Ja, tuurlijk wel, maar het lijkt steeds vaker voor te komenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:24 schreef RacerDKB het volgende:
Nooit van een attention whore gehoord?
Ze is 26 en het is een vrij smaakvolle foto nog, ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:23 schreef MikeyMo het volgende:
Kwam vanochtend dit profiel tegen waarbij dit de profiel foto van is:
[ afbeelding ]
Steeds vaker zie ik dit soort plaatjes als thumbnails omdat ze ingesteld staan als profiel foto. Van de week nog een grietje die in een string poseerde. Niet dat ik het erg vindt, maar ik krijg zo wel het idee dat er een bepaalde morele verschuiving plaats vindt.
Ben ik de enige die dit opvalt en wat vinden jullie er van. Nu is het een lekker wijf, maar het zou dus voor sommigen van ons ook je dochter kunnen zijn.
hij lijkt wel geshopt...quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:26 schreef _Led_ het volgende:
Holy shit, is die octopus echt of gefotoshopt ????
Lol, wel dikke joint.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:29 schreef muay-toy het volgende:
[ afbeelding ]
het zelfde meisje als in de op![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:37 schreef Scarface2004 het volgende:
je kan dr iig flaggen, want dat is zij niet
zwerft al een lange tijd op 4chan rond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar was ze nog wel mooiquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:23 schreef MikeyMo het volgende:
Kwam vanochtend dit profiel tegen waarbij dit de profiel foto van is:
[ afbeelding ]
Steeds vaker zie ik dit soort plaatjes als thumbnails omdat ze ingesteld staan als profiel foto. Van de week nog een grietje die in een string poseerde. Niet dat ik het erg vindt, maar ik krijg zo wel het idee dat er een bepaalde morele verschuiving plaats vindt.
Ben ik de enige die dit opvalt en wat vinden jullie er van. Nu is het een lekker wijf, maar het zou dus voor sommigen van ons ook je dochter kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |