quote:Op woensdag 2 december 2009 23:24 schreef gniffie het volgende:
En toen zeiden jullie natuurljik, doe maar is voor![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:22 schreef Ayca het volgende:
Woensdag hebben wij altijd een blokuur Aardrijkskunde, tussen de 2 uren hebben we 5 min. pauze en mogen even wat voor ons zelf doen.
Dus wij gingen met een groepje wat praten, en de 5 min. waren al bijna om.
Leraar: 'meiden, stil nu we gaan weer aan het werk', wij gingen natuurlijk door![]()
Dus hij zegt het nog eens en fluit met zijn vingers, zegt mijn klasgenoot 'oeh dat wil ik ook kunnen, fluiten met mijn vingers'.Zegt de leraar 'ik kan wel meer dingen met mijn vingers hoor'!!
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:28 schreef DaanA het volgende:
Ik had er zo een die zei: "Hé krullebol!", zei het meisje: "Ik heb helemaal geen krullen!", hij weer: "Nee, niet op je hoofd nee."![]()
![]()
Maar dan is het toch geen krullebol? Tenzij...quote:Op woensdag 2 december 2009 23:28 schreef DaanA het volgende:
Ik had er zo een die zei: "Hé krullebol!", zei het meisje: "Ik heb helemaal geen krullen!", hij weer: "Nee, niet op je hoofd nee."![]()
![]()
Wat een baas.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:27 schreef -SG- het volgende:
Onze leraar wiskunde zei altijd als meisjes met elkar aan het praten waren:
'Ja ik weet dat je goed met je mond bent, maar bewaar dat voor vanavond.'.
Op die leeftijd nog wel...quote:Op woensdag 2 december 2009 23:29 schreef Folmer het volgende:
[..]
Maar dan is het toch geen krullebol? Tenzij...
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:27 schreef -SG- het volgende:
Jij bent gewoon kansloos, je wilt perse jouw leraar zwart maken.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
gatver
Nee, de hele klas begon te lachen![]()
sowieso is het een kansloze leraar, hij heeft zijn grapjes in een map staan en die gebruikt hj in alle klassen
Nee hoor, hij geeft verder wel goed les, alleen zijn zijn 'grapjes' wat misplaatsquote:Op woensdag 2 december 2009 23:31 schreef fs180 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon kansloos, je wilt perse jouw leraar zwart maken.
Idd. Niet zo'n ingezakte burgerlul die zijn bek zijn hele leven houdt en pas ergens rond zijn sterfbed denkt: Hey, had ik in 2009 nou maar die ene schunnige opmerking geplaatst!quote:
Dat zal ze dan wel verdiend hebben.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:37 schreef koningdavid het volgende:
Onze Aardrijkskundeleraar sloeg een keer een meisje een bloedneus in de les.
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:37 schreef koningdavid het volgende:
"Meneer. Vuist City bestaat heul niet!"quote:Op woensdag 2 december 2009 23:37 schreef koningdavid het volgende:
Ze was al voor in de klas gezet en bleef praten/klieren. Leraar stond op, pakte zo'n snelhechtermapje en *pats* op haar neus.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:40 schreef DaanA het volgende:
[..]
Dat zal ze dan wel verdiend hebben.
Juist. Goede docent!quote:Op woensdag 2 december 2009 23:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ze was al voor in de klas gezet en bleef praten/klieren. Leraar stond op, pakte zo'n snelhechtermapje en *pats* op haar neus.
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ze was al voor in de klas gezet en bleef praten/klieren. Leraar stond op, pakte zo'n snelhechtermapje en *pats* op haar neus.
![]()
kom op die leraar is ook maar een man ....quote:Op woensdag 2 december 2009 23:22 schreef Ayca het volgende:
Woensdag hebben wij altijd een blokuur Aardrijkskunde, tussen de 2 uren hebben we 5 min. pauze en mogen even wat voor ons zelf doen.
Dus wij gingen met een groepje wat praten, en de 5 min. waren al bijna om.
Leraar: 'meiden, stil nu we gaan weer aan het werk', wij gingen natuurlijk door![]()
Dus hij zegt het nog eens en fluit met zijn vingers, zegt mijn klasgenoot 'oeh dat wil ik ook kunnen, fluiten met mijn vingers'.Zegt de leraar 'ik kan wel meer dingen met mijn vingers hoor'!!
![]()
![]()
Wat een baas!!quote:Op woensdag 2 december 2009 23:27 schreef -SG- het volgende:
Leer eens fatsoenlijk Nederlands.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Onze leraar geschiedenis scheiten vroeger bij iedereen in de bek
Mensen als jij zouden gewoon een maand niet moeten kunnen posten, ik zeg niet dat het niveau dan direct hoogstaand zal worden, maar het topic komt dan wel sneller van de grondquote:
ik praat altijd in perfecte nederlands vind je nie dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 01:48 schreef synnath het volgende:
[..]
Leer eens fatsoenlijk Nederlands.
quote:Op donderdag 3 december 2009 01:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mensen als jij ik zouden gewoon een maand niet moeten kunnen posten, ik zegt niet dat het niveau dan direct hoogstaand zal worden, maar het topic komt dan wel sneller van de grond
quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 01:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mensen als jij zouden gewoon niet moeten kunnen internetten, ik zeg niet wel dat het niveau dan direct hoogstaand zal worden, maar en het topic komt dan wel sneller van de grond![]()
bevestig vooral het beeld dat ik al van je heb...quote:Op donderdag 3 december 2009 01:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mensen als jij zouden gewoon een maand niet moeten kunnen posten, ik zegt niet dat het niveau dan direct hoogstaand zal worden, maar het topic komt dan wel sneller van de grond
[..]
Mensen als jij zouden gewoon een maand niet moeten kunnen internetten, ik zegt wel dat het niveau dan direct hoogstaand zal worden, en het topic komt dan wel sneller van de grond moeten slapen, en morgen werk zoeken.![]()
Dat beeld zal me worst wezen, ik vind het gewoon oprecht jammer dat trieste grappen en het verbeteren van taalfouten de overhand nemen in elk KLB topic. Misschien zou je eens een van die topics moeten doorlezen die wel een beetje niveau bevat, zie je hoe het ook kanquote:Op donderdag 3 december 2009 02:01 schreef bas-beest het volgende:
[..]
bevestig vooral het beeld dat ik al van je heb...
* synnath checkt de posthistorievan Heer_van_Bartolhoven.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat beeld zal me worst wezen, ik vind het gewoon oprecht jammer dat trieste grappen en het verbeteren van taalfouten de overhand nemen in elk KLB topic. Misschien zou je eens een van die topics moeten doorlezen die wel een beetje niveau bevat, zie je hoe het ook kan
Nee idioot. Ik zou slapen als ik geen werk heb, zodat ik morgen fit ben om werk te zoeken. Iets wat jij ook zou moeten doen. En jouw huidige werk als plantsoendienst-medewerker is nou niet iets waar je zo trots op zou moeten zijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb al werk, jij niet kennelijk anders zou je al slapen
Nu ook nog even de posts zelfquote:Op donderdag 3 december 2009 02:05 schreef synnath het volgende:
[..]
* synnath checkt de posthistorievan Heer_van_Bartolhoven.
Zucht.
Laat het gewoon! En ga fatsoenlijk werk zoeken.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nu ook nog even de posts zelf![]()
En wat zal ik zeggen, het is niet altijd zo geweest hoor, maarja je krijgt steeds meer een leven. Alleen bij KLB kan ik het reageren niet laten
Misschien zou je ook eens moeten gaan slapen als je wel werk hebt, dan word je niet ontslagen en is het (door jou aangedragen punt 'het zoeken naar werk' ook geen discussiepunt meerquote:Op donderdag 3 december 2009 02:07 schreef synnath het volgende:
[..]
Nee idioot. Ik zou slapen als ik geen werk heb, zodat ik morgen fit ben om werk te zoeken. Iets wat jij ook zou moeten doen.
Altijd leuk die uit de lucht gegrepen onzin. En nu kan ik weer gaan roepen dat jij een nog triester beroep hebt, maar iedere hond zal ook wel snappen dat dit gewoon van het niveau 'je moeder is...' is.quote:En jouw huidige werk als plantsoendienst-medewerker is nou niet iets waar je zo trots op zou moeten zijn.
Heb ik alquote:Op donderdag 3 december 2009 02:09 schreef synnath het volgende:
[..]
Laat het gewoon! En ga fatsoenlijk werk zoeken.
Ik ben student.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien zou je ook eens moeten gaan slapen als je wel werk hebt, dan word je niet ontslagen en is het (door jou aangedragen punt 'het zoeken naar werk' ook geen discussiepunt meer![]()
[..]
Altijd leuk die uit de lucht gegrepen onzin. En nu kan ik weer gaan roepen dat jij een nog triester beroep hebt, maar iedere hond zal ook wel snappen dat dit gewoon van het niveau 'je moeder is...' is.
Dat zou je wel willen he? Maar nee, je vader zei dat hij dat zelf wilde doen.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Toch wel grappig Synnath, als ik mijn eigen posts lees, dan zijn er zoveel dingen waarop je me kan pakken, maar jij ageert op zo infantiele, gouden-kooi-achtige, Hanna-Tokkie manier![]()
Ik ook en ik werk er naast.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:11 schreef synnath het volgende:
[..]
Ik ben student.
Verder nog iets?
Dit bedoel ik dus, in groep 8 is dit leuk, in de 1e klas ook wel....je zegt dat je student bent. Laat me raden: 2e klas VMBOquote:Op donderdag 3 december 2009 02:13 schreef synnath het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen he? Maar nee, je vader zei dat hij dat zelf wilde doen.
Je werkt er naast?quote:Op donderdag 3 december 2009 02:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ook en ik werk er naast.
Bovendien ben ik niet onder de indruk van studenten, kunnen hele luie, profiterende, zwart-wit denkende, met zichzelf ingenomen figuren zijn
Zou ik dan toevallig bij jou in de klas kunnen zitten?quote:Op donderdag 3 december 2009 02:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, in groep 8 is dit leuk, in de 1e klas ook wel....je zegt dat je student bent. Laat me raden: 2e klas VMBO
Gelukkig voor jou, je bespaart jezelf een hele hoop inhoudelijke tekst die je hersenen waarschijnlijk toch niet kunnen verdragen.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:15 schreef synnath het volgende:
[..]
Je werkt er naast?
Hier stopte ik met lezen.
Lijkt me sterk, ik zit namelijk als sinds mijn middelbareschooltijd niet meer in de klas.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:15 schreef synnath het volgende:
[..]
Zou ik dan toevallig bij jou in de klas kunnen zitten?
Maar nee. Toch leuk geprobeerd!
Ik probeer je alleen maar te helpen hoor, net zoals alle medewerkers van jeugdzorg, de psychiater en alle andere mensen van hulpverlenende instanties die dat al jaren proberen. Wees niet zo ondankbaar.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou, je bespaart jezelf een hele hoop inhoudelijke tekst die je hersenen waarschijnlijk toch niet kunnen verdragen.
Als je me hierop wenst aan te vallen, dan zou ik zeggen speur mijn topics eens door, ik kan niet eenmaal niet goed typen. Als jij denkt dat je zo je gebrek aan argumentatie en inhoudelijkheid goed kan maken dan wil ik je zelfs wel helpen.
Ik lees de topics van 2003-2006 nog eens door en post mijn taalfouten en jij die van 2006-2009 okee? Alles om jou een beetje lol de bezorgen![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2009 02:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Volgens mij is ie afgehaakt, heb ik het toch te ingewikkeld voor je gemaakt debiel?
Dit is gebaseerd op? Dit bedoel ik dus: Gevatheid 1: Inhoudelijkheid 0quote:Op donderdag 3 december 2009 02:20 schreef synnath het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar te helpen hoor, net zoals alle medewerkers van jeugdzorg, de psychiater en alle andere mensen van hulpverlenende instanties die dat al jaren proberen. Wees niet zo ondankbaar.
Ik lig er al in, met laptopquote:1. Ga nu naar bed toe.
Niet nodig, diploma hangt al aan de muurquote:2. Let morgen goed op tijdens je Nederlandse les op school.
Geen slecht plan, maar nu blijf ik nog evenquote:3. Ga vanaf nu vroeger naar bed
Beter voor mij: neequote:4. Post hier niet meer, dat is beter voor je. En voor ons.
Bij deze besluit ik alleen nog op inhoudelijke aanvallen te reageren, de afgelopen 10 posts heb ik al bewezen dat ik de zandbak methode niet verleerd heb. D'r zit alleen geen uitdaging meer aan.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens kan je me niet inhoudelijk aanvallen, dit heeft zo een kleuterschool met zandbak niveau
quote:Op donderdag 3 december 2009 02:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bij deze besluit ik alleen nog op inhoudelijke aanvallen te reageren, de afgelopen 10 posts heb ik al bewezen dat ik de zandbak methode niet verleerd heb. D'r zit alleen geen uitdaging meer aan.
quote:Op donderdag 3 december 2009 02:27 schreef synnath het volgende:
Ik geef het op.
Ik krijg er bijna medelijden mee dat ik het je wel wil uitleggen, mijn allersimpelste Synnath: je ziet toch ook wel in dat de mensen die dit lezen wel inzien dat je die dingen over mij helemaal niet kan weten of bewijzen en hoogstwaarschijnlijk verzint. Daarom is het ook wel grappig, alleen inhoudelijk raakt het kant noch walquote:Tegen zoveel onnozelheid ben ik niet opgewassen. Succes. En het spijt me voor je ouders.
Oei, dat is wel heel erg vies ja.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:22 schreef Ayca het volgende:
![]()
![]()
Niet te geleuven! Wat ben jij preuts als je dat al vies vindt. 'T zijn eerder jouw gedachten, ne als mensen die denken dat elke toren een fallussymbool is.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:22 schreef Ayca het volgende:
![]()
![]()
Ik heb wel kunnen lachen om dat gebash naar elkaar toe. Ik houd wel van een relletje.quote:Op donderdag 3 december 2009 08:31 schreef HalvinCarris het volgende:
Wat een nerds in dit topic zeg. Anders ga je midden in de nacht even lekker discussiėren.Voelen jullie je nu trots kinderen?
quote:Op donderdag 3 december 2009 07:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Niet te geleuven! Wat ben jij preuts als je dat al vies vindt. 'T zijn eerder jouw gedachten, net als mensen die denken dat elke toren een fallussymbool is.
Daar had je hem gemakkelijk mee kunnen ontslaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:27 schreef -SG- het volgende:
Inderdaad. Dat TS zo reageert heeft meer te maken met haar eigen preutsheid of oversexdheid, dan met wat dan ook van de leraar. Sowieso, mensen die achter elke opmerking iets seksueels zoeken..maar daar ben je dan ook wel puber voor natuurlijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 07:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Niet te geleuven! Wat ben jij preuts als je dat al vies vindt. 'T zijn eerder jouw gedachten, ne als mensen die denken dat elke toren een fallussymbool is.
Wat een dijenkletser.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:49 schreef Chinless het volgende:
Wij hadden zn leraar.. die ging altijd op een stoel zitten die OP een krukje stond.
En altijd maag grapjes maken dat wij "de klas" zaten te wachten op het moment dat die stoel van het krukje zou vallen.
quote:Op donderdag 3 december 2009 12:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Niet vies maar desondanks wel zeer flauw. Onze wiskunde leraar had een standaard antwoord op de vraag: "Meneer, mag de verwarming wat hoger?'' "Nee, want die zit vast aan de muur."!!!!
Wat een baasquote:Op donderdag 3 december 2009 12:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Niet vies maar desondanks wel zeer flauw. Onze wiskunde leraar had een standaard antwoord op de vraag: "Meneer, mag de verwarming wat hoger?'' "Nee, want die zit vast aan de muur."!!!!
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:15 schreef Dastan het volgende:
Iemand vroeg aan mijn docent scheikunde of hij opgelost kopersulfaat kon drinken. De docent zei van wel waarna de jongen de oplossing direct achterover sloeg. Hij moest meteen naar het ziekenhuis om zijn maag leeg te laten halen. De docent bleek achteraf bedoeld te hebben dat hij dat kon drinken omdat het een vloeistof was.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Euhm...jaquote:Op donderdag 3 december 2009 08:31 schreef HalvinCarris het volgende:
Wat een nerds in dit topic zeg. Anders ga je midden in de nacht even lekker discussiėren.Voelen jullie je nu trots kinderen?
Stiekem welquote:Op donderdag 3 december 2009 08:31 schreef HalvinCarris het volgende:
Nah dat valt wel mee zo preuts ben ik niet,quote:Op donderdag 3 december 2009 07:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Niet te geleuven! Wat ben jij preuts als je dat al vies vindt. 'T zijn eerder jouw gedachten, ne als mensen die denken dat elke toren een fallussymbool is.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |