Echt prachtig dat onze stad zo lekker meedoet in de eredivisie zeg!quote:Turken en Tukkers rellen in Enschede
Op de Oude Markt in Enschede het tot een confrontatie gekomen tussen supporters van FC Twente en het Turkse Fenerbahce. Honderden aanhangers van beide clubs belaagden elkaar rond vier uur met fietsen, hekken, glazen en vuurwerkbommen.
Tientallen agenten en de ME voorkwamen dat de confrontatie echt uit de hand liep door de twee partijen uit elkaar te halen. Er hebben voorlopig nog geen charges plaatsgevonden. FC Twente en Fenerbahce spelen vanavond tegen elkaar in de Grolsch Veste in Enschede.
Ja tochquote:Op woensdag 2 december 2009 20:22 schreef YumSum het volgende:
[..]
En dan aangevallen worden door voetbalfans? Goed idee!
Jouw post weerspiegelt mooi de inhoudelijke bijdrage van het nobele voetbalspel.quote:
Iddquote:
Ik ontvang tenminste geen piemels in mijn kontjequote:Op woensdag 2 december 2009 20:38 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Jouw post weerspiegelt mooi de inhoudelijke bijdrage van het nobele voetbalspel.
Zondag aanwezig bij Kutrecht-Ajaxquote:
Best wel veel eigewaarde eigelijkquote:Op woensdag 2 december 2009 20:42 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Ach, als je je eigenwaarde ontleent aan wat er wel of niet je komt in gaat....
Boer.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Best wel veel eigewaarde eigelijk
homo
que?quote:
Alleen met voetbal wilt dat niet helemaal lukken, ik vraag mij af wanneer de ouderwetse colosseum weer terug komt. Dan kunnen ze daar lekker uitleven, en er word ook nog eens een boel geld aan verdient want wij zijn lang niet zo geciviliseerd als wij denken.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:48 schreef Jeej het volgende:
Brood en spelen. De manier om het plebs rustig te houden
Serieus gaan reageren op oneliners.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:50 schreef YumSum het volgende:
Die voetbalaanbidders hier die zich beledigd voelen en meteen TS gaan uitschelden.
Thanks for proofing his point.
Ach, jij voelt je blijkbaar aangesproken, dus wie is serieus?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:56 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Serieus gaan reageren op oneliners.![]()
En trouwens, Proofing?
Je bedoelt proving?
niet na mario weg isquote:
quote:
Ik scheld TS uit. Jij reageert op mensen die TS uitschelden.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:59 schreef YumSum het volgende:
[..]
Ach, jij voelt je blijkbaar aangesproken, dus wie is serieus?
Ach, fouten moet kunnen, toch?
och, de boertjes konden er ook wel wat vanquote:Op woensdag 2 december 2009 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
Lol.
En de regering sluit weer de ogen! Allemaal nieuwe
nederlanders bij Fenerbahce....
Dat schaken geen grote achterban heeft wil nog niet zeggen dat je daarom volksport nummer 1 mag afzeiken.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:18 schreef Tuvai.net het volgende:
voetbal.
Lui die hun hele leven toewijden aan het adoreren van voetbal en 'hun' club als excuus gebruiken om zich als primaten te gedragen.
Jij bent de enige die erop reageert en aangesproken voelt. Geloof het of niet, maar je bent niet de enige die hem uitscheldt hoor!quote:Op woensdag 2 december 2009 23:07 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik scheld TS uit. Jij reageert op mensen die TS uitschelden.
GOH, wat gek dat ik me aangesproken voel!![]()
![]()
Jezus..
Lekker filmpje en lekker muziekje!!quote:Op woensdag 2 december 2009 23:19 schreef Meddo het volgende:
[..]
och, de boertjes konden er ook wel wat van
Ja, zo zijn inderdaad alle voetballiefhebbersquote:Op woensdag 2 december 2009 23:18 schreef Tuvai.net het volgende:
voetbal.
Lui die hun hele leven toewijden aan het adoreren van voetbal en 'hun' club als excuus gebruiken om zich als primaten te gedragen.
Nja, nu begrijp ik waarom niemand meer op jou reageert. Je argumenten slaan namelijk als een tang op een varken. Het feit dat ik op jou reageer betekent automatisch dat ik serieus ben? Get a grip.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:21 schreef YumSum het volgende:
[..]
Jij bent de enige die erop reageert en aangesproken voelt. Geloof het of niet, maar je bent niet de enige die hem uitscheldt hoor!Vandaar mijn vraag, wie is hier degene die serieus is?
Hoe het met de achterban van de schaaksport gesteld is zou ik niet weten. Wel weet ik dat ik wel betere dingen te doen heb dan dagen lang naar 22 bezwete, rennende kerels te kijken. Zelf sporten bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat schaken geen grote achterban heeft wil nog niet zeggen dat je daarom volksport nummer 1 mag afzeiken.
Met je rechterhand zeker, smeerlap!quote:Op woensdag 2 december 2009 23:26 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Hoe het met de achterban van de schaaksport gesteld is zou ik niet weten. Wel weet ik dat ik wel betere dingen te doen heb dan dagen lang naar 22 bezwete, rennende kerels te kijken. Zelf sporten bijvoorbeeld.
Waarom reageer je erop als het nergens op slaat?quote:Op woensdag 2 december 2009 23:26 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nja, nu begrijp ik waarom niemand meer op jou reageert. Je argumenten slaan namelijk als een tang op een varken. Het feit dat ik op jou reageer betekent automatisch dat ik serieus ben? Get a grip.
Je zegt het juist: volkssport. Oftewel sport voor het plebs --> Paupersport.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat schaken geen grote achterban heeft wil nog niet zeggen dat je daarom volksport nummer 1 mag afzeiken.
Kijk eens naar jezelf je avatar, vuilak.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met je rechterhand zeker, smeerlap!
Mijn kerstavatar wordt veel vetterquote:Op woensdag 2 december 2009 23:40 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Kijk eens naar jezelf je avatar, vuilak.
stfuquote:Op woensdag 2 december 2009 23:40 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Je zegt het juist: volkssport. Oftewel sport voor het plebs --> Paupersport.
Jaquote:Op woensdag 2 december 2009 20:54 schreef Ruud het volgende:
Het rellen is de schuld van de Turken natuurlijk...
Punt bevestigdquote:
Gefrustreerd? Neuh, maar ik vond het weer treurig om te zien dat er weer iemand is die serieus denkt dat alle voetbalfans barbaren zijn.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:38 schreef YumSum het volgende:
[..]
Waarom reageer je erop als het nergens op slaat?
Het blijft triest om iemand voor homo uit te schelden als ie niet van voetbal houdt. Het mag wel een oneliner zijn, maar dat hoort geen excuus te zijn.
Even eerlijk, voelde je, na mijn reactie.. niet een klein beetje gefrustreerd? Dat je het genoodzakelijk vond om een reply te geven omdat mijn reactie oh zo nergens om ging?
Nee niet iedereen die van voetbal houdt zijn barbaren. Mensen die de sport waarderen zijn dat, sportliefhebbers. Mensen die echt "voor een club zijn".... dat zijn echt gare mensen. En zeer dom. Uberhaupt een band hebben met een bedrijf en dan nog op de klap toe stenen gooien naar de tegenstander.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:09 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Gefrustreerd? Neuh, maar ik vond het weer treurig om te zien dat er weer iemand is die serieus denkt dat alle voetbalfans barbaren zijn.
En nu ga je vast zeggen: 'Ik vind het treurig om te zien dat er nog mensen zijn die denken dat iedereen die niet van voetbal houdt homo is.' Maar dat denk ik niet serieus, jij denkt geloof ik wel serieus dat alle voetbalfans hooligans zijn aan je reacties te zien.
En ik heb de slechte eigenschap overal op te reageren, ook als het nergens op slaat. Dus wen daar maar aan.
Pardon?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:20 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Nee niet iedereen die van voetbal houdt zijn barbaren. Mensen die de sport waarderen zijn dat, sportliefhebbers. Mensen die echt "voor een club zijn".... dat zijn echt gare mensen. En zeer dom. Uberhaupt een band hebben met een bedrijf en dan nog op de klap toe stenen gooien naar de tegenstander.
Terwijl dat 19 jarige jochie volgend jaar net zo hard voor de tegenpartij voetbalt als het salaris genoeg is
Echte pleps/paupers dus.
Als je niet van voetbal houdt ben je of homo of moddervet ehquote:Op woensdag 2 december 2009 23:38 schreef YumSum het volgende:
[..]
Waarom reageer je erop als het nergens op slaat?
Het blijft triest om iemand voor homo uit te schelden als ie niet van voetbal houdt. Het mag wel een oneliner zijn, maar dat hoort geen excuus te zijn.
Even eerlijk, voelde je, na mijn reactie.. niet een klein beetje gefrustreerd? Dat je het genoodzakelijk vond om een reply te geven omdat mijn reactie oh zo nergens om ging?
Dit.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:49 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als je niet van voetbal houdt ben je of homo of moddervet eh
Mannen zijn geboren om van voetbal te houden
En dit.quote:
Nee, ik vind dat niet zo. Er zijn veel normale mensen die gewoon van een sport houden. Uitzonderingen heb je altijd.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:09 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Gefrustreerd? Neuh, maar ik vond het weer treurig om te zien dat er weer iemand is die serieus denkt dat alle voetbalfans barbaren zijn.
En nu ga je vast zeggen: 'Ik vind het treurig om te zien dat er nog mensen zijn die denken dat iedereen die niet van voetbal houdt homo is.' Maar dat denk ik niet serieus, jij denkt geloof ik wel serieus dat alle voetbalfans hooligans zijn aan je reacties te zien.
En ik heb de slechte eigenschap overal op te reageren, ook als het nergens op slaat. Dus wen daar maar aan.
Klopt. Het is onmogelijk om dat sport gewoon niet leuk te vinden.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:49 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als je niet van voetbal houdt ben je of homo of moddervet eh
Mannen zijn geboren om van voetbal te houden
Idd, dat is ook onmogelijk.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:16 schreef YumSum het volgende:
[..]
Klopt. Het is onmogelijk om dat die sport gewoon niet leuk te vinden.
Ken de ADO, Feyenoord en Juventus harde kern leiders. En ja gare mensen. Wel leuk voor een praatje in de kroeg maar dat is het.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Pardon?
Mensen die voor een club zijn, zijn gare mensen? Ken je ze persoonlijk?
Reclame inkomsten, overheidssteun en corupt bestuur ? Nee dat snap ik niet. Of staan clubs nog ergens anders voor ?quote:Jij snapt misschien niet dat mensen fan kunnen zijn van waar de club voor staat,
Je bedoelt de aangekochte trainer z'n spel ? Welke het jaar daarop bij de concurrent traint ?quote:of het spel dat het speelt etc.
Nee dat heb ik ook nergens geschreven.quote:En natuurlijk gooit elke clubfan met stenen.
Lees bovenstaande en zie de stupiditeit van "een band" hebben met een commercieel bedrijfquote:Ga toch lekker WoW'en man als met niets een band wil hebben.
Als we het over de sport zelf hebben: Wet weten allemaal dat de belachelijkste sport ter wereld iets met ijs en bezems is..quote:Op donderdag 3 december 2009 18:13 schreef WillB het volgende:
Nou als je al zo over voetbal praat kan je het net zo goed ook over andere sporten praten.
Voorbeeld:
Tennis: 2 mannen die het uitschreeuwen en met racket een bal naar elkaar toeslaan
Hockey: Mannen die spelen met een stok om een bal in de goal te scoren
Basketbal: Bezwete mannen die een bal stuiteren en elkaar betasten om het af te pakken
Schaatsen: Tja mannen in strakke balletpakkies en glijden over het ijs
Rugby: Tja moet ik hier nog op ingaan
Zo kan ik nog verder doorgaan over andere sporten
Met andere woorden TS is gefrusteerd dat voetbal populair is
Ik denk niet dat Joop Munsterman elke week bij de gemeente Enschede hoeft aan te kloppen.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:18 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Dat er nog lang veel belastingcentjes naar De Grolsch Veste en FC Twente mogen gaan!
Nee, de frustratie druipt namelijk van je af.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:20 schreef YumSum het volgende:
[..]
Wil jij mijn docent Nederlands zijn? Je bent er zó goed in.
Jezus zeg..quote:Op donderdag 3 december 2009 18:42 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ken de ADO, Feyenoord en Juventus harde kern leiders. En ja gare mensen. Wel leuk voor een praatje in de kroeg maar dat is het.
[..]
Reclame inkomsten, overheidssteun en corupt bestuur ? Nee dat snap ik niet. Of staan clubs nog ergens anders voor ?
[..]
Je bedoelt de aangekochte trainer z'n spel ? Welke het jaar daarop bij de concurrent traint ?
[..]
Nee dat heb ik ook nergens geschreven.
[..]
Lees bovenstaande en zie de stupiditeit van "een band" hebben met een commercieel bedrijf
p.s Wat is WOW ? een soort voetbalsspel ofzo ?
Applaus voor jezelf, je zei kanker.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:02 schreef pumpkineater het volgende:
Vandaag ook weer, geen Law and Order omdat zo nodig dat kanker voetbal op moet.
Het vooroordeel over alle voetbalhaters zijn homo begint na deze post toch een stuk reëler te worden.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:02 schreef pumpkineater het volgende:
Vandaag ook weer, geen Law and Order omdat zo nodig dat kanker voetbal op moet.
Volgens mij zitten wij op een ander niveau.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:02 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Jezus zeg..
Clubfans en harde kern niet kunnen onderscheiden.. Dat zegt al genoeg over hoe weinig je van de rest afweet. De generalisatie straalt gewoon van je post af. 'Alle clubs zijn corrupt!1!einz!1!' of 'Alle teams kopen hun teamspel bij elkaar!11!!!!1!einz!1!'
Niet bitter per definitie. Realistisch ? Ja.quote:En voetbal als een verzameling van commerciële bedrijven zien. Ik ben blij dat ik het leven wat lichter inzie dan jij zeg. Je komt echt bitter over.
Ik vraag me af hoe vaak ik moet herhalen dat ik niet serieus ben totdat het je doordringt.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:59 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nee, de frustratie druipt namelijk van je af.
Ja voetbal is voor mietjes!!!! kijk die gasten snel liggen danquote:Op donderdag 3 december 2009 19:13 schreef thingamajig het volgende:
voetbal is de grootste mietensport die er bestaat![]()
zit het je nou zo diep dat je werkelijk al die tijd naar dit filmpje heb gezocht...quote:Op donderdag 3 december 2009 19:50 schreef Pieter-utd het volgende:
Rugby teams bestaan uit echte mannen
Kan wel, maar dan ben je geen manquote:Op donderdag 3 december 2009 18:16 schreef YumSum het volgende:
[..]
Klopt. Het is onmogelijk om dat sport gewoon niet leuk te vinden.
Alsof interesse in voetbal iets zegt over het zijn van een manquote:Op donderdag 3 december 2009 20:28 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan ben je geen man
Er is meer dan alleen voetbal maar dat vergeten velen. Beetje tegengas kan geen kwaad he.quote:
Cricket?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:36 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Alsof interesse in voetbal iets zegt over het zijn van een man
Kom op zeg, zelfs in Engeland doen ze daar niet moeilijk over.
Daar is er maar 1 king of sports
Ja, voetbalquote:Op donderdag 3 december 2009 20:36 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Alsof interesse in voetbal iets zegt over het zijn van een man
Kom op zeg, zelfs in Engeland doen ze daar niet moeilijk over.
Daar is er maar 1 king of sports
Let ook op die hand bij iemands kruisquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:43 schreef WillB het volgende:
[..]
Rugby
Ik kan me niks anders gay voorstellen. Mannen die op elkaar springen. Kom op
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |