Ik vermoed ook dat er héééél erg veel fake zijn jaquote:
Lees de OP goed en kijk niet alleen plaatjesquote:
Mijn kleinkinderen zullen zich erop wanken.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goede vraag eigenlijk, als je de vraag uit de TT eens goed bekijkt. Ik denk persoonlijk inderdaad dat de moraal verschuift. Meisjes doen steeds meer voor meer en meer aandacht, zo lijkt het. Ik weet niet of het een "trend" is, maar over 40 jaar spoken die foto's nog steeds op internet.
Ik heb ook mensen die ik persoonlijk ken op hyves die dergelijke foto's posten. Ben ík dan achterlijk?quote:Op donderdag 3 december 2009 07:21 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die denken dat die profielen echt zijn, zijn achterlijk.
Ik hoop niet dat hij serieus denkt dat hij er vanachter lekker uit ziet of zo.quote:Op donderdag 3 december 2009 06:08 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
mannen kunnen er ook wat van:
[ afbeelding ]
Hij wilt gewoon in z'n kont geneukt worden. LATENTE HOMO!quote:Op donderdag 3 december 2009 09:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij serieus denkt dat hij er vanachter lekker uit ziet of zo.
quote:Op donderdag 3 december 2009 09:32 schreef Herpert het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon in z'n kont geneukt worden. LATENTE HOMO!
Nee ik vind dit gewoon een leuke reeks, maar volgens mij is 99% met naakt op de profielfoto fake.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:36 schreef Herpert het volgende:
[..]
Ik vind het wel toevallig dat je telkens sextopics opzoekt jongedame. Onderzoek toevallig?
Zou best kunnen, de echte gevallen ertussen zijn sowieso triest. Of latent.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik vind dit gewoon een leuke reeks, maar volgens mij is 99% met naakt op de profielfoto fake.
Check eerder dat jochie dat er alleen met z'n hoofd opstaat. Die lacht van geluk dat ie tussen kerels mag staan.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:52 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Geen profielfoto, maar wel halfnaakt en check die gozer rechts.
Heb je wel goed gekeken bij die gozer rechts? Dat is wel iets beschamender dan diegene die er alleen met zijn hoofd op staat.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:54 schreef Herpert het volgende:
[..]
Check eerder dat jochie dat er alleen met z'n hoofd opstaat. Die lacht van geluk dat ie tussen kerels mag staan.
Hij staat met z'n hand in z'n zij, trost op z'n "gespierde" lichaam. Metroseksueel, tevens latent. Op de één of andere manier vind ik dat blonde knulletje engerquote:Op donderdag 3 december 2009 09:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je wel goed gekeken bij die gozer rechts? Dat is wel iets beschamender dan diegene die er alleen met zijn hoofd op staat.
Hij heeft iets in zijn broekzak.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:58 schreef Herpert het volgende:
[..]
Hij staat met z'n hand in z'n zij, trost op z'n "gespierde" lichaam. Metroseksueel, tevens latent. Op de één of andere manier vind ik dat blonde knulletje enger
Nou de eerste keer dat ik het zag dacht ik dus wel dat het iets in zijn broekzak was.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:12 schreef Herpert het volgende:
[..]
Dat viel me niet eens op. Waar jij allemaal op let als 16 jarige :
!
Weer de onschuld van een jong meisje verpestquote:Op donderdag 3 december 2009 10:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou de eerste keer dat ik het zag dacht ik dus wel dat het iets in zijn broekzak was.Maar ja als je dan ff goed kijkt dan kan het alleen een banaan zijn en die zit dan ook wel op een vreemde manier in zijn broekzak.
Ik heb gewoon oog voor details!quote:Op donderdag 3 december 2009 10:14 schreef Herpert het volgende:
[..]
Weer de onschuld van een jong meisje verpest. Waar is de goede oude tijd dat meisjes niet naakt op internet stonden of naar pielemansjes kijken op foto's
![]()
![]()
Ook.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:16 schreef Herpert het volgende:
[..]
Je hebt gewoon oog voor leuters.
Even offtopic, heb je nou al leuters ontvangen in je rectum? Niet meegekregen in het Suusje topic.quote:
Daar doe ik geen uitspraken over.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:21 schreef Herpert het volgende:
[..]
Even offtopic, heb je nou al leuters ontvangen in je rectum? Niet meegekregen in het Suusje topic.
quote:Meisjes van veertien, vijftien jaar in Den Helder horen er pas bij als ze een gewelddadig Antilliaans vriendje aan de haak hebben geslagen. Ze vinden het de normaalste zaak van de wereld dat ze klappen krijgen, zwanger raken of worden misbruikt door meerdere jongens. En het streelt ze als ze op internet voor ’sletje’ worden uitgemaakt.
[...]
„De dag nadat hij me klappen had gegeven, heeft hij gehuild”, zegt de zwangere 17-jarige Soraya over haar inmiddels ex-vriendje, de vader van haar ongeboren kindje. „Ik dacht: hij meent wat hij zegt en hij houdt van me, [...] „Ik wilde eerst een eigen kapsalon en daarna pas aan kinderen beginnen. Maar ja, het is anders gelopen.”
[...]
Asley (19) is ervan overtuigd dat ze oud zal worden met Cedric (17), want die heeft speciaal voor haar net zijn andere vriendin aan de kant gezet, bij wie hij al een kindje heeft. „Dat zegt wel wat”, vindt ze.
[...]
Dat is wel heel zijdelings,quote:Op donderdag 3 december 2009 12:15 schreef Adolecens het volgende:
Hier nog een leuk zijdelings draadje;
Helderse meisjes laten zich aftuigen
Een paar passages uit dat artikel;
[..]
Wagelijk. Niet alleen dat meisjes alles pikken, maar ook dat hun vriendjes hun slaan en dumpen zodra vriendinlief zwanger raakt.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:15 schreef Adolecens het volgende:
Hier nog een leuk zijdelings draadje;
Helderse meisjes laten zich aftuigen
Een paar passages uit dat artikel;
[..]
ik zie niet waarom jij denkt dat ze lelijke tieten heeftquote:Op woensdag 9 december 2009 20:32 schreef Soohr het volgende:
ik vind dit een nare foto,
je ziet geen gezicht om een lijf bij te denken
en je ziet geen lijf om een gezicht bij te denken,
hetgeen je wel ziet,
kin en mond geeft te denken dat er een sloom wijf op de foto staat
met lelijke tieten
Linkje?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:21 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
En wat vinden jullie hier van dan?
he ik had nou juist gehoopt dat het niet meteen te zien wasquote:
Dan hadden ze wel iets meer op de foto gestaanquote:Op woensdag 9 december 2009 20:36 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik zie niet waarom jij denkt dat ze lelijke tieten heeft
waar baseer je dat op?
Mooie foto die op de juiste punten is afgesneden? Moet kunnen vind ikquote:Op woensdag 9 december 2009 20:21 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
En wat vinden jullie hier van dan?
man lekker toch ? heb er geen problemen meequote:Op woensdag 2 december 2009 23:41 schreef Adolecens het volgende:
Steeds vaker zie je van dit soort plaatjes als thumbnails omdat ze ingesteld staan als profiel foto.
[ link | afbeelding ]
Vindt er een bepaalde morele verschuiving plaats op die sociale netwerksites, of is het iets wat er altijd al was?
http://madelonpruys.hyves.nl/
Wat vinden jullie er van. Leuk om je zusje, dochter, vriendin zo tegen te komen op Hyves? Of mag het allemaal wel ietsje minder?![]()
Laten we het wel enigszins netjes houden hier![]()
Vorige deel vind je hier
Die is fake.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:39 schreef Uggs het volgende:
Hoi ik ben ook iemand tegengekomen op Hyves. http://kimbieee-b.hyves.nl/
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:03 schreef Chapulin het volgende:
Niet naakt, wel lekker... geile sletjes ook op hyves, heerluk!
[ afbeelding ]
Dat dus!quote:Op zondag 27 december 2009 04:20 schreef scanman1 het volgende:
Alles goed en aardig, maar de TS heeft het over naakt en ik zie geen enkel voorbeeld. Dus wat is dit voor bullshit topic?? Of weet de TS niet echt wat 'naakt' betekent? Dat houdt in dat er dus niets bedekt wordt en daarvan heb ik nog geen voorbeeld gezien. Of is sexy ook al genoeg om als 'slet' te worden neergezet?
Het is een vervolg op een vorig deel. Naakt kan je hier tussen aanhalingstekens zien dus. Als jij het slutty wil noemen, primaquote:Op zondag 27 december 2009 04:20 schreef scanman1 het volgende:
Alles goed en aardig, maar de TS heeft het over naakt en ik zie geen enkel voorbeeld. Dus wat is dit voor bullshit topic?? Of weet de TS niet echt wat 'naakt' betekent? Dat houdt in dat er dus niets bedekt wordt en daarvan heb ik nog geen voorbeeld gezien. Of is sexy ook al genoeg om als 'slet' te worden neergezet?
Ik ook niet, das toch veel te koud! Dat de moeder van die meid d'r zo naar buiten durft te laten gaan...zucht...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:40 schreef meisiee-renatee het volgende:
iemand die ik ken stuurde een kerstafbeelding rond waar ze in de sneeuw zat in haar bikini... dat vond ik al niet meer normaal...
Daar kun je toch op fappen dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:58 schreef rhythmlicious het volgende:
Vind het echt vies. Kom vaak zat profielen tegen waar meisjes naast normale foto's ook halfnaakte/bikini/lingerie foto's op hun profiel hebben hebben staan. Kan me dat echt niet voorstellen dat ik dat ooit zou doen.
Maar dat denk ik ook als ik terug kom op mn middelbare school, hoe die meisjes daar tegenwoordig zijn/doen...
Ik ben zelf een meisje. En ik heb zelf ook enkele jaren geleden nog foto's op internet gehad waar ik me nú voor schaam. Welliswaar niet (half-) naakt, maar toch.quote:
Onschuldige zonvakantie foto's is ook niks mis meequote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:50 schreef larry_flynt het volgende:
Bikini foto's vind ik eigenlijk gewoon normaal. Net zoals ik ook wel in mijn zwembroke op een foto sta. Kijk ik ga niet express foto's van mijzelf maken omdat ik een zwembroke aan heb, maar ik kan begirjpen dat je een foto van je vakantie op hyves zet, en, ik althans, tijdens de vakantie draag je vaak je zwemspullen.
quote:Op maandag 19 april 2010 13:44 schreef FckFame het volgende:
Ik heb op mijn hyves ook het filmpje van toen ik mijn Apadravya liet zetten staan, wel alleen zichtbaar voor mensen in mijn vriendenlijst.
En een filmpje van de 2 MD's die ik toen ook heb laten zetten op schaambeen.
Boeie..
Mensen altijd met hun taboe's. Dacht dat we wel wat ruimdenkender waren hier in Nederland ondertussen.
Apadravya? 2 MD's? wat is dit allemaal?quote:Op maandag 19 april 2010 13:44 schreef FckFame het volgende:
Ik heb op mijn hyves ook het filmpje van toen ik mijn Apadravya liet zetten staan, wel alleen zichtbaar voor mensen in mijn vriendenlijst.
Boeie..
Mensen altijd met hun taboe's. Dacht dat we wel wat ruimdenkender waren hier in Nederland ondertussen.
Absoluut.quote:Op maandag 19 april 2010 13:48 schreef tho_Omas het volgende:
[..]Ja toen ik mijn agsvdak;hvba[sfgb[asd[ liet zetten had ik dat ook.
Heb jij ook een stok door je lulquote:Op maandag 19 april 2010 13:48 schreef tho_Omas het volgende:
de MD's weet ik ook niet, maar dat andere is te vinden op googlequote:Op maandag 19 april 2010 13:50 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
Apadravya? 2 MD's? wat is dit allemaal?
http://en.wikipedia.org/wiki/Apadravyaquote:Op maandag 19 april 2010 13:48 schreef tho_Omas het volgende:
MicroDermal's.quote:Op maandag 19 april 2010 13:51 schreef Soohr het volgende:
[..]
de MD's weet ik ook niet, maar dat andere is te vinden op google
Wat voor plezier beleef je hier nou aan?quote:Op maandag 19 april 2010 13:56 schreef FckFame het volgende:
[..]
MicroDermal's.
Zijn ook soort piercings/implantaten. Ook te vinden op google.
Hij niet, maar ik gok dat z'n vriendin zat te juichen.quote:Op maandag 19 april 2010 13:58 schreef Soohr het volgende:
[..]
Wat voor plezier beleef je hier nou aan?
Want al je 'vrienden' zitten te wachten op een shot van jouw schaambeen?quote:Op maandag 19 april 2010 13:44 schreef FckFame het volgende:
Boeie..
Hoerquote:Op maandag 19 april 2010 22:21 schreef FckFame het volgende:
Hahaha.. ja dat zal het vast zijn!
Heeerlijk hier al die mensen met net zo'n ongezoute mening
Toch niet zo'n ontzettend saai forum als ik had verwacht, redelijk saai.
Maar daar valt nog mee te leven
Bij dit bericht past wel een smiley, namelijk:quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:54 schreef whynona1 het volgende:
Heb eens even hyves door gesurft en als je er eenmaal 1 vindt heeft die weer vele vriendinnetjes. De meeste roepen heel hard only girls en bij de eerste foto die je tegenkomt staan er 15 pagina's aan respect gevallen waarvan de helft mannen op leeftijd eventueel nog met kinderen op de foto erbij.
Daarnaast kun je schijnbaar een deel van een lichaam krijgen.... als je over de foto gaat zie je precies welk deel van wie is........ geloof niet eens dat er een smiley is die hier bij past..... of wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |