Het verhaal zal wel kut zijn, maar de beelden toch nietquote:Op donderdag 3 december 2009 09:28 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb 2012 doomsday gekeken, wat een kutfilm zeg
Dat dacht ik ook, valt 200% tegenquote:Op donderdag 3 december 2009 09:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het verhaal zal wel kut zijn, maar de beelden toch niet?
quote:Op donderdag 3 december 2009 09:18 schreef HiDiHo het volgende:
Ik volgde altijd de podcast van Adam, daar kwam zij soms ook op. Ze waren echt leuk samen.
Leuke dochter enzo.
Adam heeft iig afgedaan voor me
Ik hoop voor Adam dat ze goed is in bed. Wat een dom wijfquote:Op donderdag 3 december 2009 09:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mickey heeft nu een handeltje in haartransplantatie.
http://www.mickysays.com/
Goedemorgen, goedemorgenquote:Op donderdag 3 december 2009 08:36 schreef HiDiHo het volgende:
Patricia Paay is bij Giel, die heeft echt geld nodig nu ze Adam niet meer heeft
ja volgend jaar gaan ze met zijn 4e de Arena inquote:Op donderdag 3 december 2009 09:42 schreef Noek het volgende:
Gerard en Gordon samen terug bij de Toppers
Is dit waar?
Maar dat het publiek er nu weer intrapt dat ze iets kan, valt me tegenquote:Op donderdag 3 december 2009 09:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Goedemorgen, goedemorgen![]()
Mijn inschatting is dat die heel snel, heel veel centjes aan het verdienen is, ik heb daar toch wel respect voor. Jezelf (op die leeftijd) gewoon weer oppakken en gaan met die banaan
quote:Op donderdag 3 december 2009 09:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja volgend jaar gaan ze met zijn 4e de Arena in
Hoe was de film Deissy, en na de aftiteling was dat spectaculair of was het niks.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zat ermisschien toch heel veel liefde in![]()
Goedemorgen![]()
Ik ben gisteravond met mjin zoon naar This is it geweest, vond het wel heel leuk om gezien te hebben.
Ik word zo moe van de dat commerciële gezeik op dat verhaaltje en dat nog tot 21 december 2012quote:Op donderdag 3 december 2009 09:28 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb 2012 doomsday gekeken, wat een kutfilm zeg
hahaha zo had ik het nog niet bekeken hahah maar je hebt gelijkquote:Op donderdag 3 december 2009 09:46 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
We komen echt nooit van ze af. Nooit!
Ze lijkt mij aardig wat meer inhoudt te hebben dan Patricia. Die vind ik voornamelijk geil, gevat en Rotterdams plat.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoop voor Adam dat ze goed is in bed. Wat een dom wijf
Omg, niet dat ook nog hè, je gaat zo toch vanzelf verlangen naar 21 dec. 2012 hèquote:Op donderdag 3 december 2009 09:42 schreef Noek het volgende:
Is dit waar?
Ik las het vanmorgen ook, het stond in de De Telegraaf dus of het waar isquote:Op donderdag 3 december 2009 09:42 schreef Noek het volgende:
Is dit waar?
Verhaal is ook kut, opeens gelooft iedereen in god en ze moeten opeens allemaal naar een bepaalde plaats in mexico om bij de bevalling van een vrouw te zijn. Echt zo'n slecht verhaalquote:Op donderdag 3 december 2009 09:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik word zo moe van de dat commerciële gezeik op dat verhaaltje en dat nog tot 21 december 2012![]()
"Find out the Truth"
"Google search: 2012"![]()
Ik dacht ook nog te gaan kijken, puur voor de beelden, maar ik ben nu helemaal ontmoedigd
Wat is er mis met geil en gevat ?quote:Op donderdag 3 december 2009 09:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze lijkt mij aardig wat meer inhoudt te hebben dan Patricia. Die vind ik voornamelijk geil, gevat en Rotterdams plat.
Daar zat ik ook aan te denken ja. Hij zoekt gewoon domme blondjes uitquote:Op donderdag 3 december 2009 09:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze lijkt mij aardig wat meer inhoudt te hebben dan Patricia. Die vind ik voornamelijk geil, gevat en Rotterdams plat.
Laat me raden het symbool van de nieuwe Maria met de nieuwe Messiasquote:Op donderdag 3 december 2009 09:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Verhaal is ook kut, opeens gelooft iedereen in god en ze moeten opeens allemaal naar een bepaalde plaats in mexico om bij de bevalling van een vrouw te zijn. Echt zo'n slecht verhaal
ONS ...quote:Op donderdag 3 december 2009 09:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niets, maar 't verveelt snel vind ik
Ik ben opgegroeid met MJ, op schoolfeestjes danste ik op MJ, dus die film vond ik echt heel leul en nog steeds kan ik het moeilijk bevatten dat alle verhalen die ik dat topic in SHO waar zijjn. Hij oogde nog redelijk fit op het podium.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoe was de film Deissy, en na de aftiteling was dat spectaculair of was het niks.
en leg ff uit als je zin het andijvie met spekjes en uien, fruit je die uien aan of gooi je ze rauw er door heen.
Amenquote:Op donderdag 3 december 2009 09:55 schreef Copycat het volgende:
De Toppers moeten dood. Alledrie. En vervolgens Natasja Fröger laten overrijden door een vrachtwagen van de Voedselbank.
Ik zeg: DOEN!
Ik hoop maar dat, dat afdoende is en dat ze daarna toch niet weer doorgaanquote:Op donderdag 3 december 2009 09:55 schreef Copycat het volgende:
De Toppers moeten dood. Alledrie. En vervolgens Natasja Fröger laten overrijden door een vrachtwagen van de Voedselbank.
Ik zeg: DOEN!
Niet eens, het is gewoon een vage film. Het eindigd met; als je in god gelooft komt het allemaal goed. THE ENDquote:Op donderdag 3 december 2009 09:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Laat me raden het symbool van de nieuwe Maria met de nieuwe Messias
Dus die arme Boeddhistische monnik op die berg, die ik in de trailer zag gaat gewoon naar de klotequote:Op donderdag 3 december 2009 09:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet eens, het is gewoon een vage film. Het eindigd met; als je in god gelooft komt het allemaal goed. THE END
Van de makers van..... dan denk je dat kan wel een aardige film zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 09:58 schreef Copycat het volgende:
Had er dan serieus iemand verwacht dat die 2012 meuk een goede film zou opleveren?
oke, nou ben blij dat je de film leuk vond (hoop met kerst dat ie uit komt dan koop ik hem)quote:Op donderdag 3 december 2009 09:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met MJ, op schoolfeestjes danste ik op MJ, dus die film vond ik echt heel leul en nog steeds kan ik het moeilijk bevatten dat alle verhalen die ik dat topic in SHO waar zijjn. Hij oogde nog redelijk fit op het podium.
De stukjes na afloop tijdens de aftiteling waren niet spectaculair hoor. Ik at verwachtingsvol te wachten, maar het waren kleine stukjes uti de film![]()
Bij de stamppot andijvie eet ik gesnipperd ui en in kleine stukjes gesneden appel, die ik er rauw doorheen doe als het op mijn bord ligt
Geen idee, de hele film draait om 8 mensen waarvan er 2 dood gaan.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Dus die arme Boeddhistische monnik op die berg, die ik in de trailer zag gaat gewoon naar de klote
De beelden van I am Legend zijn ook geniaal met een rukverhaal, zo zijn er nog tig rampenfilms. Dat verwacht ik wel jaquote:Op donderdag 3 december 2009 09:58 schreef Copycat het volgende:
Had er dan serieus iemand verwacht dat die 2012 meuk een goede film zou opleveren?
Ik heb even gekeken, maar niemand het er iets van gegeten, want het staat er nog steedsquote:Op donderdag 3 december 2009 09:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
En nog bedankt voor het riante ontbijt van vanmorgen
2 ..?! , de hele wereld vergaat en er gaan maar 2 hoofdrolspelers dood ...quote:Op donderdag 3 december 2009 10:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee, de hele film draait om 8 mensen waarvan er 2 dood gaan.
Ik eet zo wel wat, moest eerst ff wat koffie hebben hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 10:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, maar niemand het er iets van gegeten, want het staat er nog steeds
Ze was al flink de weg kwijt met haar trieste blogjes, maar ze in nu ook ineens Amerikaanse geworden?!quote:Op donderdag 3 december 2009 09:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mickey heeft nu een handeltje in haartransplantatie.
http://www.mickysays.com/
Domme doosquote:sculpture of our president’s head
De aarde vergaat niet want ze geloven opeens allemaal in godquote:Op donderdag 3 december 2009 10:05 schreef Jian het volgende:
[..]
2 ..?! , de hele wereld vergaat en er gaan maar 2 hoofdrolspelers dood ...
Zal mij in alle vroegte nog eens zo uitslovenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, maar niemand het er iets van gegeten, want het staat er nog steeds
Ja, want Adam praat Engels thuisquote:Op donderdag 3 december 2009 10:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze was al flink de weg kwijt met haar trieste blogjes, maar ze in nu ook ineens Amerikaanse geworden?!
[..]
Domme doos![]()
Oh... Môgguh(<--- thee vandaag)
Ik zou idd ook alleen gaan als het gratis wasquote:Op donderdag 3 december 2009 10:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben met mijn werk een keer naar de toppers geweest, en vond het best leuk
De kaartjes spaarden we bij elkaar met c1000 zegels.
En om het plezier compleet te maken, hadden we allemaal hetzelfde "maak me gek" shirtje aan.
Dat vond ik dan weer minder leuk
Ik neem een beetje zalm en wat fruitquote:Op donderdag 3 december 2009 10:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zal mij in alle vroegte nog eens zo uitsloven
Mensen die zich nergens voor schamenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben met mijn werk een keer naar de toppers geweest, en vond het best leuk
De kaartjes spaarden we bij elkaar met c1000 zegels.
En om het plezier compleet te maken, hadden we allemaal hetzelfde "maak me gek" shirtje aan.
Dat vond ik dan weer minder leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |