ja maar ik rijd dus iedere dag ermee, morgen leek me leuk om te beginnen.Ik wil dus drie dagen zo rond gaan rijden.quote:
Ahh okay. Succes.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:03 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja maar ik rijd dus iedere dag ermee, morgen leek me leuk om te beginnen.
Ik zat te twijfelen aan een I met punt.quote:
Haha, ja. Het zijn eigenlijk hoofdletters.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:20 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen aan een I met punt.
Voila!quote:Op woensdag 2 december 2009 18:23 schreef Conflict het volgende:
BasEnAad: Die i met hoofdletter zou geweldig zijn
Verandert photoshop bij jou ongevraagd de kleur dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:55 schreef belsen het volgende:
Ik krijg het kleurtje niet snel goed...
[ afbeelding ]
edit: gelukt.
ik ben benieuwdquote:Op donderdag 3 december 2009 15:38 schreef Conflict het volgende:
Ik heb die dingen en de platen vandaag erop gehad en de reacties waren erg leuk. Ik zal een foto posten zodra dat mogelijk is, wordt morgen.
Nogmaals bedankt
Ja, fletser of roder, op de een of andere manier. Misschien zit het hem in de conversie naar jpg.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Verandert photoshop bij jou ongevraagd de kleur dan?
Ik heb hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, fletser of roder, op de een of andere manier. Misschien zit het hem in de conversie naar jpg.
Ge-wel-dig!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:43 schreef Conflict het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die kadootjes zie je slecht liggen omdat het regent.
[ link | afbeelding ]
En de logo's waren wat klein uitgevallen maar toch wel leuk
Ik werd nagewezen, nageroepen, zag mensen lachen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:56 schreef Klonk het volgende:
Ik vind het echt briljant
Nog reacties gehad van collega´s en/of mensen onderweg ?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:06 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik werd nagewezen, nageroepen, zag mensen lachen.
Er werden bij TNT foto's gemaakt voor in een of ander krantje, de bazen kwamen kijken... Iedereen vond het geweldig.
En om 12 uur ging ik expres ff langs de basisschool rijden, die reacties daar, geweldig
Super, je hebt een heleboel mensen op een grijze dag aan het lachen gemaakt, zouden meer mensen moeten doenquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:06 schreef Conflict het volgende:
[..]
Er werden bij TNT foto's gemaakt voor in een of ander krantje, de bazen kwamen kijken... Iedereen vond het geweldig.
En om 12 uur ging ik expres ff langs de basisschool rijden, die reacties daar, geweldig
Wat ontzettend tof zegquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:06 schreef Conflict het volgende:
[..]
Daar zou ik ook niet aan beginnen, maar verder is het idee wel leuk. Jammer dat de logo's nog wat klein zijn, groter zou nog iets meer opvallenquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:16 schreef Conflict het volgende:
En vandaag heb ik alle 110 pakketten weggebracht, alles eraan gedaan dat ook echt iedereen zijn pakkettje kreeg![]()
Alleen kwam ik op een adres waar ik een hogedrukreiniger af ging leveren, komen er net twee mensen naar buiten lopen en die keken al raar. Zegt die mevrouw op dat adres dat dat hun kado is
Beetje jammer weer
Morgen neem ik zo'n sinterklaaszak mee en dan haal ik daar het pakket wl uit als ik voor de deur sta
Een collega van me gaat morgen als zwarte piet, maar dat is mij iets teveel van het goede.
Zeker!quote:
Ja maar mijn printer was niet groterquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar zou ik ook niet aan beginnen, maar verder is het idee wel leuk. Jammer dat de logo's nog wat klein zijn, groter zou nog iets meer opvallen.
Nee, in mijn wijk niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:22 schreef Klonk het volgende:
kan een copyshop ofzo niet groter printen ?
of een bedrijf in je wijk
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:43 schreef Conflict het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die kadootjes zie je slecht liggen omdat het regent.
[ link | afbeelding ]
En de logo's waren wat klein uitgevallen maar toch wel leuk
Nee, gewoon erop plakken met dubbelzijdig tape en dan uitknippen. Daarna hebben we het met dat boekenfolie beplakt.quote:
Als je de OP had gelezen had je geweten dat TS voor TNT rijdt en dat iedereen het daar geweldig vond, dus die aanklacht zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:11 schreef Maanvis het volgende:
TNT kennende krijg je binnenkort een aanklacht aan je broek wegens merkvervalsing.
Wel leuk gedaan overigens.
Is ie ook op het hoofdkantoor geweest?quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:16 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Als je de OP had gelezen had je geweten dat TS voor TNT rijdt en dat iedereen het daar geweldig vond, dus die aanklacht zal wel meevallen.
Nepbureaucraat
Ik had toestemming gevraagdquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:11 schreef Maanvis het volgende:
TNT kennende krijg je binnenkort een aanklacht aan je broek wegens merkvervalsing.
Wel leuk gedaan overigens.
Die foto is al gepost in dit topic hoorquote:
Wat gaaf!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:13 schreef Conflict het volgende:
Mijn twee collega's waren als piet gegaan en ik heb ze mijn spullen ff geleend toen ik klaar was
[ link | afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:13 schreef Conflict het volgende:
Mijn twee collega's waren als piet gegaan en ik heb ze mijn spullen ff geleend toen ik klaar was
[ link | afbeelding ]
Promotie enzoquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is ie ook op het hoofdkantoor geweest?
quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:21 schreef Conflict het volgende:
[..]
Zeker!
Ik wil ook nog iets voor kerst maken, misschien weer in die letters? Dan ga ik op zoek nar een grote printer.
Geweldig!quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:44 schreef basst2005 het volgende:
[..]
[ [url=http://www.basst.nl/wp-content/uploads/2009/12/TNT_Kerst_small.png]afbeelding ]
[/url]
Echt zo tofquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |