das eigenlijk meer omdat hij dat altijd doet en dan vervolgens iets naar ''haar'' schreeuwt....ik zou me eerlijk gezegd zorgen maken als hij het niet deedquote:Op woensdag 2 december 2009 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je hoopt dat de buurman morgen met deuren aan 't gooien is. Aparte hoop.
Hij ziet er nou nog steeds als een jongetje uit hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 20:40 schreef Toverheks het volgende:
zit ff sbs6 te kijken, de 25 meest spannende tv momenten, dus daar zit BB1 (komt zo ff reklame) ook bij, en wat zag Bart er nog als een jongentje uit.
nee ik bedoel hahah hij zag er nog zo fris en fruitig en lekker jong uitquote:Op woensdag 2 december 2009 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Hij ziet er nou nog steeds als een jongetje uit hoor
Vertel me niks over buren, het is nog niet verhuurd beneden houwe maar zo hequote:Op woensdag 2 december 2009 20:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
das eigenlijk meer omdat hij dat altijd doet en dan vervolgens iets naar ''haar'' schreeuwt....ik zou me eerlijk gezegd zorgen maken als hij het niet deed
Fris en aangefruitquote:Op woensdag 2 december 2009 20:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik bedoel hahah hij zag er nog zo fris en fruitig en lekker jong uit
ik zou willen dat mijn onderburen vertrokkenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vertel me niks over buren, het is nog niet verhuurd beneden houwe maar zo he
zolang je ze maar niet *Tipt* dat het hier beneden lekker leeg staat vind ik alles bestquote:Op woensdag 2 december 2009 20:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zou willen dat mijn onderburen vertrokken
Ja gun je zeker een leuke stream.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:24 schreef Toverheks het volgende:
vind dat wel leuk om te volgen, gun mij ook stream hahahah eindelijk want JVlemmix komt
er toch niet meer dit jaar.
oke thanks dan wachten we tot 7 dec. wil wel leuke dj`s hequote:Op woensdag 2 december 2009 20:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja gun je zeker een leuke stream.
Maandag 7 december tussen 13.00 en 14.00 uur wordt op 3FM bekend gemaakt welke drie dj's het Glazen huis in gaan. Met deze actie willen 3FM en het Rode Kruis zoveel mogelijk aandacht vragen en geld ophalen voor de bestrijding van malaria.
It isn't about sex, it's about a medical condition.quote:
Heb jij wel eens geslikt Pietje? Je gaat 'r heel raar van lopen zeggen zequote:Op woensdag 2 december 2009 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
It isn't about sex, it's about a medical condition.
Sildenafil is de stofnaam en wordt voor meerdere ziektes gebruikt...en dan wel echte ziektesquote:Op woensdag 2 december 2009 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
It isn't about sex, it's about a medical condition.
Vorig jaar rond de kerst had hij een maand vrij en kwam dagelijks op Fok, dus wie weet nu weer.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:47 schreef Toverheks het volgende:
weet je wie ik al een tijdje mis, Bommie,
zeggen zequote:Op woensdag 2 december 2009 20:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb jij wel eens geslikt Pietje? Je gaat 'r heel raar van lopen zeggen ze
voornamelijk het afkraken van de farmaceutische industriequote:Op woensdag 2 december 2009 20:51 schreef Maanvis het volgende:
wat moet ik me van die docu voorstellen!?
bommie zag ik van de week nog op vol geloof ikquote:Op woensdag 2 december 2009 20:47 schreef Toverheks het volgende:
weet je wie ik al een tijdje mis, Bommie, en vind het jammer dat Jimbo er ook niet is.
Dook een paar dagen geleden nog wel op Vol op, maar dat is Bommels hè, die is zo weer een paar maanden ondergedoken en dan duikt ie weer op. Vooral bij aanstaande rellenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:47 schreef Toverheks het volgende:
weet je wie ik al een tijdje mis, Bommie, en vind het jammer dat Jimbo er ook niet is.
ik wacht wel op t filmpje als t echt spectaculair isquote:Op woensdag 2 december 2009 20:53 schreef Maanvis het volgende:
jullei moeten allemaal naar de stream komen, als je vanavond nog een heel systeemplafond wilt zien instorten.
Alleen als Johan eronder gaat staanquote:Op woensdag 2 december 2009 20:53 schreef Maanvis het volgende:
jullei moeten allemaal naar de stream komen, als je vanavond nog een heel systeemplafond wilt zien instorten.
yups, ik gok op een 1-3. met rust al 0-2 ofzoquote:Op woensdag 2 december 2009 21:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Winnen, denk ik echt, maar 1 puntje is ook goed![]()
Daar gaan we
Lees net in een post van Maanvis dat Alsido van Studio Vlemmix van het trapje gevallen is.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:53 schreef Maanvis het volgende:
Natürlich.quote:
WTF deden die 3 verdedigteuns!quote:
zal ik vast het gebak tevoorschijn halen of wachten we tot na de wedstrijdquote:Op woensdag 2 december 2009 21:08 schreef gomi het volgende:
[..]
0-2 met de rust kan niet meer, maar we gaan gewoon nog steeds voor de 1-3
laten we gezien de stand nog maar ff wachtenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal ik vast het gebak tevoorschijn halen of wachten we tot na de wedstrijd
ja lees het ook net, nog ff en het wordt letterlijk wild west in Amsterdam, pppffttttt echt schieten messen trekken en weet ik veel wat allemaal meer.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:03 schreef gomi het volgende:
lol lees net op tt dat t hier verderop aardig schieten is geweest tussen politie en overvallers ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |