Not Foundquote:Op woensdag 2 december 2009 16:01 schreef belsen het volgende:
[..]
* NU ONLINE:
De nieuwe stand...
[ afbeelding ]
Dat is denk ik de verrassingquote:Op woensdag 2 december 2009 16:06 schreef ScottTracy het volgende:
Not Found
The requested document was not found on this server.
Hij staat er toch werkelijk op...quote:
Ja, lang leve Office 2007.quote:
Maar ook die won ooit de tour.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:29 schreef cafca het volgende:
Ah, da's wel leuk, volgens mij was het voorgaande jaren al een bekeken zaak rond deze tijd.....
en ranja moet zijn naam als de Joop Zoetemelk van trivia toch ook hoog houden![]()
quote:was the cutest belle in all the bayou land
And all the boys who saw her pal and tried to win her hand
Mama, she always chaperoned, she watched her night and day
Until mama she turned her head and I heard her boyfriend say
minder oud: band is opgericht in 1983, debuutalbum 1986, meest recente album is van oktober 2009quote:Op woensdag 2 december 2009 20:28 schreef ranja het volgende:
Beetje grijzig... Glenn Frey?
Dat dacht ik ook. Is weer eens wat anders dan die konijnenpakkenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:21 schreef Gehenna het volgende:
lijkt die gast van de flaming lips wel
Wayne Coynequote:Op woensdag 2 december 2009 21:21 schreef Gehenna het volgende:
lijkt die gast van de flaming lips wel
Namens Gehenna: bukgeit +1quote:Op donderdag 3 december 2009 10:21 schreef bukgeit het volgende:
Die band is A Place To Bury Strangers. Oorverdovend inderdaad.
Inderdaad. Op termijn wil ik er best naast liggen. Op termijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:28 schreef cafca het volgende:
Nick Drake
Nee.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:20 schreef bukgeit het volgende:
Soft Boys?
quote:were an English power pop band in the late 1970s. By fans of the genre, they are considered one of the most seminal British power pop acts of all time. As Allmusic notes, they are often referred to as the "British Big Star". [1] They are best remembered for the hit single and cult favourite
The group was heavily influenced both by British Invasion bands like The Beatles and The Kinks and early power pop groups such as Badfinger, Big Star, and The Raspberries.
quote:Op donderdag 3 december 2009 11:30 schreef bartrid het volgende:
Opgezocht, nooit van gehoord.
Zal hoogstwaarschijnlijk wel geïnspireerd zijn door hun nieuwe clip. NSFW.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Is weer eens wat anders dan die konijnenpakken
Dequote:Op donderdag 3 december 2009 13:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fuckaduck, Shades in bed...wie zijn dat ook weer.
Yep, maar wat draait er nog meer rond?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:44 schreef MadMaster het volgende:
The Spinners zagen er toch heel anders uit...
Ik geloof je, hoewel het me niet bekend voor komt...quote:
Carmel McCourt is haar naam.quote:
cafca +1quote:Op donderdag 3 december 2009 21:24 schreef cafca het volgende:
Bedoel je dat ze beiden hun naam wijzigden omdat er al een andere artiest met dezelfde naam was?
Keur deze wel goed, kende haar ook niet: Annemieke Schollaardtquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:43 schreef ranja het volgende:
Toine van Peperstraaten
Dione de Graaf (Clout!)
Pete Tilly van Moke
Joost Zwagerman
Roel van Velzen
een vrouwelijke radio-dj
tikkie terugquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:52 schreef iggyinthehouse het volgende:
substitute en save me
bigshadow +1quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:37 schreef bigshadow het volgende:
De sneeuw patrouille met "zeg maar ja"?
quote:
quote:'Rolling Stone' Ronnie Wood gearresteerd
(Novum/AP) - Ronnie Wood is donderdag opgepakt in Groot-Brittannië. De 62-jarige gitarist van The Rolling Stones werd in Claygate in het zuiden van Engeland in de boeien geslagen.
De politie bevestigde dat het de Rolling Stones-gitarist betrof. Een woordvoerder van Wood laat weten dat de arrestatie op grond van mishandeling werd gedaan. Wood is inmiddels op borgtocht vrijgelaten. De zaak wordt volgens de Britse BBC in januari verder behandeld in afwachting van nader onderzoek.
Ronnie Wood scheidde vorige maand van zijn 54-jarige vrouw Jo. Hij heeft al geruime tijd een affaire met de 20-jarige Russische horecamedewerkster Ekaterina Ivanova.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
De gezochte band (momenteel) is van de absolute buitencategorie en niet zozeer vanwege de muziek...quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De band hier is Eleven, waar die gosert nu in speelt weet ik niet, maar het zal ongetwijfeld QOTSA-gerelateerd zijn. Qua buitencategorie hou ik het dan op Them Crooked Vultures.
Lijkt me dus overcompleet.quote:Made up of drummer Dave Grohl (Foo Fighters, Nirvana, Probot, Queens of the Stone Age, Scream), vocalist and guitarist Josh Homme (Queens of the Stone Age, Kyuss, Eagles of Death Metal) and bassist and keyboardist John Paul Jones (Led Zeppelin), the band also features Alain Johannes (What Is This?, Eleven, Queens of the Stone Age) as a live rhythm guitarist.
quote:Op zondag 6 december 2009 12:15 schreef belsen het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me dus overcompleet.
Newbiedoobiedoo +1
quote:Op zondag 6 december 2009 11:52 schreef schaap001 het volgende:
Alain Johannes. en die rechtste op de foto is trouwens Jack Irons, ex-Peppers en Pearl Jam
quote:Op zondag 6 december 2009 15:52 schreef methodmich het volgende:
Of Matt & Kim?
ScottTracy +1quote:Op zondag 6 december 2009 19:57 schreef ScottTracy het volgende:
Vliegende Panters
Yep! En Ice Cube inderdaadquote:Op zondag 6 december 2009 21:55 schreef Gehenna het volgende:
Eazy-E zat ook in n.w.a.
schaap001 +1quote:Op maandag 7 december 2009 11:24 schreef schaap001 het volgende:
Willie Nelson
Kris Kristofferson
Johnny Cash
Waylon Jennings
quote:Op maandag 7 december 2009 12:01 schreef cafca het volgende:
Pim Koopman?
quote:Op maandag 7 december 2009 12:02 schreef ranja het volgende:
Oh, die van Alan Parsons Project die niet Alan Parsons heet.
quote:Op maandag 7 december 2009 12:06 schreef cafca het volgende:
Eric Wolfson?
Juist. Dubbele vervolgvraag zo'n beetje.quote:Op maandag 7 december 2009 12:12 schreef schaap001 het volgende:
Peter Wolf van J Geils Band
quote:Op maandag 7 december 2009 12:21 schreef cafca het volgende:
Ik hoop dat die ondersten The Guess Who zijn, die klapten voor die meneer daarboven
Die was leuk geweest, iddquote:Op maandag 7 december 2009 12:40 schreef schaap001 het volgende:
John Foxx zou natuurlijk leuk zijn
Nee, maar je zit wel in de goede tijd.quote:Op maandag 7 december 2009 13:07 schreef schaap001 het volgende:
zat aan Joe Strummer te denken
Dat zal best, dat ie op Lou Reed lijkt. Maar het is hem niet. Toch is zijn band (duo), als pioniers in de elektronica/punk hoek, voor sommigen bijna even invloedrijk geweest als the Velvet Underground.quote:Op maandag 7 december 2009 16:56 schreef methodmich het volgende:
Vaag lijkt ie op Lou Reed, maar zal wel need.
Ja, natuurlijk!quote:Op maandag 7 december 2009 18:29 schreef bartrid het volgende:
Alan Vega natuurlijk.
schaap +1quote:Op maandag 7 december 2009 21:04 schreef schaap001 het volgende:
herman finkers: 'Sneeuwen' heet 'ie
heet-ie dan niet Sneiquote:Op maandag 7 december 2009 21:04 schreef schaap001 het volgende:
'Sneeuwen' heet 'ie
Hij was een aantal maanden terug ook nog te gast in het onvolprezen De Zomer Draait Doorquote:is the recording moniker of
, who has made the unlikely musical journey from being an ambient techno trip-hop artist to a serious singer/songwriter in less than a decade. Born in Bristol, England,
was obsessed with guitar as a teenager, eagerly exploring the indie scene. Then he discovered raving, and the guitars went out the window as he immersed himself completely in ambient techno.
Butwas undergoing a sea change and picked up the guitar again. In 2006,
had completed the transformation from electronica artist into a full-fledged singer/songwriter, a move that initially baffled his fan base. In 2009,
issued the widely celebrated
, a set that furthered his acoustic singer/songwriter ambitions, refined them, and combined them seamlessly with his DJ skills, albeit subtly and atmospherically.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:40 schreef ranja het volgende:
Is er niet iemand die zich Fink noemt? Is die het?
quote:Hey I'm in love
My fingers keep on clicking
to the beating of my heart
Hey I can't stop my feet
Ebony and ivory and dancing
in the street
Hey it's 'cause of You
The world is in a crazy hazy hue
![]()
![]()
![]()
retung ketungke tungtungtung
ScottTracy +1quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:09 schreef ScottTracy het volgende:
Emiliana Torrini - Jungle Drum
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:52 schreef Felagund het volgende:
Mayer Hawthorne of zo heet hij toch?
Ik heb pas geprobeerd naar hem te luisteren. Maar zijn stem bevalt me niet echt.
quote:
Back in Black is waanzinnig verkocht daar, en ze hebben nogal wat meer albums natuurlijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:18 schreef bukgeit het volgende:
AC/DC staat ook verrassend hoog.
Ik dacht geen tijd verliezen met ...?? deze keer.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:29 schreef bukgeit het volgende:
Het wordt weer met een vanzelfsprekendheid gebracht alsof het waar is. En het is ook waar.
Burnett +1
soms wel bukquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:38 schreef bukgeit het volgende:
Nou, jij bent niet de man der vraagtekens, of wel soms??????
quote:
Tourbus witte Volkswagen van band Thegestolen 11 mei 2009
De toerbus van de Amsterdamse band Theis gestolen. In de hoop het voertuig terug te krijgen, beloont de groep de gouden tipgever met een akoestisch huiskamerconcert. Dat hebben de bandleden maandag bekendgemaakt.
Misha, Jelle, Remco, Aram en Maz, zoals de bandleden heten, toerden anderhalf jaar lang met de witte Volkswagen-bus door het land. Naast de bus zijn de versterkers en andere muziekapparatuur die achterin lagen verdwenen. De bus werd ergens tussen 24 april en 6 mei gestolen van een parkeerplaats nabij het station Amsterdam Amstel.
Thewonnen vorig jaar de Amsterdamse Popprijs, waarmee ze tot de beste nieuwe band uit Amsterdam werden uitgeroepen. Daarnaast trad het vijftal op in het televisieprogramma De Wereld Draait Door. Momenteel werken ze aan een nieuw album.
quote:are a band created by a group of British art-school denizens of the 1960s. Combining elements of music hall, trad jazz, psychedelic rock, and avant-garde art, the
came to the attention of a broader British public through a children's television programme, Do Not Adjust Your Set.
Life of Brian?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:08 schreef belsen het volgende:
Voor welke film verzorgde Neil Innes de muziek?
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:27 schreef bartrid het volgende:
Volgens mij is dat de Holy Grail.
quote:The current lineup of the band consists of Dave Neabore (bass), John Connor (vocals) and Brandon Finley (drums)
quote:heeft voor zaterdag 12 december een optreden gepland bij de klimaattop in Kopenhagen. Dat maakte het management woensdag bekend.
geeft om 16.30 een optreden van een uur bij het Bella Center Metro Station.
Daar verzamelen naar verwachting ongeveer 60.000 betogers die een boodschap over willen dragen aan alle wereldleiders in de Deense stad.
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:22 schreef iggyinthehouse het volgende:
dj 100% (cr)isis
Die staat ook niet naastquote:Op donderdag 10 december 2009 17:49 schreef ScottTracy het volgende:
Hm, dan is het toch Arie Ribbens!
quote:
Mja, op een Blackberry lijkt hij er meer op..quote:Op donderdag 10 december 2009 17:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat antwoord was voorspelbaar, maar is niet juist...
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:06 schreef ranja het volgende:
Dat lijkt op het afscheid van Adam Curry bij Countdown
Jawel, rechts vooraan op de foto zie je iemand staan met Adam op z'n nek die z'n doorbraak te danken heeft aan de man die naast Demis op de foto staat...quote:
quote:
quote:Winter In America, co-written with Jimmy Stewart during a cold Nashville winter, has been recorded by numerous artists throughout the world. Dutch superstar Rene Froger's version was in the top five in Holland for many weeks. Rene’s live version has also topped the charts in that country.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |