Komt ze elke week en hoelang blijft ze dan?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
En ondertussen kwam mijn interieurverzorgster binnenvallen met de mededeling dat ze eigenlijk
wel wat meer wil verdienen.
't Moet dus echt niet veel gekker worden in dit Godvergeten kutland
2 keer per maand, drie uurtjes fluitertjequote:Op woensdag 2 december 2009 19:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Komt ze elke week en hoelang blijft ze dan?
Sorry man, hoe moet ik anders van dat nette imago afkomenquote:Op woensdag 2 december 2009 19:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje zit in dat Meet topic gewoon zijn modschap te misbruiken om mij in zijn bed te krijgen!
Zoietsquote:Op woensdag 2 december 2009 19:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat de schijt is een interieurverzorgster?
Gewoon een schoonmaakmuts?
Mooi bedrag voor drie uren 37,50,quote:Op woensdag 2 december 2009 19:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
2 keer per maand, drie uurtjes fluitertje
Je komt er wel Pietjequote:Op woensdag 2 december 2009 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sorry man, hoe moet ik anders van dat nette imago afkomen. hihi, komen
Ze is er wel klaar mee.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:46 schreef gomi het volgende:
[..]
je steekt hem een helpende hand toe?
Ja, ik heb nu vastgelegd dat ze tot 2020 niet meer terug mag komen voor verhogingquote:Op woensdag 2 december 2009 19:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mooi bedrag voor drie uren 37,50,
75,00 per maand .
wat lief van jouquote:Op woensdag 2 december 2009 19:49 schreef tuinfluiter het volgende:
Lieve beequeen , sterkte , denk regelmatig aan je , vind het heel rot voor je.
[ afbeelding ]
avond allquote:Op woensdag 2 december 2009 18:11 schreef Deisyy het volgende:
Vanavond komt er bij mij stamppot rauwe andijvie op tafel met spekjes, rookworst en een uitje![]()
En voor morgen staat er al een lasagne in de koelkast
AangeWAT!?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
avond all
leg eens uit Deissy van dat uitje erbij, doe je dat rauw of aangefruid en erdoor heen?
Ik heb me er geloof ik nog niet over uitgesproken, maar ik vind het ook erg rot voor BQ.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
wat lief van jou
ik sluit me bij je aan
Fruiten, een stukje appel erbij mikken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |