Nope...is een vast contract... beetje ingewikkeld om uit te leggen maar het gaat niet...heeft ook te maken met de manier van wonen... ik woon een soort van anti-kraak...anyways...miss dat ik het morgen toch maar even ga probere....want het zou best wel met 50 euro omlaag kunnenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je echt behoorlijk wat terug krijgt gewoon even kijken wat je hoort te betalen per maand daar iets boven gaan zitten en gewoon opbellen en zeggen aanpassen die hap. Ik heb het een paar maanden terug ook gedaan. Ik kreeg elke keer terug, maar het maandbedrag uit zichzelf aanpassen ho maar, stelletje gieren
dat weet ik niet, ik hou het ff voor je in de gaten, is van de NPS zal wel de cultuurzender wezen als het wel terug tezien is.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
Het zal wel weer niet op Uitzending Gemist komen
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik probeer "teun" als scheldwoord te introduceren, laat me.
Voorgaande jaren zeiden ze altijd dat het niet op UG kon vanwege rechten op de muziek en fimpjes.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat weet ik niet, ik hou het ff voor je in de gaten, is van de NPS zal wel de cultuurzender wezen als het wel terug tezien is.
ach, dan kijken we gewoon elke dag, maar er staat me wel bij, als ik een avond gemist had werd het smiddags herhaald.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Voorgaande jaren zeiden ze altijd dat het niet op UG kon vanwege rechten op de muziek en fimpjes.
Te duur dus om het online aan te bieden
Nee hoor, TEUN!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent mij aan het demoniseren huh, vuige Duitse kutkok
mmoie tijd, en hoop dat je de hele nacht door snurktquote:Op woensdag 2 december 2009 20:31 schreef Laysa het volgende:ben moe...ga denk ik vandaag op tijd naar bed...zo rond 10en
Wat een heerlijk leven, 's avonds om tienen er in, 's 'morgens rond tienen eruitquote:Op woensdag 2 december 2009 20:31 schreef Laysa het volgende:ben moe...ga denk ik vandaag op tijd naar bed...zo rond 10en
Ik ook, want ik ga morgen naar 'school'quote:Op woensdag 2 december 2009 20:31 schreef Laysa het volgende:ben moe...ga denk ik vandaag op tijd naar bed...zo rond 10en
dat wilde ik wel gaan proberen jaquote:Op woensdag 2 december 2009 20:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat een heerlijk leven, 's avonds om tienen er in, 's 'morgens rond tienen eruit
Ik ookquote:Op woensdag 2 december 2009 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook, want ik ga morgen naar 'school'
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook, want ik ga morgen naar 'school'
Kom je strakkies weer melk drinken?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat wilde ik wel gaan proberen jaheb uiteindelijk nog tot 6 uur wakker gelegen
ik hoop dat ik gelijk in slaap val en dan zo rond 10en wakker word omdat de buurman met de deuren aan het gooien is...dus sorry ik denk vannacht geen melkquote:Op woensdag 2 december 2009 20:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom je strakkies weer melk drinken?
Cursus webmarketingquote:Op woensdag 2 december 2009 20:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat?? wat??? wattttt????? ga jij naar school...vertel!!!!
Je moet!!!!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
dus sorry ik denk vannacht geen melk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |