Het was even zoeken, maar ben je hier ook mee geholpen?quote:Op woensdag 2 december 2009 23:01 schreef Jian het volgende:
[..]
ik mis m'n rode smiley met de 2 opgestoken middelvingers
mmm, beetje te beschaafd naar mijn smaakquote:Op woensdag 2 december 2009 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het was even zoeken, maar ben je hier ook mee geholpen?
[ afbeelding ]
Dat is karakter hebben! Ik was om vier uur al weer wakker.quote:
Word je ook al betaald om bij Beelen te zitten?quote:Op donderdag 3 december 2009 08:36 schreef HiDiHo het volgende:
Patricia Paay is bij Giel, die heeft echt geld nodig nu ze Adam niet meer heeft
Dat weet ik niet, maar iedere publiciteit pakt ze aanquote:Op donderdag 3 december 2009 08:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Word je ook al betaald om bij Beelen te zitten?
Niet meer dan terecht overigens. God, wat een lul.
Ja, chique is anders. Vooral dat nummer was echt bizar slecht maar toch vind ik het stiekem wel een leuk wijf.quote:Op donderdag 3 december 2009 08:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar iedere publiciteit pakt ze aan
Ik volgde altijd de podcast van Adam, daar kwam zij soms ook op. Ze waren echt leuk samen. Leuke dochter enzo.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, chique is anders. Vooral dat nummer was echt bizar slecht maar toch vind ik het stiekem wel een leuk wijf.
Dan zat ermisschien toch heel veel liefde inquote:Op donderdag 3 december 2009 09:19 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
We hebben gisteren gewoon met zijn tweetjes een hele schaal lasagne leeggegeten. En ik heb het meest gegeten ... doet ze normaal nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |