Ik gok dat het even in de hete boter gelegen heeftquote:Op woensdag 2 december 2009 20:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Fruiten, een stukje appel erbij mikken.
aangefruid, nooit van gehoord dan, een uitje fruiten of aanfruiten ja weet ik veel hoe je dat schrijftquote:
Da's toch ook geen slecht nieuws?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee
ik heb trouwens heel veel geld terug van mn elektriciteit
vergeet dequote:Op woensdag 2 december 2009 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Da's toch ook geen slecht nieuws?
Vanwaar dedan?
Half jaar in de kou gezeten, maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 2 december 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee
Je bedoelt dat je dat gewoon teveel betaald hebt en dat zij dus eigenlijk je rente hebben gepiktquote:Op woensdag 2 december 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee
oh lekker wat ben je toch een mazzeldoosquote:Op woensdag 2 december 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee
*dequote:
Ik heb altijd financieele tegenvallers , dus als die er niet zijn valt het mij ook weer meequote:goed he....ja is een mooi meevallertje waar ik eigenlijk stiekum op gehoopt had
had haar al veel sterkte gewenst, en weet ze lurkt af en toe lekker mee, en hoop dat ze af en toe een glimlach kan opbrengen.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:49 schreef tuinfluiter het volgende:
Lieve beequeen , sterkte , denk regelmatig aan je , vind het heel rot voor je.
[ afbeelding ]
Aangefruit is op een of andere manier wel een woord... even googlen.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
aangefruid, nooit van gehoord dan, een uitje fruiten of aanfruiten ja weet ik veel hoe je dat schrijft![]()
het is toch aanfruiten of ben ik nou gek.
he nou weet ik ook niet of aangefruid met een d of t moet pppffttt krijg er soms wat van van de nederlansche taal
maar weet nu dat het geen D moet wezen maar een T, mijn dank is groot, soms maak ik van die domme schrijffouten.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aangefruit is op een of andere manier wel een woord... even googlen.
Opzoeken: aangefruit
1.
AANGEFRUIT
-aan- plus gefruit
Aan, plus gefruit, zo ver was ik zelf ook wel stom schijtwoordenboek, godverdomme wát een mongolen!
aanfruitenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar weet nu dat het geen D moet wezen maar een T, mijn dank is groot, soms maak ik van die domme schrijffouten.
Ik noem het altijd gewoon fruitenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar weet nu dat het geen D moet wezen maar een T, mijn dank is groot, soms maak ik van die domme schrijffouten.
Dat hoeft ook niet met schnitzels.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
aanfruiten
Zeer licht aanbakken in olie of boter zonder dat er verkleuring ontstaat met het doel dat het gefruite product beter zijn smaak stoffen af geeft.
Warempel, van dat woord heb ik echt nog nooit gehoord![]()
Je moet gewoon even naar het kantoor met een pistool achteloos achter je broekriem, en dan je jasje losjes een beetje opzij duwen. Dat werkt welquote:Op woensdag 2 december 2009 20:19 schreef Laysa het volgende:
ja ik betaal ook veels te veel per maand mar kan het niet naar beneden krijgen....het maandbedrag....tis niet anders...helaas
Als je echt behoorlijk wat terug krijgt gewoon even kijken wat je hoort te betalen per maand daar iets boven gaan zitten en gewoon opbellen en zeggen aanpassen die hap. Ik heb het een paar maanden terug ook gedaan. Ik kreeg elke keer terug, maar het maandbedrag uit zichzelf aanpassen ho maar, stelletje gierenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:19 schreef Laysa het volgende:
ja ik betaal ook veels te veel per maand mar kan het niet naar beneden krijgen....het maandbedrag....tis niet anders...helaas
Ieder jaar dezelfde nummers en hetzelfde glazen huis...quote:Op woensdag 2 december 2009 20:22 schreef Toverheks het volgende:
morgen begint weer de top 2000 go go vind ik zo leuk prog. kijk elk jaar.
beetje nostalgische clips, ad visser en top pop en leuke vragen erover.
en de 18 begint het glazen huis op de stream, ben benieuwd welke d.j.`s dit jaar.
ik weet niet beter dan dat het aanfruiten heet, misschien is dat amsterdams???quote:Op woensdag 2 december 2009 20:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
aanfruiten
Zeer licht aanbakken in olie of boter zonder dat er verkleuring ontstaat met het doel dat het gefruite product beter zijn smaak stoffen af geeft.
Warempel, van dat woord heb ik echt nog nooit gehoord![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |