ja volgend jaar gaan ze met zijn 4e de Arena inquote:Op donderdag 3 december 2009 09:42 schreef Noek het volgende:
Gerard en Gordon samen terug bij de Toppers
Is dit waar?
Maar dat het publiek er nu weer intrapt dat ze iets kan, valt me tegenquote:Op donderdag 3 december 2009 09:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Goedemorgen, goedemorgen![]()
Mijn inschatting is dat die heel snel, heel veel centjes aan het verdienen is, ik heb daar toch wel respect voor. Jezelf (op die leeftijd) gewoon weer oppakken en gaan met die banaan
quote:Op donderdag 3 december 2009 09:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja volgend jaar gaan ze met zijn 4e de Arena in
Hoe was de film Deissy, en na de aftiteling was dat spectaculair of was het niks.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zat ermisschien toch heel veel liefde in![]()
Goedemorgen![]()
Ik ben gisteravond met mjin zoon naar This is it geweest, vond het wel heel leuk om gezien te hebben.
Ik word zo moe van de dat commerciële gezeik op dat verhaaltje en dat nog tot 21 december 2012quote:Op donderdag 3 december 2009 09:28 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb 2012 doomsday gekeken, wat een kutfilm zeg
hahaha zo had ik het nog niet bekeken hahah maar je hebt gelijkquote:Op donderdag 3 december 2009 09:46 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
We komen echt nooit van ze af. Nooit!
Ze lijkt mij aardig wat meer inhoudt te hebben dan Patricia. Die vind ik voornamelijk geil, gevat en Rotterdams plat.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoop voor Adam dat ze goed is in bed. Wat een dom wijf
Omg, niet dat ook nog hè, je gaat zo toch vanzelf verlangen naar 21 dec. 2012 hèquote:Op donderdag 3 december 2009 09:42 schreef Noek het volgende:
Is dit waar?
Ik las het vanmorgen ook, het stond in de De Telegraaf dus of het waar isquote:Op donderdag 3 december 2009 09:42 schreef Noek het volgende:
Is dit waar?
Verhaal is ook kut, opeens gelooft iedereen in god en ze moeten opeens allemaal naar een bepaalde plaats in mexico om bij de bevalling van een vrouw te zijn. Echt zo'n slecht verhaalquote:Op donderdag 3 december 2009 09:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik word zo moe van de dat commerciële gezeik op dat verhaaltje en dat nog tot 21 december 2012![]()
"Find out the Truth"
"Google search: 2012"![]()
Ik dacht ook nog te gaan kijken, puur voor de beelden, maar ik ben nu helemaal ontmoedigd
Wat is er mis met geil en gevat ?quote:Op donderdag 3 december 2009 09:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze lijkt mij aardig wat meer inhoudt te hebben dan Patricia. Die vind ik voornamelijk geil, gevat en Rotterdams plat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |