Ik zit niet "echt" te kijken maar zag net die man met heftig opgemaakt Kiss-gezicht zitten pruilen omdat zijn twee-en-half-meter brede kast met Kiss prullaria uit de huiskamer moest verdwijnenquote:Op woensdag 2 december 2009 22:34 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik zag het net ook een stukje, stiemie. Maar niet genoeg, denk ik, want ik vond ze allebei best wel redelijk eigenlijk.
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:41 schreef Luchtbel het volgende:
Nou dat scheelt Snoop
En goed nieuws voor Jolie. TF en ik hebben een ander beeld bij een kleine chocoladeletter. Dus ze krijgt een grote
Ik kan me niet voorstellen dat je helemaal niks leuks te vertellen hebt. Er zit altijd wel ergens een lichtpuntje, en ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat je die echt wel gevonden hebt voor het sluiten van dit topicquote:Op woensdag 2 december 2009 22:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik kom het volgende bankje wel weer terug dan.voor Jolie, Bar, oeke en snoopy
Ach ja, daar heb je ook wel gelijk in. Het is alleen nog zo vers en het lijkt nog zo onoverkomelijk en het strekt zich zo ver in de toekomst uit met alle ellende van dien.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je helemaal niks leuks te vertellen hebt. Er zit altijd wel ergens een lichtpuntje, en ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat je die echt wel gevonden hebt voor het sluiten van dit topic.
Het is ook rot als blijkt dat iemand die je dierbaar is niet te vertrouwen is. Maar laat er alsjeblieft niet je allereerste feestdagen met kind door verpesten hoor, dat is veel te bijzonderquote:Op woensdag 2 december 2009 22:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach ja, daar heb je ook wel gelijk in. Het is alleen nog zo vers en het lijkt nog zo onoverkomelijk en het strekt zich zo ver in de toekomst uit met alle ellende van dien.
Het leuke nieuws is dat ik vandaag een telefoontje kreeg van een oud-collega met wie ik het altijd goed kon vinden. Elkaar een aantal jaren geleden uit het oog verloren, en via hyves weer gevonden, nu allebei met babyWe zouden morgen afspreken, dat gaat niet door, maar het gesprek was meteen weer heel gezellig.
Wat heb jij gegeten?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:56 schreef YPPY het volgende:
voor Jolie en d'r grote letter
voor de taart van hema met 3 kaarsjes
voor miss_sly die een leuke dochter heeft en vast een familieband heeft die nu veel sterker wordt
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:36 schreef E.T. het volgende:
[..]
Wat heb jij gegeten?
Ik zie je vanavond alleen maar jompelen
Dat is ook zo, eigenlijk, maar die feestdagen krijgen natuurlijk een zwart randje. Juist nu wil ik mijn ouders niet laten zitten, maar het zal moeilijk zijn om even te vergeten wat er gaande is. En hoewel ik erg boos ben op hem, kan ik de gedachte dat hij in een gevangenis zit en daar nog heel lang moet zitten en de feestdagen door moet brengen toch slecht verdragen.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het is ook rot als blijkt dat iemand die je dierbaar is niet te vertrouwen is. Maar laat er alsjeblieft niet je allereerste feestdagen met kind door verpesten hoor, dat is veel te bijzonder.
Heel leuk en heel apart. Ik vind het ook erg leuk om af te spreken en haar knul te zien. Ik heb echt nog geen beeld van haar met een kind, en zij ongetwijfeld bij mij ook nietquote:Wat leuk, allebei met baby! Gek is dat he? Dat het voor jezelf nog een beetje vreemd aanvoelt om te vertellen dat je een kind hebt aan iemand die je lang niet gezien hebt, en dat je dan helemaal met je mond openstaat als blijkt dat zij ook "ineens" een kind hebben.
quote:Op donderdag 3 december 2009 06:27 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Goed nieuws, ik ga vandaag heerlijk Sinterklazen met de kinderen in de klas. Lekker kneuterig, muziekje aan, knutselen en een glaasje limo erbij. Helemaal gezellig !
Oei, das een kort nachtje.Meestal gaan de kinderen wel weer mee in het ritme van de dag. En dan heb je vanavond een moe mannetje die heerlijk gaat slapen!quote:Op donderdag 3 december 2009 06:36 schreef Faja-Lobi het volgende:
leuk KP, sinterklaas vieren met de kinderen van de klas. Mijn zoon viert vandaag sinterklaas op de creche. Als hij tenminste straks niet al vreselijk chagerijnig is van een gebroken nachtrust. Hij heeft van 11 tot 1 liggen huilen en om 6 uur was zijn biologische wekker al weer af gegaan.
Hoezo? Werd hij daardoor te laat wakker?quote:Op donderdag 3 december 2009 07:37 schreef Ticootje het volgende:
Ja jen heeft ook uitgeslapen!!!! En nu is M. pissig.
Ja maar lieve miss_sly, je broer heeft het toch zichzelf aangedaan? Hij wist toch wat hij deed? Hij is gewoon volwassen hoor! Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten...quote:Op woensdag 2 december 2009 23:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is ook zo, eigenlijk, maar die feestdagen krijgen natuurlijk een zwart randje. Juist nu wil ik mijn ouders niet laten zitten, maar het zal moeilijk zijn om even te vergeten wat er gaande is. En hoewel ik erg boos ben op hem, kan ik de gedachte dat hij in een gevangenis zit en daar nog heel lang moet zitten en de feestdagen door moet brengen toch slecht verdragen.
Hier blijven ook weer dingen in de kast liggenquote:Op donderdag 3 december 2009 09:02 schreef trui het volgende:
gefeliciteerd vicky!
en pinq, succes, hopelijk ziet 't er goed uit!
ik ga zo es alle pakjes inpakken die ik in de loop van de afgelopen maanden verzameld heb voor pakjesavond.ik hoop dat ik alles terug kan vinden...
en 't zal wel weer veel te veel zijn.
Een mooi spel? Of mooie knutsel/tekenspullen?quote:Op donderdag 3 december 2009 09:33 schreef Luchtbel het volgende:
En het hoort er vast bij. En een naaidoos zoek ik misschien bij elkaar voor de kerstvakantie. Heeft ze dan meteen wat te doen en dan nu gewoon een ander cadeautje. Maar wat
Heb je al een idee wat voor naaidoos je koopt? ik moet eigenlijk ook iets hebben om mijn naaispulletjes in op te bergen, want plastic tasjes en kartonnen doosjes zonder deksel zijn niet heel erg handigquote:Op donderdag 3 december 2009 09:33 schreef Luchtbel het volgende:
En het hoort er vast bij. En een naaidoos zoek ik misschien bij elkaar voor de kerstvakantie. Heeft ze dan meteen wat te doen en dan nu gewoon een ander cadeautje. Maar wat
De bellen zijn 30 gr. per stuk. dus het is even opbouwen om ze te kunnen dragen.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:57 schreef trui het volgende:
oef macka, die lijken me erg zwaar! of is dat juist het extra stretching effect?![]()
LB, hoe groot is deze groot dan?
en goed nieuws hier: alweer bijna een leuk haakselpoppetje af, voor Xenia's poppetje.
Nee helemaal niet. Ben blij dat we nu een paar weken niet in de rook zitten. Ze doet het haarzelf aan wij niet!!quote:Op donderdag 3 december 2009 09:59 schreef Luchtbel het volgende:
MeNicole, ik zou me op z'n minst even schamen voordat ik zoiets zou posten. Doe jij dat ook?
plaatsvervangendquote:Op donderdag 3 december 2009 09:59 schreef Luchtbel het volgende:
MeNicole, ik zou me op z'n minst even schamen voordat ik zoiets zou posten. Doe jij dat ook?
En Macka: waar is mijn chocoladekikker![]()
Wat lief. Ik denk ook dat Jolie erg blij zal zijn met haar chocoladeletter. Want met een moeder die niet van chocolade houdt heeft ze weleens pech! Als ze ergens een keer wat mag kiezen weet ze het ook altijd meteen: sjoooooocoooolaaaade doooonkere.
Wie zegt dat ze in debak zit en haar huis kwijt is. Ze zit nu in een afkichkliniek en ze heeft haar huis nog gewoon hoor. Maar zo kan er geen post in de bus en word het allemaal opgespaard totdat ze weer thuis komt.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
plaatsvervangend![]()
Jeetje dat je ellende met iemand hebt ok, maar blij zijn dat ze in de bak zit en haar huis kwijt is vind ik een beetje .... tja wat is het goede woord?
Belachelijkquote:Op donderdag 3 december 2009 10:01 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Ben blij dat we nu een paar weken niet in de rook zitten. Ze doet het haarzelf aan wij niet!!
ja want jij weet wel alles over je buurvrouw?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:04 schreef MeNicole2 het volgende:
Ook goed nieuws. Oordelen zonder alles te weten kunnen jullie wel![]()
Sorry maar voel me niet aangesproken door wat je zegt verder. Dus schaam je maar of niet. Tis jou feestje!!quote:Op donderdag 3 december 2009 10:07 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
ja want jij weet wel alles over je buurvrouw?
Kijk, ik zou me kunnen voorstellen dat je opgelucht bent. Maar om zoiets zo te verkondigen. Daar zou ik me toch echt flink voor schamen. Maar als dat heel erg pijnlijk en veroordelend voor je isdan zal ik me ook even schamen voor mijn reactie. Goed?
Goed bezig!quote:Op donderdag 3 december 2009 10:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb gisteravond alle Sintcadeautjes ingepakt!
En de twee kapsels (biscuitmixtaarten die nog moeten worden bekleed met marsepein) voor de twee taarten die ik zondag moet maken heb ik gisteren ook al gebakken en liggen in de vriezer.Met mijn nieuwe hartvormtaartblik
![]()
En ik heb mijn man laten uitslapen vanochtend en heb alle kinderen tóch op tijd afgeleverd bij het theater voor het sinterklaasfeest en bij school. Inclusief megasurprises en de gedichten die ze vanmorgen nog moesten maken en/of uitprinten.
En ik heb al voor 3 dagen boodschappen in huis!
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb gisteravond alle Sintcadeautjes ingepakt!
En de twee kapsels (biscuitmixtaarten die nog moeten worden bekleed met marsepein) voor de twee taarten die ik zondag moet maken heb ik gisteren ook al gebakken en liggen in de vriezer.Met mijn nieuwe hartvormtaartblik
![]()
En ik heb mijn man laten uitslapen vanochtend en heb alle kinderen tóch op tijd afgeleverd bij het theater voor het sinterklaasfeest en bij school. Inclusief megasurprises en de gedichten die ze vanmorgen nog moesten maken en/of uitprinten.
En ik heb al voor 3 dagen boodschappen in huis!
Je kna ook een taart via hema bestellen. Dan kan je zelf een plaatje erop zetten.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mijn moeder is nu nog op zoek naar een klein cadeautje. Ze vind het vooral lastig iets voor Tyler te vinden.
pfffff, ik ben nog lang niet jarigquote:Op donderdag 3 december 2009 10:49 schreef trui het volgende:
nee hoor! just for fun.en als kadootjes enzo.
Ik wil jou als mijn santaquote:Op donderdag 3 december 2009 10:49 schreef trui het volgende:
nee hoor! just for fun.en als kadootjes enzo.
Haken zul je, tot je vingers bloeden!quote:Op donderdag 3 december 2009 10:51 schreef trui het volgende:
je kunt me altijd PM-en natuurlijk, voor een verzoekje.maar ik was niet van plan om aan de lopende band te gaan zitten haken, 't moet wel leuk blijven.
hier heb ik een leuk houten naaidoosjequote:Op donderdag 3 december 2009 09:47 schreef miss_sly het volgende:
ET en dutchie, thanks
[..]
Heb je al een idee wat voor naaidoos je koopt? ik moet eigenlijk ook iets hebben om mijn naaispulletjes in op te bergen, want plastic tasjes en kartonnen doosjes zonder deksel zijn niet heel erg handig
Ik ben er geweest met Dean, een aantal weken geleden en die vond het leuk en is nog geen 3quote:Op donderdag 3 december 2009 10:54 schreef Luchtbel het volgende:
Is iemand naar de film Up geweest in de bioscoop?
Was dat leuk? En ook al leuk voor een meisje van 5? Of niet doen?
Oh wat een mooie!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
http://www.fayesstitchery(...)3194/Products/Tilda7
die is schattig!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
http://www.fayesstitchery(...)3194/Products/Tilda7
Nou ja, wel onder een laagje grond, over drie weken moeten ze erin zitten volgens de verpakking. De andere helft zat er 1 september al in en is al half opgekomen. * YPPY is een tuiniertalentquote:Op donderdag 3 december 2009 11:24 schreef k_i_m het volgende:
Bloembollen in de tuin mikken?.
Oh, ik heb ook goed nieuws; ik ben dunner dan dat ik er op het moment uitzie.
Jaquote:Op donderdag 3 december 2009 10:46 schreef trui het volgende:
spuuglokje!![]()
![]()
![]()
macka, tot nu toe vooral poppetjes ja.iszenietomoptevreten?
Ik ben net bij de dokter geweest omdat ik maandag de longen uit mijn lijf gekotst heb, het dinsdag langzaam weer beter ging, woensdag eigenlijk zelfs wel aardig tot het eind van de middag en ik toen weer elk moment kon overgeven. Maar dat klopte ook wel, want mijn darmen zijn tot de nok toe gevuld. Wat ik er maandag uitgekotst heb, heb ik er natuurlijk weer bijgegeten in de dag erna, waardoor ik dus nu weer last krijg van hetzelfdequote:
Ben jij er al achter wie die secret santa-postbode is?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:27 schreef Macka66 het volgende:
[..]
JaIk krijg opeens ontzettende spijt dat ik niet kan haken .
Nee! En jij?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:31 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ben jij er al achter wie die secret santa-postbode is?
In mij leeft een slank iemandquote:
Misschien dat we Moussy's Intelligence Team in moeten schakelenquote:
En riskeren dat je over me heen kotst? Nee dank u!quote:Op donderdag 3 december 2009 12:04 schreef k_i_m het volgende:
Zeg, waarom krijg ik geen bemoedigende schouderklopjes voor mijn goede nieuws?.
Die is al blij dat ze niet heeft verteld dat ze zwanger is.quote:
Daar zijn ze bij mij dus bang voor.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:11 schreef YPPY het volgende:
[..]
Die is al blij dat ze niet heeft verteld dat ze zwanger is.
Ja, dat ook nog eensquote:Op donderdag 3 december 2009 12:11 schreef YPPY het volgende:
[..]
Die is al blij dat ze niet heeft verteld dat ze zwanger is.
Terug naar de kust (heb de film nog niet gezien maar het boek wel gelezen) en komt een vrouw bij de dokter (idem) lijken mij wel erg leuk, maar weet niet of er een jong kijkertje mee moet?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
Draaien er uberhaupt leuke films? Aanraders? madiwodo kaartjes gehad., nog 2 weken de tijd.
Ja, dat dacht je de vorige keer ook alquote:Op donderdag 3 december 2009 12:34 schreef trui het volgende:
heu, ik dacht echt dat 't de vriend van raissa was die dat had!
quote:Nogehbollebollebolle?
Dakusikkeklaaaaase!
inderdaadquote:Op donderdag 3 december 2009 12:23 schreef k_i_m het volgende:
Trui, je bent weer in de war met die nier!
Want je hebt een nieuw huisquote:Op donderdag 3 december 2009 12:53 schreef k_i_m het volgende:
Het ís ook nog eens reuzegezellig Groofsken, dat mag je best weten!
Het was voor ons reden om te verhuizen en een huis te kopen iigquote:Op donderdag 3 december 2009 13:00 schreef Groofsken het volgende:
Hier komt een volledig nieuwe aanbouw (keuken en badkamer en wc), ze beginnen op 20 januari bij mij. Zie je dat al voor je, wij met z'n drietjes (waarvan één pasgeboren baby) in een container op straat douchen en koken, twee weken lang.
nee nee 8 december!quote:Op donderdag 3 december 2009 13:07 schreef Groofsken het volgende:
Ik denk er nog maar gewoon niet overna nu. Heb zeg maar ehm... andere dingen aan mijn hoofd......zoals overmorgen bevallen bijvoorbeeld....
Ben je dan jarig Kleurdoos? Ik de 15e, dus als ie net zolang blijft zitten als S... danquote:
Wij waren ook wel erg voortvarend hoor. We zijn ondertussen anderhalf jaar geleden verhuist maar ze zijn nog steeds niet bij onze flats met het renovatieproject.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:14 schreef Groofsken het volgende:
jamaar Jarno, verhuizen vóór de 20ste januari, met z'n drietjes waaronder een pasgeborene... ik weet niet hoor...
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Joh kom, dat doe je toch wel ff Groof?
Haha, ja ik weet niet, misschien dat het hoogzwanger zijn nu de rest goed relativeertquote:Op donderdag 3 december 2009 13:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij waren ook wel erg voortvarend hoor. We zijn ondertussen anderhalf jaar geleden verhuist maar ze zijn nog steeds niet bij onze flats met het renovatieproject.. Rij er regelmatig langs dus kan het mooi in de gaten houden.
Maar goed, maak je je er echt geen zorgen over? Van dit soort dingen kan ik dus wakker liggen want ik zie idd niet in hoe je dat dan moet gaan doen vanaf 20/1. Wil je niet ongerust maken ofzo maar ik snap de 'we zien dan wel' niet zo goed.
Je wilde me niet ongerust makenquote:Op donderdag 3 december 2009 13:21 schreef Jarno het volgende:
Keuken, wc en badkamer in 2 weken?
Rrrrrrrright..
Er werken wel een heleboel Polen in Nederland hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 13:21 schreef Jarno het volgende:
Keuken, wc en badkamer in 2 weken?
Rrrrrrrright..
nee ik 23 sept. maar 8 is net niet te dicht bij sinterklaas en kerstquote:Op donderdag 3 december 2009 13:13 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ben je dan jarig Kleurdoos? Ik de 15e, dus als ie net zolang blijft zitten als S... dan.
Ik denk zelf de 9e of 10e
Gaat ook wel ok hierquote:Op donderdag 3 december 2009 14:02 schreef Rottdog het volgende:
Het is hier flex, flex en de vloeitjes gewoon zijn gangetje dus
En met gij ?
Is dat de kindertoeslag of de kinderOPVANGtoeslag?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:51 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Gaat ook wel ok hier
BE, hier hebben we al bericht terug. Er moet gedokt worden... boehoe...
Vreemde zaak dat ze dat zo maar aan iedereen 'geven' en later terug eisen omdat je er geen recht op bleek te hebben.
Wij gaan over 2010 ook teveel krijgen (Anna wordt per augustus 4 en gaat dan naar school) dus dat gaat zeker opzij. Uitgeven lijkt me niet heel handig iig.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:30 schreef dutchie het volgende:
Als je ongeveer weet wat je teveel hebt ontvangen, zetten jullie dat dan opzij zodat je er misschien nog wat rente over meepakt?
Nou ja, als ik dat dus eens te weten zou komen, dan wel ja.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:30 schreef dutchie het volgende:
Als je ongeveer weet wat je teveel hebt ontvangen, zetten jullie dat dan opzij zodat je er misschien nog wat rente over meepakt?
ik heb het elke maand opzij gezetquote:Op donderdag 3 december 2009 15:30 schreef dutchie het volgende:
Het is ook niet altijd even duidelijk hoor, wanneer je teveel gaat krijgen. En niet iedereen is fiscaal expert. Maar goed, dat we teveel KDV premie gaan krijgen dit jaar zie ik wel een beetje aankomen eigenlijkquote:Op donderdag 3 december 2009 16:03 schreef dutchie het volgende:
Ik ken er genoeg die het niet doen nl. En dan achteraf lopen klagen.
Dus mag ik over 2006 en 2007 ook nog rente vragen van die tbuquote:Op donderdag 3 december 2009 16:26 schreef cattie het volgende:
Jarno, je kunt het halverwege het jaar ook stopzetten hoor.
En als je te weinig ontvangt krijg je het trouwens achteraf erbij plus rente. Ook de BD moet zich aan die wettelijke rente houden.
ET, wat een ellende zeg! Mijn ervaring met de BD is dat het over het algemeen goed loopt, soms een beetje traag, maar als er iets mis gaat, dan gaat het ook vaak gigantisch mis in één keer.
Wij moesten 300 euro terugbetalen (ik kreeg in september al een brief)quote:Op donderdag 3 december 2009 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja, als ik dat dus eens te weten zou komen, dan wel ja.Daar ben ik dus bang voor, dat ik heel veel terug moet betalen. Vlgs mij heb ik het goed gedaan met de berekeningen en het zo gedaan dat we niet alles gekregen hebben nog, maar ja... dat dacht mijn zus dus ook en die moesten het eerste jaar 500 euro terug betalen.
Ja idd. En volgens mij hebben wij dat dus ook gedaan, maar ik zou wel willen weten of ik dat nou echt goed gedaan heb.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:16 schreef lily het volgende:
[..]
Wij moesten 300 euro terugbetalen (ik kreeg in september al een brief)
Ik geef voor de berekening van 2010 (ik moet nog een wijziging doorgeven) wel een hoger toetsingsinkomen op want daar heb ik toch eigenlijk geen zin in (dat terugbetalen steeds)
Het cadeau is een woordje uit eenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:47 schreef Spuuglokje het volgende:
Dus het cadeau is een zinnetje/gedichtje, Vicky? Ik snap het geloof ik niet.
aiquote:Op donderdag 3 december 2009 21:30 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Oh en ik liep net in volle vaart tegen een uitstekend deel van het traphekje aan. Dat uitstekende deel zit precies op kruishoogteAuw
Volgens mij moeten ze zelf raden wat het cadeau is en staat dat dan ergens andersquote:Op donderdag 3 december 2009 21:47 schreef Spuuglokje het volgende:
Dus het cadeau is een zinnetje/gedichtje, Vicky? Ik snap het geloof ik niet.
Ik had het niet verwacht..quote:
Dat vond ik al bij de introductie van hem..quote:Op donderdag 3 december 2009 22:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ieuw, zoals hij nu bij jensen zit vind ik hem echt een enge gladde vent!
En wie dat nu weer?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ieuw, zoals hij nu bij jensen zit vind ik hem echt een enge gladde vent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahaquote:Op donderdag 3 december 2009 22:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het nog steeds over de winnaar van Robinson feecell.
Vicky, ik heb de intro gemist.
Ja, ik kom echt niet meer bij van het lachenquote:Op donderdag 3 december 2009 21:34 schreef freecell het volgende:
Die toeslagen zijn altijd wel lachwekkendSucces er mee iedereen
Omdat ik nóg rustiger aan moet doen en TARA dan mij een dagje mee wilde hebben naar de sauna. En we dan niet om 17:30 terug hoefden te zijn om te eten en daarna om hummel in bed te leggen en dergelijke.quote:
Mja, er zijn natuurlijk ook wel echt vervelende dingen, maar ze geven je zomaar geld (das prettig) en af en toe maken ze gewoon echt grappige vergissingen. Krijgen wij ineens weer een brief dat we vorig jaar idioot veel verdiend hebben oid. Wel veel werk om het recht te zetten, maar ik schiet toch vaak wel even in de lach als ik dan zo'n bedrag zie staan.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:06 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ja, ik kom echt niet meer bij van het lachen
oh, spoiler t is voor mequote:Op donderdag 3 december 2009 22:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het nog steeds over de winnaar van Robinson feecell.
Vicky, ik heb de intro gemist.
Ik ben opgegroeid met honden maar ik haat ze, en steek dat niet bepaald onder stoelen of bankenquote:Op donderdag 3 december 2009 22:17 schreef oeke het volgende:
Dit goed-nieuws-bankje gaat gewoon over de belastingsdienst![]()
![]()
Ik wilde jullie iets vragen, met Sinterklaas gaat Ko voor het eerst de honden van mijn zusje ontmoeten. (een beetje laat ik weet het, maar ze kunnen bij ons niet die 3 trappen op en mijn vriend is ook erg allergisch)
Het zijn 2 grote duitse herdershonden.
Nou ben ik zelf best bang voor honden en ook deze honden vind ik helaas niet zo leuk. Maar ik wil graag dat Ko er niet bang voor is en dat zij hem accepteren.
Hoe kan ik dat nou het beste aanpakken, Ko bij mijn zusje op schoot? Of toch bij mij? En gaan ze hem likken?Waarschijnlijk wel he?
![]()
Ik zie er dus echt een beetje tegenop.![]()
Mijn excuus alvast aan alle hondenliefhebbers.
Ik vertrouw alle honden die niet van mij zijn net zover als ik ze kan zien wat betreft kinderen.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:29 schreef cattie het volgende:
Herders vertrouw ik juist wel. Meer dan die kleine keffertjes.
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op donderdag 3 december 2009 22:33 schreef cattie het volgende:
Ik laat Fee ook niet in haar eentje bij honden hoor.
die haren komen vast niet op een toastjequote:Op donderdag 3 december 2009 22:46 schreef oeke het volgende:
Hm, dat heb ik ook met paarden hoor Kim, vooral niet achterlangs lopen.![]()
Alleen weet ik niet of die ook zo verharen.
Toastje paardenrookvlees inclusief verdwaalde haar.quote:Op donderdag 3 december 2009 22:50 schreef snoopy het volgende:
die haren komen vast niet op een toastje
whehequote:Op donderdag 3 december 2009 22:51 schreef trui het volgende:
freecell, dan moet ik meteen denken aan zo'n speelgoedpaardje met zo'n afstandsbestuurdingetje dat onze dochter heeft. daar heeft ze me toch lang om gezeurd, maar uiteindelijk wordt er eigenlijk maar weinig mee gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |