Okeequote:Op woensdag 2 december 2009 21:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik lees wel degelijk, ik las brutus en willem
Ze hadden het over een andere brutusquote:Op woensdag 2 december 2009 21:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Willem, mijn groene basilisk.
En Brutus is de valkparkiet van C0n
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb ik niet, Huppel heeft er een.
ach kome we drinken er nog ene hj-tje opquote:
Dan is het deze:quote:Op woensdag 2 december 2009 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze hadden het over een andere brutus
Nog zo lang?quote:
Ik wou al zeggen, Daar hebben we geen dekbed voor nodigquote:Op woensdag 2 december 2009 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jammer hoor, nou dan verzinnen we zelf wel een leuk spelletje
![]()
quote:
Goed plan.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach kome we drinken er nog ene hj-tje op
Als jij vijftienjarige in een veel te strak narrenpak wil zien, valt het onder iets wat verboden isquote:
Nou, af en toe kan ik hem wel achter het behang vouwenquote:
ik heb karakter en grand prestigequote:Op woensdag 2 december 2009 21:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goed plan.
* Ezechielk trekt er nog een open.
Zou kunnen, geen idee. Hou me niet echt met die muziekstijl bezigquote:Op woensdag 2 december 2009 21:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is de broer van die lange faler toch?
Sterkte meisquote:
Het doet me helemaal niks om eerlijk te zijnquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, Daar hebben we geen dekbed voor nodig
Karakter en normale hierquote:
Wat naar meisje!quote:
sucks hup, sterktequote:
haha net als of je dat zou kunnenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou, af en toe kan ik hem wel achter het behang vouwen
Maar hij kan inderdaad ook best lief zijn
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:39 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als jij vijftienjarige in een veel te strak narrenpak wil zien, valt het onder iets wat verboden is
Wil Nienke eigenlijk ook meedoen?quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het doet me helemaal niks om eerlijk te zijn
Ik maak me om eerlijk te zijn meer zorgen of we zaterdag wel naar purm kunnenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat naar meisje!Sterkte!
dit kon er ook nog wel bij natuurlijk
Jij neemt het er wel van he!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wil Nienke eigenlijk ook meedoen?
Je vindt het nog echt jammer ookquote:Op woensdag 2 december 2009 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]LOL
Okee, ik wacht nog wel 2 en een half jaar![]()
Oh ja hoor. Zal en leuke strijd worden, dat wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
sucks hup, sterkte
[..]
haha net als of je dat zou kunnen
Ow, was niet zo'n leuke/hechte oom dus? Ik hoop dat jullie snel weten hoe en watquote:Op woensdag 2 december 2009 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik maak me om eerlijk te zijn meer zorgen of we zaterdag wel naar purm kunnen
Ik zie Brutus en lees spontaan fappen...quote:
omdat ik het wel kut vind voor mn nichtje en ik wel baal dat het me weinig tot niets doetquote:Op woensdag 2 december 2009 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom meld je het dan hier? met zo'nsmiley ?
Da's waar, maar alsnog. Zij zal zich mogelijk in de zelfde kamer bevindenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij neemt het er wel van he!![]()
Weet ik eigenlijk niet... Maar met z'n tweeen is toch ook leuk?
Nou ehm... jaquote:Op woensdag 2 december 2009 21:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je vindt het nog echt jammer ook
Ben ik aan het regelen dat huppelman naar een eiland moet en dan ga jij allemaal chickies hosselenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wil Nienke eigenlijk ook meedoen?
A dirty mind is a joy foreverquote:Op woensdag 2 december 2009 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zie Brutus en lees spontaan fappen...
Dan laten we haar even wat anders doen in een andere ruimtequote:Op woensdag 2 december 2009 21:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Da's waar, maar alsnog. Zij zal zich mogelijk in de zelfde kamer bevinden
GMTA!quote:
whahaha en heel wat behangquote:Op woensdag 2 december 2009 21:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh ja hoor. Zal en leuke strijd worden, dat wel.
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
omdat ik het wel kut vind voor mn nichtje en ik wel baal dat het me weinig tot niets doet
Marijke had ik al gehosseldquote:Op woensdag 2 december 2009 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik aan het regelen dat huppelman naar een eiland moet en dan ga jij allemaal chickies hosselen
Daar doe ik het voorquote:Op woensdag 2 december 2009 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ehm... jaWant het lijkt me zo grappig
Waarom moet ik spontaan aan Hans Teeuwen denken..quote:Op woensdag 2 december 2009 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan laten we haar even wat anders doen in een andere ruimte![]()
![]()
![]()
Mjah, die pensquote:
Ik kan mezelf ook heel goed vermaken hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan laten we haar even wat anders doen in een andere ruimte![]()
![]()
![]()
zal ik je wat smsenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan mezelf ook heel goed vermaken hoor
Nou moet ik echt ophouden met verkeerde dingen lezen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |