Ja, chique is anders. Vooral dat nummer was echt bizar slecht maar toch vind ik het stiekem wel een leuk wijf.quote:Op donderdag 3 december 2009 08:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar iedere publiciteit pakt ze aan
Ik volgde altijd de podcast van Adam, daar kwam zij soms ook op. Ze waren echt leuk samen. Leuke dochter enzo.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, chique is anders. Vooral dat nummer was echt bizar slecht maar toch vind ik het stiekem wel een leuk wijf.
Dan zat ermisschien toch heel veel liefde inquote:Op donderdag 3 december 2009 09:19 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
We hebben gisteren gewoon met zijn tweetjes een hele schaal lasagne leeggegeten. En ik heb het meest gegeten ... doet ze normaal nooit.
Het verhaal zal wel kut zijn, maar de beelden toch nietquote:Op donderdag 3 december 2009 09:28 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb 2012 doomsday gekeken, wat een kutfilm zeg
Dat dacht ik ook, valt 200% tegenquote:Op donderdag 3 december 2009 09:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het verhaal zal wel kut zijn, maar de beelden toch niet?
quote:Op donderdag 3 december 2009 09:18 schreef HiDiHo het volgende:
Ik volgde altijd de podcast van Adam, daar kwam zij soms ook op. Ze waren echt leuk samen.
Leuke dochter enzo.
Adam heeft iig afgedaan voor me
Ik hoop voor Adam dat ze goed is in bed. Wat een dom wijfquote:Op donderdag 3 december 2009 09:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mickey heeft nu een handeltje in haartransplantatie.
http://www.mickysays.com/
Goedemorgen, goedemorgenquote:Op donderdag 3 december 2009 08:36 schreef HiDiHo het volgende:
Patricia Paay is bij Giel, die heeft echt geld nodig nu ze Adam niet meer heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |