quote:Op woensdag 2 december 2009 15:49 schreef Metalfrost het volgende:
Ik vind het altijd ontzettend stinken in die winkels.
Actionquote:Op woensdag 2 december 2009 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ben net terug van de Action, hier hadden ze nog voldoende dvd'sMaar geen dvd's gekocht, kijk ze toch niet
Ik ben wel helemaal klaar voor de Sinterklaas, heb 10 kleine cadeautjes(spelen een spel met de cadeautjes) Ook hadden ze een kalender voor 0.59, die kon ik niet laten liggen
Naast de cadeautjes nog wat andere dingetjes gekocht zoals thee, saladedressings en cadeaupapier. De schade was 13.65
Wat blijft het toch heerlijk winkelen
Wel eerst aantrekken anders kan ik me er geen voorstelling van makenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
Tvp, zal een foto maken van de kanten hipstertjes als ik thuis ben straks.
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:56 schreef mazaru het volgende:
Ik heb deze net gekocht. Zo'n koddig ding![]()
[ afbeelding ]
met jezelf erin aubquote:Op woensdag 2 december 2009 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
Tvp, zal een foto maken van de kanten hipstertjes als ik thuis ben straks.
Die ga ik idd ook nog halenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:58 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil ook zo'n lotusdinges. daar kan ik dan heel goed mijnmee vervelen als hij jarig is
3,49quote:Op woensdag 2 december 2009 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Enig idee wat je er ongeveer voor kwijt was?
Inderdaad 3,5 euro.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Enig idee wat je er ongeveer voor kwijt was?
Het is bij de Action dan ook erg moeilijk om niet gewoon je mandje vol te ladenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
gelukkig ben ik niet de enige die koopziek is ,hhahhahaha
Het ergste is het nog als je een half uur in de rij moet staan en superlangzaam langs alle speelgoed/leukedingetjes/aanbiedingen/frutseltjes-schappen schuifelt, volgens mij verdubbelt de inhoud van mijn mandje in de rij als ik me niet inhoudquote:Op donderdag 3 december 2009 15:26 schreef moussy het volgende:
"Ik koop hélemaal niks meer voor Sinterklaas!"
Dan moet je niet de action in wandelen, ik kwam dus weer met 2 tassen thuis, want die ene sweater voor 1,98 voor mn dochter, en die sjaal en die en dat en en en en.. het riep allemaal koop mij!!
dat dusquote:Op donderdag 3 december 2009 15:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het ergste is het nog als je een half uur in de rij moet staan en superlangzaam langs alle speelgoed/leukedingetjes/aanbiedingen/frutseltjes-schappen schuifelt, volgens mij verdubbelt de inhoud van mijn mandje in de rij als ik me niet inhoud
Ze hadden hier alleen nog van die films waar geen kip van gehoord heeft.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:35 schreef Mirjam het volgende:
al die dvd's worden hier steeds weggeplunderd
nog steeds geen alles is liefde
Er stond net iemand voor me in de rij die voor bijna 55 euro aan kerst spulletjes kocht.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:26 schreef mazaru het volgende:
Ik vind het trouwens wel belachelijk druk de laatste weken bij de Action. Je kunt goed merken dat het December is. Pas in Januari kun je er weer normaal rondlopen.
Ik ga zo om half zeven nog even proberen te kijkenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:26 schreef mazaru het volgende:
Ik vind het trouwens wel belachelijk druk de laatste weken bij de Action. Je kunt goed merken dat het December is. Pas in Januari kun je er weer normaal rondlopen.
quote:Op donderdag 3 december 2009 17:33 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Er stond net iemand voor me in de rij die voor bijna 55 euro aan kerst spulletjes kocht.
Ik wist niet eens dat je zulke bedragen kon halen met je aankopen bij de Action
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:20 schreef Mirjam het volgende:
mnoh, alles is lifde hadden ze niet
wel voor 50 euro andere zooi meegenomen
Ik zou juist nu gaan, etenstijd, om 18:30 zijn de vaders weer eens thuis en gaan de moeders op jacht naar sinterklaaskoopjesquote:Op donderdag 3 december 2009 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga zo om half zeven nog even proberen te kijken
Ja maar ik ga uit eten, en daar vind ik het nu nog te vroeg voorquote:Op donderdag 3 december 2009 17:36 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zou juist nu gaan, etenstijd, om 18:30 zijn de vaders weer eens thuis en gaan de moeders op jacht naar sinterklaaskoopjes
Die Maggie Kerry noodles?quote:Op donderdag 3 december 2009 16:18 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ze hadden hier alleen nog van die films waar geen kip van gehoord heeft.
Maar net nog ff geweest (moest mijn achterlichtje ruilen)
10 pakjes instant noodles in geslagen (je bent student of je bent het niet)
4 zakjes dressing
2 pakken salade mix (met nog meer dressing)
wafelkoekjes (voor mee naar school volgende week)
2 pakken frisse fruitdrank
1 flesje 7 up
quote:Er stond net iemand voor me in de rij die voor bijna 55 euro aan kerst spulletjes kocht.
Ik wist niet eens dat je zulke bedragen kon halen met je aankopen bij de Action
quote:mnoh, alles is lifde hadden ze niet
wel voor 50 euro andere zooi meegenomen
quote:Vanmiddag naar de Action geweest. Ik heb daar volgens mij nog nooit zoveel geld uitgegeven.
Score:
*spullen*
en dat alles voor 56 euro nogwat. Dat zie ik bij Blokker of Ikea nog niet gebeuren...
Mijn petekindje wordt maandag twee. Ben heel benieuwd wat ze er van vindtquote:
Je moet hem ophangen en dan aan het belletje trekken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:59 schreef monkeybrain het volgende:
Die kerstman, moet ie gaan klimmen als je het "aan" knopje indrukt en de muziek gaat spelen?
De muziek werkt maar klimmen doet ie niet
is er een filmpje van?quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet hem ophangen en dan aan het belletje trekken.
Bij mij deed hij het ook niet in eerste instantie. Maar na even aan het koordje te hebben getrokken, kwam hij ineens in beweging.
Hij stopt trouwens ook weer uit zichzelf, dus je hoeft niet steeds het knopje op uit te zetten.
Trekken helpt ook niet, dat ie uit zichzelf aangaat dmv beweging had ik al uitgevonden. Heb ik zeker net weer de gare uit de schappen getrokkenquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet hem ophangen en dan aan het belletje trekken.
Bij mij deed hij het ook niet in eerste instantie. Maar na even aan het koordje te hebben getrokken, kwam hij ineens in beweging.
Hij stopt trouwens ook weer uit zichzelf, dus je hoeft niet steeds het knopje op uit te zetten.
Is die van jou ook zo vals?quote:
3,5 euroquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:52 schreef makkie88 het volgende:
[..]
aaah, wat een vreselijk ding! wat kost ie? k moet em ook hebben!
jaaaa ik ookquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:52 schreef makkie88 het volgende:
[..]
aaah, wat een vreselijk ding! wat kost ie? k moet em ook hebben!
Ik nietquote:
ik heb een blauwequote:Op vrijdag 4 december 2009 18:26 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik niet, ik wil wel dat lotus geval
Ik vind apenbomen extreem lelijk.quote:De Sint haalt je meteen uit de droom
Ook dit jaar krijg je geen apenboom
Om je toch te kunnen verblijden
Gingen Sint en Piet een eindje rijden
Met een bus van Connection
Gingen zij naar de Action
Met de bus is eigenlijk niet waar
Maar rijmen op "Action" viel Piet nogal zwaar
De Action werd echter wel degelijk bezocht
En al deze cadeautjes zijn daar gekocht
Ik ga morgen gelijk hier kijken.quote:
bronquote:Action groeit tegen de klippen op
ZWAAGDIJK-OOST – Winkelketen Action verdubbelt zijn distributiecentrum naast het hoofdkantoor van vijftigduizend- naar honderdduizend vierkante meter. Ook heeft de keten zijn eerste winkel in Duitsland geopend.
Dat meldt het Noordhollands Dagblad. Op dit moment beschikt Action over vijftigduizend vierkante meter opslagruimte. Als het nieuwe gedeelte eind april 2010 in gebruik wordt genomen, is dat verdubbeld. Action bestaat sinds 1993 en is al enkele jaren één van de snelst groeiende winkelketens van Nederland. Ook dit jaar zijn er weer twintig nieuwe filialen geopend. Het totaal is daarmee boven de 220 gekomen.
Duitse vestiging
In Schüttorf, vlak over de grens bij Oldenzaal, is vorige maand de eerste Duitse vestiging geopend. Eerder breidde de onderneming al uit naar België. ‘Je bent continu bezig met de groei van toko’, zegt directeur Boris Deen van Action in de krant. Hij doelt daarmee op de moeite om het nieuwe distributiecentrum van de grond te krijgen. De gemeente werkte uiteindelijk mee vanwege het economisch belang van Action voor de regio. Bij het hele concern werken meer dan 5500 mensen.
Viel mij ook direct op, van dat stevige nylon. Alsof het zo 30/40 euro kostquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:55 schreef Mylene het volgende:
Ik zag trouwens best wel een mooie beautycase van 4 of 5 euro, met ritsen aan de zijkanten en van stevig materiaal. Eigenlijk stom dat ik 'm niet meteen heb gekocht. Nou ja, heb ik een mooi excuus om van de week nog een keer te gaan.
Wassen is duurder dan een nieuwe kopenquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet wel zeggen, hij komt nu net uit de was voor het eerst en hij rafelt nu al aan alle kanten(kun je ook wel zien op de foto's)
Die heb ik ook gehaald. In het zwart, paars en lichtpaars en rood en een soort oranje. Maar die van mij zien er nog steeds goed uit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ik moet wel zeggen, hij komt nu net uit de was voor het eerst en hij rafelt nu al aan alle kanten(kun je ook wel zien op de foto's)
Hahaha, je hebt even ingeslagenquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehaald. In het zwart, paars en lichtpaars en rood en een soort oranje. Maar die van mij zien er nog steeds goed uit.
Ja die dingen zitten fijn en ik dacht voor dat bedrag koop ik er bij de H&M 1 voor dus waarom ook nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt even ingeslagen? En hmm oke, ja mijne op zich ook wel maar wel wat losse draadjes.
Ik vind van wel, maar het is vrij persoonlijk, er zitten ook dingen tussen die ik afgrijselijk vindtquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:39 schreef Maria2.0 het volgende:
Hebben ze een beetje leuke kerstversiering (ballen en slingers enzo) bij de Action?
Thanks voor de tip!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:29 schreef Mylene het volgende:
Volgende week deze leuke kerststal in de aanbieding.
Tis best wel dik hout hoor, ik gok een centimeter dik.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks voor de tip!Ben benieuwd wat voor materiaal het is, ziet er erg leuk uit
daar ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op woensdag 9 december 2009 19:37 schreef NicoleM het volgende:
Weet iemand of de wensballonnen nog te koop zijn bij de Action? Of was dat een eenmalig iets?
Ik krijg ze niet meer in elkaar. Zelfs niet met de gebruiksaanwijzing ernaastquote:Op donderdag 10 december 2009 15:10 schreef Merel1808 het volgende:
Aankomend weekend organiseer ik met mijn scoutinggroep een tweedaagse hike voor de jeugdleden, en ik heb vandaag bij de Action de meest perfecte onderweg-opdracht gevonden; van die houten IQ-puzzels! Lekker klein, makkelijk te maken onder het lopen en ideaal om de hele dag mee bezig te zijn, én maar 80ct!
Ik zit ook waanzinnig te kloten met die met dat elastiek erin, er klopt gewoon iets niet ofzo, maar ze zaten in elkaar, dus het moet kunnenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik krijg ze niet meer in elkaar. Zelfs niet met de gebruiksaanwijzing ernaast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |