Ik zit niet "echt" te kijken maar zag net die man met heftig opgemaakt Kiss-gezicht zitten pruilen omdat zijn twee-en-half-meter brede kast met Kiss prullaria uit de huiskamer moest verdwijnenquote:Op woensdag 2 december 2009 22:34 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik zag het net ook een stukje, stiemie. Maar niet genoeg, denk ik, want ik vond ze allebei best wel redelijk eigenlijk.
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:41 schreef Luchtbel het volgende:
Nou dat scheelt Snoop
En goed nieuws voor Jolie. TF en ik hebben een ander beeld bij een kleine chocoladeletter. Dus ze krijgt een grote
Ik kan me niet voorstellen dat je helemaal niks leuks te vertellen hebt. Er zit altijd wel ergens een lichtpuntje, en ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat je die echt wel gevonden hebt voor het sluiten van dit topicquote:Op woensdag 2 december 2009 22:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik kom het volgende bankje wel weer terug dan.voor Jolie, Bar, oeke en snoopy
Ach ja, daar heb je ook wel gelijk in. Het is alleen nog zo vers en het lijkt nog zo onoverkomelijk en het strekt zich zo ver in de toekomst uit met alle ellende van dien.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je helemaal niks leuks te vertellen hebt. Er zit altijd wel ergens een lichtpuntje, en ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat je die echt wel gevonden hebt voor het sluiten van dit topic.
Het is ook rot als blijkt dat iemand die je dierbaar is niet te vertrouwen is. Maar laat er alsjeblieft niet je allereerste feestdagen met kind door verpesten hoor, dat is veel te bijzonderquote:Op woensdag 2 december 2009 22:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach ja, daar heb je ook wel gelijk in. Het is alleen nog zo vers en het lijkt nog zo onoverkomelijk en het strekt zich zo ver in de toekomst uit met alle ellende van dien.
Het leuke nieuws is dat ik vandaag een telefoontje kreeg van een oud-collega met wie ik het altijd goed kon vinden. Elkaar een aantal jaren geleden uit het oog verloren, en via hyves weer gevonden, nu allebei met babyWe zouden morgen afspreken, dat gaat niet door, maar het gesprek was meteen weer heel gezellig.
Wat heb jij gegeten?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:56 schreef YPPY het volgende:
voor Jolie en d'r grote letter
voor de taart van hema met 3 kaarsjes
voor miss_sly die een leuke dochter heeft en vast een familieband heeft die nu veel sterker wordt
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:36 schreef E.T. het volgende:
[..]
Wat heb jij gegeten?
Ik zie je vanavond alleen maar jompelen
Dat is ook zo, eigenlijk, maar die feestdagen krijgen natuurlijk een zwart randje. Juist nu wil ik mijn ouders niet laten zitten, maar het zal moeilijk zijn om even te vergeten wat er gaande is. En hoewel ik erg boos ben op hem, kan ik de gedachte dat hij in een gevangenis zit en daar nog heel lang moet zitten en de feestdagen door moet brengen toch slecht verdragen.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het is ook rot als blijkt dat iemand die je dierbaar is niet te vertrouwen is. Maar laat er alsjeblieft niet je allereerste feestdagen met kind door verpesten hoor, dat is veel te bijzonder.
Heel leuk en heel apart. Ik vind het ook erg leuk om af te spreken en haar knul te zien. Ik heb echt nog geen beeld van haar met een kind, en zij ongetwijfeld bij mij ook nietquote:Wat leuk, allebei met baby! Gek is dat he? Dat het voor jezelf nog een beetje vreemd aanvoelt om te vertellen dat je een kind hebt aan iemand die je lang niet gezien hebt, en dat je dan helemaal met je mond openstaat als blijkt dat zij ook "ineens" een kind hebben.
quote:Op donderdag 3 december 2009 06:27 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Goed nieuws, ik ga vandaag heerlijk Sinterklazen met de kinderen in de klas. Lekker kneuterig, muziekje aan, knutselen en een glaasje limo erbij. Helemaal gezellig !
Oei, das een kort nachtje.Meestal gaan de kinderen wel weer mee in het ritme van de dag. En dan heb je vanavond een moe mannetje die heerlijk gaat slapen!quote:Op donderdag 3 december 2009 06:36 schreef Faja-Lobi het volgende:
leuk KP, sinterklaas vieren met de kinderen van de klas. Mijn zoon viert vandaag sinterklaas op de creche. Als hij tenminste straks niet al vreselijk chagerijnig is van een gebroken nachtrust. Hij heeft van 11 tot 1 liggen huilen en om 6 uur was zijn biologische wekker al weer af gegaan.
Hoezo? Werd hij daardoor te laat wakker?quote:Op donderdag 3 december 2009 07:37 schreef Ticootje het volgende:
Ja jen heeft ook uitgeslapen!!!! En nu is M. pissig.
Ja maar lieve miss_sly, je broer heeft het toch zichzelf aangedaan? Hij wist toch wat hij deed? Hij is gewoon volwassen hoor! Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten...quote:Op woensdag 2 december 2009 23:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is ook zo, eigenlijk, maar die feestdagen krijgen natuurlijk een zwart randje. Juist nu wil ik mijn ouders niet laten zitten, maar het zal moeilijk zijn om even te vergeten wat er gaande is. En hoewel ik erg boos ben op hem, kan ik de gedachte dat hij in een gevangenis zit en daar nog heel lang moet zitten en de feestdagen door moet brengen toch slecht verdragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |