gevallen ertussen zijn sowieso triest. Of latent.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik vind dit gewoon een leuke reeks, maar volgens mij is 99% met naakt op de profielfoto fake.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |