Echt prachtig dat onze stad zo lekker meedoet in de eredivisie zeg!quote:Turken en Tukkers rellen in Enschede
Op de Oude Markt in Enschede het tot een confrontatie gekomen tussen supporters van FC Twente en het Turkse Fenerbahce. Honderden aanhangers van beide clubs belaagden elkaar rond vier uur met fietsen, hekken, glazen en vuurwerkbommen.
Tientallen agenten en de ME voorkwamen dat de confrontatie echt uit de hand liep door de twee partijen uit elkaar te halen. Er hebben voorlopig nog geen charges plaatsgevonden. FC Twente en Fenerbahce spelen vanavond tegen elkaar in de Grolsch Veste in Enschede.
Ja tochquote:Op woensdag 2 december 2009 20:22 schreef YumSum het volgende:
[..]
En dan aangevallen worden door voetbalfans? Goed idee!
Jouw post weerspiegelt mooi de inhoudelijke bijdrage van het nobele voetbalspel.quote:
Iddquote:
Ik ontvang tenminste geen piemels in mijn kontjequote:Op woensdag 2 december 2009 20:38 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Jouw post weerspiegelt mooi de inhoudelijke bijdrage van het nobele voetbalspel.
Zondag aanwezig bij Kutrecht-Ajaxquote:
Best wel veel eigewaarde eigelijkquote:Op woensdag 2 december 2009 20:42 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Ach, als je je eigenwaarde ontleent aan wat er wel of niet je komt in gaat....
Boer.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Best wel veel eigewaarde eigelijk
homo
que?quote:
Alleen met voetbal wilt dat niet helemaal lukken, ik vraag mij af wanneer de ouderwetse colosseum weer terug komt. Dan kunnen ze daar lekker uitleven, en er word ook nog eens een boel geld aan verdient want wij zijn lang niet zo geciviliseerd als wij denken.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:48 schreef Jeej het volgende:
Brood en spelen. De manier om het plebs rustig te houden
Serieus gaan reageren op oneliners.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:50 schreef YumSum het volgende:
Die voetbalaanbidders hier die zich beledigd voelen en meteen TS gaan uitschelden.
Thanks for proofing his point.
Ach, jij voelt je blijkbaar aangesproken, dus wie is serieus?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:56 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Serieus gaan reageren op oneliners.![]()
En trouwens, Proofing?
Je bedoelt proving?
niet na mario weg isquote:
quote:
Ik scheld TS uit. Jij reageert op mensen die TS uitschelden.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:59 schreef YumSum het volgende:
[..]
Ach, jij voelt je blijkbaar aangesproken, dus wie is serieus?
Ach, fouten moet kunnen, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |