abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75235732
Ik geef het op. Tegen zoveel onnozelheid ben ik niet opgewassen. Succes. En het spijt me voor je ouders.
pi_75235755
quote:
Op donderdag 3 december 2009 02:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Bij deze besluit ik alleen nog op inhoudelijke aanvallen te reageren, de afgelopen 10 posts heb ik al bewezen dat ik de zandbak methode niet verleerd heb. D'r zit alleen geen uitdaging meer aan.
quote:
Op donderdag 3 december 2009 02:27 schreef synnath het volgende:
Ik geef het op.
quote:
Tegen zoveel onnozelheid ben ik niet opgewassen. Succes. En het spijt me voor je ouders.
Ik krijg er bijna medelijden mee dat ik het je wel wil uitleggen, mijn allersimpelste Synnath: je ziet toch ook wel in dat de mensen die dit lezen wel inzien dat je die dingen over mij helemaal niet kan weten of bewijzen en hoogstwaarschijnlijk verzint. Daarom is het ook wel grappig, alleen inhoudelijk raakt het kant noch wal
Een heer met stijl
  Moderator / Redactie FP donderdag 3 december 2009 @ 04:10:42 #78
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_75236020
Ik waardeer Heer_van_Bartolhoven
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_75236036
quote:
Op woensdag 2 december 2009 23:22 schreef Ayca het volgende:

Dus hij zegt het nog eens en fluit met zijn vingers, zegt mijn klasgenoot 'oeh dat wil ik ook kunnen, fluiten met mijn vingers'. Zegt de leraar 'ik kan wel meer dingen met mijn vingers hoor'!!
Oei, dat is wel heel erg vies ja.

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_75236287
quote:
Op woensdag 2 december 2009 23:22 schreef Ayca het volgende:
Dus hij zegt het nog eens en fluit met zijn vingers, zegt mijn klasgenoot 'oeh dat wil ik ook kunnen, fluiten met mijn vingers'. Zegt de leraar 'ik kan wel meer dingen met mijn vingers hoor'!!
Niet te geleuven! Wat ben jij preuts als je dat al vies vindt. 'T zijn eerder jouw gedachten, ne als mensen die denken dat elke toren een fallussymbool is.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_75236363
Het was zo'n leuk topique.
  donderdag 3 december 2009 @ 08:31:08 #82
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_75236983
Wat een nerds in dit topic zeg. Anders ga je midden in de nacht even lekker discussiėren. Voelen jullie je nu trots kinderen?
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_75237236
Ik heb ook z'on leraar en die zegt dan dingen als : 'Ja als ze zuigen zijn ze zoet.'
pi_75237668
quote:
Op donderdag 3 december 2009 08:31 schreef HalvinCarris het volgende:
Wat een nerds in dit topic zeg. Anders ga je midden in de nacht even lekker discussiėren. Voelen jullie je nu trots kinderen?
Ik heb wel kunnen lachen om dat gebash naar elkaar toe. Ik houd wel van een relletje.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
pi_75237681
quote:
Op donderdag 3 december 2009 07:08 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Niet te geleuven! Wat ben jij preuts als je dat al vies vindt. 'T zijn eerder jouw gedachten, net als mensen die denken dat elke toren een fallussymbool is.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
  donderdag 3 december 2009 @ 09:27:14 #86
267828 Tacobell
”Yo quiero Taco Bell!
pi_75237850
quote:
Op woensdag 2 december 2009 23:27 schreef -SG- het volgende:
Onze leraar wiskunde zei altijd als meisjes met elkar aan het praten waren:

'Ja ik weet dat je goed met je mond bent, maar bewaar dat voor vanavond.'

.
Daar had je hem gemakkelijk mee kunnen ontslaan.
pi_75241265
quote:

[..]

Niet te geleuven! Wat ben jij preuts als je dat al vies vindt. 'T zijn eerder jouw gedachten, ne als mensen die denken dat elke toren een fallussymbool is.
Inderdaad. Dat TS zo reageert heeft meer te maken met haar eigen preutsheid of oversexdheid, dan met wat dan ook van de leraar. Sowieso, mensen die achter elke opmerking iets seksueels zoeken..maar daar ben je dan ook wel puber voor natuurlijk.
pi_75241606
Wij hadden zn leraar.. die ging altijd op een stoel zitten die OP een krukje stond.
En altijd maag grapjes maken dat wij "de klas" zaten te wachten op het moment dat die stoel van het krukje zou vallen.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_75242054
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:49 schreef Chinless het volgende:
Wij hadden zn leraar.. die ging altijd op een stoel zitten die OP een krukje stond.
En altijd maag grapjes maken dat wij "de klas" zaten te wachten op het moment dat die stoel van het krukje zou vallen.
Wat een dijenkletser.
pi_75243469
Niet vies maar desondanks wel zeer flauw. Onze wiskunde leraar had een standaard antwoord op de vraag: "Meneer, mag de verwarming wat hoger?'' "Nee, want die zit vast aan de muur."

!!!!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 3 december 2009 @ 13:05:44 #91
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_75244226
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Niet vies maar desondanks wel zeer flauw. Onze wiskunde leraar had een standaard antwoord op de vraag: "Meneer, mag de verwarming wat hoger?'' "Nee, want die zit vast aan de muur."

!!!!
#FreeHat
pi_75244503
Iemand vroeg aan mijn docent scheikunde of hij opgelost kopersulfaat kon drinken. De docent zei van wel waarna de jongen de oplossing direct achterover sloeg. Hij moest meteen naar het ziekenhuis om zijn maag leeg te laten halen. De docent bleek achteraf bedoeld te hebben dat hij dat kon drinken omdat het een vloeistof was.
pi_75244884
ik heb ooit een docent gehad die ook grappig dacht te zijn, hij at ging namelijk een snicker eten en zei, ik haal even mijn snikkel uit m'n tas. Het garppigste was dat iedereen er niet om moest lachen. Ik de opmerking maakte ik denk dat.... een grap probeerd te maken en dat iedereen in een scheur lag
pi_75245112
whehe die grappen
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  Moderator / Redactie FP donderdag 3 december 2009 @ 13:35:27 #95
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_75245113
quote:

!!!!
Wat een baas
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_75245121
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:15 schreef Dastan het volgende:
Iemand vroeg aan mijn docent scheikunde of hij opgelost kopersulfaat kon drinken. De docent zei van wel waarna de jongen de oplossing direct achterover sloeg. Hij moest meteen naar het ziekenhuis om zijn maag leeg te laten halen. De docent bleek achteraf bedoeld te hebben dat hij dat kon drinken omdat het een vloeistof was.
!
pi_75245297
quote:

!!!!
Ik moest lachen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_75245951
quote:
Euhm...ja
Een heer met stijl
pi_75246112
quote:
Stiekem wel
pi_75246335
TS is verliefd op haar leraar .
Cool story, Hansel.
pi_75247651
Mijn natuurkunde leraar gooide altijd delen van kapotte stoelen naar buiten vanaf de tweede verdieping
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  donderdag 3 december 2009 @ 15:05:45 #102
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_75248052
ts is feministisch,en ligt langs nederland om ons tegen het water te beschermen
pi_75249993
quote:

[..]

Nah dat valt wel mee zo preuts ben ik niet, en vergeet niet dat we 16 en nogal melig waren op dat moment dus wel logisch dat we daar aan moesten denken (de hele klas trouwens)
pi_75250244
quote:
Op woensdag 2 december 2009 23:26 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')