nee ik bedoel hahah hij zag er nog zo fris en fruitig en lekker jong uitquote:Op woensdag 2 december 2009 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Hij ziet er nou nog steeds als een jongetje uit hoor
Vertel me niks over buren, het is nog niet verhuurd beneden houwe maar zo hequote:Op woensdag 2 december 2009 20:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
das eigenlijk meer omdat hij dat altijd doet en dan vervolgens iets naar ''haar'' schreeuwt....ik zou me eerlijk gezegd zorgen maken als hij het niet deed
Fris en aangefruitquote:Op woensdag 2 december 2009 20:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik bedoel hahah hij zag er nog zo fris en fruitig en lekker jong uit
ik zou willen dat mijn onderburen vertrokkenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vertel me niks over buren, het is nog niet verhuurd beneden houwe maar zo he
zolang je ze maar niet *Tipt* dat het hier beneden lekker leeg staat vind ik alles bestquote:Op woensdag 2 december 2009 20:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zou willen dat mijn onderburen vertrokken
Ja gun je zeker een leuke stream.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:24 schreef Toverheks het volgende:
vind dat wel leuk om te volgen, gun mij ook stream hahahah eindelijk want JVlemmix komt
er toch niet meer dit jaar.
oke thanks dan wachten we tot 7 dec. wil wel leuke dj`s hequote:Op woensdag 2 december 2009 20:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja gun je zeker een leuke stream.
Maandag 7 december tussen 13.00 en 14.00 uur wordt op 3FM bekend gemaakt welke drie dj's het Glazen huis in gaan. Met deze actie willen 3FM en het Rode Kruis zoveel mogelijk aandacht vragen en geld ophalen voor de bestrijding van malaria.
It isn't about sex, it's about a medical condition.quote:
Heb jij wel eens geslikt Pietje? Je gaat 'r heel raar van lopen zeggen zequote:Op woensdag 2 december 2009 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
It isn't about sex, it's about a medical condition.
Sildenafil is de stofnaam en wordt voor meerdere ziektes gebruikt...en dan wel echte ziektesquote:Op woensdag 2 december 2009 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
It isn't about sex, it's about a medical condition.
Vorig jaar rond de kerst had hij een maand vrij en kwam dagelijks op Fok, dus wie weet nu weer.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:47 schreef Toverheks het volgende:
weet je wie ik al een tijdje mis, Bommie,
zeggen zequote:Op woensdag 2 december 2009 20:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb jij wel eens geslikt Pietje? Je gaat 'r heel raar van lopen zeggen ze
voornamelijk het afkraken van de farmaceutische industriequote:Op woensdag 2 december 2009 20:51 schreef Maanvis het volgende:
wat moet ik me van die docu voorstellen!?
bommie zag ik van de week nog op vol geloof ikquote:Op woensdag 2 december 2009 20:47 schreef Toverheks het volgende:
weet je wie ik al een tijdje mis, Bommie, en vind het jammer dat Jimbo er ook niet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |