Okeequote:Op woensdag 2 december 2009 21:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik lees wel degelijk, ik las brutus en willem
Ze hadden het over een andere brutusquote:Op woensdag 2 december 2009 21:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Willem, mijn groene basilisk.
En Brutus is de valkparkiet van C0n
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb ik niet, Huppel heeft er een.
ach kome we drinken er nog ene hj-tje opquote:
Dan is het deze:quote:Op woensdag 2 december 2009 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze hadden het over een andere brutus
Nog zo lang?quote:
Ik wou al zeggen, Daar hebben we geen dekbed voor nodigquote:Op woensdag 2 december 2009 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jammer hoor, nou dan verzinnen we zelf wel een leuk spelletje
![]()
quote:
Goed plan.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach kome we drinken er nog ene hj-tje op
Als jij vijftienjarige in een veel te strak narrenpak wil zien, valt het onder iets wat verboden isquote:
Nou, af en toe kan ik hem wel achter het behang vouwenquote:
ik heb karakter en grand prestigequote:Op woensdag 2 december 2009 21:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goed plan.
* Ezechielk trekt er nog een open.
Zou kunnen, geen idee. Hou me niet echt met die muziekstijl bezigquote:Op woensdag 2 december 2009 21:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is de broer van die lange faler toch?
Sterkte meisquote:
Het doet me helemaal niks om eerlijk te zijnquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, Daar hebben we geen dekbed voor nodig
Karakter en normale hierquote:
Wat naar meisje!quote:
sucks hup, sterktequote:
haha net als of je dat zou kunnenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou, af en toe kan ik hem wel achter het behang vouwen
Maar hij kan inderdaad ook best lief zijn
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:39 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als jij vijftienjarige in een veel te strak narrenpak wil zien, valt het onder iets wat verboden is
Wil Nienke eigenlijk ook meedoen?quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het doet me helemaal niks om eerlijk te zijn
Ik maak me om eerlijk te zijn meer zorgen of we zaterdag wel naar purm kunnenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat naar meisje!Sterkte!
dit kon er ook nog wel bij natuurlijk
Jij neemt het er wel van he!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wil Nienke eigenlijk ook meedoen?
Je vindt het nog echt jammer ookquote:Op woensdag 2 december 2009 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]LOL
Okee, ik wacht nog wel 2 en een half jaar![]()
Oh ja hoor. Zal en leuke strijd worden, dat wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
sucks hup, sterkte
[..]
haha net als of je dat zou kunnen
Ow, was niet zo'n leuke/hechte oom dus? Ik hoop dat jullie snel weten hoe en watquote:Op woensdag 2 december 2009 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik maak me om eerlijk te zijn meer zorgen of we zaterdag wel naar purm kunnen
Ik zie Brutus en lees spontaan fappen...quote:
omdat ik het wel kut vind voor mn nichtje en ik wel baal dat het me weinig tot niets doetquote:Op woensdag 2 december 2009 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom meld je het dan hier? met zo'nsmiley ?
Da's waar, maar alsnog. Zij zal zich mogelijk in de zelfde kamer bevindenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij neemt het er wel van he!![]()
Weet ik eigenlijk niet... Maar met z'n tweeen is toch ook leuk?
Nou ehm... jaquote:Op woensdag 2 december 2009 21:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je vindt het nog echt jammer ook
Ben ik aan het regelen dat huppelman naar een eiland moet en dan ga jij allemaal chickies hosselenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wil Nienke eigenlijk ook meedoen?
A dirty mind is a joy foreverquote:Op woensdag 2 december 2009 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zie Brutus en lees spontaan fappen...
Dan laten we haar even wat anders doen in een andere ruimtequote:Op woensdag 2 december 2009 21:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Da's waar, maar alsnog. Zij zal zich mogelijk in de zelfde kamer bevinden
GMTA!quote:
whahaha en heel wat behangquote:Op woensdag 2 december 2009 21:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh ja hoor. Zal en leuke strijd worden, dat wel.
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
omdat ik het wel kut vind voor mn nichtje en ik wel baal dat het me weinig tot niets doet
Marijke had ik al gehosseldquote:Op woensdag 2 december 2009 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik aan het regelen dat huppelman naar een eiland moet en dan ga jij allemaal chickies hosselen
Daar doe ik het voorquote:Op woensdag 2 december 2009 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ehm... jaWant het lijkt me zo grappig
Waarom moet ik spontaan aan Hans Teeuwen denken..quote:Op woensdag 2 december 2009 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan laten we haar even wat anders doen in een andere ruimte![]()
![]()
![]()
Mjah, die pensquote:
Ik kan mezelf ook heel goed vermaken hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan laten we haar even wat anders doen in een andere ruimte![]()
![]()
![]()
zal ik je wat smsenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan mezelf ook heel goed vermaken hoor
Nou moet ik echt ophouden met verkeerde dingen lezen!quote:
LOLquote:Op woensdag 2 december 2009 21:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom moet ik spontaan aan Hans Teeuwen denken..
"Hey, Majesteit! Ga eens bier halen!"
En tietenquote:
Wil je mijn ds lenen liefje?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan mezelf ook heel goed vermaken hoor
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou moet ik echt ophouden met verkeerde dingen lezen!
Nog heel even wachten, ben over de helft.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LOLKlinkt wel als een plan though!
Heb ik alquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:49 schreef Ezechielk het volgende:
Maar Peet, wist jij het al van ome Jaap trouwens?
M'n PSP kan ik niet aanbieden, die heeft mijn ex in bruikleenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je mijn ds lenen liefje?
Deel 1: neequote:Op woensdag 2 december 2009 21:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
dacht serieus dat eze het hier over mijn penis ging hebben en dat die niet achter het behang zou passen
Met wat?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nog heel even wachten, ben over de helft.
Jij ook al?quote:
Die heb ik ook nog!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
M'n PSP kan ik niet aanbieden, die heeft mijn ex in bruikleen
Inderdaad, dan zou ik aan schilderstape genoeg hebbenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
dacht je serieus dat eze het hier over mijn penis ging hebben en dat die niet achter het behang zou passen
quote:
kloptquote:
quote:
Wanneer kom je poetsen in je lerenpakje?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ook al?
Komt dat even goed uit
Oehquote:
LOLquote:Op woensdag 2 december 2009 21:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, dan zou ik aan schilderstape genoeg hebben
Mja, en dat zonder tante Ieke. Scheiden en emigreren. Goed bekeken van hemquote:
Lekker hoorquote:
een hele rol van die brede dan welquote:Op woensdag 2 december 2009 21:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, dan zou ik aan schilderstape genoeg hebben
Die had je toch al gezien?quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer kom je poetsen in je lerenpakje?![]()
Mwah...hangt er van af wat mijn telefoon doetquote:Op woensdag 2 december 2009 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker hoorDus suikertje, je hebt geen ds of psp nodig, je telefoon is voldoende?
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Ik heb maandagmiddag wel tijd
Dat snap ik, maar je bent mijn beste vriendinnetje en om dan te roepen "pics, or it didn't happen" is ook zo watquote:Op woensdag 2 december 2009 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje heeft het heul niet over spelpetoetertjes
als ik bas was ging ik lekker met zijn vader en de hele winter apres skienquote:Op woensdag 2 december 2009 21:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, en dat zonder tante Ieke. Scheiden en emigreren. Goed bekeken van hem
Zo groot zijn die van mij heul niequote:Op woensdag 2 december 2009 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die had je toch al gezien?Ik bedoel, ze zijn wel niet zo groot als die van Chantal, maar klein is anders
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Ik heb maandagmiddag wel tijd
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mwah...hangt er van af wat mijn telefoon doet
En dan een klein stukje afscheuren en in de lengte oppakkenquote:
Doet je moeder wel voor jequote:
Een klein stukje maarquote:Op woensdag 2 december 2009 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die had je toch al gezien?Ik bedoel, ze zijn wel niet zo groot als die van Chantal, maar klein is anders
* Marijkezwolle mompelt iets met trilstand en vunzige smsjes van PeZuquote:Op woensdag 2 december 2009 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mwah...hangt er van af wat mijn telefoon doet
Als ik hem voor die tijd kan vinden wel jaquote:Op woensdag 2 december 2009 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Neem je ook je twister dekbed mee?
Daar ben jij te jong voor liefje, dat kan je tere kinderziel nog niet aanquote:
jaquote:Op woensdag 2 december 2009 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
Wat denken jullie: fok, msn, wijn, en het schrijven van een sollicitatiebrief.
Goede combi?
hoe weet jij dat mijn smsjes vunzig zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle mompelt iets met trilstand en vunzige smsjes van PeZu
Wacht maar tot zaterdagquote:
die baan is al zo goed als binnenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
Wat denken jullie: fok, msn, wijn, en het schrijven van een sollicitatiebrief.
Goede combi?
Je moest eens weten.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar ben jij te jong voor liefje, dat kan je tere kinderziel nog niet aan![]()
Hahaaa...jij weet heus wel dat het gebeurt, ook zonder pics. Want eh...duh.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar je bent mijn beste vriendinnetje en om dan te roepen "pics, or it didn't happen" is ook zo wat
Dat zou ook een beetje vreemd zijn stoepquote:Op woensdag 2 december 2009 21:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Die draagt heul geen leren pakjes
Inderdaads. Moet hij zijn fobie voor duitsers wel overwinnenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik bas was ging ik lekker met zijn vader en de hele winter apres skien_!
ja klopt ik heb een hele kleine piemelquote:Op woensdag 2 december 2009 21:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En dan een klein stukje afscheuren en in de lengte oppakken
Ja, en vies.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zou ook een beetje vreemd zijn stoep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |