maar weet nu dat het geen D moet wezen maar een T, mijn dank is groot, soms maak ik van die domme schrijffouten.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aangefruit is op een of andere manier wel een woord... even googlen.
Opzoeken: aangefruit
1.
AANGEFRUIT
-aan- plus gefruit
Aan, plus gefruit, zo ver was ik zelf ook wel stom schijtwoordenboek, godverdomme wát een mongolen!
aanfruitenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar weet nu dat het geen D moet wezen maar een T, mijn dank is groot, soms maak ik van die domme schrijffouten.
Ik noem het altijd gewoon fruitenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar weet nu dat het geen D moet wezen maar een T, mijn dank is groot, soms maak ik van die domme schrijffouten.
Dat hoeft ook niet met schnitzels.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
aanfruiten
Zeer licht aanbakken in olie of boter zonder dat er verkleuring ontstaat met het doel dat het gefruite product beter zijn smaak stoffen af geeft.
Warempel, van dat woord heb ik echt nog nooit gehoord![]()
Je moet gewoon even naar het kantoor met een pistool achteloos achter je broekriem, en dan je jasje losjes een beetje opzij duwen. Dat werkt welquote:Op woensdag 2 december 2009 20:19 schreef Laysa het volgende:
ja ik betaal ook veels te veel per maand mar kan het niet naar beneden krijgen....het maandbedrag....tis niet anders...helaas
Als je echt behoorlijk wat terug krijgt gewoon even kijken wat je hoort te betalen per maand daar iets boven gaan zitten en gewoon opbellen en zeggen aanpassen die hap. Ik heb het een paar maanden terug ook gedaan. Ik kreeg elke keer terug, maar het maandbedrag uit zichzelf aanpassen ho maar, stelletje gierenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:19 schreef Laysa het volgende:
ja ik betaal ook veels te veel per maand mar kan het niet naar beneden krijgen....het maandbedrag....tis niet anders...helaas
Ieder jaar dezelfde nummers en hetzelfde glazen huis...quote:Op woensdag 2 december 2009 20:22 schreef Toverheks het volgende:
morgen begint weer de top 2000 go go vind ik zo leuk prog. kijk elk jaar.
beetje nostalgische clips, ad visser en top pop en leuke vragen erover.
en de 18 begint het glazen huis op de stream, ben benieuwd welke d.j.`s dit jaar.
ik weet niet beter dan dat het aanfruiten heet, misschien is dat amsterdams???quote:Op woensdag 2 december 2009 20:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
aanfruiten
Zeer licht aanbakken in olie of boter zonder dat er verkleuring ontstaat met het doel dat het gefruite product beter zijn smaak stoffen af geeft.
Warempel, van dat woord heb ik echt nog nooit gehoord![]()
ahaquote:Op woensdag 2 december 2009 20:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet gewoon even naar het kantoor met een pistool achteloos achter je broekriem, en dan je jasje losjes een beetje opzij duwen. Dat werkt wel
Ik maak ook wel 's iets anders, Teunhoofd.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet met schnitzels.
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 2 december 2009 20:22 schreef Toverheks het volgende:
morgen begint weer de top 2000 go go vind ik zo leuk prog. kijk elk jaar.
beetje nostalgische clips, ad visser en top pop en leuke vragen erover.
en de 18 begint het glazen huis op de stream, ben benieuwd welke d.j.`s dit jaar.
Ik heb nooit gerookt.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik maak ook wel 's iets anders, Teunhoofd.
vind dat wel leuk om te volgen, gun mij ook stream hahahah eindelijk want JVlemmix komt er toch niet meer dit jaar.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ieder jaar dezelfde nummers en hetzelfde glazen huis...
Nope...is een vast contract... beetje ingewikkeld om uit te leggen maar het gaat niet...heeft ook te maken met de manier van wonen... ik woon een soort van anti-kraak...anyways...miss dat ik het morgen toch maar even ga probere....want het zou best wel met 50 euro omlaag kunnenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je echt behoorlijk wat terug krijgt gewoon even kijken wat je hoort te betalen per maand daar iets boven gaan zitten en gewoon opbellen en zeggen aanpassen die hap. Ik heb het een paar maanden terug ook gedaan. Ik kreeg elke keer terug, maar het maandbedrag uit zichzelf aanpassen ho maar, stelletje gieren
dat weet ik niet, ik hou het ff voor je in de gaten, is van de NPS zal wel de cultuurzender wezen als het wel terug tezien is.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
Het zal wel weer niet op Uitzending Gemist komen
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik probeer "teun" als scheldwoord te introduceren, laat me.
Voorgaande jaren zeiden ze altijd dat het niet op UG kon vanwege rechten op de muziek en fimpjes.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat weet ik niet, ik hou het ff voor je in de gaten, is van de NPS zal wel de cultuurzender wezen als het wel terug tezien is.
ach, dan kijken we gewoon elke dag, maar er staat me wel bij, als ik een avond gemist had werd het smiddags herhaald.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Voorgaande jaren zeiden ze altijd dat het niet op UG kon vanwege rechten op de muziek en fimpjes.
Te duur dus om het online aan te bieden
Nee hoor, TEUN!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent mij aan het demoniseren huh, vuige Duitse kutkok
mmoie tijd, en hoop dat je de hele nacht door snurktquote:Op woensdag 2 december 2009 20:31 schreef Laysa het volgende:ben moe...ga denk ik vandaag op tijd naar bed...zo rond 10en
Wat een heerlijk leven, 's avonds om tienen er in, 's 'morgens rond tienen eruitquote:Op woensdag 2 december 2009 20:31 schreef Laysa het volgende:ben moe...ga denk ik vandaag op tijd naar bed...zo rond 10en
Ik ook, want ik ga morgen naar 'school'quote:Op woensdag 2 december 2009 20:31 schreef Laysa het volgende:ben moe...ga denk ik vandaag op tijd naar bed...zo rond 10en
dat wilde ik wel gaan proberen jaquote:Op woensdag 2 december 2009 20:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat een heerlijk leven, 's avonds om tienen er in, 's 'morgens rond tienen eruit
Ik ookquote:Op woensdag 2 december 2009 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook, want ik ga morgen naar 'school'
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook, want ik ga morgen naar 'school'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |